جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۱:۲۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 20 شهریور 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 شهریور 1398 مشرق نیوز 2 شهریور 1398 مشرق نیوز 3 شهریور 1398 مشرق نیوز 4 شهریور 1398 مشرق نیوز 5 شهریور 1398 مشرق نیوز 6 شهریور 1398 مشرق نیوز 7 شهریور 1398 مشرق نیوز 8 شهریور 1398 مشرق نیوز 9 شهریور 1398 مشرق نیوز 10 شهریور 1398 مشرق نیوز 11 شهریور 1398 مشرق نیوز 12 شهریور 1398 مشرق نیوز 13 شهریور 1398 مشرق نیوز 14 شهریور 1398 مشرق نیوز 15 شهریور 1398 مشرق نیوز 16 شهریور 1398 مشرق نیوز 17 شهریور 1398 مشرق نیوز 18 شهریور 1398 مشرق نیوز 19 شهریور 1398 مشرق نیوز 20 شهریور 1398 مشرق نیوز 21 شهریور 1398 مشرق نیوز 22 شهریور 1398 مشرق نیوز 23 شهریور 1398 مشرق نیوز 24 شهریور 1398 مشرق نیوز 25 شهریور 1398 مشرق نیوز 26 شهریور 1398 مشرق نیوز 27 شهریور 1398 مشرق نیوز 28 شهریور 1398 مشرق نیوز 29 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 شهریور 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۰    
وزارت منابع طبیعی چین در بیانیه ای رسمی، خبر از استقرار یک شبکه از پهپادهای بدون سرنشین در دریای چین جنوبی داد. این سیستم به تجسس خطرات زیست محیطی و فوریت های دریایی خواهد پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۹:۰۲    
مدیرعامل به نشر از انتشار کتاب گلبرگ ها 2 سروده سید رضا مؤید همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و واقعه کربلا توسط انتشارات به نشر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۸:۰۰    
به کلی سری؛ روایت القاعده است از ماجرای عملیات انتحاری 11 سپتامبر که توسط وحید خضاب ترجمه و توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۴:۳۰    
استاد دانشگاه آلاباما می گوید فرانسه نمی تواند برجام را احیا کند اما روحانی نمی خواهد بپذیرد که شکست خورده است.نادر انتصار استاد دانشگاه آلاباما، در گذشته از فعالان حلقه موسوم به سیرا بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۰:۰۰    
به گزارش مشرق، هتاکی صبا کمالی بازیگر نه چندان مطرح سینما و تلویزیون به ساحت امام حسین(ع)، با واکنش شدید کاربران شبکه های اجتماعی همراه شد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۴    
فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی المپیک ایران پس از انجام دو بازی تدارکاتی در ازبکستان با وجود دو شکست مقابل حریفان همچنان با روحیه و امیدوار صحبت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۷    
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت سارقی خبر داد که با لباس زنانه موفق به سرقت 150 میلیون تومانی شده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۷    
در روزهای اخیر اصلاح طلبان در کنار برخی سلبریتی ها، با هشتگ دختر آبی هیاهوی رسانه ای به راه انداخته اند و حتی خواستار تکرار بهار عربی در ایران شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۶    
علی دایی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان، شکسته شدن رکوردش توسط کریستیانو رونالدو را اتفاقی محتمل دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۰    
یک کارشناس اقتصادی گفت: اتکا به اقتصاد نفتی، بی انضباطی مالیاتی و ایجاد بدهی با دست درازی دولت به منابع بانکی علل اصلی بروز کسری بودجه هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۳    
معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای شرایط حمل یکسره زائران اربعین حسینی (ع) به عراق را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۷    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی سه روز آینده برای استان های واقع در سواحل دریای خزر بارش باران و برخی استان های واقع در بخش های شمالی کشور بارش باران، رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۰    
رئیس پیشین فدراسیون بسکتبال ایران چشم از جهان فرو بست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در بازی آینده خود مقابل صنعت نفت آبادان با زوجی جدید در خط حمله به میدان خواهد رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۸:۴۵    
نقیض گویی مدیران دولتی، صدای محافل رسانه ای حامی و همسو را هم درآورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۹:۰۰    
آمریکا و اروپا سرگرم اجرای پروژه های ضدایرانی بوده اند و این درحالی است که دولت ما در همین چند ماه گذشته، نگاه دوست و شریک به برخی دولت های اروپایی درگیر در خرابکاری استاکس نت داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۸:۰۰    
تحولات منطقه ای و بین المللی حاکی از آن است که آمریکا و اسرائیل که روزی سودای طرح شوم خاورمیانه جدید را در سر می پروراندندبه آخر خط رسیده و با قدرت روزافزون محور مقاومت،در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۷:۳۰    
چه اشکالی دارد که دروغ پردازان درباره این ماجرای غم انگیز در هر جایگاهی که هستند برای کشف پشت صحنه احتمالی و پاسخگویی درباره دروغ بافی های خود مورد سؤال قرار بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۶:۳۰    
وزارت خارجه انگلیس ضمن احضار سفیر ایران در لندن، مدعی شد تحویل نفت نفتکش آدریان یک به سوریه، عدم پایبندی ایران به تعهد و بی اخلاقی بوده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۶:۰۰    
درحالی که این روزها رسیدگی به گرانی معیشت و مشکلات اقتصادی کشور مطالبه اصلی مردم از دولت است، دولتمردان اما ظاهراً ترجیح شان پرداختن به مسائل فرعی و حاشیه ای نظیر فرستادن زنان به ورزشگاه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۷:۰۰    
چند روز قبل یک فقره دیگر از آمارهای من درآوردی برخی از مراکز فرمایشی در غرب انتشار یافت که در آن، لیست به اصطلاح کشورهای دارای بیشترین سانسور مطبوعات درج شده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۳:۳۰    
حزب الله لبنان اظهارات دیروز نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر الحاق بخش هایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی فلسطین را محکوم کرد و آن را نتیجه مواضع کشورهای عربی در قبال اقدامات این رژیم دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۴:۰۰    
محور مقاومت به پرچمداری ایران، امروز در اوج قدرت و اقتدار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۲:۳۰    
یک وکیل دادگستری درباره چگونگی تقسیم ارث و محروم کردن یکی از وراث توضیحاتی داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۲:۰۰    
نقشه ای که محققان دانشگاه براون بر اساس مصاحبه با روزنامه نگاران، دانشگاهیان، سفرا و فرماندهان نظامی آمریکا در سراسر دنیا تهیه کرده اند، نشان می دهد که در 18 سال اخیر حضور نظامی آمریکا افزایش یافته.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۱:۱۲    
جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان از مرگ خواهر و برادر با یک شوخی کودکانه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۰:۴۲    
صدر اعظم آلمان تاکید کرد اتحادیه اروپا برای دست یابی به یک راه حل به منظور جلوگیری از تشدید تنش در منطقه خلیج فارس تلاش می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۰:۱۱    
هجده سال پیش، در یازده سپتامبر سال 2001، عملیاتی تروریستی از سوی القاعده در آمریکا رخ داد؛ حملاتی که جهان را وارد چالش جدیدی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۶    
یک رسانه آمریکایی مدعی شده رئیس جمهور آمریکا به منظور فراهم کردن زمینه های دیدار با رئیس جمهور ایران پیشنهاد کاستن از تحریم ها را مطرح کرده که با مخالفت شدید جان بولتون رو به رو شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۵۸    
با توجه به اینکه قرار است فاز دوم سامانه عقاب که توامان از تسلیحات توپخانه ای و موشکی استفاده می کند نیز طراحی و ساخته شود، به نظر می رسد این موضوع ناشی از تجارب به دست آمده در نبردهای سوریه باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۵۶    
نیروهای حشد شعبی عراق یک پهپاد را در آسمان دیالی سرنگون کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۴۹    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که طرح مقامات ارشد رژیم صهیونیستی درباره الحاق بخش هایی از کرانه باختری و دره اردن به سرزمین های اشغالی باعث تشدید تنش ها در منطقه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۴۹    
نتانیاهو هفته گذشته در مبارزت انتخاباتی وعده داد در صورت پیروزی، یک سوم از کرانه باختری را به خاک اسرائیل ضمیمه می کند. حالا نتایج انتخابات نشان می دهد احتمالاً او نخست وزیر خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۴۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اولین واکنش خود به برکناری مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که سیاست های آمریکا در قبال ایران به رغم این برکناری سختگیرانه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۴۲    
وزارت امور خارجه فرانسه به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره الحاق بخش هایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۳۹    
یک تحلیلگر عرب تاکید کرد: مقاومت هفته گذشته با عملیات ویژه خود علیه یک خودروی نظامی رژیم اسرائیل در ورودی مقر آویویم از بزرگترین و فعال ترین مقرهای مرزی نظامی این رژیم قواعد درگیری را تثبیت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۳۴    
امارات ضمن مخالفت با اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره الحاق بخش هایی از کرانه باختری به این رژیم، آن را اقدامی خطرناک توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۲۳    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: تماس تلفنی با هموطنان جهت صدور کارت هوشمند اشتراک امداد خودروها، صرفاً بازاریابی شرکت های خصوصی است و برای دریافت آن اجبار قانونی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۱۷    
وزیر خارجه قطر مسئله فلسطین را اصل و اساس همه مسائل جهان عرب برشمرد و بر حمایت از فلسطینیان تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا در جریان مراسم هجدهمین سالگرد 11 سپتامبر درباره موضوعات مختلفی موضع گیری کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۶    
وزارت امور خارجه ترکیه با صدور بیانیه ای تصمیم نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی را شرم آور و ناقض قوانین المللی خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه برنامه نتانیاهو درباره الحاق بخش هایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی را به شدت محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۵۱    
ویدئوی دیده نشده از سینه زنی شب گذشته مقتدی صدر در بیت رهبری با مداحی "حذف شر اسرائیل به دست سردار حسین(ع)" از محمود کریمی
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۴۶    
در پی اهانت یک هنرپیشه زن سینما به ساحت امام حسین(ع)، دستور جلب این بازیگر صادر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۴۱    
با اخراج مشاور امنیت ملی آمریکا از کاخ سفید، سه معاون ارشد وی نیز دولت آمریکا را ترک کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۳۸    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد به دنبال دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۳۱    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف کلاهبرداری از طریق نشر آگهی در سایت دیوار و منهدم شدن باند 4 نفره خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۲۸    
سلبریتی ها و سیاسیون در موضوع دخترآبی به عنوان بال غوغاسالاری که پازل تحریم ورزش ایران را دنبال می کنند، افکار عمومی را برای پروژه های تحریم ورزشی ایران سردرگم و منحرف می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۲۸    
عکس یادگاری سردار آزمون با فرانچسکو توتی اسطوره فوتبال ایتالیا.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۲۶    
20 روز پس از بازداشت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نیشکر هفت تپه اخبار رسیده حاکی است در این پرونده مواردی از جمله سوء استفاده از صدها میلیون دلار ارز دولتی و همچنین پرداخت رشوه های سنگین وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۲۲    
وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجی با وزیر خارجه فرانسه در پاریس دیدار و در مورد تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۹    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه ما از کارلوس کی روش قدردانی می کنیم، او کاری فوق العاده برای ما انجام داد و واقعاً ما دوران خوبی را با او گذراندیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۸    
یک مبلغ معروف عربستانی که چندی پیش از ولیعهد سعودی انتقاد کرده بود بازداشت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۵    
حسن روحانی در گفت وگوی تلفنی با رئیس جمهور فرانسه استحکام برجام را به نفع اروپا و آمریکا دانست و گفت: از دیدگاه ایران در شرایطی که تحریم ها باقی باشد، مذاکره با آمریکا معنا و مفهومی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۰    
خشونت های ناشی از حمل سلاح سرد در انگلیس معضلی بدون حل باقی مانده و روزانه شمار بسیاری از جوانان در این کشور قربانی این خشونت ها می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۵۱    
خودسوزی و مرگ دختر آبی پوش، نقل مجلس فضای مجازی شده و عده ای به دنبال فضاسازی و جریان سازی دلخواه به نفع خود هستند. اهداف این گروه ها و افراد از این جریان سازی ها چیست؟ و چه عواقبی به دنبال دارد؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۷    
نخست وزیر کانادا به منظور آغاز کارزار انتخاباتی خود، پارلمان کشورش را منحل کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۲    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی تصریح کرد: حفظ برجام صرفا با هزینه جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه یک گزینه نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۲    
آژیرهای خطر بار دیگر در شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه به صدا در آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۱    
پدر سحر خدایاری که دختر او به دروغ جای دختر آبی جا زده شد در گفتگویی ویدیویی صفر تا صد دروغ دختر آبی را افشاکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۰۰    
در میان همه برکناری های دوران ریاست جمهوری ترامپ، چند نفری هنوز مورد اعتماد ترامپ هستند و در کاخ سفید ماندگار شده اند. این ویدئو آمار و اطلاعات جالبی را از این نفرات نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۸    
مراسم شب آخر عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام با حضور رهبر انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از مردم دلداده اهل بیت علیهم السلام در حسینیه امام خمینی(ره) آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۴۸    
نماینده کاروان اربعین یمن در کربلا گفت: اصل مقاومت مردم یمن از اربعین سرچشمه می گیرد و مردم یمن در مبارزه با دشمنان خود احساس می کنند در راه خدا و پیامبر و اهل بیت ایشان قدم برمی دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۴۲    
بر عکس این رویکرد، آن است که مدیران مسئول، اولا نیازها را تامین نکنند، ثانیا مجال مانور تجمل و تبرّج توسط برخی قشرهای خاص را فراهم سازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۳۳    
سرمربی پرسپولیس در مورد دیدار با برانکو گفت: مثل همه مربیان دیگر در مورد فوتبال صحبت کردیم من از او در مورد شرایط فوتبال ایران پرسیدم و او هم در مورد تیم های کشورهای عربی صحبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۱۴    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در دیدار با وزیر خارجه لوکزامبورگ تاکید کرد که هر گونه تلاش اسرائیل برای ضمیمه کردن بخشی از خاک کرانه باختری به سرزمین های اشغالی همه فرصت های سازش را نابود می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۸    
وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی در توئیتر به سالروز واقعه حادثه 11 سپتامبر و نقش تیم ب در تامین تروریست های 11 سپتامبر اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۴    
مسکو و پکن در حال کار بر روی یک طرح جدید در راستای کاهش وابستگی خود به دلار هستند و در همین راستا روسیه در حال برنامه ریزی برای عرضه نخستین بار اوراق قرضه به یوآن چین است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۹:۵۶    
در حالی که تمامی رسانه ها، حتی رسانه های اپوزیسیون از جمله BBC، ایران اینترنشنال و ... از عنوان برکناری و یا اخراج در پوشش خبر فوق استفاده کرده اند، سایت منافقین موضوع را به کل تحریف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۱    
غریب آبادی درباره اینکه تهران از کدام یک از گزینه های تصدی مدیرکلی آژانس انرژی اتمی حمایت می کند، گفت: مدیرکل باید مستقل، حرفه ای و بی طرف باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: زیرساخت های لازم برای حضور بانوان شامل ورودی، معبر، مکان و خدمات ویژه رفاهی بصورت جداگانه در تمام استادیوم های ملی و بزرگ فراهم و آماده شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۶    
جامعه جودوی کشور با امضای متنی، خواستار بازگشت سعید ملایی به کشور و مبارزه با حریفان خود زیر نظر پرچم ایران شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۶    
کارشناس بی بی سی با اشاره به حضور مقتدی صدر در مراسم عزاداری امام حسین در کنار رهبر ایران و فرماندهان سپاه پاسداران، گفت: این حضور، نمایش قدرت و نفوذ ایران در منطقه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۹:۱۷    
مایکل شوماخر اسطوره اتومبیلرانی فرمول یک پس ازنزدیک به 7 سال به هوشیاری رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۸:۰۳    
به گزارش مشرق، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در توییت درباره فرار برخی نمایندگان از طرح شفافیت آراء نوشت"
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۸:۵۹    
ستاد اربعین دانشجویی رویه صدور گذرنامه برای دانشجویان مشمول متقاضی سفر پیاده روی اربعین را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۸:۴۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی بولتون را حقوق بگیر و کارگزار سرسپرده منافقین در کاخ سفید خواند و گفت: عزل و نصب های درون هیأت حاکمه آمریکا، تاثیری بر تغییر نگاه ایران نسبت به اغراض سوء این کشور ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۸:۳۰    
دوقطبی سازی، کارگاهی است که با یک سوژه کوچک آغاز می شود و در ادامه، سلبریتی ها بر پیاز داغ آن می افزایند، تا ضعف ها و کاستی های دولت و اصلاح طلبان دیده نشود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۸:۱۶    
دقایقی پیش زلزله ای 4 ریشتری نزدیکی استان گیلان را لرزاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۸:۰۷    
این باند در آرژانتین از پنجره های قطار در حال حرکت این گونه وسایل مسافران را سرقت می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۸:۰۷    
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: با تجربه ای که دارم شرایط دربی را می دانم و فکر می کنم همه دربی ها مثل هم و مهم هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۸:۰۲    
یک روزنامه آمریکایی در سرمقاله خود ضمن تأکید براینکه مشاور امنیت ملی کاخ سفید پیش از این باید برکنار می شد، نوشت: جان بولتون میراثی جز هرج و مرج و اختلال عملکرد نداشت و هیچ دستاورد مهمی برجا نگذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۹    
عضو دموکرات کنگره و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا ضمن استقبال از اخراج جان بولتون ، از دونالد ترامپ بابت انتخاب او و مایک پامپئو در دولتش به شدت انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۹    
سازمان ملل گفت حملات سال جاری ائتلاف تحت رهبری آمریکا علیه داعش در سوریه، با جرایم جنگی برابری می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۶    
ماجرای درگذشت دختر 30 ساله ای که چند روز قبل خودسوزی کرده بود، به دلیل انتشار اخبار کذب ابعاد متفاوتی پیدا کرده که در این گزارش به آن ها پرداخته ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۳    
از دیگر سرفصل های ترور خاموش که با هدف کاهش آسیب های اجتماعی تولید شده است. معضلات و ناهنجاری هایی که از جمله آن می توان به طلاق، مواد مخدر و حاشیه نشینی اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۴۲    
سفیر جمهوری خلق چین در ایران معتقد است پکن و تهران در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه بهترین رابطه را دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۳۰    
در برخورد با فساد،اولویت با کسانی است که با تصمیمات نادرست خود سرمایه های ملی را به باد داده اند و با قیمتگذاری های بی اساس و دستوری ارز توسط آقایان روحانی و جهانگیری،دارایی ملت ایران را یک سوم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۲۵    
شب شام غریبان حسینی در هیئت ریحانه الحسین(ع) با سخنرانی حجه الاسلام موسوی مطلق و مرثیه سرایی سید مجید بنی فاطمه برگزار گردید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۲۱    
بدیعه زکزاکی، دختر شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه با بیان اینکه پدرش حال مساعدی ندارد و در بازداشت است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی رهبر شیعیان نیجریه هم محسوب می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۲۱    
مرکز پژوهش های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اشاره به عملیات های پهپادی و موشکی ارتش یمن علیه مواضعی در عربستان سعودی گزارش داد حوثی ها ثابت کردند عربستان سعودی ببر کاغذی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۲۰    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر اینکه باید رای نمایندگان به صورت شفاف منتشر شود، گفت: مردم باید بفهمند چه نمایندگانی زیر امضاهای شان می زنند و اگر مردم این را بفهمند دیگر به آنها رأی نمی دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۱۰    
صحبت های دو عضو دولت را در یک روز و یک ساعت می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۴۹    
تیم ملی والیبال ایران در دیداری دوستانه توانست استرالیا را شکست دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۴۵    
پدر سحر خدایاری: سحر یک مشکل عصبی داشت تحت تاثیر برخی دوستانش اقدام به خودکشی کرد و ما افرادی که دارند از این ماجرا سوء استفاده می کنند و آرامش جامعه را به هم می ریزند را حلال نمی کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۴۰    
به گزارش مشرق، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره اخراج جان بولتون از کاخ سفید نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۹    
وزیر ما را حمایت نمی کند؛ ما با سازمان سینمایی وارد مذاکره شدیم و درباره دستمزدهای بالای بازیگران گفت وگو کردیم؛ اما متاسفانه با ما همکاری نکردند و نتیجه مطلوب حاصل نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۷    
مطالبات مسعود همامی و علیرضا محمد، دو بازیکن سابق پرسپولیس که حکم قطعی داشتند، پرداخت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۱    
به گزارش مشرق، یک فعال فضای مجازی در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره واکنش نمانیده لیست امید مجلس درمورد خودسوزی دختر آبی نوشت: