پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۹:۴۴May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 30 شهریور 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 شهریور 1398 مشرق نیوز 2 شهریور 1398 مشرق نیوز 3 شهریور 1398 مشرق نیوز 4 شهریور 1398 مشرق نیوز 5 شهریور 1398 مشرق نیوز 6 شهریور 1398 مشرق نیوز 7 شهریور 1398 مشرق نیوز 8 شهریور 1398 مشرق نیوز 9 شهریور 1398 مشرق نیوز 10 شهریور 1398 مشرق نیوز 11 شهریور 1398 مشرق نیوز 12 شهریور 1398 مشرق نیوز 13 شهریور 1398 مشرق نیوز 14 شهریور 1398 مشرق نیوز 15 شهریور 1398 مشرق نیوز 16 شهریور 1398 مشرق نیوز 17 شهریور 1398 مشرق نیوز 18 شهریور 1398 مشرق نیوز 19 شهریور 1398 مشرق نیوز 20 شهریور 1398 مشرق نیوز 21 شهریور 1398 مشرق نیوز 22 شهریور 1398 مشرق نیوز 23 شهریور 1398 مشرق نیوز 24 شهریور 1398 مشرق نیوز 25 شهریور 1398 مشرق نیوز 26 شهریور 1398 مشرق نیوز 27 شهریور 1398 مشرق نیوز 28 شهریور 1398 مشرق نیوز 29 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 شهریور 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۶:۲۰    
یاهو نیوز از قول یک کارشناس اقتصادی تصریح کرد ایران توان زمین زدن دونالد ترامپ را در انتخابات آمریکا دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۶    
برخی از شرکت های بزرگ تولیدکننده بستنی در کشورمان، در ترکیبات ساخت بستنی از "اسیدهای چرب وارداتی" استفاده می کنند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۸    
معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق با تشریح نحوه پاسخ مقاومت به حملات علیه حشد شعبی تأکید کرد: مقاومت امروز پیشرفته ترین سلاح ها و هزاران موشک در اختیار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۷:۰۰    
فشار حداکثری علیه ایران نتوانست رفتار این کشور را تغییر دهد یا آن را به میز گفت وگوها بازگرداند، بلکه تهران را برای اقدامات تلافی جویانه تحریک کرد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۵:۰۰    
کارشناسان سیاسی و اقتصادی می گویند وعده اختصاص اعتبار 15 میلیارد دلاری از سوی اروپا، یک تله اقتصادی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۴:۴۵    
رئیس شورای روابط خارجی آمریکا اذعان کرد دونالد ترامپ دنبال مذاکره کردن نیست بلکه می خواهد دیکته کند و دستور بدهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۴    
تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با نتیجه 1 بر 0 استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۹    
از همان زمان که از دوره 9 ماهه سال 94 برگشتند مدام اصرار می کردند که من باید بروم سوریه، چون در دفتر فرمانده لشکر بودند می دیدند که تعدادی از همکاران به سوریه اعزام می شوند و ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۱    
اپراتورهای تلفن همراه در کاهش جرایم رایانه ای نقش موثری دارند و باید اطلاعات دریافت کنندگان سیم کارت را به صورت کامل ثبت نمایند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۰    
کم کاری سازمان برنامه و بودجه در تحقق اصلاح ساختاری مدنظر مقام معظم رهبری/ ثبات اقتصادی فقط با قیمت ارز قضاوت نمی شود ؛ از دیگر عناوین روزنامه های امروز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۳    
کتاب مسافران وطن نوشته سعید علامیان شامل خاطرات دفاع مقدسی آزادگان شرکت خطوط لوله و مخابرت نفت ایران، رونمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۳    
عملیات فریب جزئی از عملیات جنگی است. در همه سیستم های جنگی این مساله وجود دارد. در عملیات فریب تعدادی شهید، مجروح و زخمی می شوند، اما این هم جزئی از جنگ است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۷:۳۱    
تلویزیون بهایی- صهیونیستی من و تو در تازه ترین گاف خود، کشف کرد که مسعود ده نمکی وزیر بهداشت است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۶:۳۰    
یک تحلیلگر ارشد نظامی آمریکا تاکید کرد حملات موشکی و هوایی دقیق از انحصار آمریکا درآمده و واشنگتن نمی داند در مقابل این حملات به عربستان چه بکند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۷:۱۶    
واپسین روز شهریور 1359 صدام با اشاره آمریکا و حمایت شرق و غرب عالم به انقلاب 19ماهه ایران هجوم آورد تا در عرض یک هفته در تهران جشن پیروزی بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۷:۰۱    
عذرخواهی حزب اتحاد ملت شاخه همدان از مردم این شهر می تواند سرلوحه ای برای عذرخواهی اصلاح طلبان از مردم تهران و سایر شهرها باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۵:۳۰    
سردبیر یک روزنامه آلمانی معتقد است دست دولت ترامپ مقابل ایران خالی است و او برای اثبات موفق بودن سیاستش علیه ایران با مشکل روبه رو شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۴:۳۰    
رئیس شورای شهر تهران خبر یک خبرگزاری دولتی مبنی بر اظهارات وی درباره حذف نام شهدا از معابر را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۵:۰۰    
روزنامه حزب کارگزاران مدعی شد رد پای بابک زنجانی در بحران هپکو دیده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۴:۰۰    
اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران پاسخی ضعیف است. زمانی که نمی توانید هیچ کار دیگری انجام دهید، چه می کنید؟ از تحریم ها استفاده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۲:۰۰    
امروز 30 شهریورماه برابر است با روز جهانی آلزایمر؛ آلزایمر شایع ترین نوع زوال عقل است که حافظه، افکار، مهارت های کلامی و قضاوت، درک مطلب و به طور کلی عملکرد شناختی بیمار را تحت تاثیر قرار می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۳:۰۰    
دو مرد موتورسوار با هدف آسیب رساندن به یک فروشگاه عروسک فروشی در مرکز شهر منچستر، با استفاده از موتورسیکلت، درب آن را شکستند و به کمک مواد آتش زا، فروشگاه را به آتش کشیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۲:۳۰    
طی روزهای اخیر چالشی به راه افتاده که خیلی زود جهانی شد. در این چالش یکی از سرویس دهندگان خدمات اضطراری همراه با تجهیزات خود عکسی هوایی را منتشر می کند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۲:۲۹    
یک رسانه چینی به نقل از کارشناسان امور نظامی نوشت، برگزاری این رزمایش دریایی در این برهه ارسال پیامی جهت ارعاب دشمنان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۲:۱۷    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت که روز 21 سپتامبر(روز پیروزی انقلاب مردم یمن) روز سقوط قیمومیت خارجی و هیمنه سعودی و آمریکایی بر یمن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۱:۵۳    
طالبان با انتشار بیانیه ای در واکنش به گفته های اخیر ترامپ درباره علت لغو مذاکرات آمریکا و طالبان اعلام کرد آمریکا ابتدا جنگ را در افغانستان آغاز کرده و اکنون به دنبال بهانه های دروغین است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۱:۵۱    
آیا اعطای مجوز اجرای نمایش به یک متهم به جاسوسی، آن هم دقیقاًً بلافاصله پس از خروج از زندان، دهن کجی به قانون نیست؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۱:۴۶    
رئیس جمهور آمریکا کشورهای اروپایی را تهدید کرد در صورتی که زندانیان داعشی خود را تحویل نگیرند این افراد در مرزهای اتحادیه اروپا رها خواهند شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۱:۴۱    
چهل و هشتمین شماره یک نشریه که با مجوز ارشاد به تازگی منتشر شده، روی جلد خود را به تصویر هنجارشکنانه عروسی یک عنصر بهایی اختصاص داده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۱:۱۷    
آمارهای ثبت احوال از کم شدن تعداد باروری به ازای هر زن سخن می گوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۰:۴۵    
با گفتن یک جمله: امسال کسری بودجه نداریم نه فقط دغدغه ها کم نمی شود، بلکه اوضاع اقتصاد هم به سامان نمی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۰:۱۶    
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی، اقدام دولت ترامپ در خروج یکجانبه از برجام و سپس تلاش برای انعقاد توافقی جدید را غیرقابل قبول خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می گوید دولت عربستان با توهم دشمنی ایران با خود و گریز از واقعیت ها و حقایق موجود همواره با طرح نام ایران به دنبال فرافکنی شکست های خود است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
پس از کناره گیری آیت الله محسن اراکی از دبیرکلی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، 4 گزینه برای جانشینی وی مطرح شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: حملات اخیر یمن به تأسیسات نفتی آرامکو، غیر از تأثیر مستقیم بر قیمت نفت توانسته است معادله امنیتی در منطقه را عوض کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
هزاران تن از مدافعان حقوق زنان در پایتخت اسپانیا در اعتراض به افزایش خشونت های خانگی در این کشور دست به اعتراض زدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
رای کمیته انضباطی در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به کارت زرد دوم داور صادر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
یک روزنامه انگلیسی روز شنبه در گزارشی با اشاره به ناکامی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات هفته پیش نوشت که فشارها برای کناره گیری نتانیاهو از قدرت در حال افزایش است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
عربستان سعودی با وجود پرداخت بیشترین هزینه های نظامی ممکن٬ در تجاوز ضد یمن٬ توسط ساده ترین تجهیزات انصارلله زمینگیر و تحقیر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره دادگاه مدیران سابق سایپا و ارتباط آن ها با مجری زن شبکه من و تو، نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۵۵    
محمدمختار الشنقیطی استاد دانشگاه حمدبن خلیفه قطر و تحلیلگر مسائل استراتژیک در شبکه الجزیره اظهار داشت: عربستان سال هاست جایگاه استراتژیک خود را از دست داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۵۴    
از طرف پرسیدند فلان مطلب در کتاب استاد شما با فلان بخش از همان کتاب چه ربطی داشت؟ طرف مدتی فکر کرد و گفت؛ از شما چه پنهان که استاد ما اصلا قائل به ربط نبود !
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۴۱    
صالح الأزرق مجری شبکه "قناة الحوار" اظهار داشت: عربستان میگوید حمله از سمت شمال بوده است، این حرف را که شنیدم احتمال دادم این حمله کار اسرائیل باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۳۶    
یاران این زمانی ابوالفضل العباس و پیروان پاکباخته خمینی و خامنه ای نه فقط اندک و کم شمار نیستند، بلکه سراسر ایران اسلامی را با رایحه روح بخش حضور خود معطر کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۲۶    
روابط احزاب حاکم اقلیم کردستان عراق بار دیگر متشنج شده است. مقرهای هر دو حزب دموکرات کردستان و اتحادیه میهنی در سلیمانیه و اربیل آماج تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۹    
همه نامزدهای انتخابات تونس که از نتیجه غافلگیر شدند از دو نامزدی شکست خوردند که یکی مستقل و بی حزب است و دیگری در زندان و متهم به پولشویی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۵۷    
حسینی، نماینده دادستان در دادگاه امروز فساد خودروسازی سایپا از نقش مجری شبکه من و تو در این پرونده پرده برداشت که با سکوت جالب توجه رسانه های ضدانقلاب همراه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۴۵    
وکیل نجفی در مورد اعتراضات خود به حکم صادره برای موکلش گفت: دادگاه بخشی از اعتراضات ما را وارد دانسته و مجدد پرونده برای رسیدگی به شعبه صادرکننده (شعبه 9 دادگاه کیفری) فرستاده شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۴۰    
به گزارش مشرق ، توییتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا به شکلی جالب تولد علیرضا بیرانوند را تبریک گفت. لبخند بزن، امروز تولدت است. تبریک به یکی از بهترین دروازه بانان آسیا، علیرضا بیرانوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۳۸    
بلیت فروشی دربی، ساعت 6 صبح فردا یکشنبه پایان می یابد و در حال حاضر امکان خرید بلیت به تعداد 1200 عدد فقط برای استقلالی ها امکان پذیر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۲۵    
دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن از ابتکار صلح جنبش انصارالله استقبال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۰۸    
به گزارش مشرق ، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در حساب توییتری خود نوشت: به خبرنگار نِیشِن گفتم که شما خانه ای به من می فروشی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۰۴    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به ائتلاف سعودی در خصوص تداوم حملاتش علیه یمن هشدار داد و به ریاض توصیه کرد با ابتکار عمل صنعا موافقت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۰۳    
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی دیروز کربلا را که منجر به شهادت 12 زائر عتبات عالیات شد، برعهده گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۵۹    
صمد نیکخواه بهرامی در کنار بسکتبال به فوتبال هم علاقه مند است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۵۵    
وزیر خارجه ایران خروج آمریکا از برجام را مصداق برخورد سیاسی با شورای امنیت و عدم پایبندی آمریکا به تعهدات بین المللی و توافقات دوجانبه و یکجانبه گرایی را از جمله عوامل اصلی تهدید کننده امنیت دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۶    
فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بایرن مونیخ کم کم در حال نشان دادن ارزش های خود است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۵    
الحشد الشعبی عراق درباره مجری عملیات تروریستی در انفجار شب گذشته کربلای معلی گفت: مجری عملیات تروریستی کربلاء که اکنون دستگیر شده است، پیش تر دو عملیات تروریستی دیگر انجام داده بود .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما خواستار امنیت در منطقه هستیم و کشورهای منطقه باید قدر نیروهای مسلح ایران را که مدافع امنیت منطقه اند، بدانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۳    
افشاگر سعودی معروف به مجتهد، کمبود سوخت در عربستان سعودی را تأیید کرد و گفت که ولی عهد این کشور به رغم این کمبود، خواهان اولویت دادن صادرات بر مصرف داخلی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۱    
اگر امشب اتفاق خاصی رخ ندهد، بالاخره از مثلث خط حمله بارسلونا در لالیگا رونمایی خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۰    
آمریکا علی رغم جنجال هایی که شب گذشته رئیس جمهور و وزیر خزانه داری این کشور برای اعلام تحریم علیه بانک مرکزی به راه انداختند، بانکی را در فهرست تحریم قرار داد که از قبل در فهرست سیاه آمریکا قرار داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۱۸    
به گزارش مشرق ، سیدعباس عراقچی معاون وزیر خارجه کشورمان با انتشار توئیتی با اشاره به محدودیت های ویزایی درباره مصاحبه ظریف با یک رسانه آمریکایی توضیح داد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۱۴    
به گزارش مشرق ، علی ربیعی سخنگوی دولت در توییتر قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های آسیایی را تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۳    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مقابل استرالیا بر کیفیت بالای تیم والیبال ایران مهر تایید زدیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۳    
بیش از 10 دانشجوی ایرانی که برای ادامه تحصیل، روادید آمریکا را دریافت کرده بودند زمانی که قصد سفر به این کشور برای ادامه تحصیل را داشتند متوجه می شوند که روادید ورود آنها لغو شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۵۵    
اگر تنها بخشی از مالیات های یک سال پزشکانی را که اکنون از دادن آن سرباز می زنند، دریافت کنیم، می توان به سرانه تخت بیمارستانی ایده آل رسید!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۵۴    
رئیس جمهور با تبریک قهرمانی مقتدرانه تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا، این پیروزی را برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزشی کشور برشمرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۵۳    
همزمان با برگزاری راهپیمایی گسترده یمنی ها به مناسبت سالگرد انقلاب 21 سپتامبر، رئیس شورای عالی سیاسی یمن ابتکار صلحی را اعلام کرد و از همه طرف ها خواست تا وارد مذاکرات جدی شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۵۱    
رئیس قوه قضاییه با اعلام حمایت و صیانت کامل دستگاه قضایی از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها، بر ضرورت دستیابی به قوه قضاییه هوشمند و بهره مندی از فناوری و نوآوری برای تحول قضایی تاکیدکرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۴۹    
در پی ورود معترضان به خیابان شانزه لیزه پاریس پس از هفت ماه ممنوعیت و درگیری پلیس ضد شورش؛ این خیابان که کانون اعتراضات مردمی علیه نظام سرمایه داری در فرانسه شناخته می شود بار دیگر بسته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۴۷    
تنها چند روز بعد از مصاحبه کریستیانو رونالدو، گمشده وی در دوران کودکی پیدا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۷    
صبح امروز 4 نفر از کارکنان سازمان بهزیستی کشور برای پاره ای از توضیحات توسط عوامل اطلاعاتی بازداشت شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۰    
منچسترسیتی با ارائه نمایشی فوق العاده در دقایق ابتدایی در نهایت موفق شد با هشت گل واتفورد را مغلوب کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۲۴    
بازیکن ایرانی تیم برایتون از فهرست تیمش برای دیدار مقابل نیوکاسل خارج شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۲۱    
سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا از کلاهبرداری با ترفند دو نرخی شدن سهمیه بنزین خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۱۶    
ترکیب تیم فوتبال زنیت روسیه اعلام شد و مهاجم ایرانی در فهرست تیمش به دلیل مصدومیت حضور ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۱۲    
سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 19 هزار تومان افزایش 4 میلیون و 84 هزار تومان و دلار با کاهش 5 تومانی 11 هزار و 445 تومان به فروش رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۹    
باواریایی ها با کسب یک برد خانگی قاطع مقابل حریف پایین جدولی خود به صدر جدول صعود کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۹    
وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجه شنبه طی سخنانی علیه ایران اتهام زنی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۹    
تیراندازی در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا دست کم 2 کشته و 8 زخمی برجای گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۴    
3 بازیکن از تیم ملی والیبال ایران در بین بهترین بازیکنان مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا قرار گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۵۷    
در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی، دولت مرحوم رفسنجانی همچنان رکورددار بالاترین تورم در کشور است و دولت حسن روحانی هم رتبه دوم را در اختیار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۵۶    
مقام های دولت لیتوانی از اعزام نیرو به تنگه هرمز جهت پیوستن به ائتلاف دریایی آمریکا خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۵۵    
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک در 4 مبارزه خود مقابل بترین کشتی گیران جهان موفق شد همه آن هارا در مدت زمانی کوتاه با امتیاز عالی و یا ضربه فنی از پیش رو بردارد و راهی فینال شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۵۳    
کارشناسان بر این باورند که هر گونه تنش نظامی با ایران به افزایش شدید قیمت نفت در بازار جهانی منجر خواهد شد که تاثیر آن بر اقتصاد جهانی تقریبا معادل تاثیر جنگ تجاری آمریکا و چین خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۴۴    
تیم ملی والیبال ایران در فینال رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف استرالیا رفت و در 3 ست متوالی به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۳۹    
معاون اول رئیس جمهور با ارسال بخشنامه ای به کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها و موسسات و شرکت های دولتی طرح تغییر ساعات کاری ادارات شهر تهران در نیمه اول مهر ماه را ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۳۸    
نایب رئیس آمریکایی فدراسیون جهانی وزنه برداری با تمجید از عملکرد زنان ایران در مسابقات جهانی تاکید کرد پیشرفت ورزشکاران و مربیان زن ایرانی چیزی نیست که در آمریکا یا غرب وجود داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۷    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با ریاست کمیته انضباطی و داوران مذاکرات مفصلی داشتم و تا همین الان هم پیگیر بودم و در نهایت امیدوارم کارت زرد اسماعیلی بخشیده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۵    
دارنده مدال برنز وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: قزاق ها از امتیاز میزبانی استفاده کردند و با اعمال نفوذ در داوری اجازه ندادند به فینال برسم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۳    
آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دربی 90 در حضور کاپیتان این تیم برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۳    
مدافع استقلال شانس کمی برای حضور در بازی فردا برابر پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۷    
زمان بلیت فروشی دربی نودم پایتخت برای هواداران دوتیم تمدید نمی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۷    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس رکوردار حضور در دربی سنتی فوتبال کشورمان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۱    
رئیس جمهوری ترکیه گفت: آمریکا در منطقه ای حضور دارد که به آن دعوت نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۱    
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: استقلال حتی اگر بازنده دربی هم باشد باز باید به استراماچونی فرصت داد و بهترین امکانات را در اختیارش گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۰    
باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی بیانیه ای را صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۰۸    
رئیس پلیس پایتخت در خصوص حضور بانوان در شهر آورد 90 پایتخت، گفت: پیش بینی برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی انجام نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس 19 بازیکن این تیم را برای دیدار مقابل استقلال مشخص کرد.