پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۷May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 15 شهریور 1401 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 31 فروردین 1401 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1401 مشرق نیوز 31 خرداد 1401 مشرق نیوز 31 تیر 1401 مشرق نیوز 31 مرداد 1401 مشرق نیوز 30 مهر 1401 مشرق نیوز 30 آبان 1401 مشرق نیوز 30 آذر 1401 مشرق نیوز 30 دی 1401 مشرق نیوز 30 بهمن 1401 مشرق نیوز 1 شهریور 1401 مشرق نیوز 2 شهریور 1401 مشرق نیوز 3 شهریور 1401 مشرق نیوز 4 شهریور 1401 مشرق نیوز 5 شهریور 1401 مشرق نیوز 6 شهریور 1401 مشرق نیوز 7 شهریور 1401 مشرق نیوز 8 شهریور 1401 مشرق نیوز 9 شهریور 1401 مشرق نیوز 10 شهریور 1401 مشرق نیوز 11 شهریور 1401 مشرق نیوز 12 شهریور 1401 مشرق نیوز 13 شهریور 1401 مشرق نیوز 14 شهریور 1401 مشرق نیوز 15 شهریور 1401 مشرق نیوز 16 شهریور 1401 مشرق نیوز 17 شهریور 1401 مشرق نیوز 18 شهریور 1401 مشرق نیوز 19 شهریور 1401 مشرق نیوز 20 شهریور 1401 مشرق نیوز 21 شهریور 1401 مشرق نیوز 22 شهریور 1401 مشرق نیوز 23 شهریور 1401 مشرق نیوز 24 شهریور 1401 مشرق نیوز 25 شهریور 1401 مشرق نیوز 26 شهریور 1401 مشرق نیوز 27 شهریور 1401 مشرق نیوز 28 شهریور 1401 مشرق نیوز 29 شهریور 1401 مشرق نیوز 30 شهریور 1401 مشرق نیوز 31 شهریور 1401 
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۰۲:۳۰    
طبق تحقیقات دانشمندان اشتهای برخی از افراد پس از مکالمه تلفنی افزایش می یابد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۰۱:۳۰    
طبق تحقیقات جدید دانشگاه استرالیای جنوبی، این روش راهی خوشمزه برای کاهش وزن و حفظ سلامت قلب و عروق هم است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۹    
سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمین سپاه پاسداران از موکب های زوار پاکستانی و محل ورود آنان به کشور برای حضور در حماسه عظیم اربعین حسینی در مرز ریمدان چابهار بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۲:۳۰    
وقتی غذاهای سرشار از پتاسیم مصرف کنید، میزان سدیم اضافه از بدن دفع می شود. از جمله غذاهایی که حاوی مقادیر بالایی از پتاسیم هستند می توان به بادام، مغز پسته و سبزیجات برگ دار (اسفناج) اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۲۶    
علاوه بر سران رژیم صهیونیستی، جمعی از سناتورهای جمهوری خواه آمریکا نیز در صف مخالفین توافق برجامی قرار دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۸    
این روزها که همه به فکر شرکت در مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) و سفر به کشور عراق هستند، یکی از مهمترین دغدغه ها، بحث هزینه های ارتباطی و تعرفه های تلفن همراه است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۸    
سوپراپلیکیشن روبیکا در راستای رسالت اجتماعی خود، با همکاری اپراتورهای اصلی کشور در نظر دارد علی رغم محدودیت های زیرساختی کشور عراق، پاسخگوی بخشی از نیازهای ارتباطی زائران در ایام اربعین باشد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۶    
بوتکمپ تخصصی اینترنت اشیاء 1401 با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و همراهی آکادمی همراه، توسط مرکز اینترنت اشیاء ایران آغاز به کار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۰    
مراسم آغاز فعالیت ایستگاه های صلواتی اربعین عصر روز سه شنبه در ایستگاه بی بی زینب روستای امزاجرد همدان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۹:۲۳    
مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت:شهرک های اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه راه اندازی شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۰    
مرز تمرچین در استان آذربایجان غربی، شمالی ترین مرز ایران با کشور عراق است که در آستانه اربعین جهت پیاده روی زائران حسینی برای اولین بار بازگشایی شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۸:۳۰    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در سفری 2 روزه به تعدادی از محروم ترین و صعب العبورترین روستاهای شهرستان کوهرنگ رفت تا از نزدیک مشکلات مردم را لمس کند و پای درددل اهالی این روستاها بنشیند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۵:۳۰    
وجود گلبول سفید در بدن اهمیت زیادی دارد و در صورت کمبود آن بدن با مشکلات جدی روبرو خواهد شد. نشانه ها به شما برای تشخیص سریع تر کمبود گلبول سفید کمک میکند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۵:۰۰    
پل معلق پیرتقی یکی از دیدنی های بی شمار استان اردبیل است که در دره های عمیق و زیبای شهر هشتجین در شهرستان خلخال واقع شده است و محل اتصال دو رودخانه گیوی چای و قزل اوزن است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۴:۳۰    
رایج ترین مشکل مربوط به طحال بیماری ورم یا بزرگ شدن طحال است. عملکرد درست طحال برای داشتن خون سالم و بدنی قوی بسیار حیاتی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۳:۳۰    
کرونا بیماری که تقریبا 2 ساله همه انسان هارا درگیر خود کرده و مدام درحال تغییر است اینبار با علائم و مشخصات جدید خودش را نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۱:۴۴    
سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال به احتمال بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۱:۳۰    
موز میوه ای سرشار از کربوهیدرات های انرژی بخش و پتاسیم، عنصر مفید برای قلب است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۰:۳۰    
مسواک زدن نقش مهمی برای در دهان و دندان شخصی و حذف پلاک ایفا می کند. اما صرف انجام این عمل تضمین کننده سلامت دندان ها و به طور کلی بدن شما نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۰:۱۲    
سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال کشورمان اقدامی جنجالی انجام داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۲۳:۳۰    
گفتم: آمریکا هم رسماً اعلام کرده که تضمین نمی دهد!
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۲۳:۰۱    
سخنگوی کاخ سفید با تکرار ادعاهای آمریکا درباره برجام، اعلام کرد واشنگتن چه احیای توافق محقق شود و چه نشود، برای تمام سناریوها آمادگی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۲۱:۵۵    
در جدول زیر قیمت روز انواع ام وی ام را در بازار مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۲۱:۲۲    
نوید مظفری معتقد است یک پنالتی باید به سود استقلال در دیدار این تیم برابر پیکان گرفته می شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۲۱:۰۰    
دیدار دو تیم استقلال و پیکان در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۲۱:۰۰    
به گزارش مشرق ،یک کاربر فضای مجازی با انتشار تصاویری از صفوف مردم برای رفتن به سفر کربلا در ایام اربعین را به اشتراک گذاشت و نوشت: اعتقادات مردم روز به روز داره کم تر میشه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۲۰:۴۰    
صادق محرمی برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۲۰:۳۷    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از احتمال سفر رئیس جمهور این کشور به منطقه دونباس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۸:۵۹    
به گزارش مشرق ، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت: روند ارسال پاسخ به بسته های پیشنهادی میان ایران و آمریکا هم چنان ادامه دارد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۹:۵۰    
شاگردان ساپینتو در نیمه اول دیدار برابر پیکان با وجود این که زمان زیادی را صاحب توپ بودند اما نتوانستند با وجود داشتن چند موقعیت دروازه حریف را باز کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۹:۴۷    
به تازگی تصاویری منتشر شده است که نشانگر یک عملیات درخشان و کم نظیر توسط رزمندگان یمنی در جنگ با دشمن سعودی است؛ نابودی سامانه پدافندی پاتریوت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۹:۱۲    
یک فروشگاه در وودلند هیلز کالیفرنیا یک بازرسی جداگانه در داخل فروشگاه برای دارو و ویتامین ها و مکملهای گران قیمت گذاشته و کسانی هم که مواد شوینده خریداری می کنند، باید از قبل بلیت تهیه کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۹:۱۲    
دستیار ایرانی کارلوس کی روش در صورت قطعی شدن حضور سرمربی پرتغالی در ایران مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۹:۱۰    
رئیس جمهور در دیدار فرستاده ویژه رئیس جمهور ونزوئلا گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران افزایش سطح همکاری های با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه با توجه به ظرفیت های متنوع موجود است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۸:۴۱    
رییس فدراسیون فوتبال گفت: تا فردا تکلیف در مورد تیم ملی را برای حضور در قطر تعیین تکلیف می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) اعلام کرد که ولادیمیر پوتین از رزمایش مشترک میان این کشور و چین بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۸:۲۵    
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: زائران افغانستانی و پاکستانی برای ورود به عراق به هیچ عنوان به مرزهای ایران مراجعه نکنند زیرا طرف عراقی با ورود زائران این 2 کشور از مرز ایران مخالفت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۸:۰۰    
به گزارش مشرق ،یک کاربر فضای مجازی با انتشار تصویری درباره دریافت وام 3 تا 5 میلیونی اربعین نوشت: بزرگوارانیکه درسامانه سماح ثبت نام کردن یا میخوان ثبت نام کنند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۷:۴۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد در خصوص ممنوع الکاری هنرمندان و عدم صدور مجوز پخش فیلم ها به نکاتی اشاره می کند که می تواند برای اذهان خانواده فرهنگ وهنر روشنگری باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۷:۳۹    
پلیس کانادا جسد دامیان ساندرسون، یکی از دو مظنون حملات مرگ بار با چاقو به بومیان جیمز اسمیت کری را پیدا کرد. این احتمال وجود دارد که برادر مظنون مقتول، وی را مانند دیگر قربانیان با چاقو کشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۷:۲۳    
رئیس جمهور ترکیه بار دیگر یونان را آماج حملات لفظی خود قرار داد و تلنگری هم به اتحادیه اروپا زد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۷:۱۵    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری و متلاشی شدن باند 13 نفره جعل و کلاهبرداری خودروهای لیزینگی با کلاهبرداری 81 میلیارد تومانی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۷:۰۰    
به گزارش مشرق ، کاربری طی توئیتی نوشت: از قایق های تندرو زنبور سرخ در جنگ تحمیلی رسیدیم به شناور شهید سلیمانی در شرایط تحریمی به کوریِ چشمِ منافق و برانداز، ما می توانیم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۶:۴۰    
باید مانور سیاسی خودمان را یکسره از نیویورک به سرزمین های همسایه و دوستان شرقی و این بار به سمرقند ببریم و این اقدام خود را به خوبی برجسته سازیم تا غیبت ما در نیویورک کاملاً احساس شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۶:۳۰    
هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در اربعین 1401 در شهرهای نجف و کربلا و در مسیر پیاده روی این دو شهر پایگاه های سلامت و مرکز درمان راه اندازی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۶:۲۵    
رسانه های عراقی از سفر قریب الوقوع نخست وزیر این کشور به آمریکا خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۶:۲۵    
ریکاردو ساپینتو برای خط زدن نام عزیزبک آمانوف از لیست استقلال یک دلیل مشخص دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۶:۰۰    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشستی با پرنده شناسان و اعضای مرکز پرورش شاهین در کاخ کرملین شرکت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۵:۵۶    
سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: با ساخت واکسن 4 ظرفیتی آنفلوآنزا ایران دومین سازنده واکسن نوترکیب در دنیا شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۵:۳۷    
پاسخ غیرسازنده ایالات متحده به پیشنهادهای سازنده جمهوری اسلامی برای بازگشت کشور خارج شده از برجام به توافق هسته ای، نیازمند محاسبات دقیق و اقدام درست ایران است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۵:۳۰    
انیمیشن لحظه دیدار ویژه اربعین با صدای محمد حسین پویانفر را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۵:۳۰    
استقبال مردم سماوه در جنوب عراق از زائرین اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۴:۲۹    
مشایه الاهواز نام عربی بزرگترین کاروان پیاده روی زائران اربعین حسینی کشور است که همه ساله از مناطق مختلف و اغلب کم برخوردار اهواز حرکت خود را به سوی کربلا آغاز می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۵:۲۶    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در واکنش به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا تاکید کرد: یونان از لحاظ سیاسی، اقتصادی و نظامی در سطح ترکیه نیست و با آنها گفتگویی نخواهیم داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۵:۲۵    
سردار هادیانفر: پهپادها می توانند خودروهایی را که سرعت غیرمجاز دارند و یا سبقت های غیرمجاز انجام می دهند و یا رانندگانی که حرکت و ناهنجاری های ترافیکی داشته باشند را به پلیس راهور معرفی کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۵:۲۰    
در جدول لیگ برتر انگلیس، تیم های آرسنال 15، منچسترسیتی 14 ، تاتنهام 14 و برایتون 13 در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۵    
ویدئویی از تصادف شدید موتورسیکلت با یک خانم در یکی از کشورهای شرق آسیا.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۶    
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری گفت: 6 نفر از ایرانیانی که در ارمنستان به علت همراه داشتن موادمخدر، برای گذراندن بقیه دوران محکومیت به زندان های داخل ایران منتقل شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۴:۲۹    
سرمربی والیبال برزیل قدرت حمله والیبال ایران را تحسین کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۴:۲۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز برخی ابرقدرت ها خریدار تسلیحات ما هستندگفت: تلاش برای رفع تحریم به این خاطر است که آن را ظالمانه می دانیم، و ظلم باید برطرف شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۳:۵۷    
مرد 33 ساله شیشه ای: همسر 16ساله باردارم گفت کمی پول بده برای بچه مان سیسمونی بخرم؛ او را هل دادم؛روی زمین افتاد و تمام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۳:۳۰    
چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال اسپانیا لالیگا با چهارمین پیروزی متوالی قوهای سپید مادرید همراه شد تا رئال مادرید همچنان در صدر جدول لالیگا قرار داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۹    
زائرانی که به صورت اینترنتی درحال خرید بلیت مسیرهای هوایی اربعین باشند و مبلغ را پرداخت کنند اما بلیت برای آنها صادر نشود شرکت هواپیمایی موظف است تمام هزینه پرداخت شده را به زائر بازگرداند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۲    
قطعا شما هم در وب گردی هایتان با عبارتی مانند برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید و برای خواندن این مطلب اینجا کلیک کنید برخورده اید و گاهی روی آن ها کلیک هم کرده اید ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۲    
ساخت استودیو خانگی و استودیو نیمه حرفه ای در نگاه اول شاید هزینه زیادی برای ما داشته باشد. اما اگر تمام ابعاد این کار را بدانیم متوجه می شویم که هزینه ساخت آن نسبت به استفاده بلند مدت از آن به روش ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۴    
سفیر فرانسه در بغداد طی سفری به کربلا رفته و از حرم امام حسین علیه السلام بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۰    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت:دولت اقدامات خوبی را در حوزه های مختلف انجام داد و با دوری از اشرافیت و حضور در بین مردم، رفتار مناسبی را از رئیس جمهور و اعضای دولت مشاهده کردیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۰    
یک دستگاه خودروی 206 اس دی به علت نامعلوم با خودروی کامیون حمل بتن برخورد کرده و نیمی از خودرو در زیر کامیون گیر کرده بود و 3 نفر راننده و سرنشینان خودرو داخل آن محبوس شده و امکان خروج نداشتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۶    
مدافع تیم ملی والیبال ایران گفت: شانس تیم های ملی ایران و برزیل در بازی امشب برابر است و هیچ تیمی از قبل برنده نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۰:۵۵    
مدافع ملی پوش ایرانی الاهلی دچار مصدومیت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۰    
تیم ملی والیبال ایران امشب در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف برزیل، پرافتخارترین تیم دنیا می رود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۰:۱۵    
حرف های متناقض یک هوادار اماراتی درباره سرمربی سابق استقلال سوژه شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۰:۱۰    
تصاویر منتشر شده از بازی پوتین با شاهین سفید در حاشیه یک دیدار در کاخ کرملین.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۶    
برای نخستین بار 16 آتش نشان زن در شهرداری تهران از 7 مهر فعالیت خود را آغاز می کنند. مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران می گوید اقدامات لازم برای حضور بانوان در آتش نشانی صورت گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۶    
معاون باشگاه پرسپولیس گفت: دلخوری سرمربی و مدیرعامل باشگاه از یکدیگر شایعه بوده و واقعیت ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۳    
ستاره تیم ملی فرانسه قصد دارد زانوی خود را عمل کند و به این دلیل حضور در جام جهانی 2022 قطر را از دست خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۰    
صبح امروز دهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری به ریاست آیت الله احمد جنتی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۹:۲۷    
هادی عباسی به سمت قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن و معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه منصوب شد و امروز مراسم معارفه وی در وزارت راه برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۹:۱۰    
نشریه الرایه قطر در گزارشی با اشاره به تغییر و تحولات فوتبال ایران نوشت: کی روش در آستانه حضور در نیمکت تیم ملی فوتبال این کشور قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۹:۰۳    
خبرنگار ایتالیایی از پروژه ناموفق باشگاه فنرباغچه در تابستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۸:۳۵    
به گفته مسئولان بیمه مرکزی زائران اربعین می توانند به شرکت های بیمه مراجعه و مازاد بر تعهداتی که در سامانه سماح ارائه می شود از شرکت های بیمه، بیمه نامه دریافت کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۸:۲۹    
برنامه کامل رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان 2022 در صربستان اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۸:۱۷    
اخیرا در خبرها آمد که کتابی از خاطرات دوران ریاست جمهوری روحانی و دولتمردان او به چاپ رسیده و البته برخی از نکات آن نیز رسانه ای شد. در متن منتشر شده، عبارتی از روحانی ذکر شده است که کاش گفته نمی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۸:۰۴    
در فلوریدای آمریکا هنگام بازی فوتبال در رده سنی جوانان تیراندازی رخ داد و همه پا به فرار گذاشتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۷:۵۰    
باورش سخت است ولی قیمت کارخانه ای برخی محصولات سایپا از نرخ بازار آن بیشتر است و خریدارانی که ماه ها در انتظار تحویل بودند ضرر مضاعف متحمل شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۷:۳۹    
تهران- ایرنا- مسئول کمیته تربیت بدنی فراکسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از مهدی تاج خواست با توجه به جریحه دار شدن افکار عمومی، به احترام مردم از ریاست فدراسیون فوتبال استعفا دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۷:۳۰    
مدافعان امنیت مردم در حالی گاه به گاه شهید می شوند که همچنان مظلوم هستند و قوانین به کارگیری سلاح از سوی این مدافعان نیز خلل های فراوانی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۷:۲۱    
پس از ارتش چین و نیروهای مسلح ایران، ارتش یمن سومین نیروی نظامی در دنیا است که به موشک های بالستیک ضد کشتی مجهز شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۶:۵۷    
وقتی صحبت از رنت اتومبیل می شود؛ اولین نکته ای که به ذهن خطور می کند هزینه ای است که بابت استفاده از این خدمات باید پرداخت شود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۶:۲۷    
فیلم شب، داخلی، دیوار دارای محتوایی بشدت ملتهب و ضد امنیتی است با موضوع آبان 98 که بدون دریافت پروانه نمایش در جشنواره ونیز حضور دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۵:۰۰    
تصویری نادر از لحظه برخورد دو رعد و برق در آسمان سواحل رم./عکس: EPA
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۱:۳۰    
به گزارش مشرق ، حسین صارمی فعال رسانه ای طی توئیتی نوشت: واسه اعزام چندتا پاکبان و مقداری آب معدنی گفتن پول کشور رو در اربعین خرج نکنید! ...