یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۰May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 9 مهر 1401 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 31 فروردین 1401 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1401 مشرق نیوز 31 خرداد 1401 مشرق نیوز 31 تیر 1401 مشرق نیوز 31 مرداد 1401 مشرق نیوز 31 شهریور 1401 مشرق نیوز 30 آبان 1401 مشرق نیوز 30 آذر 1401 مشرق نیوز 30 دی 1401 مشرق نیوز 30 بهمن 1401 مشرق نیوز 1 مهر 1401 مشرق نیوز 2 مهر 1401 مشرق نیوز 3 مهر 1401 مشرق نیوز 4 مهر 1401 مشرق نیوز 5 مهر 1401 مشرق نیوز 6 مهر 1401 مشرق نیوز 7 مهر 1401 مشرق نیوز 8 مهر 1401 مشرق نیوز 9 مهر 1401 مشرق نیوز 10 مهر 1401 مشرق نیوز 11 مهر 1401 مشرق نیوز 12 مهر 1401 مشرق نیوز 13 مهر 1401 مشرق نیوز 14 مهر 1401 مشرق نیوز 15 مهر 1401 مشرق نیوز 16 مهر 1401 مشرق نیوز 17 مهر 1401 مشرق نیوز 18 مهر 1401 مشرق نیوز 19 مهر 1401 مشرق نیوز 20 مهر 1401 مشرق نیوز 21 مهر 1401 مشرق نیوز 22 مهر 1401 مشرق نیوز 23 مهر 1401 مشرق نیوز 24 مهر 1401 مشرق نیوز 25 مهر 1401 مشرق نیوز 26 مهر 1401 مشرق نیوز 27 مهر 1401 مشرق نیوز 28 مهر 1401 مشرق نیوز 29 مهر 1401 مشرق نیوز 30 مهر 1401 
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۵    
قیمت آجیل و خشکبار امروز نسبت به روز قبل با تغییرات کمی همراه شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۰:۲۹    
گرچه اینستاگرام و شبکه های مجازی پر شده از ویدیوها و ادعاهای اغتشاشگران از برخورد بد مردم و نیروهای امنیتی با آنها، اما در این گزارش قصد داریم قضاوت را به عهده خودتان بگذاریم!
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۰۲:۰۶    
روزنامه های ورزشی شنبه 23 مهر
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۵    
دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) اعلام کرد: قیمت سبد نفتی اوپک دیروز (چهارشنبه، 20 مهرماه) به روند کاهشی خود ادامه داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۲    
قیمت ماهی امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۲    
تلفات طوفان ایان در ایالت فلوریدا که یکی از مرگبارترین طوفان های تاریخ آمریکا توصیف شده به 70 نفر رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۸:۴۴    
بانک مرکزی اعلام کرد: مجموع عرضه ارز در سامانه نیما تا ساعت 17 امروز معادل 891 میلیون دلار است و مجموع ارز معامله شده به 168 میلیون دلار رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۷    
طی روزهای اخیر قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در بازار با افزایش همراه بود اما با ورود شرکت پشتیبانی امور دام و عرضه مرغ منجمد با قیمت های مصوب نرخ این محصول روند کاهشی به خود گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۵    
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز سه شنبه به 15میلیون و 300 هزار تومان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۰۵:۱۵    
ریزمغذی ها از جنبه های متعددی برای سلامت انسان ها مهم هستند و یک رژیم غذایی سالم و استاندارد واقعا می تواند بیشتر نیازهای روزانه بدن به انواع ریزمغذی ها را برای افراد سالم تامین کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۶    
تعداد تلفات طوفان ایان که ایالت فلوریدا را درنوردید به 87 نفر رسید که از این تعداد 83 نفر در فلوریدا و 4 نفر در کارولینای شمالی بودند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۰    
شفافیت دستگاه های دولتی از موضوع هایی بوده که در سال های اخیر با جدیت دنبال می شود، موضوعی که برای بهبود شرایط کسب وکارها و صدور مجوز برای آنها ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۷    
یکی از مهم ترین و زیباترین مقاصد گردشگری ایران، جزیره کیش است. شما می توانید در تمام فصول به این جزیره مرجانی سفر کرده و اوقات خوشی را سپری کنید ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۸    
پسر جوان که در پوشش مسافربر دختر کارمند را به تله شیطانی انداخته و وی را آزار داده بود، در برابر حکم قطعی اعدام قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۰    
یک دکتر ماما که به ونکوور کانادا مهاجرت کرده بود، پیش از مرگش در حضور دخترش اعتراف کرده بود 11 نوزاد را از بیمارستانی در تهران ربوده و به خانواده های بی فرزند سپرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۲    
ژوبین قادری، پسر مرحوم ایرج قادری (کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر): مردم همیشه به عهد خود به انقلاب و به کسانی که واقعاً دلسوز هستند وفا کردند/ در مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی همه مردم آمدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۳    
یکی از اهداف دشمن از اغتشاشگری ها به بهانه فوت خانم مهسا امینی تضعیف نیروی پلیس، به ویژه پلیس امنیت اخلاقی و حذف گشت ارشاد است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۷:۴۲    
پدر دانش آموزی که در شهرستان بهار توسط معلمش تنبیه بدنی شده گفت: پسرم در حال حاضر سردرد دارد، بی حال است و شب گذشته فشارش روی شش بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۷:۴۲    
رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور به درستی در سوت خودش دمید و بازیکن گل گهر در محوطه جریمه خود روی بازیکن استقلال خطا کرد که پنالتی صددرصد به سود آبی پوشان درست بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۶:۳۰    
صبحانه سالم هر روز صبح می تواند ریسک بیماری هایی مثل سرطان و دیابت را کاهش دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۶:۱۵    
جراحی کاهش وزن می تواند زندگی و سلامت فرد را تغییر دهد، اما تحقیقات جدید هشدار می دهد که ممکن است خطر ابتلا به صرع را نیز به همراه داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۵:۱۶    
آزمایش های بالینی در یک مطالعه بین المللی نشان داد که دارویی موسوم به "دوپیلوماب"، شدت بیماری پوستی اگزما را در بیماران 6 ماهه تا 6 ساله طی 2 هفته کاهش می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۲:۴۵    
تحقیق جدید نشان می دهد ترکیب طبیعی موسوم به کورکومین در زردچوبه می تواند به نابودی برخی ویروس ها کمک کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۲:۳۱    
نتایج تحقیقات پژوهشگران نشان می دهد مصرف غذاهای پرچرب می توانند ضریب هوش را تنها در 9 روز کاهش دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۲:۱۹    
مجموعه دشمنان، وطن فروشان و مزدوران خیلی زود با اقدامات وحشیانه و پلشت ثابت کردند حقوق زنان و فوت خانم مهسا امینی بهانه است، بلکه غلط زیادی و هدف ناکام شان، خواندن فاتحه اسلام و انقلاب و نظام است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۱:۲۸    
نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق از گروههای سیاسی این کشور خواست در انجام گفت وگوی ملی، تسریع کنند و به توافقاتی دست پیدا کنند که برای همه طرفها راضی کننده باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۱:۱۴    
طی هفته های اخیر مذاکرات فشرده ای با وساطت یکی از کشورهای منطقه درباره آزادسازی هم زمان زندانیان ایران و آمریکا انجام و میلیاردها دلار از منابع ارزی مسدود شده کشورمان نیز در این چارچوب در شرف ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۱:۱۲    
هزاران شهروند انگلیسی با تجمع در خیابان شهرهای مختلف این کشور علیه بحران افزایش هزینه زندگی و تورم اعتراض کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۰:۵۸    
یک منبع آگاه گفت: شامگاه شنبه یک گروه تروریستی قصد تصرف پاسگاه قطار خنجک زاهدان را داشت که این حرکت آنها ناکام ماند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۰:۴۵    
این جمهوری عزیز طی 4دهه ای که از عمرش می گذردصاحبان نظم فعلی جهانی را کم به ستوه نیاورده و چنین جمهوری که نام اسلام ناب محمدی(ص) را هم به حق،با خود یدک می کشد، از سوی چنین قدرت هایی،نمی تواند تحمل شود
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۰:۴۵    
یک پژوهش بین المللی نشان می دهد منطقه گذار بین گوشته بالایی و پایینی زمین حاوی میزان چشمگیری آب است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۰:۳۷    
تروریست ها و اراذل اجاره ای روز گذشته در اقدامی هدفمند و معنادار با حمله به ساختمان موسسه کیهان در تهران به بخش های از ساختمان این موسسه آسیب زدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۰:۳۳    
یکی از بسترهای مهم و حربه هایی که همواره دشمن برای اثرگذاری در جامعه ما و همچنین زمینه سازی یا دامن زدن به اغتشاش ها روی آن حساب ویژه باز کرده است، فضای مجازی رهاشده در کشورمان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۰    
روز پایانی از مرحله گروهی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا در کویت با صعود سه تیم در حال برگزاری است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۲:۳۲    
دفتر هواشناسی دولت انگلیس با انتشار آماری اعلام کرد، میانگین گرمایی که این کشور در مدت 9 ماه نخست سال 2022 تجربه کرده رکورد جدیدی را ثبت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۲    
در پایان روز اول هفته هفتم لیگ برتر استقلال با برتری 2 بر 1 مقابل گل گهر به رده دوم جدول صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در باشگاه ما کسی نیست که اعتراض کند من یک نفره همه کار انجام می دهم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۵    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد که دشمنان اسلام به دنبال گرفتن دین از مردم ، از بین بردن منافع وچپاول منابع و تجزیه ایران هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۹    
کارشناس فوتبال گفت: پنالتی اعلام شده برای استقلال در دقیقه 2+90درست بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۱:۰۷    
تیم فوتبال ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر پیکان را شکست داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۱:۰۰    
دیدار تیم های فوتبال استقلال و گل گهر در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که شاگردان ساپینتو در وقت های اضافه صاحب یک پنالتی جنجالی شدند و به پیروزی رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۱:۰۰    
روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه ضرورت شناخت و تبیین توطئه های ایران ستیزان و دشمنان انقلاب اسلامی را از سوی رسانه ها و نخبگان مورد تاکید قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۸    
دیدار دو تیم گل گهر و استقلال با برتری شاگردان ساپینتو به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۳    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز شنبه مدعی شد که رئیس جمهور روسیه پایان دادن به جنگ در اوکراین را غیرممکن کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۳    
معترضان بحرینی با برگزاری تظاهراتی خواستار آزادی روحانی شیعی بحرینی شدند. جزیره ستره به عنوان مرکز این تظاهرات صحنه حضور گسترده نیروهای امنیتی بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۰    
آشوب گران که امروز هم در تهران شروع به تخریب اموال عمومی کردند در یکی از موارد نرده های خط اتوبوس های شرکت واحد را از جا کندند و به عنوان ابزاری برای منع تردد در شهر استفاده کردند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۲    
میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کشور با 33.02 درصد، به کمترین حد در دو سال گذشته رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۹    
مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: مدارس شهرستان های زاهدان، نصرت آباد، کورین و میرجاوه به دلایل امنیتی فردا یکشنبه تعطیل شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۸:۵۹    
وزیر دفاع آمریکا از آنچه تشدید اتمی خواند، انتقاد کرد اما در عین حال گفت شواهدی مبنی بر این که رئیس جمهور روسیه تصمیم به استفاده از تسلیحات اتمی گرفته باشد، موجود نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۸:۵۶    
نیروی هوایی آمریکا از زمین گیر شدن شمار بسیاری از ناوگان هواپیماهای سی-130 هرکولس خود به دلیل نقص فنی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۸:۵۴    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان به آمریکا هشدار داد که این جنبش تسلیم نخواهد شد و قدرت آن باعث شد که لبنان به منابع دریایی خود دست پیدا کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۰    
روز گذشته و امروز، بار دیگر افغانستان شاهد حملات تروریستی بود که دانش آموزان، قربانی اصلی آن بودند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۰    
صدا گذاری ناشیانه روی فیلم تجمع چند نفره توسط شبکه بدنام سعودی اینترنشنال.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۸:۲۸    
این خودروساز موفق به افزایش ظرفیت روزانه تولید موتور ملی به تعداد بیش از هزار دستگاه در هفتم مهر امسال شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۸:۱۷    
دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی اعلام کرد: فلسطینی ها امروز از مذاکرات و اسلو ناامید شده اند و مقاومت در کرانه باختری و غزه و همه مناطق فلسطینی حاکم است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۵    
رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: کرونا، برخی از کشورها را در شرایط قرمز قرار داده است. درصد ابتلا در برخی کشورهای دیگر نیز افزایشی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۳    
مهدی ماهانی در برنامه ی سلام تهران گفت: من و امثال من باید اندازه جایگاهمان صحبت کنیم و تابع قوانین باشیم. اگر من واکنشی در فضای مجازی داشته باشم و بعد مشخص شود که اشتباه بوده من مسئول تبعات آن هستم .
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۳    
در آغاز هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم های نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان مقابل هم قرار گرفتند و نساجی توانست به بردی پرگل دست یابد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۰    
برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پراید با تیر برق در بزرگراه امام رضا(ع) فوت یکی از سرنشینان خودرو را در پی داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۱    
پس از طوفان سهمگین ایان در کوبا، بسیاری از مناطق بی برق شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۸    
قیمت پژو 405 امروز شنبه 9 مهر در بازار آزاد خودرو با افت سه میلیونی به 292 میلیون رسید. همزمان ارزش دنا پلاس اتوماتیک به همین اندازه افزایش پیدا کرد و این محصول 508 میلیون فروخته شد
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۴    
مشهد شهری واقع در شمال شرقی ایران، و مرکز استان خراسان رضوی و دومین شهر پرجمعیت پس از تهران است. این شهر دارای آب و هوای معتدل و متغیر است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۴    
سفر ارزان به ترکیه برای ایرانیان اهمیت بسیاری دارد. زیرا بسیاری افراد با افزایش هزینه سفر، می خواهند در هزینه سفر خود صرفه جویی کنند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۴    
اگر به دنبال احداث باغ هستید و نمی دانید که خرید انواع نهال را از کجا انجام دهید؛ این مطلب برای شماست ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۱    
مراسم کلنگ زنی 10 هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف پایتخت با حضور علیرضا زاکانی شهردار و مهدی چمران رئیس شورای شهر تهرانصبح امروز شنبه در محدوده جنگ افزارسازی ساصد منطقه 13 خیابان پیروزی آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۶    
به گزارش مشرق ، محسن مهدیان فعال رسانه ای طی توئیتی نوشت: یک فایده ای که این روزها داره اینه که کسی نمیتونه وسط لحاف باشه. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۶    
وضعیت دو مهاجم مصدوم تیم پرسپولیس برای حضور در تمرینات این تیم مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۱    
صبح امروز نو دانشجویان با استقبال مسؤولان دانشگاه و اهدای گل وارد دانشگاه اصفهان شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۱    
نیروهای دفاع شهری بغداد موفق شده اند 13 نفر را از زیر آوار نجات دهند. دو نفر نیز گفته می شود تا این لحظه در اثر ریزش این ساختمان چهار طبقه جان خود را از دست داده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۱    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید با تکرار ادعاهای خود علیه ایران و روسیه، از افزایش تحریم ها به بهانه حقوق بشر و تحولات اوکراین خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۵    
مجید یوسف زاده، راوی جنگ در مراسم یادواره 1400 شهید دفاع مقدس گفت: اوج غائله کردستان و غرب، در پاوه رخ داد. آنان به بیمارستان پاوه حمله کرده و مجروحین را به طرز فجیعی به شهادت رساندند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۲    
وزارت خارجه ترکیه با انتشا بیانیه ای تاکید کرد که آنکارا همانند سال 2014، الحاق مناطقی از اوکراین به روسیه را به رسمیت نمی شناسد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۰    
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که برگزاری دو دیدار تدارکاتی در اتریش نقاط ضعف تیم ملی را مشخص کرد گفت: سرمربی تیم ملی باید در مدت زمان باقی مانده حریفان را به خوبی آنالیز کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۵۴    
مدیرعامل ایران خودرو از توقف تولید دو خودروی سمند معمولی و پژو 405 در روزهای آینده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم صهیونیستی از طرح همیشگی پرونده اتمی این رژیم از سوی کشورهای عربی در آژانس بین المللی انرژی اتمی ابراز خشم کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۸    
با توجه به اینکه استفاده احتمالی روسیه از سلاح اتمی تاکتیکی در خاک اوکراین ممکن است با واکنش نظامی امریکا و غرب همراه باشد، نیروی استراتژیک بازدارنده اتمی ارتش روسیه در حالت آماده باش کامل درآمده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۲    
رسانه های افغانستان دقایقی پیش(ظهر شنبه) از وقوع انفجاری در شمال کابل پایتخت این کشور خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۳۲    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در لیگ فوتبال آلمان عملکرد درخشانی ندارد و در دیدار بازی شب گذشته نیز نتوانست مانع شکست سنگین بایرلورکوزن برابر بایرن مونیخ شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۳۱    
رسانه های عراقی از فروریختن کامل یک ساختمان در نزدیکی میدان الواثق شهر بغداد خبر داد.گفته می شود تعمیر بخش هایی از ساختمان علت ریزش آن بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۲۴    
رئیس جمهور روسیه به مناسبت روز ملی چین پیام تبریکی برای همتای چینی خود فرستاد و بر ارتقای روابط مسکو-پکن تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۲۲    
به گزارش مشرق ، کاربری طی توئیتی نوشت: پان ترک ها، کموله، الاحوازیه و حالا هم جیش العدل... فقط مونده خود ابوبکر البغدادی از گور پاشه بگه زن زندگی آزادی که بفهمن جریانات تروریستی پشت این جنبش هستن ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۷    
وزیر بهداشت گفت: رتبه ایران در تولید علم ارتقا پیدا کرده و 450 مجله علمی- پژوهشی کشور به 465 مجله افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۳    
سرمربی سابق پرسپولیس دلیل رد کردن پیشنهاد پرافتخارترین باشگاه دنیا را فاش کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۰۲    
براساس قانون جدید مجلس درباره مالیات، کلیه دارندگان دستگاه های پوز موظف اند تا برای جلوگیری از جریمه های احتمالی یا قطع دسترسی به خدمات بانکی، در سایت مالیات کارتخوان ثبت نام و مبلغ آن را بپردازند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل ایران خودرو از توقف تولید دو خودروی سمند معمولی و پژو 405 در روزهای آینده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۷    
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: سطح علم و فناوری ما در عملیات والفجر 8 از ارتش های منطقه بالاتر و طرح ریزی و اجرای عملیات و نیز هماهنگی بین ارتش و سپاه در نوع خود بی نظیر بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۷    
انتشارات انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، بسته محصولات فرهنگی سرباز را با تخفیف 20 درصدی و ارسال رایگان به سراسر کشور ارائه می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۷    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امیدواریم که از نیمه دوم مهر بتوانیم دور دوم سفرهای استانی را آغاز کنیم و در دور دوم سفرهای استانی مصوبات و دستورات ویژه آقای رئیس جمهور در دور اول سفرها پیگیری می شود .
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۲    
نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان اعلام کرد که این کشور حداکثر گام های عملی را به منظور تعمیق روابط با ایران برمی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۸    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان از انفجار آبگرمکن یک منزل مسکونی در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر مصدوم شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۶    
جلسه نقد و بررسی کتاب نِشانِ حُسن امروز شنبه 9 مهر در حوزه هنری برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۳    
امیر قلعه نویی با تیمش در 15 بازی اخیر خود در لیگ برتر نباخته ولی در 6 بازی قبلی با استقلال به نتیجه ای جز شکست نرسیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۷    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با خودداری از حمایت صریح از عضویت اوکراین در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، تنها به پشتیانی از ارائه تضمین های امنیتی به کی یف اکتفا کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۷    
سامانه یکپارچه سرویس مدارس که امسال از سوی آموزش و پرورش راه اندازی شده است نقاط ابهام زیادی را دارد که موجب نارضایتی والدین و رانندگان شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۸    
بازدهی بیت کوین در شبانه روز گذشته تقریبا صفر درصد بوده است. سایر ارز دیجیتال سرشناس روندی مشابه رهبر بازار داشتند
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۱    
رئیس جمهور گفت: آمادگی ایران جهت تقویت هر چه بیشتر همکاری های همه جانبه با جمهوری خلق چین در قالب ساز و کارهای دوجانبه و در چارچوب ترتیبات و نهادهای چند جانبه مورد تأکید است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۲    
سرمربی سابق استقلال قبل از دیدار با العین در لیگ امارات دوران طلایی اش با این تیم را به یاد آورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۰    
یزد، شهری به کهن سالی تاریخ است، گنجینه ای از هنر، فرهنگ و تمدن ایرانی را در خود دارد که از آن جمله می توان به بناهای مذهبی، بقاع، مساجد، حسینیه ها، خانه های تاریخی، آب انبارها، باغ های تاریخی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۶    
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: ارزیابی من از شرایط کنونی تیم ملی مثبت است هر چند ایرادهایی هم وجود دارد که امیدوارم تا آغاز جام جهانی برطرف شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۹:۱۳    
پدر فوق ستاره نروژی تیم منچسترسیتی، راز پیوستن پسرش به جمع شاگردان پپ گواردیولا را فاش کرد.
  • ۱