شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 24 بهمن 1397 - me-metals.ir

می متالز 31 مرداد 1397 می متالز 1 شهریور 1397 می متالز 30 مهر 1397 می متالز 30 آبان 1397 می متالز 30 آذر 1397 می متالز 1 دی 1397 می متالز 3 اسفند 1397 می متالز 1 بهمن 1397 می متالز 2 بهمن 1397 می متالز 3 بهمن 1397 می متالز 4 بهمن 1397 می متالز 5 بهمن 1397 می متالز 6 بهمن 1397 می متالز 7 بهمن 1397 می متالز 8 بهمن 1397 می متالز 9 بهمن 1397 می متالز 10 بهمن 1397 می متالز 11 بهمن 1397 می متالز 12 بهمن 1397 می متالز 13 بهمن 1397 می متالز 14 بهمن 1397 می متالز 15 بهمن 1397 می متالز 16 بهمن 1397 می متالز 17 بهمن 1397 می متالز 18 بهمن 1397 می متالز 19 بهمن 1397 می متالز 20 بهمن 1397 می متالز 21 بهمن 1397 می متالز 22 بهمن 1397 می متالز 23 بهمن 1397 می متالز 24 بهمن 1397 می متالز 25 بهمن 1397 می متالز 26 بهمن 1397 می متالز 27 بهمن 1397 می متالز 28 بهمن 1397 می متالز 29 بهمن 1397 می متالز 30 بهمن 1397 
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۱۰    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: میزان ارزش ارزی کالاهای صادارتی آذربایجان غربی که در 10 ماهه سال 97 به 50 کشور دنیا صادر شده، از رقم یک میلیارد دلار گذشت.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۰    
می متالز - معاون برنامه ریزی و توانمند سازی ایمیدرو اعلام کرد: تاکنون 113 طرح در بخش معدن و صنایع معدنی توسط این سازمان اجرایی شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۲:۵۲    
می متالز - نشریه فارن پالیسی در یادداشتی با اشاره به پایبندی ایران به تعهداتش در برجام تاکید کرد رئیس جمهور بعدی آمریکا باید به توافق هسته ای بازگردد چراکه این کار به نفع آمریکا خواهد بود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۲:۴۰    
می متالز - رئیس کل بانک مرکزی درباره دلیل افزایش بدهکاری دولت به بانک مرکزی، گفت : این بدهکاری بر اساس مصوبه مجلس است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۲:۳۱    
می متالز - وکیل مدافع متهم ردیف دوم پرونده بانک سرمایه از صدور رای قطعی برای متهمان این پرونده خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۲:۱۹    
می متالز - سایپا در خصوص اعلام تعهدات پیش فروش محصول پرطرفدار رنو با موعد صدور دعوتنامه تیر 97 اطلاعیه داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۲:۱۵    
می متالز - کمیسیون اروپا ایران، عربستان و 21 کشور را در فهرست کشورهای دارای ریسک پولشویی قرار داد که در صورت تصویب آن در مجلس پس از 20 روز اجرایی می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۲:۰۶    
می متالز - در روندی رو به رشد تولید سایپا از مرز 2 هزار دستگاه عبور کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۰:۱۹    
می متالز - بانک مرکزی جزییات بسته تشویقی برای صادرکنندگانی که ارز حاصل از صادرات را وارد چرخه اقتصاد می کنند را رونمایی کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۰:۰۷    
می متالز - بر اساس مصوبه هیات وزیران، 522.6 میلیارد تومان از مطالبات برخی شرکت ها، با بدهی آن ها به سازمان امور مالیاتی، تهاتر می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۳:۴۳    
می متالز - با بررسی تجربه های بین المللی از مقوله اصلاح ساختار بودجه ریزی، گزارش تحلیلی مزبور در پی یافتن الگوی بودجه ضد شوک است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۳:۳۷    
می متالز - سیاست گذاری ها در بخش عرضه یا تقاضای مسکن هر کدام می تواند پیامدهایی را به دنبال داشته باشد، حال سوال این است که کدام رویکرد در سیاست گذاری می تواند به وضعیت کنونی بازار مسکن کمک کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۹:۰۷    
می متالز - مدیر عامل پتروشیمی کارون گفت: در حوزه رقابت به صورت طبیعی هر تولیدکننده جدیدی که وارد می شود می تواند خطری برای تولید کننده قبلی باشداما ما سعی کردیم سبد تولیدمان به گونه ای تنظیم شود که ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۸:۵۵    
می متالز - برای موفقیت بورس انرژی باید موانع و ضوابط زاید را از بخش خصوصی برداشت و یک خط اعتباری برای آن ها ایجاد کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۲۳:۰۲    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفری یکروزه فردا پنج شنبه به استان یزد می رود و 5 طرح صنعتی و تجاری را افتتاح می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۲۰:۴۶    
می متالز - معاون طرح و برنامه وزارت صنعت،معدن و تجارت اعلام کرد: برای توسعه، ایجاد اشتغال ورفع محرومیت های استان سیستان و بلوچستان، ستاد توسعه صنعتی و معدنی این استان تشکیل شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۲۰:۴۰    
می متالز - در 8 ماهه نخست سال 1397، 3741 فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 38.4 هزار میلیارد تومان صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 2.1 درصد افزایش در تعداد و 97 ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۲۰:۴۰    
می متالز - با حکم رضا رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت پیمان زندی به سمت رییس مرکز اصناف و بازرگانان منصوب شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۲۰:۳۴    
می متالز - در بررسی عملکرد مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه دی ماه 1397، تعداد 868 مورد پرونده تخلف به ارزش بیش از 78 میلیارد ریال تشکیل به مراجع قضایی ارسال شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۲۰:۳۴    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از تلاش برای ایجاد اطلس معادن استان برای حضور جدی سرمایه گذاران به این عرصه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۲۰:۲۸    
می متالز - مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات در خصوص مصوبات هیئت وزیران برای ترخیص خودروهای موجود در گمرک گفت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۵۸    
می متالز - استاد دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه نباید در پیش نویس تعهدات خود برای پیوستن به موافقت نامه پاریس هیچ تعهد سختی بگذاریم که در توان مان نیست ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۴۹    
می متالز - آژانس بین المللی انرژی با پیش بینی افزایش 1.4 میلیون بشکه ای تقاضای نفت در سال 2019 اعلام کرد: تولیدات نفت غیر اوپکی ها، کاهش تولید اوپک را جبران می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۴۶    
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه آینده صنعت نفت در دستان شرکت های توانمند داخلی است ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۴۰    
می متالز - مدیرعامل پیشین شرکت پتروپارس با اشاره به اینکه این شرکت 11 فاز پارس جنوبی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسعه داده، گفت: شرکت پتروپارس ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۴    
می متالز - تولید و صادرات 10 ماهه پتروشیمی ها
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۸:۵۶    
می متالز - برداشت ذهنی بازیگران بازار مسکن نسبت به تحولات قیمت در سال 98، با دو نظرسنجی تلگرامی در دو فصل پیاپی - اواخر پاییز و نیمه زمستان امسال - پایش شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۸:۵۰    
می متالز - نشست ورشو برای بررسی وضعیت خاورمیانه امروز و فردا (24 و 25) بهمن ماه در شرایطی برگزار می شود که اخیرا لبنان از عدم حضور در این نشست خبر داده و هایکو ماس ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۸:۴۷    
می متالز - با تشکیل مجمع عمومی فوق العاده شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (سهامی عام)، هیات مدیره شرکت موفق به کسب مجوز افزایش سرمایه از 700 میلیارد تومان به 1 ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۸:۳۸    
می متالز - پنجمین عرضه نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین الملل بورس انرژی در دوشنبه هفته بعد؛ 29 بهمن ماه صورت می گیرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۸:۳۲    
می متالز - عضو هیات نمایندگان اتاق تهران در نامه ای از وزیر صنعت خواست جهت جلوگیری از تخلفات، 2600 کارت بازرگانی صادرشده در بهمن و اسفند 96 باطل شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۸:۳۲    
می متالز - بازار سهام همچنان گارد انقباضی خود را حفظ کرده و قیمت ها در غیاب شمار زیادی از بورس بازان در حال عقب نشینی است ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۸:۲۶    
می متالز - مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت گفت: سایت ثبت سفارش واردات خودرو براساس مصوبه هیات وزیران برای ترخیص خودروهای در گمرک مانده باز شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۷:۵۹    
می متالز - براساس اعلام وزارت صنعت به گمرکات کشور واردات لاستیک سنگین از کشورهای ثالث بدون ارائه گواهی مبدا تولید بلامانع شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۷:۳۸    
می متالز - عضو شورای راهبردی نظام مالیاتی کشور با تاکید بر اینکه بانک مرکزی به راحتی می تواند تراکنش های بانکی را رصد کند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۷:۲۶    
می متالز - تبدیل ترازنامه ای بدهی بانک به سرمایه بدون برداشت حتی یک ریال از بیت المال باعث میشود تا کج کاری نهادی بانکها تبدیل به منابع بودجه برای توسعه طرحهای زیر بنایی به سود 80 میلیون ملت ایران در ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۴    
می متالز - در حالی ادعای مخالفت آمریکا با اجرای برنامه اقدام FATF و بخصوص تصویب لوایح الحاق ایران به پالرمو و CFT مطرح می شود که مقامات ارشد آمریکایی صراحتا حامی تصویب قوانینی درباره مقابله با تامین ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۷:۰۸    
می متالز - رئیس کل بانک مرکزی با پیشنهادات مدیران بانک ها برای تقویت قدرت اعتباردهی بانک ها و نیز تسهیل ضوابط و نحوه اخذ تسهیلات سرمایه درگردش توسط واحدهای تولیدی فعال و خوش حساب موافقت کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۷:۰۲    
می متالز - یک مقام آگاه با اشاره به توافق بانک ها و بانک مرکزی برای اولویت قرار دادن تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۶:۱۷    
می متالز - بورس انرژی در پنجمین اطلاعیه خود در حالی از عرضه محموله یک میلیون بشکه ای نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران در روز دوشنبه هفته آینده خبرداده که قیمت پایه با 57 سنت افزایش به ازای هر بشکه ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۶:۱۱    
می متالز - شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افت 662 وحدی به رقم 157 هزار و 311 واحد رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۶:۰۵    
می متالز - نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی درباره دلایل ناموفق بودن نخستین عرضه میعانات گازی در رینگ بین الملل بورس انرژی گفت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۵    
می متالز - مدیر مجتمع طلای موته از اجرای 2 طرح توسعه ای (بهره برداری از معدن جدید و استحصال طلا از باطله) در این مجتمع خبر داد. موته به تازگی عملیات اجرایی معدن جدید را کلید زده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۲    
می متالز - در بازار مقاطع ترکیه رشد قیمت ادامه دارد و میلگرد صادراتی 10 دلار رشد داشته تا 510 دلار هر تن فوب نیز شنیده شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۹    
می متالز - ترکیه که بزرگترین واردکننده قراضه دنیاست سال گذشته میلادی با کاهش جزیی 2 درصدی در واردات قراضه روبرو شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۹    
می متالز - اخیرا در بازار داخلی و واردات بیلت ترکیه رشد قیمت چشمگیری مشاهده شده که به دلیل رونق بازار قراضه بوده است. تقاضای داخلی نیز رو به بهبود است و از افزایش قیمت ها حمایت خواهد نمود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۹    
می متالز - رشد قیمت مواد اولیه و رونق بازارهای جهانی بیلت به عرضه کننده های مقاطع سی آی اس نیز انگیزه بیشتر برای افزایش قیمت داده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۶    
می متالز - قیمت سنگ آهن وارداتی در چین نزولی شده و خریدارها هنوز در این سطح قیمت ها تمایلی به ورود به بازار از خود نشان نداده اند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۲    
می متالز - طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران در ژانویه سال 2019 به 2.754 میلیون بشکه در روز رسید و نفت سنگین ایران 1.45 دلار در هر بشکه گران شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۲    
می متالز - کروکوئیت با فرمول شیمیایی PbCrO4 ازمجموعه کانی هاست که با چاقو بریده می شود. لومینسانس قهوه ای تیره ازکانی های مشابه آن رآلگار و سینابراست.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۸    
می متالز - به دنبال انتشار خبری مبنی بر احتمال تمدید مهلت مذاکره تجاری با چین توسط ترامپ، بورس های آسیایی به روند صعودی روز گذشته خود ادامه دادند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۵    
می متالز - اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد تقاضای نفت جهان در سال جاری میلادی 1.49 میلیون بشکه در روز افزایش خواهد یافت.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۵    
می متالز - سرانجام پس از هشت دور صعود متوالی و رکوردشکنی دلار در سال 2019، ارزش دیگر ارزها در برابر دلار تقویت شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۲    
می متالز - قیمت نفت برنت امروز با 1.1 درصد معادل 69سنت افزایش به 63 دلار و 11سنت رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۹    
می متالز - 7 هنرمند در هند، در طرحی مشترک برای ساخت بناهایی مشابه عجایب هفت گانه جهان شرکت کردند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۳    
می متالز - توسعه صنعتی، عامل اصلی رشد اقتصادی در چرخه توسعه بلندمدت است که برزیل در دهه 1950 میلادی(1329خورشیدی) و 1970 میلادی (1349 خورشیدی) تجربه کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۰    
می متالز - تولیدکنندگان حوزه صنایع معدنی پس از تحریم ها با مشکلاتی چون تامین مواد اولیه و نوسان نرخ دلار و بی ثباتی قیمت ها روبه رو شدند؛ مشکلاتی که تا حدی بازار آنها را با رکود روبه رو کرده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۰    
می متالز - پرده نخست: پس از افزایش کم سابقه 121درصدی نرخ میلگرد آجدار در بازار داخلی در 4 ماه ابتدایی امسال ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۸    
می متالز - اکتشاف، نخستین مرحله آغاز فعالیت های معدنی است، از این رو نیازمند فراهم کردن زیرساخت ها و فناوری های ویژه است اما آنچه پس از این مرحله اهمیت دارد، استانداردسازی گزارش های اکتشافی است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۵    
می متالز - در میان شاخص های اقتصاد، تولید ناخالص داخلی یکی از مهم ترین عنوان ها در تجزیه، تحلیل و ارزیابی های اقتصاد است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۲    
می متالز - عضو هیات رییسه مجلس، گفت: پیش بینی می شود قیمت دلار در روزهای آتی به زیر 10 هزار تومان برسد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۹    
می متالز - بانک ملی ایران در ده ماه نخست امسال بیش از 236 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۶    
می متالز - شورای پول و اعتبار بنا به پیشنهاد بانک مرکزی، راه اندازی سامانه رفع تعهد ارزی واردکنندگان را به تصویب رساند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۶    
می متالز - یک کارشناس بازار سرمایه باتشریح چشم انداز بازار سرمایه، گفت: تداوم تحریم ها، تاثیراتی برای صنایع و بازار سهام به وجود می آورد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۳    
می متالز - نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه مجلس همه پیشنهادات بنزینی دولت در بحث سهمیه بندی و اصلاح قیمت ها را رد کرد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۰    
می متالز - مدیرعامل فرابورس ایران گفت: با توجه به مسئولیت بازار سرمایه در حوزه توکن با پشتوانه دارایی در سند رمز ارز بانک مرکزی، فرابورس آماده عرضه آزمایشی اولیه توکن با پشتوانه دارایی است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۷    
می متالز - بررسی آمار عملکرد بانک ها و موسسات اعتباری کشور حاکی از آن است که مبلغ کل تسهیلات اعطایی در آذر ماه 97 نسبت به اسفند سال گذشته رشد 10.6 درصدی داشته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۶    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز چهارشنبه 24 بهمن ماه میزبان عرضه 12 هزار و 130 تن سبد میلگرد، 2 هزار تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، 300 تن شمش روی ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۶    
می متالز - قیمت هر اونس طلا امروز با 0.19 درصد افزایش به 1313 دلار و 25 سنت رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۳    
می متالز - معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو بر لزوم تدوین "ساختار نیاز بخش معدن" برای 10 سال آینده تاکید کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۳    
می متالز - شرکت طلای زرشوران آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای "خرید 150 تن قرص سیانید سدیم با خلوص 98 درصد" را به فراخوان گذاشت.