شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 21 بهمن 1397 - me-metals.ir

می متالز 31 مرداد 1397 می متالز 1 شهریور 1397 می متالز 30 مهر 1397 می متالز 30 آبان 1397 می متالز 30 آذر 1397 می متالز 1 دی 1397 می متالز 3 اسفند 1397 می متالز 1 بهمن 1397 می متالز 2 بهمن 1397 می متالز 3 بهمن 1397 می متالز 4 بهمن 1397 می متالز 5 بهمن 1397 می متالز 6 بهمن 1397 می متالز 7 بهمن 1397 می متالز 8 بهمن 1397 می متالز 9 بهمن 1397 می متالز 10 بهمن 1397 می متالز 11 بهمن 1397 می متالز 12 بهمن 1397 می متالز 13 بهمن 1397 می متالز 14 بهمن 1397 می متالز 15 بهمن 1397 می متالز 16 بهمن 1397 می متالز 17 بهمن 1397 می متالز 18 بهمن 1397 می متالز 19 بهمن 1397 می متالز 20 بهمن 1397 می متالز 21 بهمن 1397 می متالز 22 بهمن 1397 می متالز 23 بهمن 1397 می متالز 24 بهمن 1397 می متالز 25 بهمن 1397 می متالز 26 بهمن 1397 می متالز 27 بهمن 1397 می متالز 28 بهمن 1397 می متالز 29 بهمن 1397 می متالز 30 بهمن 1397 
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۳:۱۶    
می متالز - کمیسیون مس شیلی روز پنجشنبه گفت شرکت معدنکاری مس دولتی شیلیایی کودلکو در سال 2018 تولیدی برابر با 1.8 میلیون تن داشت که 1 ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۷    
می متالز - پتروشیمی خارک به منظور تامین خوراک مورد نیاز به ویژه در فاز دوم توسعه به شبکه سراسری خطوط لوله گاز متصل می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۱    
می متالز - معاون اجرای پروژه های فولاد مبارکه از پیشنهاد وزیر ورزش مبنی بر واگذاری مجموعه ورزشگاه نقش جهان به این شرکت فولادی خبر داد و گفت: بررسی این پیشنهاد در دستور کار قرار دارد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۷:۴۹    
می متالز - معاون اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از مجموع پهنه های معنی شناسایی شده استان 2 پهنه در اراضی شهرستان های خلخال و کوثر در جنوب استان واقع شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۷:۴۳    
می متالز - نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: یک سال و نیم پیش با دیدن حجم تخریب ها در شاهوار پیگیر تعطیلی این معدن بودیم اما برخی اقدامات نگذاشت تا روند قانونی تعطیلی در آن به درستی طی شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۴    
می متالز - مجتمع فولاد خراسان طی تفاهمنامه ای با استاندار خراسان رضوی ، فرماندار ، نماینده مردم در مجلس ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۵۵    
می متالز - مدیر عامل شرکت آلومینای ایران خبر داد: این شرکت به بالاترین تولید روزانه دست یافت.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۲:۴۸    
می متالز - در واپسین روز از دهه گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی، از 5 طرح بزرگ عمرانی و توسعه ای فولاد خراسان، از جمله تقاطع غیر همسطح جاده دسترسی فولاد خراسان در محور نیشابور-فیروزه بهره برداری شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۲۳:۴۵    
می متالز - ونزوئلا 2 مقام آمریکایی را از عضویت هیئت مدیره شرکت پالایشگاهی سیتگو که 3 پالایشگاه در آمریکا دارد کنار می گذارد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۲۳:۳۹    
می متالز - شرکت نفت دولتی ونزوئلا به مشتریان قراردادهای مشترک نفتی گفت که پرداخت پول فروش نفت را در حساب هایی که به تازگی در گازپروم بنک روسیه باز کرده واریز کنند .
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۳:۲۳    
می متالز - انفجار گاز در یک معدن متروکه واقع در شرق آفریقای جنوبی باعث کشته و محبوس شدن 25 نفر در زیر زمین شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۲:۵۸    
می متالز - محمدی گفت: شتابدهنده ها باید در جهت رسیدن به اولویت های این ستاد محور های متنوع سازی فضای استارتاپی حوزه اقتصاد دیجیتال وهوشمند سازی، هوش مصنوعی، بلاکچین ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۲:۴۶    
می متالز - شریفی دونچالی گفت: فلات مرکزی ایران با داشتن نزدیک به 300 روز آفتابی در سال، بهترین مکان برای تولید انرژی های نو هستند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۲:۳۶    
می متالز - محتشم گفت: مشکلات ساخت 400 هزار واحد مسکونی کمتر از واحد های مسکن مهر نیست و دولت باید برای حل آن از بخش خصوصی حمایت کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۲:۲۰    
می متالز - منابع آگاه اعلام کردند شرکت دولتی نفت PDVSA ونزوئلا حساب بانکی فروش نفت خود را به یکی از بزرگترین بانک های روسی در حال انتقال دادن است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۲:۲۰    
می متالز - معاون وزیر صنعت روسیه از امضاء توافقنامه تجارت آزاد میان ایران و برخی از کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اورآسیا در آینده نزدیک خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۲:۱۷    
می متالز - یک کارشناس اقتصادی گفت: می توان از درآمد عملیاتی بانک مرکزی مالیات گرفت اما باید مشخص شود کدام درآمدها مشمول مالیات است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۲:۱۷    
می متالز - استفاده از افکار و نوآوری های جوانان، یکی از دلایل اصلی پیشرفت های انقلاب اسلامی به ویژه در زمان جنگ تحمیلی بود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۲:۱۴    
می متالز - رییس صندوق بین المللی پول گفت: چالش های کلیدی در اقتصادهای خاورمیانه به فساد مالی، اداره ضعیف و عدم شفافیت بر می گردد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۲:۱۰    
می متالز - بانک ملی ایران به منظور رونق هرچه بیشتر کسب و کار در کشور، پرداخت تسهیلات به بخش های اقتصادی را یکی از مهم ترین اولویت ها و سیاست های کاری خود قرار داده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۲:۰۱    
می متالز - مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درجمع خبرنگاران گفت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۱:۵۸    
می متالز - رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون در راستای انجام رسالت های حرفه ای خود نیازمند حمایت دولت و مجلس در افزایش سرمایه بانک می باشد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۱:۵۵    
می متالز - رییس کل بیمه مرکزی در پیامی از فعالان صنعت بیمه و مردم ایران دعوت کرد تا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کنند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۱:۴۶    
می متالز - بانک مرکزی حجم نقدینگی در آذرماه سال جاری را بیش از هزار و 764 هزار میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 22.1 درصد افزایش نشان می دهد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۱:۴۰    
می متالز - نشریه الکترونیکی گزیده آمارهای اقتصادی مربوط به آذر ماه 1397 منتشر شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۶    
می متالز - آیفکس، شاخص فرابوس با یک واحد کاهش در پایان معاملات روز جاری به 1933 واحد دست پیدا کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۳    
می متالز - طی مراسمی از سامانه پرداخت موبایلی بانک دی دیبا رونمایی شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۰    
می متالز - کویت در حال بررسی ساخت چهارمین مجموعه پتروشیمی خود برای تولید انواع پلاستیک است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۱:۲۷    
می متالز - ریل گذاری در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی در سالهای اخیر و به طور مشخص از ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم، در مسیری با ثبات پیش رفته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۱:۲۴    
می متالز - عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه باید از ظرفیت های صنعت پتروشیمی به نفع اقتصاد کشور و ایجاد ارزش افزوده استفاده کنیم ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۱:۲۴    
می متالز - بورس کالا در هفته گذشته با جابجایی رکورد حجم معاملات پلیمرها ، شاهد شکسته شدن رکورد حجم معاملات امسال بود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۱:۱۹    
می متالز - ارزیابان جایزه ملی تعالی سازمانی کشور ، با هدف ارتقاء سطح تعالی سازمانی، شرکت پتروشیمی زاگرس را ارزیابی کردند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۰:۵۴    
می متالز - وزیر نفت در حکمی، جلال فهیم پور را به عضویت شورای عالی مهندسی مخازن نفت و گاز منصوب کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۰:۴۸    
می متالز - نجفی منش گفت: میزان بدهی های معوق خودروسازن و قطعه سازان حدود 15 تا 20 هزار میلیارد تومان برآورد می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۰:۰۷    
می متالز - اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با صدور اطلاعیه ای از همه هم وطنان و فعالان اقتصادی سراسر کشور خواست در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی حضور داشته باشند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۹:۴۶    
می متالز - نود و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به بهمن ماه به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان، پنجشنبه واریز می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۹:۲۰    
می متالز - رشد 21 برابری ظرفیت نصب شده، 33،5 برابری تولید و 37 برابری صادرات از دستاورد های صنعت پتروشیمی ایران در 40 سال اخیر است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۸:۱۴    
می متالز - حسن زاده با اشاره به تدوین بسته های حمایتی ویژه برای فعالان اقتصادی گفت: مذاکرات با بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه آغاز شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۰    
می متالز - عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، توسعه هرچه بیشتر صنعت پتروشیمی را راهکاری موثر برای رشد اقتصادی و افزایش اشتغال دانست و گفت: صنعت پتروشیمی توسعه دهنده اقتصاد کشور است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۷    
می متالز - بورس انرژی ایران، امروز میزبان عرضه متنوع فرآورده های پالایشگاهی و پتروشیمی است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۴    
می متالز - رئیس صندوق بین المللی پول اعلام کرد که صادرکنندگان نفت هنوز به طور کامل از شوک نفتی سال 2014 میلادی بهبود نیافته اند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۴    
می متالز - هم اکنون حدود 75 تا 80 درصد از تجهیزات و قطعات مورد نیاز شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت از سازندگان داخلی تامین می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۴    
می متالز - کارکنان زحمتکش شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در سخت ترین شرایط آب و هوایی، گرمابخش خانه های هموطنان در شمال و شمال شرق کشور هستند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۱    
می متالز - دهه فجر فرصت مغتنمی بود تا کارنامه قطب تولید نفت ایران در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس را به قضاوت نشست؛ کارنامه ای که با همه فراز و نشیب های سال های پس از انقلاب ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۸    
می متالز - کارشناسان معاونت حفاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای نخستین بار در صنعت حفاری کشور موفق شدند نوعی گل حفاری بسازند که در حفاری چاه های پرفشار ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۵    
می متالز - در دوران پیش از انقلاب اسلامی، عمده صنایع کشور با وابستگی بالا در حوزه های تکنولوژی، ماشین آلات و گاهاً برخی مواد اولیه ایجاد شده بودند، بطوریکه تاخیر در واردات هر یک از مواد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۱    
می متالز - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در آستانه یوم الله 22 بهمن به اردبیل سفر کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۱    
می متالز - وزارت صنعت،معدن و تجارت درگذشت مهندس تقی تقی زاده اصل یکی از کارآفرینان نام آشنای صنعت کشور را تسلیت گفت.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۴۸    
می متالز - وزارت صنعت، معدن و تجارت از اقشار مختلف ملت سرافراز ایران به ویژه صنعتگران، تولید کنندگان، بازرگانان و معدنکاران برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۴۵    
می متالز - تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز یکشنبه 21 بهمن ماه میزبان دادوستد 41 هزار تن وکیوم باتوم بود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۴۵    
می متالز - رضایی، گفت: سامانه یکپارچه نرم افزاری شرکت ملی پخش که یکی از مگا پروژه های این شرکت است، دو سال آینده به بهره برداری می رسد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۴۲    
می متالز - بعد از توافق بر سر برنامه جامع اقدام مشترک، تحریم های اتحادیه اروپا و آمریکا که بانک و بیمه های ایرانی را هدف گرفته بود لغو شد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۳۷    
می متالز - به اعتقاد رئیس خانه معدن ایران، دهه آینده بازار معدن، دهه حضور در بازار و سرمایه گذاری در بازارهای منطقه ای و حاشیه خلیج فارس خواهد بود که می تواند مسبب رشد ما باشد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۳۴    
می متالز - به منظور آشنایی بیشتر با بستر و زیربستر دریا در محدوده آب های سرزمینی ایران، طرح جامع 10 ساله مطالعات زمین شناسی دریایی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تدوین شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۱    
می متالز - طلا پس از تحکیم رشد قیمت اخیرش، در هفته جاری که همه توجهات معطوف اجتناب از یک دور دیگر تعطیلی دولت آمریکا و همچنین آمار اقتصادی کلان این کشور است، ممکن است به قیمت بالاتری صعود کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۱    
می متالز - کارشناسان ارزی معتقدند امسال دلار سال کم فروغ تری را در مقایسه با سال قبل تجربه خواهد کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۱    
می متالز - فولاد سازان بزرگ کشور در 10 ماهه امسال افزون بر چهار میلیون و 715 هزار تن صادرات داشتند که حدود 39 درصد این رقم به فولاد خوزستان اختصاص داشت.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۱    
می متالز - در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با تلاش کارکنان واحد احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان، رکورد تولید سالیانه آهن اسفنجی در این شرکت شکسته شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۱    
می متالز - آلومینیوم غول پیکر Rusall روسیه انتظار دارد که تقاضا برای آلومینیوم در سال 2019 رشد کند و قیمت ها افزایش یاید.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۱    
می متالز - گلنکور واحد زامبیا عملیات هایی را پس از مرگ سه کارگر به تعلیق درآورد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۲    
می متالز - رییس هیات عامل ایمیدرو از برنامه راه اندازی 1.3 میلیارد دلار پروژه تا انتهای سال 97 خبر داد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۴:۲۹    
می متالز - معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی گفت: مسایل مرتبط با پهنه های اکتشافی استان کرمان با رویکرد واگذاری به بخش خصوصی تا 15 اسفند امسال مشخص می شود.