سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۰:۵۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 8 مرداد 1401 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 29 اسفند 1400 می متالز 31 فروردین 1401 می متالز 31 اردیبهشت 1401 می متالز 1 خرداد 1401 می متالز 1 تیر 1401 می متالز 31 شهریور 1401 می متالز 30 مهر 1401 می متالز 30 آبان 1401 می متالز 1 آذر 1401 می متالز 1 دی 1401 می متالز 30 بهمن 1401 می متالز 29 اسفند 1401 می متالز 1 مرداد 1401 می متالز 2 مرداد 1401 می متالز 3 مرداد 1401 می متالز 4 مرداد 1401 می متالز 5 مرداد 1401 می متالز 6 مرداد 1401 می متالز 7 مرداد 1401 می متالز 8 مرداد 1401 می متالز 9 مرداد 1401 می متالز 10 مرداد 1401 می متالز 11 مرداد 1401 می متالز 12 مرداد 1401 می متالز 13 مرداد 1401 می متالز 15 مرداد 1401 می متالز 18 مرداد 1401 می متالز 19 مرداد 1401 می متالز 20 مرداد 1401 می متالز 21 مرداد 1401 می متالز 22 مرداد 1401 می متالز 23 مرداد 1401 می متالز 24 مرداد 1401 می متالز 25 مرداد 1401 می متالز 26 مرداد 1401 می متالز 27 مرداد 1401 می متالز 28 مرداد 1401 می متالز 29 مرداد 1401 می متالز 30 مرداد 1401 می متالز 31 مرداد 1401 
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۲۳:۴۶    
می متالز - ادارات کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بر اساس قانون هیچ نقشی در فرآیند صدور، مجوز و تشریفات ترخیص کالا ندارند
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۷    
می متالز - طی حکمی سیاوش باران وند از سوی محمد سرکوهکی رئیس سازمان جهانی کیوکشین کاراته، به سمت مشاور رسانه ای سازمان جهانی کیوکوشین کاراته در ایران انتخاب شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۱    
می متالز - بانوی کوهنورد فولاد خوزستان برای دومین بار توانست از جبهه شمال شرقی بر قله پنج هزار و 671 متری دماوند، بام ایران، بایستد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۱    
می متالز - برنامه صعود طبق هماهنگی های صورت گرفته تمام همنوردان ساعت 8:30 صبح روز 29 تیرماه 1401 در محل منازل سازمانی دویست دستگاه شرکت فولاد خوزستان صورت پذیرفت و پس از سوار شدن به اتوبوس و تهیه ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۶    
می متالز - طبق گزارش مرکز آمار ایران در حالی که تورم نقطه به نقطه برای خانوار های کشور 54 درصد بوده، اما این شاخص در استان آذربایجان غربی 63.9 درصد و در استان خوزستان 47 ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۸    
می متالز - معاون برنامه ریزی و بودجه فرمانداری رفسنجان از اعزام 71 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک به مناطق سیل زده رفسنجان خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۷    
می متالز - معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت بابیان اینکه در سطوح جهانی هم به این نتیجه رسیدند که ورود و دخالت دولت، مانع توسعه می شود گفت: بر اساس ادبیات کنونی جهانی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۳:۵۲    
می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 79 درصد واحد های صنعتی این استان معادل 411 واحد هم اکنون فعال و نیمه فعال هستند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۲:۲۷    
می متالز - بر اساس اعلام اداره آمار ترکیه، صادرات این کشور به روسیه در ماه ژوئن در بحبوحه تحریم ها علیه مسکو شاهد جهش بوده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۲    
می متالز - رئیس کل گمرک کشور گفت: هم اکنون در بنادر ما حدود 4 میلیون تن کالای اساسی موجود است که شامل 25 قلم کالای اساسی از جمله گندم، جو و نهاده های دامی می شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۶    
می متالز - مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری صندوق بازنشستگان فولاد در سفر به استان کرمان، شرکت معادن اسفندقه را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۲:۳۶    
می متالز - سیل در معدن چادرملو خسارتی نداشته و بنا به گفته مدیر روابط عمومی معدن، شرایط در معدن چادرملو عادی است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۲:۳۳    
می متالز - ناوگان حمل و نقل ریلی ذوب آهن اصفهان با بهره برداری از 5 دستگاه لکوموتیو مانوری با ظرفیت 1200 اسب بخار، نوسازی شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۲:۳۳    
می متالز - مدیرعامل شرکت تولیدی سیم و کابل پرستار گفت: نوسان قیمت مس در بورس فلزات لندن و رکود حاکم بر صنعت ساختمان سازی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۲:۲۱    
می متالز - مدیر پژوهش سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، از تشکیل کارگروه تعامل با شرکت های دانش بنیان با این سازمان خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۱:۵۷    
می متالز - طبق روال هر هفته، آخرین قیمت های فولاد صادراتی ایران را بررسی می کنیم تا دیدی نسبت به درآمد های ارزی صادرکنندگان فولاد کشور و فرصت های صادراتی پیش روی آنان به دست آید ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۱:۴۲    
می متالز - در گفتگوی وزیر صمت با نخست وزیر بلاروس بر استفاده از ظرفیت های اقتصادی مکمل دو کشور و گشوده شدن دروازه های اقتصادی دو کشور به روی هم تاکید شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۱:۴۲    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به همراه معاون امور صنایع این سازمان از 3 واحد صنعتی در محور مشهد – کلات بازدید کردند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۱:۳۶    
می متالز - مرکز ارتباطات وزارت صمت پیرو خبر منتشرشده در روزنامه تعادل با عنوان افشای پشت پرده واردات خودرو! ، جوابیه ای منتشر کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۱:۳۶    
می متالز - مرکز ارتباطات وزارت صمت پیرو خبر منتشرشده در روزنامه تعادل با عنوان افشای پشت پرده واردات خودرو! ، جوابیه ای منتشر کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۱:۲۷    
می متالز - شرکت تولید مواد شیمیایی باسف آلمان در پی بحران کمبود گاز طبیعی آماده شتاب بخشی به روند کاهش تولید آمونیاک شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۱:۲۷    
می متالز - تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز شنبه 8 مردادماه، میزبان دادوستد 46 هزار و 600 تن قیر، یک هزار تن گوگرد، 120 تن الکیل بنزن خطی و 5 هزار تن آلومینیوم بود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۱:۲۱    
می متالز - در هفته منتهی به 7 مرداد بیش از 2.6 میلیون تن انواع کالا و محصول دادوستد شد که ارزش آن به بیش از 12.5 همت رسید.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۱:۱۲    
می متالز - تمهیدات سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان متولی و نهاد ناظر بازار سرمایه در برابر مداخلات دولتی و قیمت گذاری دستوری چیست؟ معاون نظارت بر بورس ها و ناشران در این باره می گوید ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۱:۱۲    
می متالز - قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه هفتم مرداد ماه 1401، با هشت دلار کاهش نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 450 دلار رسید.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۱:۰۶    
می متالز - گزارش هفتگی بازار های جهانی فولاد منتشر شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۱:۰۶    
می متالز - نظرسنجی رویترز نشان داد نگرانی از رکود و تشدید موج ابتلا به کووید در چین و کاهش تقاضا برای سوخت که ریسک های عرضه را تحت الشعاع قرار می دهند، ممکن است روند صعودی قیمت نفت را متوقف کند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۱:۰۳    
می متالز - گروه اوپک پلاس در ژوئن سه میلیون بشکه در روز کمتر از میزان تعیین شده بر اساس سهمیه های اختصاص یافته، نفت تولید کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۰:۵۷    
می متالز - ارزش بیت کوین در ماه جولای، بهترین ماه معاملاتی این رمز ارز، 19 درصد و اتریوم نیز بیش از 50 درصد افزایش یافت.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۰:۵۱    
می متالز - قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 2 دلار و 87 سنت معادل 2.68 درصد افزایش به 110 دلار و یک سنت رسید.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۳:۲۷    
می متالز - فعالان این بنگاه های اقتصادی معتقدند؛ نبود ارتباطات جهانی و عدم استفاده از فرصت کوتاه پس از برجام برای خرید و طراحی پلت فرم های جدید در کنار بنگاه داری خودروسازان طی سال های گذشته ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۳:۱۸    
می متالز - مبحث "سهامدار حرفه ای" بحث داغ این روز های بازار سهام است. سهامداران این امکان را دارند تا با تایید کارگزار خود به عنوان سهامدار حرفه ای شناخته شوند و از مزایای این طرح استفاده کنند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۳:۱۲    
می متالز - شرکت هایی طی 3 روز آینده به مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده می روند در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیات مدیره ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۱    
می متالز - بازرس کل استان کردستان گفت: سال گذشته بیش از 1400 میلیارد تومان فرار از پرداخت حقوق دولتی معادن شناسایی شده که بیشتر از درآمد های مالیاتی استان است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۶    
می متالز - دادستان خلخال گفت: در تحقیقات اخیر دادستانی در خصوص مجوز معادن شن و ماسه ردپایی از سفارش های ویژه و رانت هایی وجود دارد که به جد در دست بررسی و رصد است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۶    
می متالز - فباهنر گزارش عملکرد فروش و سودعملیاتی سه فصل را بررسی و منتشر کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۶    
می متالز - گزارش عملکرد فروش سه فصل ستران برای دوره مالی 1401 منتشر شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۲:۲۷    
می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، ضعف مدیریتی نه تنها در حوزه ساخت مسکن بلکه در تمامی حوزه های راه و شهرسازی کاملا محسوس است گفت ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۲:۲۱    
می متالز - نمایندگان کمیسیون انرژی هفته جاری علاوه بر بررسی مشکلات منطقه ای بخش آب، فاضلاب، سد ها و نیروگاه های کشور، اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو را انتخاب خواهند کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۲:۱۸    
می متالز - با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۲:۱۲    
می متالز - اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس هفته جاری مفاد و چارچوب آئین نامه اجرایی واردات خودرو را بررسی می کنند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۰:۴۲    
می متالز - عضو کمیسیون انرژی مجلس، نسبت به عدم اجرای دقیق قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی انتقاد کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۷    
می متالز - مانده انواع کارت های بانکی در کشور تا پایان خردادماه سال جاری، از 420 میلیون عدد گذشته است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۸:۱۸    
می متالز - وزیر نیرو دستور داد همه سازه های آبی کشور به منظور استفاده کامل از منابع آبی فراهم شده ناشی از بارش های اخیر به نحو مطلوب مدیریت شده و زمینه ذخیره حداکثری آب فراهم شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۸:۱۸    
می متالز - وزیر راه و شهرسازی از افتتاح صد هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهریور خبر داد و گفت: براساس گزارش دیوان محاسبات کشور طرح مسکن ملی 8 ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۸:۱۲    
می متالز - رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور با بیان اینکه تنها راهکار حل مشکل خودروسازان، عرضه خودرو در بورس است، گفت: بدهی خودروسازان به قطعه سازان 46 هزار میلیارد تومان است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۶    
می متالز - سامانه بارشی اخیر در 2 استان تهران و اصفهان زمینه رشد ذخیره سد های کشور را فراهم کرد، به طوری که ذخیره آب 5 سد استان تهران 9 ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۷:۳۳    
می متالز - رئیس کمیسیون صادرات اتاق ایران گفت: اگرچه تشکیل وزارت بازرگانی یک ضرورت است، اما این اتفاق باید در زمان مناسب انجام شود که در حال حاضر از نظر شرایط اقتصادی، زمانِ مناسب عملی کردن آن نیست.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۷    
می متالز - عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می گوید مشکلاتی از زمان تاسیس وزارت صمت وجود داشته، باعث شده بازرگانی داخلی و خارجی ایران با معضلاتی جدی مواجه شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۲    
می متالز - تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز شنبه 8 مردادماه میزبان عرضه 204 هزار تن سنگ آهن دانه بندی و 350 هزار تن کنسانتره سنگ آهن است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۲    
می متالز - قیمت هر اونس طلا امروز با 10 دلار و 10 سنت معادل 0.58 درصد افزایش به 1765 دلار و 94 سنت رسید.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۶    
می متالز - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: وزارت صمت میزانی را برای عرضه خودرو در بورس کالا در نظر گرفت که نسبت به آن معترض بودیم و اعلام کردیم میزان عرضه باید بیش از رقم در نظر گرفته شده از سوی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۶    
می متالز - در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی حق تقدم شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ومعادنح متوقف خواهد شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۳    
می متالز - گزارش ها از قطع یارانه برخی از بازنشستگان و عدم واریز یارانه جدید در حالی است که رییس جمهور در نیمه تیرماه امسال تاکید داشت ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۳    
می متالز - سخنگوی سازمان اموال تملیکی در خصوص انتشار عکس یک دستگاه خودروی سواری پلاک شده توقیفی بنز در یکی از انبار های اموال تملیکی استان بوشهر گفت ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۳    
می متالز - یکی از فعالان صنعت نساجی تاکید دارد که سیاست های وزارت صمت در بحث واردات، مشکلاتی را برای واحد های نساجی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۲۷    
می متالز - در میان ابزار های مالی همچون صندوق سرمایه گذاری پروژه، اوراق مشارکت، انواع اوراق صکوک (صکوک اجاره ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۲۱    
می متالز - با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره سازمان تامین اجتماعی به مبلغ 40 هزار میلیارد ریال از طریق فرابورس ایران از روز یکشنبه نهم اَمرداد 1401 به مدت سه روز کاری در نماد تامین05 ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۲۱    
می متالز - شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 2 هزار واحدی روبرو شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۱۸    
می متالز - نرخ بهره بین بانکی که در هفته های اخیر با قدرت سیر صعودی را طی می کرد و واکنش فعالان بازار سرمایه را به همراه داشت، بعد از 15 هفته وارد مدار نزولی شده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۸    
می متالز - دادگاه عالی بریتانیا درخواست نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا به منظور بازگرداندن دارایی کشورش را رد کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۲    
می متالز - یک کارشناس اقتصادی عواملی، چون قیمت گذاری دستوری، کاهش قیمت جهانی کامودیتی ها و کمبود ابزار های نوین مالی در بازار سرمایه را از دلایل نوسانات این روز های بازار سهام عنوان کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۶    
می متالز - الجزیره اعلام کرد در سه سال گذشته روسیه حجم صادرات غلات را به ایران افزایش داده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۳    
می متالز - رئیس کل بانک مرکزی در پیامی درگذشت دکتر عادل آذر را تسلیت گفت.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۳    
می متالز - بازار صادرات بیلت روسیه در رکود است و معاملات ناچیزی اخیرا نهایی شده است. در ترکیه آخرین پیشنهاد ها 560 تا 570 دلار هر تن سی اف آر معادل 525 تا 535 دلار هر تن فوب دریای سیاه بوده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۳    
می متالز - رکود تقاضا در بازار واردات بیلت جنوب شرق آسیا ادامه دارد و بر قیمت ها فشار بیشتری وارد ساخته است. افت قیمت جهانی قراضه نیز در این روند نزولی اثر داشته است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۳    
می متالز - آخرین قیمت بیلت در بازار داخلی چین 539 دلار هر تن با مالیات بر ارزش افزوده شنیده شده است که در ثبات بود ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۲۷    
می متالز - 10 مرداد ماه، سال روز بهره برداری از کارخانه گندله سازی را خدمت تمامی همکاران، هیئت مدیره و گروه فولاد مبارکه تبریک عرض می نماییم.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۲۱    
می متالز - یک استاد دانشگاه گفت: تاثیر افزایش نرخ بهره بین بانکی در حد یکی دو درصد بر بازار سرمایه قابل ملاحظه نیست ضمن اینکه به سایر نرخ های بهره به ویژه نرخ های بهره بانکی نیز سرایت پیدا نکرده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۲    
می متالز - جو منفی بازار فولاد آسیا و کافی بودن میزان عرضه موجب شده زغال سنگ صادراتی استرالیا برای اولین بار در سال جاری میلادی به کمتر از 200 دلار برسد ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۶    
می متالز - آخرین قیمت قراضه وارداتی سنگین 20-80 در ترکیه با 2.5 دلار افت روزانه به 350 دلار هر تن سی اف آر رسید ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۶    
می متالز - قیمت سنگ آهن وارداتی روز گذشته در چین کاهش داشت چرا که دولت چین اعلام کرد کنترل شیوع کرونا همچنان اولویت اصلی آن است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۶    
می متالز - قیمت قراضه صادراتی ژاپن به کمترین سطح 18 ماه اخیر رسیده و به نظر می رسد این روند نزولی تداوم داشته باشد ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۳    
می متالز - عضو اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اراک معتقد است: در کنار ایجاد بازار رقابتی در داخل ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۳    
می متالز - مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با حجت الاسلام محمود بنی جمالی، امام جمعه و مهندس جواد شمسی پور فرماندار شهرستان چادگان دیدار و گفتگو کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۳    
می متالز - کارشناس اقتصادی گفت: پیمان پولی برای دو کشوری که از طرف آمریکا مورد تحریم قرارگرفته اند به ویژه برای مبادلات تجاری مفید خواهد بود و اساسا حرکت به سمت استفاده از ارز های متنوع تر ایده درستی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۷    
می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه طرح جامع معادن کشور باید زودتر اجرایی شود، گفت: وزارت صمت مکلف تسهیلگری برای واردات ماشین آلات معدنی است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۱    
می متالز - رکورد بی سابقه تولید آند در مدت یک ماه مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو) لامرد، در بزرگ ترین و مدرن ترین کارخانه آلومینیوم کشور به ثبت رسید.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۸    
می متالز - توجه به مفهوم کارآفرینی تاثیر بسزایی در بهره گیری از سرمایه های ملی دارد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۲    
می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سهامداری ایران در پالایشگاه های فراسرزمینی ونزوئلا و صادرات خدمات فنی و مهندسی به جای آن ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۲    
می متالز - مقدار فروش این شرکت در تیرماه سال جاری بالغ بر 98 هزار و 568 تن به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته تغییر چشمگیری نداشت ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۶    
می متالز - افت بازار سرمایه در روز های اخیر کام فعالان این بازار را تلخ کرده است. در شرایطی که هم کامودیتی ها در بازار های جهانی و هم قیمت تمامی کالا ها و خدمات در 2 سال گذشته رشد داشته ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۳    
می متالز - مدیرعامل کارگزاری هوشمند رابین گفت: بازار سرمایه بازاری است که طبیعت آن نوسان است و در تعریف هایی که از بازار سرمایه آمده سررسید بیش از یک سال عنوان شده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۷    
می متالز - کارشناس مسائل اقتصادی ریشه فرار مالیاتی گسترده در ایران را عدم توسعه پایگاه های اطلاعاتی دانست و گفت: برای افزایش سهم مالیات در درآمد های دولت، در سه حوزه فرار مالیاتی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۷    
می متالز - وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که وام 700 میلیون تومانی نهضت ملی مسکن هنوز تصویب نشده است گفت بر اساس برنامه ریزی انجام شده به صورت ماهانه تعدادی از واحد های این طرح را تحویل خواهیم داد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۸    
می متالز - رئیس شرکت "لاتویاس گاز" لتونی در گفتگو با یک رسانه محلی اذعان کرد که این کشور حتی پس از رد تقاضای مسکو مبنی بر پرداخت هزینه واردات گاز روسیه به روبل ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۲    
می متالز - نشریه آمریکایی فوربس در تحلیلی درباره راه اندازی نماد مبادله ارزی روبل-ریال در ایران، اذعان کرد ایران و روسیه گامی هرچند کوچک ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۲    
می متالز - وزیر ارتباطات گفت: سیل تا کنون به تعدادی از تجهیزات، دکل های ارتباطی و خطوط فیبرنوری در برخی از استان ها خساراتی وارد کرده که با حضور و اقدام فوری تیم های فنی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۶    
می متالز - شرکت پیشرو تولید مس کودلکو روز جمعه از کاهش 35 درصدی سود قبل از بهره و مالیات به 2.4 میلیارد دلار برای نیمه اول سال 2022 خبر داد که به دلیل کاهش تولید و هزینه های بالاتر کاهش یافته است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۳    
می متالز - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: قصد داریم برای بازنشستگانی که حقوق کمتری دریافت می کنند یارانه امور رفاهی در نظر بگیریم.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۷    
می متالز - شرکت انرژی انی ایتالیا اعلام کرد با توجه به قرارداد های جدید عرضه گاز با الجزایر، مصر و کنگو و بسیاری منابع جدید دیگر، می تواند تا 2025 صددرصد از عرضه گاز روسیه را جایگزین کند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۱    
می متالز - برخی شهر های آلمان به دنبال تصویب طرح کمیسیون اروپا مبنی بر 15 درصد صرفه جویی در مصرف گاز، نورافکن های سایت های تاریخی و ساختمان های شهری را خاموش کرده اند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۱:۴۹    
می متالز - تولید کنسانتره زغال سنگ ایمیدرو طی سه ماهه نخست امسال، 44 درصد و استخراج زغالسنگ 53 درصد رشد یافت.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۱:۴۸    
می متالز - شاخص تورم در اروپا 0.3درصد در ماه جاری میلادی افزایش یافته و نرخ تورم را به بالاترین رقم رسانده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۱:۴۲    
می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راهکار های تبدیل خودرو از کالای سرمایه ای به مصرفی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۸    
می متالز - عادل آذر، رئیس اسبق مرکز آمار ایران و رئیس سابق دیوان محاسبات کشور شب گذشته در بیمارستان درگذشت.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۶    
می متالز - یک کارشناس بازارسرمایه گفت: با راه اندازی سامانه توثیق سهام، شخص سهامدار می تواند متناسب با اندازه تسهیلات و اعتباراتی مورد احتیاج و نظارت شرکت سپرده گذاری مرکزی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۶    
می متالز - رئیس کل گمرک ایران با اشاره به عملکرد گمرک در حوزه صادرات و واردات و تشریح عملکرد تجارت خارجی در چهارماهه سالجاری و اقلام عمده صادراتی از ترانزیت خارجی 5 میلیون تنی کالا خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۳    
می متالز - عقد تفاهم نامه 40میلیارد دلاری بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت گازپروم روسیه ظرفیت های بالقوه بسیاری را در دل خود دارد که با بالفعل شدن این ظرفیت ها که نیازمند عزم جدی مسوولان صنعت نفت است ...
  • ۱