چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۶:۱۳May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 31 مرداد 1401 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 29 اسفند 1400 می متالز 31 فروردین 1401 می متالز 31 اردیبهشت 1401 می متالز 1 خرداد 1401 می متالز 1 تیر 1401 می متالز 31 شهریور 1401 می متالز 30 مهر 1401 می متالز 30 آبان 1401 می متالز 1 آذر 1401 می متالز 1 دی 1401 می متالز 30 بهمن 1401 می متالز 29 اسفند 1401 می متالز 1 مرداد 1401 می متالز 2 مرداد 1401 می متالز 3 مرداد 1401 می متالز 4 مرداد 1401 می متالز 5 مرداد 1401 می متالز 6 مرداد 1401 می متالز 7 مرداد 1401 می متالز 8 مرداد 1401 می متالز 9 مرداد 1401 می متالز 10 مرداد 1401 می متالز 11 مرداد 1401 می متالز 12 مرداد 1401 می متالز 13 مرداد 1401 می متالز 15 مرداد 1401 می متالز 18 مرداد 1401 می متالز 19 مرداد 1401 می متالز 20 مرداد 1401 می متالز 21 مرداد 1401 می متالز 22 مرداد 1401 می متالز 23 مرداد 1401 می متالز 24 مرداد 1401 می متالز 25 مرداد 1401 می متالز 26 مرداد 1401 می متالز 27 مرداد 1401 می متالز 28 مرداد 1401 می متالز 29 مرداد 1401 می متالز 30 مرداد 1401 می متالز 31 مرداد 1401 
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۸:۳۷    
می متالز - نماد معاملاتی شرکت کارخانجات کابل سازی تک بتک متوقف می شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۲    
می متالز - قیمت قراضه صادراتی ژاپن با شروع ماه سپتامبر صعودی شده که به دلیل محدودیت عرضه و افزایش تقاضای داخلی و صادراتی است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۲    
می متالز - در نخستین روز کاری کشور های اروپایی و با اعلام قطع مجدد واردات گاز از روسیه در روز های آتی، بهای گاز و برق در اروپا رکوردشکنی کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۱:۴۴    
می متالز - افزایش 61 درصدی تولید و 52 درصدی سود خالص 3 ماهه زغال سنگ پروده طبس در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته اعلام شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۱:۳۸    
می متالز - فرماندار شهرستان فیروزه با بیان این که استقرار صنعت بزرگ و کارآمد فولاد در شهرستان های نیشابور و فیروزه، نعمتی خدادادی برای منطقه است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۳    
می متالز - نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: اخبار کذبی که علیه بنده منتشر شد ناشی از تلاش این مافیا برای متوقف کردن تلاش های نمایندگان برای اصلاح صنعت خودروسازی بود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۹    
می متالز - مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان در رفع نیاز های صنعتی کشور تاکید کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۷    
می متالز - داده های مؤسسه ریفینیتیو ایکون Refinitiv Eikon نشان می دهد که ترکیه واردات نفت خود را از روسیه افزایش داده و به بیش از دو برابر رسانده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۰:۵۳    
می متالز - مدیر کل صمت سیستان و بلوچستان راه اندازی کارخانه لاستیک را یکی از مهمترین اولویت های اداره کل صمت استان دانست.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۰:۴۴    
می متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: از ابتدای سال تا کنون 412 مجوز صنعتی با سرمایه گذاری 17 هزار و 822 میلیارد ریال در بانه با پیش بینی اشتغالزایی پنج هزار و 158 نفر صادر شده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۴۴    
می متالز - بنا به اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، به منظور تسریع در انجام امور و افزایش سطح رضایتمندی مؤدیان ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۴    
می متالز - بالا بودن هزینه تولید خودرو در ایران، نبود خودرو اقتصادی در سبد محصولات تولیدی خودروسازان، سازوکار واردات خودرو های ارزان قیمت، تأثیر مالیات بر عایدی سرمایه بر جلوگیری افزایش قیمت ها ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۷    
می متالز - مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه می گوید که افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان به شهریورماه نمی رسد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۴    
می متالز - طبق توضیحات میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه احتمالا در شهریور در مورد افزایش حقوق جدید کارمندان تصمیم گیری می شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۸    
می متالز - در روز های گذشته مبلغی بابت علی الحساب رتبه بندی به حساب معلمان واریز شده است که برای نُه ماه است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۲    
می متالز - در کمیته امنیت شغلی شورای عالی کار پیشنهاد اصلاح چند ماده از قانون کار مطرح شد که یکی تبصره دو ماده 7 قانون کار و دیگری ماده 27 قانون کار بوده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۹    
می متالز - رئیس کل سازمان امور مالیاتی ضمن اعلام آخرین وضعیت اخذ مالیات از خانه ها و خودرو های لوکس و همچنین خانه های خالی به تخلف صورت گرفته در فولاد مبارکه اشاره کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۶:۲۲    
می متالز - مدیرعامل سابق شرکت فولاد مبارکه اصفهان به گزارش تحقیق و تفحص واکنش نشان داد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۹    
می متالز - دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان این که محدودسازی و فیلتر یک درمان مقطعی و مسکن است گفت: تاکنون در حوزه پیام رسان های داخلی ناموفق بوده ایم.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۷    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: مجتمع فولاد میانه صد درصد حساب و کتاب های خود را به تهران برده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۴    
می متالز - رئیس قوه قضاییه با اشاره به گزارش اخیر تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه گفت: تا شب گذشته که پیگیری می کردم ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۳    
می متالز - در پی انتشار گزارش تحقیق و تفحص کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره تخلفات شرکت فولاد مبارکه اصفهان ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۷    
می متالز - با دستور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان؛ عملیات معدنی که به بهانه تعریض و پیچ بری جاده انجام می شد، متوقف شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۸    
می متالز - اول قرار بود از شهریور ماه واردات خودرو آزاد شود و حالا در جدیدترین اخبار گفته می شود که واردات خودرو به آذرماه موکول شده است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۲    
می متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو از آغاز عملیات اجرایی معدن مس جانجا طی سال جاری خبر داد و گفت: بهره برداری از این معدن طی سه سال آتی انجام می شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۱:۰۸    
می متالز - نشست پروژه تعویض بالک های بخش فولادسازی ذوب آهن اصفهان، با حضور مهرداد تولائیان معاون بهره برداری شرکت، معاونت های خرید و برنامه ریزی و توسعه و مدیران مرتبط با این پروژه ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۰:۴۸    
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نباید تخلفات در شرکت فولاد مبارکه را به دولت سیزدهم نسبت داد و باید قوه قضائیه با متخلفان برخورد کند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۰:۳۹    
می متالز - کامران گلامف (Kamran Gulamov) مدیرعامل گروه آکفای ازبکستان، بزرگترین تولیدکننده محصولات اکستروژن آلومینیوم در ازبکستان است. این مدیر ارشد صنعت آلومینیوم کار خود را از سال 2012 آغاز کرد ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۰:۳۴    
می متالز - گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس در مورد عملکرد شرکت فولاد مبارکه در سنوات گذشته، جمع تخلفات در این شرکت را 91 هزار و 873 میلیارد تومان عنوان کرده است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۰:۳۳    
می متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: فراهم آوردن زمینه اسکان و آرامش کارگران در مناطق همجوار شهرک های صنعتی به کاهش هزینه های بخش صنعت منجر و کمبود نیروی کار در شهرک های صنعتی را جبران ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۰:۲۷    
می متالز - رئیس سازمان توسعه تجارت حضور ایران در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو را شروع جدی برای همکاری های بزرگ میان ایران و روسیه در حوزه تولید خودرو و مهم تر از آن حوزه های تامین و صادرات قطعات خودرو ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۰:۲۷    
می متالز - مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران گفت: دیدار با خانواده شهدا روحیه جهادی مسوولان را مضاعف می کند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۰:۲۲    
می متالز - نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه با حضور شرکت های ایرانی در یک هزار و 700 متر مربع فضای نمایشگاهی و 900 متر غرفه اختصاصی صبح امروز آغاز بکار کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۰:۱۷    
می متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: همزمان با آغاز هفته دولت 10 پروژه صنعتی در کردستان افتتاح می شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۰:۱۷    
می متالز - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: از ابتدای شهریور سال 1400 تا پایان تیر سال جاری 135 هزار و 484 مورد بازرسی از واحد ها صنفی، غیر صنفی، تولیدی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۰:۱۴    
می متالز - مرکز ارتباطات وزارت صمت پیرو خبر منتشرشده در روزنامه دنیای اقتصاد با عنوان بازی اقتصاد در مرز رکود ، جوابیه ای منتشر کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۴    
می متالز - سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: 18 واحد صنعتی در هفته دولت در استان مازندران به بهره برداری خواهد رسید.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۳    
می متالز - شرکت معدنی گهر زمین در تلاش است تا با اجرای طرح های توسعه، چهره بیکاری را از منطقه پاک کند و این می تواند انقلابی مهم در سیرجان باشد که به واسطه فعالیت های معدنی رخ می دهد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۲    
می متالز - تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز دوشنبه31 مرداد ماه، میزبان دادوستد 23 هزار و 640 تن تختال، 539 تن پلی وینیل کلراید و 200 تن سولفورمولیبدن بود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۹    
می متالز - بورس کالا با صدور اطلاعیه ای زمان اعمال اختیار فروش توسط کارگزار دارندگان اوراق سلف موازی استاندارد پلی اتیلن سنگین تزریقی شرکت پتروشیمی جم را اعلام کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۹    
می متالز - براساس اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، 500 دستگاه خودروی هایما S 7 روز یکشنبه 6 شهریور ماه در بورس کالای ایران عرضه می شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۷    
می متالز - بورس انرژی ایران امروز دوشنبه 31 مرداد 1401، میزبان عرضه 205 هزار و 196 تن انواع فرآورده های هیدروکربوری است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۷    
می متالز - بیت کوین، بایننس، ایوس آیو، کوانت و چیلیز تحلیل های فنی صعودی را به نمایش گذاشتند که در صورت ورود بازار گسترده تر در این هفته می توانند خریداران بیشتری را جذب کنند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۷    
می متالز - صادرات محصولات پتروشیمی سنگاپور در جولای سال 2022 میلادی نسبت به دوره مشابه سال 2021 بیش از 4 درصد کاهش یافت.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۴    
می متالز - قیمت طلا امروز دوشنبه برای ششمین جلسه متوالی کاهش یافت و به پایین ترین حد خود در بیش از سه هفته گذشته رسید که تحت تاثیر دلار قوی و انتظارات برای افزایش بیشتر نرخ بهره از سوی فدرال رزرو ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۴    
می متالز - قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه تحت تاثیر نگرانی ها از تاثیر افزایش نرخ های بهره آمریکا بر رشد اقتصادی و تقاضا برای سوخت، کاهش پیدا کرد و به سه روز افزایش متوالی پایان داد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۸    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز دوشنبه31 مرداد ماه میزبان عرضه 196 هزار و 195 تن شمش بلوم، 3 هزار تن ورق رنگی، 2 هزار و 280 تن مس مفتول، 20 تن سیم و مفتول مسی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۹    
می متالز - در جلسه دبیر هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه وزارت رفاه با مدیرعامل و مدیران ارشد صندوق بازنشستگی فولاد مشکلات و مسایل بازنشستگان فولاد بررسی و اصلاح حقوق بازنشستگان ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۸    
می متالز - رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان با اشاره به فرسودگی ماشین آلات معادن این استان گفت: بیش از 80 درصد ماشین آلات معادن نیازمند بروزرسانی دستگاه های خود هستند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۹    
می متالز - دیدار دو جانبه روسای گمرکات جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در تهران برگزار شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۷    
می متالز - به دنبال اعلام اخیر شرکت گازپروم روسیه مبنی بر تعطیلی سه روزه خط لوله نورد استریم 1 برای تعمیر و نگهداری، قیمت گاز طبیعی در اروپا روز دوشنبه 10 درصد افزایش یافت.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۴    
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: ظرفیت تولید نفت ایران تا پایان سال 1400 برابر 3 میلیون و 838 هزار بشکه در روز بود و بر اساس برنامه ریزی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۸    
می متالز - وزیر نفت گفت: در یک سالی که از عمر دولت سیزدهم می گذرد حدود 24 میلیارد دلار پروژه جدید در استان هرمزگان تعریف و آغاز شده و در سال های آینده این استان به قطب پالایشی کشور تبدیل خواهد شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۲    
می متالز - دو نیروگاه جزیره کیش امروز از نعمت سوخت گاز بهره مند شدند و با هماهنگی و برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران، رفته رفته تمامی هتل ها ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۲    
می متالز - مجری طرح آبرسانی غدیر با بررسی و تشریح بزرگترین سامانه تامین آب شرب کشور گفت: بهره برداری آزمایشی از طرح غدیر با دو الکتروپمپ از روز گذشته آغاز شده و امروز نیز سه الکتروپمپ دیگر از این ابر ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۳    
می متالز - درحالی در برخی محافل خبری مطرح شده است که بناست مدیر برکنارشده یکی از بانک های دولتی به زودی مدیرعامل بانک سپه شود که اطلاعات بیانگر تکذیب این خبر است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۷    
می متالز - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل کشور از تکمیل ابر پروژه ریلی رشت-آستارا طی 4 سال با همکاری روس ها خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۴    
می متالز - وزیر اقتصاد در جریان بازدید از ساختمان مرکزی و انبار های گمرک دستور جمع بندی سریع مشکلات و ارائه فهرست آن ها به دولت برای گره گشایی را صادر کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۹    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حرکت رو به رشد روابط اقتصادی ایران و روسیه در یک سال گذشته گفت: در نمایشگاه روسیه دو مدل خودرو ایرانی تارا و شاهین عرضه می شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۳    
می متالز - گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس و اتحادیه سراسری تأمین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی به منظور تسهیل ارتباط میان واحد های تولیدی بالادستی و پایین دستی صنایع ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۷    
می متالز - مدیرعامل بورس انرژی ایران گفت: گواهی صرفه جویی انرژی که قرار است در بورس معامله شود یک ورقه بهاداری است که حق دریافت ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۳    
می متالز - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از 173 مورد مکاتبه با بهره برداران سازه های دریایی و ساحلی برای طی کردن فرآیند قانونی و اخذ مجوز اقدام خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۸    
می متالز - کارشناس حوزه فولاد، بزرگترین مشکل قیمت پایه زنجیره محصولات فولادی در بورس کالا را قیمت گذاری نادرست آهن اسفنجی دانست.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۲    
می متالز - یک فعال صنعت فولاد گفت: صنعت فولاد ایران در یکی ازسخت ترین دوره های حیات خود به سر می برد و بی تردید برجام می تواند تاثیر بسزایی در روند تولید داشته باشد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۹    
می متالز - جلسه هماهنگی ماهانه 6 تولیدکننده و صادرکننده عمده فولاد کشور در روز های گذشته برگزار شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۹    
می متالز - آئین تجلیل از آزادگان سرافراز سیرجانی هشت سال دفاع مقدس شب گذشته با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، مدیرکل بنیاد شهید استان ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۳    
می متالز - یک فعال صنعت فولاد گفت: سپردن اختیار تعیین قیمت محصولات فولادی به بورس کالا از اساس اشتباه است، زیرا بورس محلی برای کشف قیمت است نه تعیین قیمت.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۷    
می متالز - صابر پرنیان در دیدار با مدیر جدید مجتمع مس سونگون از تلاش برای تولید مس کاتد گفت: اگر کاتد مس در استان تولید شود صنایع پایین دستی مس تحول اساسی در اقتصاد استان ایجاد خواهند کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۲    
می متالز - احتمال توافق ایران و غرب، بیش از هر زمان دیگری شدت گرفته؛ عاملی که موجب ریزش بهای آزاد ارز در روز های اخیر شده است. اما با وجود کاهش نرخ ارز، خرید کاتد مس از بورس کالا کاهش یافته است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۴    
می متالز - دبیرسندیکای آلومینیوم ایران، گفت: در شرایط فعلی 15 درصد از تولیدات صنعت آلومینیوم در صنعت ساختمان مصرف می شودکه این تولیدات در قالب درو پنجره آلومینیومی و نمای ساختمان است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۶    
می متالز - بورس فلزات لندن در روز دوشنبه 15 آگوست (24 مردادماه) درحالی فعالیت خود را آغاز کرد که قیمت فروش نقدی این فلز 2389 دلار (تن) گزارش شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۲    
می متالز - رکود بازار مقاطع ترکیه موجب شده در بازار واردات قراضه آن سکوت برقرار باشد و کسی تمایل به خرید نشان نمی دهد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۲    
می متالز - قیمت ورق گرم در بازار داخلی ترکیه نزولی است. تقاضا نیست و محصول ارزان روسیه نیز کارخانه ها را واداشته در سیاست های خود تغییر ایجاد کنند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۲    
می متالز - محدودیت های برق در چین حداقل ظرفیت 500 هزار تن ذوب روی در سال را متوقف کرده است و تولید آن را با مشکل روبرو کرده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۹    
می متالز - سنگ آهن بازاری است که در آن چشم انداز کوتاه مدت نسبت به دیدگاه بلندمدت بیشتر روندی نزولی به خود می گیرد که ممکن است به نوسانات قیمت این ماده اولیه فولادسازی بیشتر دامن بزند ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۹    
می متالز - تاریخچه بهره برداری از معادن زغال سنگ به هزاران سال قبل برمی گردد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۴    
می متالز - شرکت فولاد مبارکه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توانست یک رکورد جدید را به ثبت برساند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۴    
می متالز - مدیرعامل هلدینگ بهساز مشارکت های بانک ملت گفت:تلاش من بر این است تا شرکت هایی که قابلیت ارائه در بازار سرمایه را دارند با حمایت مدیرعامل بانک ملت به بازار سرمایه عرضه کنیم.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۴    
می متالز - یکی از مهم ترین گرفتاری های این بخش دسترسی به ماشین آلات موردنیاز است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۲    
می متالز - مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: عدم پرداخت حقوق دولتی و عدم احیاء معادن پس از اتمام پروانه های اکتشاف و بهره برداری و گاهاً برداشت های بیش از میزان تعیین شده در مجوز های مربوطه را اصلی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۲    
می متالز - فرماندار شهرستان اهر تاکید کرد: مولفه اصلی زنجیره ارزش در منطقه ارسباران، توسعه زیر ساخت های صنعت معدن است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۲    
می متالز - محوطه باستانی قره حسنلو نمین که مدتی است به دلیل قرار گرفتن در محدوده یک کارخانه فولاد وضعیت نگران کننده ای دارد، پس از یک سال اعتراض و پیگیری، سرانجام در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۲    
می متالز - قائم مقام بانک مرکزی گفت: در دوره قبلی صندوق، با بدهکاران برخورد جدی نمی شد، اما در دوره جدید برخورد های تند و جدی را شاهد هستیم و ما نیز صندوق توسعه ملی را بانک مرکزی دوم می دانیم.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۹    
می متالز - فرماندار مروست یزد گفت: با توجه اینکه شهر مروست، معدنی هست، در سال تحصیلی در پیش رو رشته معدن در هنرستان فنی و حرفه ای این شهرستان راه اندازی می شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۹    
می متالز - مراسم تودیع مرتضی علی اکبری و معارفه کیارش مهرانی به عنوان معاون جدید مالی و اقتصادی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، صبح امروز در محل این شرکت برگزار شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۹    
می متالز - به منظور توسعه مناسبات دانش بنیان در حوزه اکتشافات معدنی و علوم زمین، تفاهم نامه ای میان سازمان زمین شناسی و بخش خصوصی در راستای رفع نیاز های فناورانه بخش خصوصی به امضا رسید.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۲    
می متالز - رییس کل سازمان امور مالیاتی از شناسایی 500 هزار مورد خانه لوکس برای دریافت مالیات خبر داد و گفت: طبق قانون نسبت به دریافت مالیات از اموال مازاد بانک ها اقدام می کنیم.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۲    
می متالز - مهدی غضنفری با بیان اینکه با قرارداد های مانایی اقتصاد ما دلاریزه نخواهد شد، تاکید کرد: محاسبات این تسهیلات تماما ارزی خواهد بود، اما ریال پرداخت خواهد شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۲    
می متالز - با وجود نگرانی از کاهش رشد اقتصادی و کاهش تقاضای سوخت، قیمت نفت کاهش یافت.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۲    
می متالز - پیش بینی های تلخی مطرح می شود که اروپا با بدترین بحران برق در دهه های اخیر دست و پنجه نرم می کند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۲    
می متالز - نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از حمایت های قانونی مجلس از بانک های ارایه دهنده تسهیلات ازدواج بدون وقفه خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۲    
می متالز - در نخستین دقایق شروع معاملات توافقی بازار ارز، بهای دلار در کانال بیست و هشت هزار تومان خرید و فروش می شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۲    
می متالز - آژانس رتبه بندی اس اند پی پیش بینی قبلی وزیر اقتصاد را در مورد تولید ناخالص داخلی اوکراین تأیید کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۱    
می متالز - معاون سیاست گذاری اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به نقش برجسته رویکرد های بانک مرکزی در کنترل متغیر های پولی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۱    
می متالز - قانون بودجه 1401، شش بانک عامل مسکن، تجارت، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک را مکلف کرده است که تسهیلات ویژه مسکن به برخی خانواده های واجد شرایط اعطا کنند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۱    
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانک مرکزی در رابطه با اتتشار فهرست ابربدهکاران قانون را به اجرا درآورده که کاربسیار پسندیده ای است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۹    
می متالز - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در حوزه عرضه خودرو در بورس با موانعی مواجه بودیم که مشکلات برطرف شد و موفق به عرضه برخی از خودرو ها در این بازار شدیم و دو محصول ایران خودرو هم بزودی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۱    
می متالز - بانک پاسارگاد در سال 2022 با صعود 182پله ای در رتبه بندی 1000 بانک برتر جهان از سوی نشریه بنکر به جایگاه شایسته 320 جهانی دست یافت.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۱    
می متالز - رئیس سازمان مالیاتی با اشاره به اینکه برگ تشخیص خانه های خالی برای 500هزار مؤدی صادر شده است، گفت: تا روز گذشته 150میلیارد تومان مالیات خودرو های لوکس پرداخت شده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۱    
می متالز - معاون سابق وزیر اقتصاد گفت: طرح اصلاح قانون بانک مرکزی در مجلس، یک سری اختیارات بدون پاسخگویی به بانک مرکزی داده درصورتیکه به اندازه افزایش استقلال و اقتدار بانک مرکزی باید پاسخگویی آن هم ...
  • ۱