سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۶:۵۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 25 مرداد 1401 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 29 اسفند 1400 می متالز 31 فروردین 1401 می متالز 31 اردیبهشت 1401 می متالز 1 خرداد 1401 می متالز 1 تیر 1401 می متالز 31 شهریور 1401 می متالز 30 مهر 1401 می متالز 30 آبان 1401 می متالز 1 آذر 1401 می متالز 1 دی 1401 می متالز 30 بهمن 1401 می متالز 29 اسفند 1401 می متالز 1 مرداد 1401 می متالز 2 مرداد 1401 می متالز 3 مرداد 1401 می متالز 4 مرداد 1401 می متالز 5 مرداد 1401 می متالز 6 مرداد 1401 می متالز 7 مرداد 1401 می متالز 8 مرداد 1401 می متالز 9 مرداد 1401 می متالز 10 مرداد 1401 می متالز 11 مرداد 1401 می متالز 12 مرداد 1401 می متالز 13 مرداد 1401 می متالز 15 مرداد 1401 می متالز 18 مرداد 1401 می متالز 19 مرداد 1401 می متالز 20 مرداد 1401 می متالز 21 مرداد 1401 می متالز 22 مرداد 1401 می متالز 23 مرداد 1401 می متالز 24 مرداد 1401 می متالز 25 مرداد 1401 می متالز 26 مرداد 1401 می متالز 27 مرداد 1401 می متالز 28 مرداد 1401 می متالز 29 مرداد 1401 می متالز 30 مرداد 1401 می متالز 31 مرداد 1401 
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ - ۲۳:۴۴    
می متالز - محمد هادی زاهدی وفا سرپرست وزارت کار گفت: ما در این مدت جلساتی با فعالان بازنشستگی داشتیم و تصمیم بر این شد که مصوبه شورایعالی کار اجرا شود ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ - ۲۳:۴۴    
می متالز - شرکت فرداموتور طرح جدید فروش خودرو T5 را با افزایش 151 میلیون تومان آغاز خواهد نمود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ - ۱۷:۴۸    
می متالز - به مناسبت 26مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، از آزاده سرافراز شهریسوند تجلیل شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۵:۳۳    
می متالز - پای خودرو دوباره به بورس کالا باز شده است و متقاضیان می توانند تا ساعت 17 امروز، نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۵:۲۹    
می متالز - در این گزارش به ایرادات شایع در دیگنیتی و فیدلیتی پرداخته ایم.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۱:۳۹    
می متالز - جلسه هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ 12 هزار میلیارد تومان به مبلغ 19 هزار میلیارد تومان از محل سود انباشته در روز شنبه مورخ 5 ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۰:۰۶    
می متالز - تندیس زرین سومین دوره ارزیابی جایزه ملی حسابرسی داخلی ایران به ذوب آهن اصفهان اختصاص یافت.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۹:۲۴    
می متالز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه بازچرخانی آب به این روش یکی از روش های حفظ منابع آبی به شمار می رود ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۰    
می متالز - مدیرکل دفتر مطالعات بخش عمومی وزارت اقتصاد با تشریح وضعیت تحقق درآمد های دولت در 4 ماهه نخست امسال گفت: دولت به جهت جلوگیری از کسری بودجه نیازمند آن است که انضباط مالی را از خود شروع کند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۸    
می متالز - وزیر صمت گفت: ما موافق واردات خودرو هستیم و از به لحاظ رفع انحصار و حمایت های بیش از حد از خودروسازان داخلی، لازم است واردات داشته باشیم.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۲    
می متالز - رئیس کمیسیون صنایع، معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در تولید برخی صنایع مانند لوازم خانگی بیش از نیاز کشور قادر به تولید هستیم و باید راه و مسیر را برای تجارت خارجی صنایع باز کنیم و موانع دست ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۳:۲۱    
می متالز - رئیس اتاق، صنایع، معادن، بازرگانی و کشاورزی ایران گفت: برای هموار کردن راه تجارت ایران و بنگلادش، لازم است توافق تجارت ترجیحی که پیش از این نیز تصویب شده عملیاتی شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۳:۲۱    
می متالز - مدیرکل دفترمطالعات بخش عمومی وزارت اقتصاد با تشریح وضعیت تحقق درآمد های دولت در 4 ماهه نخست امسال و کسری 20 همت علی رغم افزایش درآمد ها تصریح کرد: دولت اراده جدی ای که در کنترل تورم دارد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۸    
می متالز - در حالی قطار مذاکرات برجام در حال رسیدن به ایستگاه پایانی است که بسیاری به پاسخ مثبت ایران به اروپا و آمریکا امید بسته اند؛ اما آیا ایران تصمیم گیر نهایی مذاکرات است؟
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۹    
می متالز - مدیر ارزیابی سلامت بانکی بانک مرکزی گفت: طبق بررسی های انجام شده 6 بانک در ماه گذشته و تاکنون 9 بانک و موسسه اعتباری، سپرده قانونی خود را افزایش داده اند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۶    
می متالز - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه بررسی طرح توسعه شبکه دسترسی ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبر نوری با حضور شرکت های توسعه دهنده تأکید کرد که این پروژه، یک پروژه راهبردی و ملی است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۲:۲۶    
می متالز - بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد با موضوع تاوان خاموشی ها به صنعت فولاد، مهمان بورسان بودند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۲:۲۴    
می متالز - در سند چشم انداز 1404 پیش بینی شده است که ظرفیت تولید فولاد خام در کشور به 55 میلیون تن برسد ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۲:۲۲    
می متالز - پس از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه در مجلس این شرکت بیانیه ای صادر کرد که متن ان به شرح زیر است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۲:۱۹    
می متالز - دولت اندونزی امتیاز 2065معدن مختلف در سرتاسر این کشور را لغو کرد. برنامه تازه دولت اندونزی برای بازتوزیع زمین به آزادسازی 1/ 3میلیون هکتار زمین منجر خواهد شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۲:۱۲    
می متالز - یک رگه معدنی بسیار غنی در آرژانتین حجم قابل توجهی از سرمایه را جذب کرده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۱:۵۲    
می متالز - معدن کار بزرگ صنعت مس قصد دارد با استفاده از فناوری هوش مصنوعی (AI)، تولید مس از معادن قدیمی را افزایش دهد ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۱:۵۲    
می متالز - در شرایطی که قیمت زغال سنگ در آستانه رکوردزنی است، معامله تازه ای در یکی از معادن غنی زغال سنگ جهان در استرالیا کلید خورد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۱:۵۲    
می متالز - یک گزارش رسمی از سوی بازار بورس فلزات لندن گویای کاهش تعداد انبار های فلزات در جهان طی یک دهه اخیر است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۱:۴۹    
می متالز - معادن بزرگ در ایران همیشه تحت نظارت دولت ها بوده اند و عملا معادن کوچک و متوسط هستند که تحت نظارت بخش خصوصی پیش می روند ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۱:۴۲    
می متالز - کار معدن سخت ترین کار جهان است. این کلیدواژه در حالی در عموم رسانه های تخصصی یا فراگیر دست به دست می چرخد که تقریبا هیچ تصویر روشنی از معدن ایمن در دست نیست ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۱:۳۶    
می متالز - مرکز ارتباطات وزارت صمت پیرو خبر منتشرشده در روزنامه مردم سالاری با عنوان کیسه سیمان از 35 هزار تومان در بورس کالا تا 70 هزار تومان در مرکز آمار/ سیمان چند نرخی شد ، جوابیه ای منتشر کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۱:۳۲    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت سیزدهم برای اصلاح مشکل تامین مالی تولیدی ها چند اقدام اساسی را در دستور کار دارد که از جمله آن ها تامین مالی زنجیره ای است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۱:۲۹    
می متالز - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان گفت: طی مدت 4 ماهه امسال 942 میلیارد تومانی در بخش صنعت و معدن استان سرمایه گذاری شده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۱:۲۲    
می متالز - نمایشگاه ملی تخصصی خدمات کسب وکار برای اولین بار، با هدف معرفی شرکت ها و موسسات ارایه خدمات کسب وکار و معرفی و فرهنگسازی خدمات کسب وکار از تاریخ یکم تا چهارم شهریورماه سال جاری در محل ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۱:۱۸    
می متالز - شرکت معدنی بی اچ پی که بزرگترین معدن کار جهان است با رشد قیمت کومودیتی ها بیشترین سوددهی سالانه را ثبت کرده است و با چشم انداز مثبت تقاضای چین نسبت به آینده امیدوار تر است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۱:۱۴    
می متالز - بنا بر گزارش استیل مینت میانگین تولید روزانه فولاد خام کارخانه های چینی عضو انجمن آهن و فولاد این کشور اوایل آگوست 1.94 میلیون تن در روز بود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۱:۱۴    
می متالز - قیمت سنگ آهن وارداتی در بازار چین با توجه به داده های اقتصادی ضعیف موجود پایین آمد. متوسط قیمت خلوص 62 درصد 4.45 دلار افت داشته 104.4 دلار هر تن سی اف آر چین ثبت شده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۱:۰۷    
می متالز - تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز سه شنبه 25 مرداد ماه، میزبان دادوستد 20 هزار و 170 تن قیر، 240 تن عایق رطوبتی، 88 تن اسید استیک، 20 هزار تن گوگرد گرانوله و 2 هزار تن مس کاتد بود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۱:۰۷    
می متالز - آمار انجمن آهن و فولاد چین نشان می دهد میزان موجودی فولاد فولادسازان اصلی چین اوایل آگوست 17.05 میلیون تن ثبت شده که 2.73 درصد نسبت به ماه قبل بهبود داشت.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۱:۰۴    
می متالز - بانک بارکلیز با برآورد مازاد عرضه بزرگتر از حد انتظار در کوتاه مدت، پیش بینی خود از قیمت نفت برنت در سال 2022 و 2023 را به میزان هشت دلار در هر بشکه کمتر کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۰:۵۷    
می متالز - مدیریت پذیرش بورس کالای ایران جزییات بیش تری از پذیرش خودرو های جدید در بورس کالا منتشر کرد ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۰:۵۴    
می متالز - دلار آمریکا روز سه شنبه نزدیک به بالاترین حد یک هفته ای خود در نوسان بود، در حالی که دلار استرالیا، یورو و یوان چین تحت فشار باقی ماندند ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۰:۴۷    
می متالز - بازار های کریپتو 50 میلیارد دلار از دست دادند، زیرا بیت کوین به شدت از 25 هزار دلار سقوط کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۰:۳۹    
می متالز - قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز دوشنبه 24 مرداد ماه، با افت 3.3 درصدی معادل 79 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 389 دلار و 50 سنت رسید.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۰:۳۹    
می متالز - قیمت هر اونس طلا امروز با 0.12 درصد افزایش به 1781 دلار و 90 سنت رسید.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۰:۳۱    
می متالز - با عرضه خودرو در بورس کالا و انتقال سود واسطه ها و دلال ها به تولیدکنندگان، افزایش سودآوری خودروسازان، حذف قیمت گذاری دستوری از این صنعت و به مرور رشد رقابت، بهبود کیفیت ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۸:۰۶    
می متالز - در دومین روز از بررسی دستاورد های زمین شناسی اقتصادی طرح تحول زمین شناسی و اکتشافات معدنی استان خراسان جنوبی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۷:۴۶    
می متالز - مراسم استقبال از مدال آوران شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور دکتر علی رستمی صبح امروز سه شنبه 25 مرداد ماه در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۷:۴۶    
می متالز - سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در مجلس تاکید کرد: خودروسازان ملزم به ارائه برنامه برای افزایش کیفیت و ایمنی تولیداتشان به مجلس شدند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۷:۳۱    
می متالز - بررسی عملکرد 4 ماهه بانک ها در صورت های مالی منتشر شده در کدال بیانگر کاهش رشد مانده تسهیلات اعطایی بانک هاست که نشان از نتیجه بخش بودن نظارت های بانک مرکزی دارد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۸    
می متالز - از ابتدای سال تاکنون 250 هزار فقره وام قرضه الحسنه فرزندآوری به میزان 100 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۴    
می متالز - خانوار های آلمانی با افزایش سالانه 500 یورویی هزینه قبض گاز بر اثر مشکلات ناشی از کمبود انرژی مواجه شده اند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۷:۰۴    
می متالز - براساس گزارش مرکز آمار ایران در سال 1400 حدود 68.3 درصد از ایرانیان مالک مسکن بوده، 23.2 درصد مستاجر و 8.5 درصد نیز در خانه های سازمانی و وقفی و رایگان زندگی می کنند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۶:۵۷    
می متالز - شبکه خبری بلومبرگ به نقل از اقتصاددانان هشدار داد که خطر رکود اقتصادی در منطقه یورو به بالاترین سطح خود از نوامبر 2020 رسیده است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۶:۵۱    
می متالز - بر اساس گزارش جدید مرکز آمار، اجاره مسکن در شهرها در سال 1400 نسبت به سال 95 کاهش داشت. بیگدلی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۶:۵۱    
می متالز - شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 4هزار واحدی روبرو شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۶:۴۱    
می متالز - معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از فعال سازی بسته اینترنت برای افراد مشمول سه دهک اول یارانه بگیر در کشور خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۶:۴۱    
می متالز - بورس کالا نحوه محاسبه قیمت پایه سیمان را ابلاغ کرد که از یکشنبه آینده با سه شرط و یک تبصره لحاظ می شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۱    
می متالز - جمعی از سهامداران بازار سرمایه با انتشار نامه ای خطاب به رئیس جمهور ضمن تشکر، بابت از سرگیری دوباره عرضه خودرو در بورس ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۸    
می متالز - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در نشست خبری با نمایندگان رسانه های خارجی مقیم ایران، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گروه صنعتی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۸    
می متالز - بورس کالا در نامه ای به شرکت های کارگزاری از ابلاغ نحوه محاسبه قیمت پایه سیمان خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۱    
می متالز - نمایشگاه و سمپوزیوم فولاد کشور در قالب بیست و چهارمین همایش پژوهشگران این صنعت با موضوع "چالش ها و راهکار های صنعت فولاد در دوران پسا کرونا" آبان ماه امسال در جزیره کیش برگزار می شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۸    
می متالز - تفاهم نامه چهار جانبه احداث خط و پست 400 کیلو ولت به ظرفیت 200*1 مگا ولت آمپر به منظور تامین برق صنایع و معادن مستقر در شهرستان نهبندان امضا شد ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۸    
می متالز - حمایت بورس کالا از گران شدن بهای فولاد باعث شد تا قیمت پایه عرضه شمش در رینگ فیزیکی این بازار 40دلار گران تر از قیمت شمش فولاد صادراتی تعیین شود ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۲    
می متالز - مدیرعامل فولاد هرمزگان در کمیته عالی تحول این شرکت تکمیل زنجیره تولید و ایجاد ارزش افزوده در محصول را لازمه حضور در بازار رقابتی عنوان کرد و گفت ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۳    
می متالز - خریداران قطعات ایساکو برای آگاهی از اصالت قطعه می توانند شماره بارکد درج شده بر روی بسته بندی را به شماره 300031 پیامک کنند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۷    
می متالز - فولادمبارکه اصفهان برنامه پرداخت سود سهام به سهامداران خود را اعلام کرد که براساس آن سهامدارانی که در سجام ثبت نام و شماره حساب معتبر اعلام نمونده اند در اولویت واریز قرار دارند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۱    
می متالز - مذاکرات وین پس از مدت ها تعلیق، در هفته های اخیر از سر گرفته شد. بامداد امروز نیز ایران پاسخ خود را به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا تحویل داد ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۸    
می متالز - خودرو های فرسوده مانند آدم آهنی های خطرناکی هستند که نفس شهر ها را می گیرند و با پاگذاشتن روی راه تنفسشان، شهر ها را آلوده و کثیف می کنند ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۸    
می متالز - دومین همایش ملی ایمنی در معادن و صنایع معدنی صبح امروز به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی کار، مدیرعامل شرکت گل گهر ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۵    
می متالز - با پرداخت هزینه به جای اسقاط، به طور قطع هوای وضعیت آلودگی تهران و سایر کلانشهر بدتر خواهد شد. تا امروز چنین اتفاقی نیفتاده است. چند روز از سال ادارات و مدارس تهران به دلیل آلودگی شد؟
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۵    
می متالز - مدیرعامل شرکت تعاونی زنان اسوه در شهرستان فیروزه از حمایت های دکتر غفوری، مدیرعامل فولاد خراسان در جهت ایجاد اشتغال برای بانوان ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۷    
می متالز - یکی از بحث های این روز های بازار سرمایه، طرح سهامدار حرفه ای است. سهامداران این امکان را دارند تا با تایید کارگزار خود به عنوان سهامدار حرفه ای شناخته شوند و از مزایای این طرح استفاده کنند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۷    
می متالز - شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش 4190 واحدی معادل 0.29 درصد، به یک میلیون و 459 هزار و 507 واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با کاهش 82 واحدی به 19 هزار و 102 واحد رسید.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۴    
می متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: تامین آب مورد نیاز معادن منطقه طلاخیز قلعه زری با مشارکت ایمیدرو و از محل پساب فاضلاب شهر بیرجند در حال بررسی و پیگیری جدی است.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۲    
می متالز - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاری سومین نوبت قرعه کشی یکپارچه خودرو ها در نیمه نخست شهریورماه خبر داد و با اشاره به ورود خودرو ها به بورس گفت ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۸    
می متالز - مقام مسوول سازمان بنادر و دریانوردی از آغاز راه اندازی خطوط کشتیرانی منظم کانتینری در دریای خزر با همکاری یک شرکت کشتیرانی داخلی خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۲    
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بازنشستگان گلایه های به حقی از وضعیت حقوق های خود دارند لذا دولت باید برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان تدابیری اتخاذ کرده و حقوق آن ها متناسب با تورم افزایش ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۶    
می متالز - عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه قطع برق صنایع بزرگ و چاه های آب کشاورزی سبب آسیب های اقتصادی و بالا رفتن قیمت کالا های اساسی می شود ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۳    
می متالز - مدیرعامل مستعفی مس کرمان همچنان در ساختمان این باشگاه حاضر نمی شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۶    
می متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تا ابتدای مردادماه امسال وضعیت استقبال از سرمایه گذاری صنعتی در استان گلستان نسبت به مدت مشابه قبل از آن 120 درصد ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۳    
می متالز - معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه کارآفرینان موفق در ایران با سخت کوشی و پراید فروشی شروع کردند ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۱    
می متالز - مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر نیاز ضروری ایجاد تحول در ساختار سنتی راه آهن، گفت: شرکت های حمل ونقل ریلی مطالبات راه آهن را به موقع پرداخت نمی کنند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۶    
می متالز - وزیر اقتصاد با تأکید بر برنامه دولت برای ایجاد جمهوری اقتصادی، ایجاد انضباط مالی و کاهش فشار بر مردم برای کسب درآمد دولت و مدیریت تعارض منافع را دو اصل مهم در ایجاد جمهوری اقتصادی عنوان ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۶    
می متالز - دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از دستیابی به تراز تجاری مثبت 35 میلیون دلار مناطق آزاد برای اولین بار بعد از 30 سال فعالیت این مناطق خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۶    
می متالز - مجموعه مقررات ارزی منطبق با تغییرات فرآیند تجارت خارجی در هفت بخش، پس از 10 سال، بازنگری، اصلاح و تکمیل شد و بر روی پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی به نشانی www.cbi ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۴    
می متالز - عضو هیات رئیسه مجلس گفت: به جای آنکه وزارت صمت تفکیک شود، فردی باید وزیر صنعت، معدن و تجارت شود که توانمندی ها لازم برای اداره بخش بازرگانی و صنعت را به صورت توأمان داشته باشد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۷    
می متالز - نشریه فوربس در حالی نام 100 غول اقتصادی خاورمیانه در حوزه مالی و صنعتی را در سال 2022 معرفی کرد که شرکت های ایرانی جایی در این فهرست ندارند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۷    
می متالز - با توجه به توافق قبلی، به نظر می رسد توافقی که احتمالا حاصل خواهد شد، توافق جامعی نخواهد بود ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۸    
می متالز - پس از سال ها بحث درباره آثار مخرب ضعف ساختاری و قانونی بانک مرکزی در سیاستگذاری پولی ، اکنون طرح بانکداری جمهوری اسلامی در آستانه بررسی مجلس قرار گرفته تا در صورت تصویب ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۸    
می متالز - سخنگوی دولت گفت: پیشنهاد افزایش حقوق کارمندان دولت طی ماه آتی در فرآیند های قانونی نهایی می شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۲    
می متالز - کنترل مقداری دارایی های شبکه بانکی متناسب با امتیاز احصاء شده بر مبنای شاخص های سلامت بانکی و براساس نقدینگی هدف گذاری شده تعیین و ابلاغ می شود ضمن آنکه بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۸    
می متالز - تحلیل گران گفتند احتمال دارد که تورم هند با وجود کاهش در ماه جولای، ;کماکان بالا بماند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۳    
می متالز - قیمت نفت روز گذشته به شدت کاهش یافت.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۷    
می متالز - تشکیل پرونده مالیاتی برای 8 میلیون کارت خوان و غیرفعال شدن بیش از 9 میلیون کارت خوان دیگر ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۷    
می متالز - معاون فناوری اطلاعات بانک مرکزی گفت: بانک ها برای تسهیلات موظف به ارائه گزارش اعتبارسنجی هستند و امکان دستکاری در آن وجود ندارد، زیرا تسهیلات در سامانه بانک مرکزی ثبت می شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۱    
می متالز - مدیرکل گمرک فرودگاه امام خمینی با بیان اینکه در 4 ماهه نخست سال 1401 حدود 7 هزار پرواز خارجی وارد کشور و نزدیک به 1 ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۸    
می متالز - رئیس بانک آمریکایی جی پی مورگان چیس به سرمایه گذاران درباره احتمال رکود اقتصاد این کشور هشدار داد و تأکید کرد که "چیزی بدتر" از یک رکود سخت ممکن است در راه باشد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۲    
می متالز - براساس آمار ها از ابتدای سال، 145 بخشنامه از سوی دستگاه های مختلف در حوزه تجارت خارجی صادر شده است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۳    
می متالز - دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در خصوص قرارداد های بازیکنان و کادر فنی این دوباشگاه در مجموع به ارزشی بیش از 560 میلیارد تومانی، طی نامه ای به فرابورس توضیح دادند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۹    
می متالز - به دستور وزیر نفت، پس از وقوع حریق گسترده در تأسیسات نفتی کوبا ناشی از صاعقه، گروهی از متخصصان ایرانی برای کمک به این کشور اعزام شدند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۶    
می متالز - مالیات وضع شده توسط دولت آلمان برای کمک به شرکت های انرژی جهت پوشش هزینه جایگزینی عرضه گاز روسیه، صورتحساب گاز خانواده ها را سالانه 480 یورو افزایش می دهد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۳    
می متالز - بارگیری نفت توقیف شده ایران در یونان با حکم دادگاه این کشور پایان یافته است و نفتکش ایران یونان را ترک می کند.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۸    
می متالز - تولید روزانه زغال سنگ چین در ماه ژوئیه به دلیل افزایش تقاضا برای انرژی درپی گرمای تابستان 16 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد کرد.
  • ۱