دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۶:۴۸Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 4 اسفند 1401 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 29 اسفند 1400 می متالز 31 فروردین 1401 می متالز 31 اردیبهشت 1401 می متالز 1 خرداد 1401 می متالز 1 تیر 1401 می متالز 1 مرداد 1401 می متالز 31 شهریور 1401 می متالز 30 مهر 1401 می متالز 30 آبان 1401 می متالز 1 آذر 1401 می متالز 1 دی 1401 می متالز 30 بهمن 1401 می متالز 1 اسفند 1401 می متالز 2 اسفند 1401 می متالز 3 اسفند 1401 می متالز 4 اسفند 1401 می متالز 5 اسفند 1401 می متالز 6 اسفند 1401 می متالز 7 اسفند 1401 می متالز 8 اسفند 1401 می متالز 9 اسفند 1401 می متالز 10 اسفند 1401 می متالز 11 اسفند 1401 می متالز 12 اسفند 1401 می متالز 13 اسفند 1401 می متالز 14 اسفند 1401 می متالز 15 اسفند 1401 می متالز 16 اسفند 1401 می متالز 17 اسفند 1401 می متالز 18 اسفند 1401 می متالز 19 اسفند 1401 می متالز 20 اسفند 1401 می متالز 21 اسفند 1401 می متالز 22 اسفند 1401 می متالز 23 اسفند 1401 می متالز 24 اسفند 1401 می متالز 25 اسفند 1401 می متالز 26 اسفند 1401 می متالز 27 اسفند 1401 می متالز 28 اسفند 1401 می متالز 29 اسفند 1401 
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۱    
می متالز - عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1402 مجلس گفت: کمیسیون انرژی پیگیری چند محور همچون بهینه سازی انرژی و صرفه جویی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۰۰:۴۵    
می متالز - قیمت خودرو درحال حاضر نوساناتی را طی می کند. کارشناسان معتقدند اگر روند صعودی نرخ دلار تداوم یاید، قیمت خودرو نیز با افزایش همراه می شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۶    
می متالز - رئیس انجمن آینده نگری ایران در همایش پیش بینی اقتصاد ایران و روند سرمایه گذاری در سال 1402 در اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در دنیای امروز که دارای ناپایداری، پیچیدگی و عدم قطعیت است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۰:۱۱    
می متالز - اثر پروانه ای توسعه شرکت های معدنی چگونه مسیر توسعه شهری را هموار می کند؟ توجه بنگاه های بزرگ اقتصادی به مسوولیت اجتماعی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۵    
می متالز - همکاری بین ایران و کشور ها و سازمان های عضو شورای حکام آب، جزو چارچوب ماموریت و اهداف مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری در راستای توسعه و گسترش همکاری های منطقه ای مدیریت منابع آب در سطح بین ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۲    
می متالز - مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران (وابسته به سازمان ایمیدرو) نسبت به انجام مطالعات به منظور ارائه راهکار برای عارضه یابی و استاندارد سازی کارخانه ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۰    
می متالز - رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن حضور در فولاد مبارکه از خطوط تولید این شرکت بازدید کردند و در جلسه ای با حضور مدیرعامل و معاونین این شرکت راهکار های تقویت صنعت و توسعه شهری را ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۱    
می متالز - حادثه فروریختن یک معدن رو باز در روز چهارشنبه در منطقه مغولستان داخلی در شمال چین حداقل دو نفر کشته و بیش از 50 نفر مفقودالاثر بر جای گذاشته است.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۵    
می متالز - خبرگزاری تصویری فرانس پرس در گزارشی از حادثه فرو ریختن سقف یک معدن زغال سنگ در مغولستان داخلی (منطقه ای خودمختار در چین که از شمال با مغولستان و روسیه هم مرز است) خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۲    
می متالز - به گزارش رسانه های دولتی چین، در پی ریزش یک معدن زغال سنگ در آلکسا لیگ در منطقه خودمختار مغولستان داخلی در شمال چین، حداقل دو نفر کشته و بیش از 50 نفر گرفتار شدند.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۱:۰۷    
می متالز - رئیس هیات مدیره شرکت گل گهر گفت:ما هیچ راهی جز این نداریم که بحث صنایع معدنی را به سلاح های فناوری های نو و فعالیت های دانش بنیان مسلح کنیم.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۰:۴۶    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از انعقاد تفاهم نامه 11 هزار میلیاردی بین استانداری کرمانشاه و ایمیدرو خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
می متالز - فرهنگ حسینی گفت: فرمول نرخ خوراک پتروشیمی ها اساسا مشکلی ندارد و دولت می بایست برای اصلاح آن، تنها دو هاب اروپا را به سبب واراداتی بودن گاز از فرمول حذف کند.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۶    
می متالز - بدون وجود بورس کالا، بنا نهادن قیمت استاندارد برای بعضی کالا ها اگر ناممکن نباشد، بسیار سخت است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۰    
می متالز - استاد اقتصاد دانشگاه تهران گفت: هنوز ماهیت مرکز مبادله طلا و ارز روشن نیست و بهتر است مقامات بانک مرکزی در این زمینه توضیحات لازم و روشنگرانه را بدهند.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۰    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که آذربایجان شرقی قطب اول فولاد خصوصی کشور است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۷    
می متالز - افزایش سرمایه 129 درصدی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۱    
می متالز - یکی از ظرفیت های ویژه خراسان شمالی در حوزه معادن، آلبلاغ است، اما بهره برداری از این معدن درگیر روند های اداری شده که انتفاع مردم از این نعمت را هر روز به تعویق انداخته است.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۲    
می متالز - در صدای شهروند مطالبات کارگران معدن اسفندقه پیگیری شده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۶    
می متالز - مدیرکل امور روستایی و شورا های استانداری قزوین گفت: حمل اضافه بار معادن یکی از عوامل اصلی در تخریب راه های روستایی است و برای رفع این چالش نیاز است سازمان های مربوط و همچنین دستگاه قضا ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۰    
می متالز - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد: ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی معادن تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۲    
می متالز - کرامت عبدولی کشتی گیر طلایی جوانان جهان با مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران دیدار کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۶    
می متالز - کارخانه ریخته گری فولاد شهرکرد از ضایعات جمع آوری شده چهارمحال و بختیاری روزانه 120 تن شمش فولادی باکیفیت تولید و روانه بازار می کند.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۰    
می متالز - معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و نجارت با حضور در مس سونگون، از این مجتمع و طرح های توسعه آن بازدید کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۰    
می متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: موضوع احیای سیمان سمنگان جزو مطالبات اجتماعی مردم است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۰    
می متالز - مدیرعامل ایران خودرو دیزل با بیان اینکه ظرفیت هایی در این شرکت فراهم شده که تمام محصولات تجاری ساخت این شرکت برقی شود ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۷    
می متالز - استاندار خوزستان گفت: کشور باید به اوج تولید برسد تا نیاز خارجی نداشته باشیم؛ همچنین مساله رشد باید در پائین دست فولاد متمرکز شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۱    
می متالز - معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: کل صادرات مواد معدنی تولیدی در کشور کمتر از یک درصد است.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
می متالز - سیستم غبارگیر شرکت فولاد راد تولید کننده میلگرد و شمش فولاد از ذوب و ضایعات آهن با ظرفیت 400 هزار تن در سال ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۱    
می متالز - دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی فرارسیدن سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۱:۰۲    
می متالز - با مجوز رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت فولاد خوزستان (نماد بورسی فخوز) برای نخستین بار در ایران اقدام به انتشار اوراق مرابحه با تکیه بر رتبه اعتباری می کند ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۲    
می متالز - در بیستمین همایش تعالی سازمانی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان موفق به دریافت جایزه ملی تندیس بلورین تعالی سازمانی سال 1401 شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۵    
می متالز - عملکرد 11 ماهه بودجه 1401 نشان از عملکرد موفق دولت در تراز بودجه دارد، همچنین درآمد های واریزی به خزانه 60 درصد افزایش یافته است.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۶    
می متالز - خریداران خودرو وارداتی باید در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام و مبلغ 500 میلیون تومان در حساب وکالتی واریز کنند.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۷    
می متالز - ثبت نام وام ضروری بازنشستگان از روز شنبه، ششم اسفندماه 1401 آغاز می شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۱    
می متالز - استاد دانشگاه خوارزمی گفت: بازار ارز با دلار 50 هزار تومانی ریسک بالایی دارد و هر لحظه ممکن است قیمت ها شکسته شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۳:۱۸    
می متالز - با پایگاه خبری فلزات خاورمیانه می متالز از مهم ترین اخبار روز باخبر شوید.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۲:۲۲    
می متالز - با پایگاه خبری فلزات خاورمیانه می متالز از مهم ترین اخبار روز باخبر شوید.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۷    
می متالز - تازه ترین گزارش از بازار جهانی فولاد از ثبات بازار صادرات آهن خام برزیل و واردات آمریکا در غیبت هرگونه تجارت جدید حکایت دارد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۱    
می متالز - یک کارشناس فولادی معتقد است کوچک ترین تغییر در قیمت یا میزان عرضه شده سنگ آهن در بازار، به سرعت خود را در میزان تولید فولادسازان نشان می دهد.