دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۱:۱۲Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 13 دی 1393 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 30 آذر 1393 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1393 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 1 دی 1393 خبرگزاری مهر 2 دی 1393 خبرگزاری مهر 3 دی 1393 خبرگزاری مهر 4 دی 1393 خبرگزاری مهر 5 دی 1393 خبرگزاری مهر 6 دی 1393 خبرگزاری مهر 7 دی 1393 خبرگزاری مهر 8 دی 1393 خبرگزاری مهر 9 دی 1393 خبرگزاری مهر 10 دی 1393 خبرگزاری مهر 11 دی 1393 خبرگزاری مهر 13 دی 1393 خبرگزاری مهر 14 دی 1393 خبرگزاری مهر 15 دی 1393 خبرگزاری مهر 16 دی 1393 خبرگزاری مهر 17 دی 1393 خبرگزاری مهر 18 دی 1393 خبرگزاری مهر 19 دی 1393 خبرگزاری مهر 20 دی 1393 خبرگزاری مهر 21 دی 1393 خبرگزاری مهر 22 دی 1393 خبرگزاری مهر 23 دی 1393 خبرگزاری مهر 24 دی 1393 خبرگزاری مهر 25 دی 1393 خبرگزاری مهر 26 دی 1393 خبرگزاری مهر 27 دی 1393 خبرگزاری مهر 28 دی 1393 خبرگزاری مهر 29 دی 1393 خبرگزاری مهر 30 دی 1393 
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۳:۴۲    
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید نخستین بازی خود در سال جدید میلادی را با پیروزی برابر لوانته پشت سر گذاشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۶    
مرحله سوم رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های انگلستان با حذف نیوکاسل توسط لستر سیتی همراه شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
مراسم یادبود سردار شهید حاج حمید تقوی از فرماندهان دوران دفاع مقدس که در دفاع از عتبات عالیات به شهادت رسید، فردا در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در غرب و مرکز کشور طی دو روز آینده خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۵    
نهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران شامگاه امروز شنبه 13 دی ماه با معرفی برگزیدگان و تقدیر ویژه از یک هنرمند جوان معلول که با پا نقاشی می کند، به کار خود خاتمه داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۹    
اختتامیه دوسالانه نگارگری عصر امروز با حضور علی مرادخانی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگستان هنر برگزار شد
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۰    
رژیم صهیونیستی در واکنش به اقدام تشکیلات خودگردان برای عضویت در دیوان بین المللی کیفری لاهه مدعی شد سران فلسطینی را تحت پیگرد قانونی قرار می دهد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۳    
بندرعباس - استاندار هرمزگان با بیان اینکه فرهنگ کتابخوانی در کشور ما نهادینه نشده است گفت: تعداد کسانی که در کشور ما کتاب می خوانند در مقایسه با استانداردهای جهانی و کشورهای در حال رشد و توسعه کم است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۷    
منابع وابسته به مخالفان رژیم بحرین از یورش نظامیان آل خلیفه به منطقه البلاد القدیم خبر دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۴    
آمل- معاون فرماندار ویژه آمل با اشاره به جمع آوری زباله های عفونی از مطب ها گفت: درصورت عدم همکاری درمانگاه یا مطب نسبت به جمع آوری زباله های عفونی برخورد جدی صورت می گیرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۴    
بندرعباس - معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مبحث عدالت فرهنگی در دولت تدبیر مورد توجه است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۱    
بندرعباس - دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان و نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال افتتاح شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۱    
گرگان - نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان این که امروز دشمن وحدت مسمانان که یک دستور الهی است را هدف قرار داده است، گفت: همه مسمانان مکلفند وحدت را همانند نماز خود حفظ کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۳    
سمنان - رئیس سازمان پزشکی قانونی از تعامل خوب دولت برای رفع مشکلات استخدام نیرو در این سازمان خبر داد و گفت: نابرابری در نظام پرداخت حقوق باعث شده پزشکان برای کار در این سازمان رغبتی نداشته باشند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۰    
سمنان - رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: فردی که با سوء استفاده از مدارک هویتی همسر سابقش از دریافت یارانه نقدی وی و فرزندش انصراف داده بود توسط ماموران در سمنان شناسایی و دستگیر شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۰    
بنابر گزارش یک روزنامه اروپائی در سال 2014 بیش از صد هزار نفر که نیمی از آنها غیر نظامی بوده اند در خاورمیانه کشته شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۷    
اهواز - عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در این مقطع از زمان کارهای بر زمین مانده در خوزستان زیاد است و مدیران باید برای رفع مشکلات تلاش کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۷    
مهناز افشار بازیگر سینما که مدتی است مطالبی مبنی بر ضایع شدن حقش در پروژه مرگ ماهی منتشر می کند با انتخاب این فیلم در فجر نامه ای منتشر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۴    
سمنان - نماینده ولی فقیه در استان سمنان، گازرسانی به نقاط مختلف کشور را از خدمات ارزنده نظام دانست و بر توجه بیشتر شرکت گاز به مناطق محروم تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۱    
اهر – رئیس دانشگاه آزاد اهر از سرمایه گذاری 20 میلیارد ریالی این دانشگاه برای ارتقای کمی و کیفی آزمایشگاه ها و کارگاه ها خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۸    
بجنورد - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: طرح توسعه فرودگاه بجنورد با نصب آییلس و تکمیل پایانه مسافران خارجی تکمیل می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۲    
علی آبادکتول - فرماندار علی آبادکتول گفت: دستگاه های اداری علی آباد طرح های قابل افتتاح در دهه فجر را اعلام کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۲    
اهواز - نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت حمل و نقل ریلی و راه های استان مناسب و در شان مردم خوزستان نیست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۳    
شماری از مقامات پلیس ایالت بلوچستان پاکستان به اتهام فروش هزاران گلوله و دیگر سلاح های دولتی بازداشت شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد تعطیلات لیگ را فرصتی ایده آل برای آماده سازی تیمش جهت حضور موفق در ادامه رقابتهای لیگ برتر دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۲    
سمنان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان از مشارکت بالای مداحان در انتخابات کانون مداحان شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا 9 نفر با اخذ بالاترین رای به مدت چهار سال عضو این کانون شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۰    
اهواز - معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی گفت: شبکه راه آهن خوزستان فرسوده و نیازمند ترمیم است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۹    
بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: سفر نامه سلامت و امید در شهرستان خوسف هزار و 200 خدمت رایگان به مردم این شهرستان ارائه داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد تعطیلات لیگ را فرصتی ایده آل برای آماده سازی تیمش جهت حضور موفق در ادامه رقابتهای لیگ برتر دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۹    
ارومیه - معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی از پرداخت 316 میلیارد ریال به طرحهای اشتغالزای استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۶    
قم - مدیر امور شعب موسسه مالی و اعتباری کوثر قم از تولید نرم افزار 19 دی خبر داد و گفت: این نرم افزار در آستانه سالروز قیام خونین مردم قم طی مراسمی رونمایی می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۴    
اهواز- خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: این استانداری به دنبال تفکیک ادارات کل راه و مسکن از همدیگر است زیرا ادغام این دو اشتباه بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۲    
یک رسانه عرب زبان از اسارت یک اسرائیلی از سوی مقاومت فلسطین از حدود سه ماه قبل و مخفی نگه داشتن موضوع از سوی رژیم صهیونیستی پرده برداشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۹    
دانمارک از آمادگی خود برای مقابله با حملات سایبری از طریق مقابله به مثل با عاملان این حملات طی 2 سال آینده خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۴۸    
بیرجند – مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بحران رهبری یک بحران جدی در جهان است، گفت: قدرت بالندگی کشور بعد از پیروزی انقلاب رو به جلو بوده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۴۵    
یاسوج – سرپرست دانشگاه یاسوج گفت: توسعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد بدون برنامه راهبردی میسر نیست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۴۲    
یک رسانه عرب زبان به خطراتی که سعودی ها را در صورت مرگ ملک عبدالله تهدید می کند پرداخته است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۹    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با تمجید از تاج و کفاشیان، آنها را حامی جدی فوتبال بانوان در ایران دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۶    
مسئولان باشگاه راه آهن با تاکید بر اینکه علی لطیفی هیچگونه مشکل قانونی برای سرمربیگری در این تیم ندارد، اهداف خود را برای جذب بازیکنان جدید تشریح کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۰    
وزیر کار از تعین تکلیف بیش از 4 هزار مربی حق التدریسی فنی و حرفه ای خبر داد و گفت: آئین نامه اجرایی تبدیل وضعیت مربیان، تصویب شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۸    
معاون بانک مرکزی گفت: در صورتی که بانک یا موسسه پولی درحال دریافت مجوز، نرخ های مورد توافق سود سپرده را رعایت نکند، از منع صدور ضمانت نامه تا لغو مجوز مجازات می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۸    
سفارت آمریکا در جاکارتا به اتباع خود درباره حملات تروریستی هشدار داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۵    
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که تحت الشعاع دربی امیدها قرار گرفته بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۵    
اراک-استاندار استان مرکزی گفت: استان مرکزی از استان های با حجم بالای سرمایه گذاری و درآمد ارزش افزوده بالا است که استفاده از نظرات نخبگان می تواند در جبران نقص های برنامه پنجم و ششم توسعه موثر باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۲    
اراک-مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: یکهزار و 200 کلاس درس در استان مرکزی در حال استانداردسازی و تجهیز سیستم گرمایشی و راه اندازی سیستم حرارت مرکزی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۹    
هزاران نفر از شهروندان مجارستان با راهپیمایی در خیابان های بوداپست خواستار کناره گیری دولت غرب گرای ویکتور اوربان و نزدیکی به روسیه شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۹    
بانک مرکزی با تشریح اقدامات صورت گرفته در نظام بانکی به منظور پایاده سازی اهداف اقتصاد مقاومتی اعلام کرد: 3 هدف میانی و 11 سیاست تبعی به عنوان نقشه راه اجرای برنامه ها تدوین شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۶    
منابع سوری از ادامه درگیری داخلی میان تروریستهای جبهه النصره و داعش در حومه حلب و دفع حمله تکفیری ها در غرب دیرالزور از سوی ارتش سوریه خبر دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۶    
یاسوج – مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاج ورزشگاه 15هزار نفری یاسوج در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۶    
اراک-نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به اقشار محروم و کم درآمد جامعه و تامین فضاهای آموزشی برای کودکان و نوجوانان در این مناطق سرمایه گذاری برای آینده جامعه است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۶    
تیم فوتبال امید ایران موفق شد در دیداری تدارکاتی از سد تیم فوتبال استقلال کرج بگذرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۳    
شیراز – رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء گفت: فرهنگ باید مستند بر علم باشد و اگر جامعه ارزشی مبتنی بر علم تولید کند آن ارزش عمومی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۰    
فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری به مناسبت روز اخلاق و مهرورزی فراخوان مسابقه عکاسی موبایلی با موضوع ثبت لحظات مهربانی و دانه دادن به پرنده ها را با عنوان بق بقوی پشت پنجره منتشر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد شور و شوقی که در میان مردم ایران وجود دارد، باعث افزایش قدرت این تیم شده است. وی همچنین گفت: بازیکنانم عشق، شور و روح بازی را در هر دیدار دارند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۷    
اراک- معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: 29 هزار کلاس درس با اعتبار یک میلیارد و 460 میلیون ریال در سال 92 استانداردسازی و به سیستم حرارت مرکزی مجهز شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۲    
دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در نشست خبری بیست و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی گفت: کنفرانس، با حضور 300 تن از علما و نخبگان 69 کشور جهان و 300 تن از نخبگان و علمای داخلی در 17 تا 19 دی برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۲    
یاسوج- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بویراحمد از جمع آوری بیش از 17 میلیارد ریال زکات و صدقات در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۹    
سمنان - رئیس کل دادگستری استان سمنان بر ضرورت برخورد جدی و قاطعانه با جرائم خشن تاکید کرد و گفت: در نظر گرفتن مصالح مردم در قوه قضائیه ضروری است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۹    
پیکر عیسی شهرکی معلم روستای نصیراباد که بر اثر حمله تروریستی اشرار به شهادت رسیده بود،ظهر امروز شنبه با حضور مقامات محلی در سیستان تشییع شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۶    
عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به وقایع سال 88گفت: شهادت می دهم که گرایش های فردی هیچ تاثیری در بررسی نتیجه انتخابات نداشته و ندارد و آیت الله جنتی و دیگران تنها بر اساس حق داوری کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۶    
مقامهای محلی در ولایت قندوز در شمال افغانستان گفته اند که در جریان درگیری بین پلیس و طالبان، هفت نفر کشته شده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۳    
سنندج-فرماندار شهرستان مریوان از وجود 165 حلقه چاه غیرمجاز در اطراف دریاچه زریوار خبر داد و گفت: وجود این تعداد حلقه چاه نشان از بی توجهی و فراموش کردن وضعیت این دریاچه است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۳    
سنندج- مدیرکل محیط زیست کردستان اعلام کرد: دریاچه زریوار تا پایان سال جاری به عنوان تالاب در کنوانسیون بین المللی رامسر به ثبت می رسد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۳    
دامغان - امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه اخلاق خدمتگزاری بی منت و بی ریا باید در جامعه ترویج یابد گفت: بی اعتنایی به مکاتبات و خواسته های مردم یکی از مهمترین عوامل ایجاد بی اعتمادی در جامعه می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۳    
رئیس شورای المپیک آسیا (OCA) در پیامی که به مناسبت آغاز سال 2015 میلادی منتشر کرد، هشدار داد که قاره آسیا باید از رضایت به وضعیت فعلی دوری کرده و برای توسعه و ارتقاء جنبش المپیک رو به جلو حرکت کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۰    
یک سرکرده تروریست های داعش در جریان درگیری با نیروهای عراقی در شمال این کشور دستگیر شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۰    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد مجوز روجرینهو از سوی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال صادر شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۷    
تیم فوتبال امید پرسپولیس در دیدار دربی امیدهای تهران درحالی برابر استقلال به پیروزی دست یافت که تا دقیقه 80 از حریف آبی پوش خود عقب بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۷    
یکی از نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به کمک هوایی آمریکا به داعش هدف واشنگتن را طولانی کردن جنگ و گرفتن امتیاز از عراق در نبرد علیه داعش دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۷    
رئیس سازمان مدیریت بحران و معاون وزیر کشور نامزد ریاست هلال احمر کشور شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۷    
معاون اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی از فعال شدن کارگاه ویژه مرمت مطبوعات در کتابخانه ملی به عنوان چهارمین کارگاه تخصص ترمیم اسناد ملی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در جریان سفر به شهرستان قرچک از پروژه ها و مراکز درمانی این شهرستان بازدید و با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز شنبه به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
جمعی از مغازه داران پاساژ علاءالدین صبح امروز شنبه مقابل دفتر مدیریت تجمع کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
بی بی شهربانو (مادر سید خلیل ساداتی) که بعد از فروش تمام دارایی خود موفق به پرداخت دیه و آزادی فرزندش شد ه بود با مساعدت خیرین و بهزیستی مازندران دوباره صاحب سرپناه شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
تصاویری از تهران و استان اصفهان در دوره قاجاریه.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
چهاردهمین فستیوال فیلم های سینمایی ایران همزمان با دهه فجر در صربستان برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
بخش استعدادهای درخشان سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با 25 اجرا در قالب تکنوازی و دونوازی میزبان علاقه مندان موسیقی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
حال نامساعد یک خبرنگار روسیه در جریان کنفرانس مطبوعاتی سالانه رئیس جمهوری این کشور، خنده حضار و شخص پوتین را به دنبال داشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
فیلم کوتاه داستانی ماهی و من برای نمایش در بخش رقابتی تماشاگران جوان جشنواره فیلم کوتاه فرانسه انتخاب شده است و قرار است 27 بار در جشنواره نمایش داده شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
برای نخستین بار نمایش های آیینی عروسکی ایرانی در قالب برنامه جدید رادیویی تکیه بر خیال روی آنتن رادیو نمایش می رود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
مجله آمریکایی نشنال اینترست با اشاره به ناکارآمد بودن سیاست های آمریکا برای منزوی کردن برخی کشورها مثل کوبا و ایران، از تلاش آمریکا برای برقراری روابط دیپلماتیک با کوبا استقبال کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
وزیر دفاع فرانسه برای دیدار با مقامات سعودی به ریاض سفر می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
مستند عمار انقلاب که سعی شده در آن دیدگاهها و نظریات آیت الله مهدوی کنی درخصوص مسائل سیاسی، اجتماعی و اخلاقی که تاکنون کمتر به آنها پرداخته شده، ارائه و بررسی شود در جشنواره عمار اکران می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
سخنرانی عبدالملک الحوثی به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) در صعده با استقبال گسترده مردم یمن مواجه شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است که بازیکنان تیم ملی باید بازی های تدارکاتی مختلفی را پشت سر بگذارند تا در آسیا حرف اول را بزنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
نیشابور- بازیگر سینما و تلویزیون گفت: جشنواره عمار به باور من یک سنگر است برای هنرمندانی که باور انقلابی دارند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
کرمان - معاون استاندار کرمان از وجود 5.5 میلیارد مترمکعب آب در سفره های آب زیرزمینی کرمان خبر داد و گفت: این در حالیست که 6.3 میلیارد مترمکعب آب از سفره های آب زیرزمینی برداشت داشته ایم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
پیشوا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شهر پیشوا طی سال های گذشته از لحاظ جمعیتی و جغرافیایی گسترش پیدا کرده اما متأسفانه یک تخت بیمارستانی در این شهر وجود ندارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
نشست نقاشی و مجسمه سازی معاصر با سخنرانی حمید شانس و بهنام کامرانی، 11 دی ماه در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
سنندج- معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار کردستان عنوان کرد: نخستین اقدام برای نجات بخشی دریاچه زریوار باید جلوگیری از ورود فاضلاب روستاها به این دریاچه باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
سنندج-معاون برنامه ریزی استاندار کردستان عنوان کرد: تاکنون مشکل اعتباری در رابطه با اقداماتی که برای حفظ دریاچه زریوار انجام شده است، نداشته ایم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
مراسم رونمایی از آلبوم "شکوه" اثر جدید محمد اصفهانی با حضور عوامل اجرایی این آلبوم عصر امروز در خبرگزاری مهر برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
در تیراندازی نیروهای پاکستانی 2 نظامی هندی کشته شدند.