سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۱:۳۰Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 29 دی 1393 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 30 آذر 1393 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1393 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 1 دی 1393 خبرگزاری مهر 2 دی 1393 خبرگزاری مهر 3 دی 1393 خبرگزاری مهر 4 دی 1393 خبرگزاری مهر 5 دی 1393 خبرگزاری مهر 6 دی 1393 خبرگزاری مهر 7 دی 1393 خبرگزاری مهر 8 دی 1393 خبرگزاری مهر 9 دی 1393 خبرگزاری مهر 10 دی 1393 خبرگزاری مهر 11 دی 1393 خبرگزاری مهر 13 دی 1393 خبرگزاری مهر 14 دی 1393 خبرگزاری مهر 15 دی 1393 خبرگزاری مهر 16 دی 1393 خبرگزاری مهر 17 دی 1393 خبرگزاری مهر 18 دی 1393 خبرگزاری مهر 19 دی 1393 خبرگزاری مهر 20 دی 1393 خبرگزاری مهر 21 دی 1393 خبرگزاری مهر 22 دی 1393 خبرگزاری مهر 23 دی 1393 خبرگزاری مهر 24 دی 1393 خبرگزاری مهر 25 دی 1393 خبرگزاری مهر 26 دی 1393 خبرگزاری مهر 27 دی 1393 خبرگزاری مهر 28 دی 1393 خبرگزاری مهر 29 دی 1393 خبرگزاری مهر 30 دی 1393 
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۳:۲۱    
جیرفت - فرماندار جیرفت از اسکان اضطراری 35 نفر گرفتار در برف در این شهرستان خبر داد و گفت: سوخت کافی در دو منطقه سردسیر جبالبارز و ساردوئیه ذخیره سازی شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۸    
کرمان - رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس برخی مناطق کرمان به علت بارش برف خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۸    
ارکستر فرهنگی شهر تهران (فیلهارمونیک) امشب اولین اجرای خود را به رهبری نادر مشایخی و با اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران روی صحنه برد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۱    
نخستین کنسرت فیلهارمونیک فرهنگی شهر تهران عصر امروز دوشنبه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۵    
رفسنجان - رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از تبدیل موزه ریاست جمهوری رفسنجان به کانون تورهای فرهنگی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۹    
رفسنجان - فرماندار ویژه رفسنجان از تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی رفسنجان در روز سه شنبه خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۰    
کرمان - کارشناس هواشناسی استان کرمان با اشاره به ادامه بارش برف طی امشب در سطح استان کرمان گفت: پیش بینی می شود تا فردا دمای هوای کرمان به 11 درجه زیر صفر برسد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۳۷    
کمال تبریزی فیلم طعم شیرین خیال را اثری درباره عشق و محیط زیست می داند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۲۵    
محمدحسین نیرومند کاریکاتوریست ایرانی از فردی به نام رانان لوری در سازمان ملل نام می برد که هدایت جریان توهین ها به پیامبر اسلام را برعهده دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۲۲    
دامغان - امام جمعه دامغان از تصاحب یک باغ پسته با چهار هزار اصله درخت توسط یکی از بانک های عامل به دلیل بدهکاری و خشکاندن درختان آن انتقاد کرد و گفت: نباید در مقابل مال مردم به این وضع سکوت اختیار کرد
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۲۲    
معاون وزیر خارجه روسیه خواستار فشار جامعه جهانی بر رهبران اوکراین شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۲۲    
گروه بین الملل: انتشار تصاویری از شیئ عجیب در آسمان نیویورک که مشابه بشقاب پرنده های فضایی است، شبکه های اجتماعی را در آمریکا پر از بحث درباره صحت یا ساختگی بودن آن کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۱۸    
کرمان - فرمانده پلیس راه استان کرمان با اشاره به بارش برف در اکثر محورهای استان کرمان از رانندگان خواست از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۱۱    
فیلم سینمایی گورداله به تهیه کنندگی و کارگردانی نادره ترکمانی از روز چهارشنبه اول بهمن ماه در گروه سینمایی آزاد اکران می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۱۱    
ارومیه - سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از افزایش میزان ریزگردها از 40 به هزار و 700 میکروگرم در متر مکعب در استان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۵    
پلدختر - مدیر آموزش و پرورش پلدختر گفت: این اداره 600 میلیون ریال در زمینه آب، برق و گاز به دستگاهای خدمات رسان بدهکار است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۲    
بانک مرکزی مقررات ناظر بر عملیات ارزی صرافی ها با توجه به بند (ج) ماده (11) و بند (الف) ماده (42) قانون پولی و بانکی کشور را ابلاغ کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۰    
دامغان - فرماندار شهرستان دامغان با اشاره به آثار مخرب قاچاق کالا بر سیاست های اقتصادی دولت گفت: در این راستا 35 فقره پرونده تخلف اقتصادی طی سالجاری در شهرستان تشکیل شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۹    
اهواز - عضو شورای شهر اهواز گفت: رودخانه کارون دچار عواملی شده است که آن را نازیبا کرده اند اما این عوامل قابل جبران هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۹    
سومین دیدار تیم ملی هندبال ایران در مسابقات مردان جهان با شکست برابر کرواسی همراه بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۹    
ساری - رئیس مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری کشور گفت: در حال حاضر هنر در رسانه جایگاه خود را پیدا نکرده است و نیاز به روزنامه یا رسانه در جامعه هنری حس می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۶    
کرمان - مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان از برگزاری 10 شب جشن ویژه ایام الله دهه فجر در خانه شهر کرمان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۳    
قائمشهر- فرماندار قائمشهر گفت: تاکنون 13 میلیارد تومان مطالبات هزار و 180 کارگر و بازنشسته کارخانه نساجی پرداخت شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۰    
پلدختر - نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ بالای سود تسهیلات بانکی موجب نارضایتی فعالان اقتصادی شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۰    
اهواز - رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اعتماد سازی در بین شهروندان زمانی به وجود می آید که شاهد گره گشایی از مشکلات خود در حوزه شهری توسط شهرداری و شورا باشند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۷    
آبادان- سرپرست اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: تشکیل جلسات شورای آموزش و پرورش آبادان نباید با وقفه باشد زیرا این امر از تاثیرگذاری آنها می کاهد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۵    
اردبیل – عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی با تاکید بر لزوم اتحاد کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان گفت: غرب امروز از یکپارچگی دنیای اسلام هراس دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۴    
حزب الله لبنان با اعلام پیامی شدید اللحن خطاب به صیهونیستها از آنها خواست برای جنگ آینده آماده شوند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۲    
آبادان- خبرگزاری مهر: فرماندار آبادان گفت: با نگاه خاص استاندار خوزستان، آموزش و پرورش آبادان با یک عزم جدی در حرکت است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۱    
اهواز – لایحه بودجه سال 94 شهرداری اهواز در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر اهواز ارائه شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۲۵    
کرج - با برگزاری نخستین جشنواره عکس "منابع طبیعی در یک نگاه" در مرکز جوانشیر کرج، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز برتر معرفی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۲۲    
وزیر اقتصاد از رسیدن تورم به 17 درصد تا پایان سال جاری خبر داد و با اشاره به پیش بینی استمرار رشد 4 درصدی در نیمه دوم سال گفت: مالیات بر ارزش افزوده در سال آینده یک درصد افزایش می یابد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۲۲    
سهیلا گلستانی کارگردان دو دلیل انتخاب این نام را برگرفته از دو خط موازی دانست که شاید جایی بهم برسند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۱    
سمنان - نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حمایت مالی از بقاع متبرکه تاکید کرد و گفت: در راستای کاهش تلفات رانندگی به امامزادگان و بقاع متبرکه حاشیه جاده ها توجه شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۱    
نخست وزیر ژاپن با حمایت از مذاکرات هسته ای ابراز امیدواری کرد رژیم اسرائیل در این خصوص نقش سازنده ای ایفا کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۸    
کرج -رئیس سازمان جنگلها، مراتع وآبخیزداری کشور مشارکت دادن مردم در طرح های احیا وتوسعه منابع طبیعی را راهکاری موثر درحفاظت اراضی طبیعی، کاهش هزینه ها و اشتغالزایی جوامع محلی دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۵    
هواداران تیم ملی فوتبال ایران که از صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا خوشحال هستند ساعاتی را به جشن و شادمانی پرداختند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۲    
رییس سازمان سینمایی معتقد است سال آینده سال ریاضت اقتصادی است ولی سینماگران ایرانی می توانند از این شرایط هم به خوبی عبور کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۹    
ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی دستورالعمل ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی و ممانعت از فعالیت موسسات اعتباری و نهادهای پولی غیرمجاز را تصویب کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۳    
فیلم سینمایی به دنیا آمدن با انتخاب بازیگران اصلی خود وارد مرحله تمرین و دورخوانی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۸    
شاهرود - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود خواستار بهره گیری مسئولان از ظرفیت های طرح میقات الرضا (ع) در کاهش سوانح جاده ای در مسیر تهران - مشهد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۵    
منابع امنیتی در سوریه از سرنگونی یک فروند پهپاد متعلق به گروههای تروریستی در شمال شرقی حلب خبر می دهند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۴    
سمنان – مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خواستار تثبیت موضوع زیارت در برنامه های توسعه کشور شد و گفت: خدمات رسانی بیشتر به زائران از ضرورت های اجرای این طرح ملی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۸    
تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه عازم شهر کانبرا خواهد شد تا خود را برگزاری برگزاری دیدار آینده آماده کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۸    
قائم شهر - معاون برنامه ریزی و امور اشتغال استانداری مازندران گفت: استان در بخش های مختلف توسعه اقتصادی عقب ماندگی دارد،
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۲    
آمل - دبیر اجرایی ستاد آئین ششم بهمن شهرستان آمل از این حماسه به عنوان سند افتخار استان مازندران در دفاع از انقلاب اسلامی یاد کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۲    
اردبیل – رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل گفت: با بهره گرفتن از مکانیزم های آموزش الکترونیکی، در آینده نزدیک طرح تدریس برون مرزی نیز در این دانشگاه اجرا می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۲۷    
سمنان - رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: طرح هجرت سه در استان طی سالجاری با 13 هزار و 740 نفر روز در 88 مدرسه اجرا شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۲۱    
بیرجند- رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء بر افزایش بصیرت دهی به خانواده ها تاکید کرد و گفت: بصیرت عامل روشنگری و رسیدن انسانها به حقایق است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۲۱    
سمنان - مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه دو هزار و 500 مورد پایش از صنایع استان انجام شده است، گفت: تامین زندگی سالم مستلزم رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۲۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت اتحادیه اروپا تصمییمی برای تحریم های روسیه نداریم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۸    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با تشریح نشست عصر دوشنبه شورای 3 جانبه ملی کار گفت: افزایش حق بن نقدی از 80 به 100 هزارتومان، حق مسکن از 20 به 40هزارتومان و افزایش 2 برابری سنوات توسط دولت ارائه شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۹    
وزیرکشور یمن از برقراری آتش بس در صنعا پس از یک روز درگیری میان نیروهای کمیته های مردمی و گارد ریاست جمهوری این کشور خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۹    
در بخشی از پیام رئیس مجلس آمده است: بی تردید خون این شهدای عزیز به تقویت شجره طیبه مقاومت اسلامی در منطقه و ناکامی دشمنان اسلام به ویژه رژیم اشغالگر قدس و گروه های تروریستی تکفیری منجر خواهد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۶    
تبریز- مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: بیش از 124 میلیون و 220 هزار لیتر بنزین یورو چهار در پالایشگاه تبریز تولید می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۳    
اراک-مدیر کل محیط زیست استان مرکزی گفت: استان مرکزی در سال 93 نسبت به مدت مشابه سال 92 با کاهش 50 درصدی آلودگی هوا جزو هشت شهر آلوده کشور است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۷    
تبریز- معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: هیچ پروژه عمرانی بدون پیوست زیست محیطی در استان به اجرا در نمی آید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۷    
رسانه های عربی از سفر غیرمنتظره رئیس جمهوری مصر به عربستان سعودی برای اطلاع از آخرین وضعیت جسمانی ملک عبدالله خبر می دهند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۶    
قم - هفته نهم لیگ بر تر فوتبال استان قم با پیروزی تیم فوتبال هما برابر ایرانجوان و تداوم صدرنشینی این تیم به پایان رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۶    
وزیر کار با تاکید بر اینکه دولت برای کاهش فقر و نابرابری به ویژه برای حاشیه نشین ها و مرزنشینان برنامه دارد گفت: یکی از این اقدامات، مبارزه با فقر غذایی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۶    
امام جمعه تهران در پنجمین نشست از سلسله نشست های ستارگان محراب ضمن تجلیل از مقام آیت الله خوانساری به بررسی چرایی اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) پرداخت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۳    
مراسم رونمایی از مجسمه آرنالدو پومودورو مجسمه ساز و هنرمند ایتالیایی عصر امروز دوشنبه با حضور سفیر و رایزن فرهنگی ایتالیا در باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۳    
همزمان با نخستین روز از هفته هوای پاک ، همایش دوچرخه سواری در بوستان قائم منطقه 18 برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۰    
قزوین- مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: با فعالیت 91 هزار هیئت مذهبی در کشور ظرفیت ارزشمندی برای مقابله با جنگ نرم ایجاد شده که استفاده از آن نیازمند برنامه ریزی مدونی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۰    
شیراز - رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: عناصر فتنه نباید هیچگونه مسئولیتی در استان فارس داشته باشند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۲۶    
مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا تلاش کنگره برای تصویب تحریم های جدید علیه ایران را برای سیاست خارجی این کشور مضرر خواند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۲۵    
کرمان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام دانست و گفت: 25 کمیته تخصصی دهه فجر در کرمان تشکیل شده که دربرگیرنده اقشار مختلف مردم است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۷    
جشنواره فیلم برلین با انتخاب های جدیدش از جمله فیلم همه چیز درست خواهد شد ویم وندرس با نقش آفرینی جیمز فرانکو و شارلوت گینزبورگ، فهرست فیلم های رقابتی را تکمیل کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۶    
شورای 3 جانبه ملی کارگران، کارفرمایان و دولت راهکارهای عملی تعیین حداقل دستمزد سال 94 را در دومین نشست خود بررسی کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۶    
سنندج-استاندار کردستان بابیان اینکه تغییر عمده مدیریتی نخواهیم داشت، گفت: فضای استان رابه سمت تثبیت مدیریت می بریم و فقط تغییراتی در مدیرانی که مدت زمان زیادی از دوره مدیریت آنهامی گذرد اعمال می کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۴    
تبریز- اثر سالار پویان، عکاس خبرگزاری مهر دفتر آذربایجان شرقی به مرحله دوم جشنواره جهانی عکس ابوظبی امارات راه یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۵    
قم - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از اجرای طرح تعالی فرهنگی به صورت آزمایشی در دستگاه های اجرایی، مساجد و هیئت های مذهبی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۲    
مقامات بحرینی از عزم خود برای محاکمه دبیرکل جمعیت الوفاق به اتهام توطئه علیه نظام این کشور خبر دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۲    
شرق استان تهران - فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: با اختصاص زمین مورد نیاز، انتقال این فرماندهی از ورامین منتفی و به زودی علیات احداث ساختمان جدید آغاز می شود
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۲    
همزمان با روز هوای پاک مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران به همراه معاونان و برخی از مشاوران این اداره کل در اقدامی نمادین مسافت 10 کیلومتری برای حضور در محل کار خود را با دوچرخه طی کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۹    
مشهد- نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان گفت: با توجه به عملکرد ایران در حوزه خدمات دهی و فراهم کردن امکانات برای پناهندگان ،این کشور را به عنوان محور تحقق صلح و دوستی می دانیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۹    
خرم آباد - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: 250 نفر از مدیران مدارس در کارگاههای آموزشی حفاظت از محیط زیست آموزش دیده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۳    
قدس- فرماندار قدس به همراه هیئتی از مسئولان فرمانداری از سه اداره خدمات رسان برق، پست و صنعت، معدن و تجارت این شهرستان به صورت سرزده بازدید و به بررسی و ارزیابی عملکرد این دستگاه ها پرداخت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۳    
قدس- فرمانده انتظامی قدس از دستگیری یک قاچاقچی عتیقه جات به قدمت بالای هزار سال در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۳    
دانشجویان شرکت کننده در تجمع اعتراض آمیز نسبت به اقدام موهن نشریه فرانسوی علیه پیامبر اکرم (ص)، از وزارت امور خارجه خواستند تا هرچه سریع تر نسبت به اخراج سفیر فرانسه از ایران اقدام کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۳    
قم - تیمهای فوتسال پاس، شهرداری و آرش در هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال قم به دومین پیروزی خود دست یافتند اما صدرنشینی این هفته به شهرداری رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۰    
قدس- قائم مقام وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از خانواده سرگرد شهید کاشانی بازدید و از آنها دلجویی کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۰    
شیراز- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور پس از ورود به استان فارس، به شهرستان خرامه رفت و از بیمارستان حضرت جواد الائمه(ع) این شهرستان دیدن کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۰    
ورامین- امام جمعه ورامین گفت: امروز مجموعه جامعی از زندگی نامه، وصیت نامه و آثار تمامی شهدای شهرستان وجود ندارد که این موضوع باید هرچه سریعتر رفع شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۷    
وزیر خارجه ترکیه از افزایش شمار نظامیان ترکیه در افغانستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۷    
روسیه اعلام کرد اوکراین طرح صلح پیشنهادی کرملین را رد کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۴    
یکی از مقامات ارشد حزب الله لبنان به حمله اخیر بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی به کاروان نیروهای حزب الله در منطقه القنیطره در جنوب سوریه واکنش نشان داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۴    
بروجرد- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای 1+5 را مطلوب دانست و تاکید کرد که سرنوشت جمهوری اسلامی به نتیجه مذاکرات وابسته نیست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۱    
سفیر چین در ایران با اشاره به مواضع واقع بینانه پکن در مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 تاکید کرد که کشورش خواهان گسترش روابط با تهران است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۸    
مرکز آمار ایران با انتشار گزارش وضعیت فاصله درآمدی خانوار در 10 استان طی سال 92 نسبت به سال 90 اعلام کرد: بیشترین کاهش ضریب جینی در خراسان جنوبی به ثبت رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۸    
اعضای ستاد بزرگداشت شهدای منصورون صبح امروز دوشنبه با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۲    
مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: در حال حاضر مسیر ریل گذاری راه آهن مشهد – تا هرات تا نقطه صفر مرزی انجام شده و این پروژه تا سال 94 به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۷    
خرم آباد - استاندار لرستان با بیان اینکه شهرداری های لرستان باید به دنبال منابع درآمدی پایدار باشند، بر لزوم جذب سرمایه گذار توسط شهرداریها تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۴    
مراسم معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره عکس ما می توانیم عصر روز دوشنبه 29 دی ماه در گالری شماره 2 خانه عکاسان حوزه هنری برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۴    
در پی انتشار کاریکاتور موهن نشریه فرانسوی و اهانت به پیامبر اعظم (ص) بعدازظهر امروز دوشنبه مردم تهران مقابل سفارت فرانسه تجمع اعتراض آمیز کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۴    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای به بانک ها اعلام کرد: بانک ها حق مطالبه هیچگونه وجه مازاد بر حداکثر نرخ سود تعیین شده توسط شورای پول و اعتبار را ندارند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۱    
شیراز- بارش برف که از یکشنبه شب در استان فارس شروع شده بود موجب انسداد برخی از جاده های استان و محورهای روستایی شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۵    
قرچک - ساختمان جدید فرمانداری قرچک با مساحت هفت هزار مترمربع در جنب پایانه مسافرتی این شهرستان با حضور استاندار تهران بر زمین زده شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۲    
اسلامشهر- مراسم معارفه شهردار اسلامشهر ظهر امروز با حضور حسین طلا نماینده مردم تهران و اسلامشهر در مجلس، معاون امور عمرانی استانداری تهران، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۹    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تاکید کرد: از دولت و وزارت امور خارجه می خواهیم که با سفیر کشور هتاک به پیامبر(ص) برخورد و آن را از ایران اخراج کند.