پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۸:۵۷Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 3 مرداد 1396 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 1 فروردین 1396 ملیت 1 اردیبهشت 1396 ملیت 1 خرداد 1396 ملیت 1 تیر 1396 ملیت 31 شهریور 1396 ملیت 1 مهر 1396 ملیت 30 آبان 1396 ملیت 30 آذر 1396 ملیت 2 دی 1396 ملیت 30 بهمن 1396 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 مرداد 1396 ملیت 2 مرداد 1396 ملیت 3 مرداد 1396 ملیت 4 مرداد 1396 ملیت 5 مرداد 1396 ملیت 6 مرداد 1396 ملیت 7 مرداد 1396 ملیت 8 مرداد 1396 ملیت 9 مرداد 1396 ملیت 10 مرداد 1396 ملیت 11 مرداد 1396 ملیت 12 مرداد 1396 ملیت 13 مرداد 1396 ملیت 14 مرداد 1396 ملیت 15 مرداد 1396 ملیت 16 مرداد 1396 ملیت 17 مرداد 1396 ملیت 18 مرداد 1396 ملیت 19 مرداد 1396 ملیت 20 مرداد 1396 ملیت 21 مرداد 1396 ملیت 22 مرداد 1396 ملیت 23 مرداد 1396 ملیت 24 مرداد 1396 ملیت 25 مرداد 1396 ملیت 26 مرداد 1396 ملیت 27 مرداد 1396 ملیت 28 مرداد 1396 ملیت 29 مرداد 1396 ملیت 30 مرداد 1396 ملیت 31 مرداد 1396 
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۴    
شهردار سفید شهر از آغاز کاوش شهر زیر زمینی سفید شهر با تخصیص اعتبار یک میلیارد ریال خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۴    
شهردار نکا با اشاره به واگذاری سکونتگاه های در معرض سیل افزود: 110 پلاک سکونتگاه حاشیه نکا رود درمعرض سیل قرار دارند که باید شدیدا به این موضوع پرداخته شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۹    
اگر دوست دارید بدانید ستارگان هالیوود در گذشته چه شغلی داشته اند، این گزارش را بخوانید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۹    
زندگی لاکچری در تهران هر روز ابعاد تازه ای از خودش را نشان می دهد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۴    
فروش گوشت فاسد و تخلفاتی از این دست باعث شده است که دامپزشکی های کشور از مردم بخواهند از خرید گوشت چرخ کرده آماده در مغازه ها اجتناب کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۴    
سایت معتبر تروال اند لژر به مانند هر سال فهرست صدتایی هتل های برتر سال را منتشر کرده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۴    
همایش بین المللی روز گرامیداشت اردبیل که از سوی شورای فرهنگ عمومی در تقویم تاریخ کشور به عنوان روز ملی اردبیل نامیده شده است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۴    
مرکز آمار ایران، تورم تیرماه را 7.6 و تورم نقطه به نقطه را 8.9 درصد اعلام کرد که نسبت به ماه قبل 0.5 واحد درصد کاهش را نشان می دهد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۹    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مصرف بستنی سنتی احتمال ابتلا به تب مالت را افزایش می دهد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۹    
بر اساس اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران قیمت قارچ دکمه ای بسته 500 گرمی اسلایس شده 6 هزار و 200 تومان است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۴    
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به اینکه وجود 4.5 میلیون واحد مسکونی خالی از سکنه نشان از ضعف در برنامه ریزی دارد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۹    
وبسایت رسمی برنامه نود - 25 سال پیش در چنین روزی، لیگ برتر انگلیس متولد شد تا نقطه عطفی در فوتبال این کشور و البته در دنیای فوتبال باشد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۵۹    
در حالی که در ماه های گذشته بازار اواق تسهیلات مسکن وضعیت آرام و با ثباتی را تجربه کرده بود، در 2 هفته اخیر متقاضیان دریافت وام مسکن با افزایش 4 هزار تومانی تسه مواجه شده اند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۵۴    
شرکت فرانسوی کریستین دیور در مجموعه پیش پاییزی امسال خود از طرح پارچه قلمکار اصفهان استفاده کرده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۴    
پندار توفیقی گفت که تیموریان و کاوه رضایی شهرت خود را در استقلال به دست آورده اند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۴    
یکی از سایت های ایتالیایی با توجه به پست فدراسیون فوتبال پیوستن سردار به لاتزیو را قطعی اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۴    
مجتبی جباری با استقلال قرارداد دو ساله امضا کرد. پیش از اینکه او به استقلال بیاید، شایعه درباره اش زیاد بود. خود جباری به اطرافیانش گفته بود شاید از فوتبال خداحافظی کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۴    
افراد کمی نام او را می شناسند اما انریکو گالیرا می تواند یکی از قدرتمندترین افراد حاضر در فراری باشد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۴    
قاضی عسکر با تاکید بر اینکه طرح شایعات و ابهامات بی اساس درباره حج هرگز ما را مایوس نخواهد کرد، افزود ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۴    
یافته های محققان نشان می دهد، سبزی های غنی از لوتئین (سبزی ها ومیوه های سبز و زرد) برای جلوگیری از بیماری های قلبی موثرتر هستند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۹    
مدیر مخابرات منطقه تهران گفت: هر درخواست تلفن ثابت که از طریق پورتال شرکت مخابرات ایران به آدرس TCI.IR وارد شود، صد درصد دایر می شود و اولویت با درخواست های ارائه شده در پورتال است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۹    
مسئول ثبت رکوردهای گینس در ایران گفت: با ثبت رکورد شنا با دستان بسته در آبهای آزاد توسط 'الهام سادات اصغری ' نام نخستین بانوی ایرانی در کتابهای گینس ثبت شد و شمار ایرانیان دارنده حکم ثبت رکورد در ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۹    
اشعه ماوراء بنفش چه مصنوعی باشد و چه به همراه نور خورشید، برای بدن شما مضر است. مهم نیست به چه مقدار اشعه در چه فاصله زمانی جذب می کنید ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۹    
وزیر دفاع قطر تصریح کرد آغاز مذاکره برای حل بحران خلیج فارس با کشورهای محاصره کننده مشروط به لغو تحریم ها علیه دوحه است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۹    
فدراسیون جهانی فوتبال، فوتبال ایران را به دلیل هم نام بودن برخی از تیم ها 80 هزار دلار جریمه کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۹    
حضور جمعی از سینماگران در انجمن اهدای عضو، پیش تولید فیلم لالاکن ، احمد مسجد جامعی در افتتاحیه ی یک تئاتر و ... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۲۹    
هماهنگ کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه از رژیم صهیونیستی خواست تا به تعهدات خود پایبند بوده و از اقدامات خشونت آمیز خودداری کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۲۴    
دونالد ترامپ به تازگی یک نقاشی از آسمان خراش های منهتن را، که خودش کشیده است، در نمایشگاهی در نیویورک به فروش گذاشته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۲۴    
کاپیتان سابق تیم ملی ایران در گفت و گو با ورزش سه درباره موضوع شکایت اش از استقلال شفاف سازی می کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۹    
اگر آمریکایی ها برای تغییر رژیم در کره شمالی تلاش کنند، قلب آمریکا با حمله ای هسته ای هدف قرار خواهد گرفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۹    
زینب موسوی از کمدین های خنداننده شو برنامه خندوانه در برنامه آبان گفت: مردم ما سانسور را دوست دارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۴    
پسر جوان که پس از قتل پدرش دچارعذاب وجدان شده بود سه سال پس از واقعه به زندگی اش پایان داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۰:۱۴    
روابط عمومی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه از خنثی سازی حرکت تحریک آمیز یک رزم ناو آمریکایی برابر شناور گشتی این نیرو در خلیج فارس خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۰:۱۴    
دبیر شورای نگهبان با تجلیل از خدمات نیروهای انقلابی در سپاه و بسیج گفت: دشمن علیه این نهادها تبلیغات می کند زیرا این نهادها بازوان ولایت فقیه هستند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۰:۱۴    
وزیر امور خارجه ایران در دیدار با اعضای فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان گفت که در سایه وحدت و همدلی می توان به موفقیت های بزرگی دست یافت واگر جهان اسلام بتواند عبرت گرفته و از اختلافات دور ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۲۲    
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۲۲    
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۷    
براساس آخرین اطلاعات و نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز به سبب وجود جریانات خنک شمالی و گذر موج تراز میانی جو در گیلان برخی نقاط مازندران و اردبیل بارش پراکنده باران پیش بینی می شود و در بخش های شمال ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۲    
آناناسیان (Bromeliads) یک گیاه عالی برای رشد در داخل منزل و یا محیط کار است، بیشتر گونه های این گیاه در سایه توان رشد دارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۷    
برای صدور کارت ملی هوشمند باید 20 هزار تومان بابت واریز به حساب خزانه، 9 هزار تومان جهت تکمیل فرآیند ثبت نام ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۷    
معمار اسپانیایی ریکاردو بوفیل این کارخانه ی سیمان متروکه را که جنگ جهانی اول استفاده می شد خرید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۷    
رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران گفت: در فروش فیلم ها در تیرماه نسبت به سال گذشته با افزایش بیش از 3 میلیارد مواجه شدیم اما همچنان با کاهش مخاطب روبه رو هستیم.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۲    
رابرت دنیرو بازیگر محبوب سینما آخر هفته در حالی که با دختر کوچکش در نیویورک در حال دوچرخه سواری بود، دیده شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۲    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه داخل خودرو بنابر فتوای مراجع و علما حریم عمومی است، تعریف خودرو از حریم خصوصی در فضای مجازی را توطئه جدید دشمن عنوان کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در یکی از روزنامه ها نوشته اند برخی وزرا برای ماندن در کابینه دست به دامن بهارستان شده اند که این خلاف است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: طبق آیات قرآن موضوع حج، صفا و مروه جزو شعائرالله است و نمی توان برای ترس و وحشت خیالی، حج را تعطیل کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۷    
این هفته قیمت خودروهای داخلی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۲    
تیبا و پژو 405 با مزدا، پراید و پرشیا در منطقه تهرانپارس تصادف زنجیره ای عجیبی داشتند که خوشبختانه خسارت جانی نداشت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۲    
مدیر باغ کتاب در ششتصد و هشتاد و پنجمین جلسه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشورکه در باغ کتاب برگزار شد با اشاره به اینکه در سه هفته گذشته حدود 300 هزار نفر از باغ کتاب بازدید داشته اند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۲    
وزیر بهداشت با انتشار این عکس در کانال تلگرامی خود نوشت: طی روزهای اخیر چشم های دو دوست قدیمی، دکتر عارف و دکتر حدادعادل را همزمان معاینه کردم ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۲    
تصویرهایی را که می بینید تصاویر واقعی از سرهای کوچک شده ی انسان ها هستند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی دولت در واکنش به طرح تشکیل سازمان برنامه و بودجه گفت: برنامه و بودجه از وظایف شخص رئیس جمهور است، بنابراین چنین طرحی در تعارض با اصل 126 قانون اساسی است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که مشکل اصلی ما در کتابخوانی نیست، عنوان کرد: مساله اصلی ما در حوزه فرهنگ و کتابخوانی که یکی از زیرمجموعه های آن است فقدان الگوی مصرف درست در حوزه فرهنگی است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۲    
مدیر عامل اتحادیه شرکت تعاونی فرآورده های گوشتی گفت: اکنون زمان فراوانی مشتری ما نیست که ما بتوانیم اجناس را هرطور که مایل هستیم عرضه کنیم و یا بخواهیم از کار بدزدیم ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۲    
قیمت تخم مرغ و مرغ بر خلاف رویه معمول سال های قبل؛ در فصل گرم سال افزایش یافته و هر کیلوگرم مرغ تا 8 هزار و 300 و تخم مرغ تا شانه ای 13 هزار و 500 تومان افزایش یافته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۲    
سعیدی کیا به اهدا اسناد علوی توسط بنیاد مستضعفان اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود 40 هزار سند به ارزش 600 میلیارد تومان به مردم مناطق محروم واگذار شده که 99 درصد آن هبه از سوی مقام معظم رهبری بوده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۲    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه 3 مردادماه 96 با افزایش 247 واحدی به رقم 81 هزار و 181 واحد رسید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۷    
دادستان کل کشور از جمع بندی پرونده های مربوط به انتخابات تا یکی دو ماه آینده خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۷    
در بازار امروز - سه شنبه - سکه تمام طرح جدید با افزایش 3000 تومانی یک میلیون و 203 هزار تومان قیمت دارد و در میان انواع ارز یورو 28 تومان افزایش قیمت پیدا کرده و 4460 تومان عرضه می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۷    
در حالی که سقف قیمت میوه های تابستانه در میادین تره بار 5 هزار تومان است، اما میوه فروشی های سطح شهر اقلام میوه را بین 6 تا 13 هزار تومان می فروشند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۲    
حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در روز اول ذیقعده سال 173 هجری، در شهر مدینه چشم به جهان گشود. این بانوی بزرگوار، در خاندانی که سرچشمه علم و تقوا و فضایل اخلاقی بود، پرورش یافت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۳۷    
وزیر بهداشت گفت: راه چاره ما برای کنترل هزینه های حوزه سلامت، همین استقلال است. باید بودجه سالیانه به بیمارستان ها داده شود و همه چیز به عهده خودشان باشد و مرکز فقط شاخص ها را دریافت کند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۷    
معاون وزیر جهاد گفت: امسال جوجه ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 تا 5 درصد افزایش داشته و از این رو در تأمین گوشت گرم مرغ در سراسر کشور مشکلی وجود ندارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۲    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 28 باند متشکل از 113 تن خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۷    
نورافکن،قائدی و حسینی سه بازیکن غایب در تیم ملی امید بودند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۷    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی گفت: براساس بررسی های انجام شده دریافتیم که در فضای سایتهای شیپور و دیوار کلاهبرداری های اینترنتی بیشتر رخ می دهد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۷    
رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که گیت های الکترونیکی در ورودی های مسجدالاقصی در قدس اشغالس را جمع خواهد کرد و به جای آن از دوربین های نظارتی استفاده خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۷    
هافبک ملی پوش قراردادش با استقلال را به صورت رسمی منعقد کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۷    
دونالد ترامپ در جمع پسران پیشاهنگ ویرجینای غربی، وضع سیاسی در آمریکا را به چاه توالت و مرداب تشبیه کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۲    
رئیس انجمن صنایع غذایی ایران گفت: مواد نگه دارنده موجود در خامه شیرینی ها سبب بروز بیماری های متعددی همچون سرطان می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۷    
`خالد بن محمد العطیه`با بیان اینکه ایران همسایه و شریک قطر در میدان گازی شمال این کشور است افزود:ایران با گشودن حریم هوایی خود بر روی پروازهای قطر نخستین راه تنفس به روی دوحه را پس از محاصره این کشور ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۷    
پزشکان آفریقای جنوبی متوجه واکنش بدن دختربچه ای شده اند که ارگانیزمش با موفقیت با تولیدمثل ویروس ایدز (نقض ایمنی بدن) بدون درمان تکمیلی مقابله می کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۷    
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه هنوز افزایش قیمت بنزین مدنظر نیست، گفت:با حذف کارت سوخت مصرف غیر واقعی نشان داده می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۷    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: بدون تردید تحریم های جدیدی که به عنوان تحریم های مادر مطرح می شود، نقض برجام است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۷    
وزیر اطلاعات از خنثی سازی بیش از 120 عملیات تروریستی در چند سال اخیر در کشور خبرداد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۷    
ششمین دادگاه 2 متهم نفتی در شعبه 5 دادگاه کیفری به منظور رسیدگی به پرونده اختلاس از شرکت نفت برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۷    
این دوش ها علاوه بر اینکه شما را از تنظیم دستی حرارت راحت میکنند، موجب صرفه جویی در مصرف آب میشوند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۷    
رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد حکم ریاست فرهاد رهبر را به وی اعطا کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۷    
با اعلام شرایط جدید با ممنوع شدن ارائه دسته چک به مشتری دارای سابقه و اعلام شرایط جدید یکی ار روشهای گرفتن دوباره دسته چک رفع سو اثر چک است که این روزها رونق گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۲    
رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: آقای ناطق نوری از عضویت در هیئت موسس این دانشگاه استعفا داده، اما هنوز استعفای وی پذیرفته نشده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۷    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت:دارندگان سهام عدالت که صورتحساب یک میلیونی دارند 125هزارتومان و با صورتحساب530هزارتومانی،65هزار تومان سود علی الحساب می گیرند و این سود به 150هزارتومان خواهد رسید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۷    
در حالی روند افزایش قیمت مواد غذایی در بازار همچنان ادامه دارد که بسیاری از مسئولان وعده کاهش قیمت ها در آینده را می دهند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۷    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: حقوق بشر باید در راستای اعتقاد به خدا باشد و نمی توان تنها با سروصدای شعارهای آن، گوش جهان را کر کرد ولی در عمل اثری نداشته باشد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۷    
به بهانه روز دختر یکی از شعرهای میلاد عرفان پور در ارتباط با مقام حضرت معصومه(س) را بخوانید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۷    
لباس بانوان سه گانه کار مورد تایید وزارت ورزش قرار گرفت و اولین اعزام آنها به مسابقات برون مرزی هفتم مرداد انجام می گیرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۲    
مدیر مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از 121 نفر مسموم با مشروبات تقلبی تعداد 62 نفر در بیمارستان های سیرجان و شهربابک دیالیز می شوند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۲    
زمانی که صاحب یک آرایشگاه در انگلستان متوجه شد برای تعویض کف پوش مغازه خود باید 1000 پوند هزینه کند 700 پوند را در بانک به 70 هزار پنی تبدیل کرد و کف مغازه خود را با آنها فرش نمود!
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۲    
حادثه غرق شدن گردشگران رودخانه دز تاکنون دو کشته و سه مفقودی داشته است. حادثه ای که برای توری با عنوان رفتینگ اتفاق افتاده است. میزان علت وقوع این حادثه را بررسی می کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۲    
طی دو سال گذشته نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی تلاش کردند با ارائه لایحه ای، قانونی را تصویب کنند که طی آن تولیت مسجدالاقصی را صهیونیست ها در دست گیرند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۲    
در طول چهارمین ماه سال، پیک روزانه بر پیک شبانه پیشی گرفته و 10 زمان پرمصرف این ماه بین ساعات 12:30 تا 15:30 رخ داده است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۷    
پیام رسان تلگرام یکی از پیام رسان های محبوب در دنیاست که بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد. در این گزارش به این موضوع می پردازیم که آیا این نرم افزار هک شدنی است؟.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۷    
مهاجم جوان پرسپولیس از هدفش و رسیدن به تیم ملی گفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۲    
شاید گرفتن گواهینامه در ایران در سال های اخیر سخت تر و پیچیده تر شده است و روز به روز هم هزینه گرفتن یک مدرک معتبر بیشتر می شود، ولی داشتن گواهینامه رانندگی یکی از لازمه ها و مهارت های زندگی است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۷    
در پی گم شدن مرموز پسرک 3 ساله در پایتخت، هنگامی که مأموران پلیس در سراسر تهران جست و جوی شبانه روزی را برای یافتن کودک آغاز کرده بودند، پس از چند شبانه روز پردلهره ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۲    
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد این دانشگاه با دارا بودن حدود یک میلیون و 600 هزار دانشجو ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۲    
لوح سپاس اعضای هیات امنای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به رئیس مجلس شورای اسلامی اهدا شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۷    
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: نرخ های جدید کره در بازار داخلی با توجه به افزایش قیمت جهانی این محصول با دو نرخ متفاوت و تعیین قیمت حداکثری از ابتدای مرداد ماه اعمال شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۷    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: امدادگران پیرانشهری جسد یک کودک را در تنور همسایه آنان کشف کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۷    
دبیر ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه مهم ترین مشکل در مرز خسروی بحث های امنیتی است گفت: دولت عراق تردد زائران ایرانی از مرز خسروی را پذیرفته اما باید تا مقطع آغاز سفرهای اربعین ببینیم وضعیت زیرساخت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۷    
شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه، کیفرخواست پرونده مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی را که با شکایت امیر قلعه نویی سرمربی وقت استقلال تشکیل شده، صادر کرد.
  • ۱