پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۷:۳۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 1 مرداد 1396 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 1 فروردین 1396 ملیت 1 اردیبهشت 1396 ملیت 1 خرداد 1396 ملیت 1 تیر 1396 ملیت 31 شهریور 1396 ملیت 1 مهر 1396 ملیت 30 آبان 1396 ملیت 30 آذر 1396 ملیت 2 دی 1396 ملیت 30 بهمن 1396 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 مرداد 1396 ملیت 2 مرداد 1396 ملیت 3 مرداد 1396 ملیت 4 مرداد 1396 ملیت 5 مرداد 1396 ملیت 6 مرداد 1396 ملیت 7 مرداد 1396 ملیت 8 مرداد 1396 ملیت 9 مرداد 1396 ملیت 10 مرداد 1396 ملیت 11 مرداد 1396 ملیت 12 مرداد 1396 ملیت 13 مرداد 1396 ملیت 14 مرداد 1396 ملیت 15 مرداد 1396 ملیت 16 مرداد 1396 ملیت 17 مرداد 1396 ملیت 18 مرداد 1396 ملیت 19 مرداد 1396 ملیت 20 مرداد 1396 ملیت 21 مرداد 1396 ملیت 22 مرداد 1396 ملیت 23 مرداد 1396 ملیت 24 مرداد 1396 ملیت 25 مرداد 1396 ملیت 26 مرداد 1396 ملیت 27 مرداد 1396 ملیت 28 مرداد 1396 ملیت 29 مرداد 1396 ملیت 30 مرداد 1396 ملیت 31 مرداد 1396 
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۷    
حمید لولایی، بازیگر توانمند سریال های طنز از سریال زیر آسمان شهر و الگوگیری از پدربزرگش در بازی شخصیت خشایار سخن گفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۲    
تصویری از خلاقیت جالب یک آرایشگر برای تبلیغ کارش را مشاهده می کنید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۲    
یک خانواده که در سر چهارراه و پشت چراغ قرمز ایستاده بودند با هوشیاری خود ناجی جان این کودک شدند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۷    
کریستیانو رونالدو بابت هر پست تبلیغاتی که در اینستاگرام می گذارد، 400 هزار یورو می گیرد. ستاره رئال مادرید در اینستاگرام در حال حاضر 107 میلیون عضو دارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۳    
چرا تصمیم گیری مسئولان شوش در شرایط اضطراری اغلب آنی است و چرا برنامه ای برای کاهش روند کنترل و رفع بحران از سوی مسئولان شوشی نمی بینیم.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۸    
چندی پیش رحمت الله حافظی - رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران- در جلسه علنی شورا با انتقاد از آبیاری مزارع جنوب شهر تهران با فاضلاب خام گفته بود ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۸    
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هرگونه تصمیم گیری در موضوعات ترافیکی نیاز به مصوبه شورای عالی ترافیک دارد. این قبیل موضوعات ابتدا در شورای شهر و سپس در شورای عالی ترافیک باید به تصویب برسند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۳    
با مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) شمارش معکوس برای اجرای طرح اینترنت نامحدود درحالی آغاز شده است؛ البته هنوز نگرانی هایی در مورد قیمت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۸    
بازجویی های فنی از جانی بندرعباس که تاکنون به قتل 2 زن اعتراف کرده همچنان ادامه دارد و بازپرس جنایی دستور ویژه ای برای کشف بقایای اجساد قربانیان صادر کرده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۳    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: به بهانه کمبود نیرو نباید درجه مدارس تغییر یابد، یک مدرسه نیازمند مدیر، معاون، مربی تربیتی، مشاور و معاون اجرایی است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۸    
پایگاه اینترنتی ویکی پدیا گلزنان برتر فوتبال تاریخ هر کشور را به روز رسانی کرد که سه فوق ستاره جهان فوتبال همچنان در حال تعقیب اسطوره کشورمان هستند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۸    
نماینده حقوقی و قانونی خانواده آتنا درباره شکایتی که از طرف خانواده اصلانی علیه تتلو تنظیم شده است، گفت: شکایت از این خواننده این هفته به ثبت می رسد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۸    
رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم صنعتی گفت: اگرچه هزینه و قیمت تمام شده نان از سوی سازمان حمایت باید مورد بررسی قرار می گیرد، اما پیش بینی می شود که حدود 30 الی 35 درصد نرخ افزایش یابد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است، هیچ کدام از دیگر کشورهای مذاکره کننده هسته ای با ایران، پیشنهادِ مذاکره مجدد آمریکا را به هیچ وجه قبول ندارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۳    
صنعت گردشگری ایران در سال های اخیر تغییرات فراوانی را به خود دیده است. از فعال تر شدن بخش خصوصی تا رونق دوره های آکادمیک رشته های تحصیلی مرتبط ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۳    
از ابتدای سال افزایش بی رویه قیمت گوشت به عنوان یکی از کالاهای اساسی سبد خانوار در صدر اخبار رسانه ها قرار گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۳    
فرمانده یگان مبارزه با تروریسم در عراق اوضاع امنیتی در شهر موصل را کاملاً آرام و باثبات خواند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۳    
یک کارگر بازنشسته اوکراینی در کی یف ، پایتخت اوکراین، 16 سال را سپری کرد تا آپارتمان خود را به شکل کاخ ورسای -بزرگترین مجموعه کاخ های سلطنتی جهان - بازسازی کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۳    
عدم تعادل بین هورمون ها یکی از شایع ترین مشکلاتی بهداشتی در ایالات متحده امریکا است. از نشانه های مهم عدم تعادل هورمون ها در بدن درد مفاصل، خستگی، فشار خون بالا، سردرد و نفخ است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۳    
بسیاری از محصولات مراقبت از مو و سایر محصولات خانوادگی از ماده نگهدارنده فرمالدئید استفاده می کنند. مطالعات نشان داده است که این ماده رابطه مستقیمی با ایجاد سرطان دارد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۸    
براساس اعلام سازمان میادین و تره بار هرکیلو قند شکسته فله با قیمت 3 هزار و 400 تومان به فروش می رسد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۸    
در حالی که صعود به کوه سبلان آرزوی کوهنوردان کارکشته بسیاری است، پسری نابینا با صعود خود به سبلان حیرت شنوندگان را برانگیخته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۸    
هزینه جابجایی اثاثیه برای مردم به ویژه مستاجران که مشتری اصلی اتوبارها هستند، زیاد است و فردی که هر سال مجبور به تغییر محل سکونت است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۸    
یک میمون سیاه و خندان که البته در فهرست گونه های در خطر انقراض قرار دارد یکی از جنجالی ترین سلفی های دنیا را گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
در صورتی که خیلی از دوقلوها یا سه قلوها با اختلاف چند دقیقه ای به دنیا می آیند، این سه قلوها با 11 سال اختلاف سن به دنیا آمده اند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
کریستیانو رونالدو اعلام کرد چیزی که به او انگیزه می دهد این است که با عبور از مسی و نیمار بهترین بازیکن جهان باشد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
در یونان باستان به دلیل کمیاب بودن و داشتن خواص درمانی لیمو، این میوه جزء میوه های ارزشمند و اشرافی قرار می گرفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
این مرد هندی که به دلیل معلولیت دستانش، اجازه مدرسه رفتن را نداشت، با کسب مهارت خیاطی توانست به کمک انگشتان پاهایش خیاطی کند و به یک خیاط حرفه ای تبدیل شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۸    
در حالی که هنوز زمان زیادی به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان فوتبال باقی مانده، اما در همین مدت هم تیم ها برای جذب برخی از بازیکنان مبالغ هنگفتی پرداخت کرده اند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۸    
امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی امید بلافاصله بعد از شکست برابر عمان به سراغ بهانه ها رفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۳    
علی دایی هم به خاطر لغو شهرآورد دوستانه در آلمان، لب به انتقاد گشود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۳    
بزغاله ای در کشور آرژانتین متولد شد که به دلیل چهره عجیبش خیلی زود در رسانه های مجازی مطرح شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۳    
باشگاه پرسپولیس مهاجم گلزن خود را جریمه کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۳    
روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به اظهارات عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، در جهت شفاف سازی افکار عمومی در خصوص محرومیت بازیکنان استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۳    
رخشان بنی اعتماد ، کارگردان کشورمان به عنوان یکی از هفت داور بخش افق های هفتادوچهارمین جشنواره فیلم ونیز انتخاب شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۸    
الهام سادات اصغری معروف به بانوی دریا موفق شد با شکستن یک رکورد جهانی با دستان بسته به مدت بیش از 3 ساعت در سواحل بوشهر و در آب های آزاد شنا کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۳    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، گزارش کمیسیون اقتصاد را در خصوص لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور بررسی کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۳    
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: با فوت 2 نفر دیگر از کسانی که براثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی در این شهرستان مسموم شده بودند ،تعداد فوتی های این حادثه به پنج نفر افزایش یافت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۳    
بازیکنان به روند پرداخت ها در پرسپولیس اعتراض دارند. اگرچه پرداخت ها در همه باشگاه های ما این گونه است اما قهرمانی پرسپولیس در رقابت های لیگ و سوپر جام باعث می شود تا آنها راحت تر بتوانند اعتراض ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۳    
در این خبر از جدیدترین خوشگذرانی متهم فراری پرونده سه هزار میلیارد تومانی آگاه می شوید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۳    
رهبر انقلاب صبح امروز بر مزار مرحوم شیخ بهایی و حضرت آیت الله سیدجواد خامنه ای (پدرشان) حضور یافتند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۵۸    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت پیاز همچنان بدون تغییر مانده و در میادین تربار بین 3000 تا 3500 تومان است، گفت: افزایش قیمت سیب زمینی مقطعی است و تا دو روز آینده کاهش می یابد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۵۸    
وزیر خارجه عراق از حمایت های ایران در عراق در جنگ با داعش تقدیر و تشکر کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۸    
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۳    
در فصل گذشته ی نمایش مُد و لباس پدیده ی عجیبی در رسانه های جمعی جهان و دنیای مُد سر و صدا کرد. این پدیده حلیمه إیدن مدل لباس محجبه از سومالی بود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۳    
شهاب حسینی و برادرش و سارا اسکندری (خواهر لاله و ستاره)گریمور
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۳    
نخستین موتور ملی کم مصرف کشور با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۸    
بهنوش بختیاری با انتشار عکسی در اینستاگرامش سالروز تولد داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ محله گل و بلبل را تبریک گفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۸    
این موتور سه سیلندر با حجم یک هزار سی سی با مصرف سوخت حدود 4.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است و برای خودروهای اس پی 100، اس پی زیرو، ایکس 200 و مید لایف قابل استفاده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۳    
وزیر نیرو اعتقاد دارد آنهایی که آب را بیشتر از حد معقول استفاده می کنند باید بهای بیشتری برای آن پرداخت کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: رویکردهای تجزیه طلبانه می تواند بستری برای توسعه طمع ورزی دشمنان عراق و زمینه ساز ایجاد ناامنی و بی ثباتی در آینده این کشور باشد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۳    
خروج 2 واگن قطار از ریل در ایستگاه گل محک اندیمشک ظهر امروز موجب مسدود شدن مسیر خط آهن جنوب - تهران شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۸    
شبنم قلیخانی عکسی کمتر دیده شده از بنده در دوران قاجار
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی به بهانه ممانعت از ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۰    
نخستین قرارداد پساتحریمی صنعت نفت بعد از ماه ها مذاکره، دوازدهم تیرماه سال جاری میان شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیومی متشکل از شرکت های توتال ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۵    
رد پای طبیعت خلاق، کارگاه آموزشی برای کودک و نوجوان است که در موزه طبیعت و حیات وحش ایران - دارآباد – در حال برگزاری است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۵    
رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران خبر داد: کانون ها باید برای جلب مشارکت های مردمی کارگاه های تخصصی پیرامون مباحث شهر تازه برگزار نمایند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۰    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در روزهای کاری تیر ماه از کانال 78 هزار واحدی در ابتدا با رشد 2017 واحدی از نیمه ارتفاع 80 هزار واحدی عبور کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۵    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: به گونه ای برنامه ریزی شده که تمام حاجیان ایرانی تا روز ششم محرم از حج سال 96 بازگشته و راهی ایران شوند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۵    
بانک مرکزی با اعلام شرایط جدید ارائه دسته چک، اعلام کرد، تحویل دسته چک به مشتری دارای سابقه چک برگشتی، بدهی غیر جاری و یا مشمولین موضوع ماده 7 قانون صدور چک، ممنوع است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۰    
بازیکنان جوان استقلال با توجه به عدم همراهی تیم امید در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا با محرومیت کمیته انضباطی محکوم شده اند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۰    
سفر تفریحی تیفانی ترامپ به آلمان که برای مالیات دهندگان آمریکایی 22 هزار دلار هزینه درپی داشت، جنجال به پا کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۵    
در بازار امروز - یکشنبه - سکه تمام طرح جدید 5000 تومان کاهش یافته و به یک میلیون و 200 هزار تومان رسیده و از سوی دیگر دلار آمریکا با روند نزولی و افت 10 تومانی قیمت 3774 تومان عرضه می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۵    
جواد حاتمی، معاون سنجش و نظارت دانشگاه علمی کاربردی گفت: ثبت نام دوره های کاردانی در سراسر کشور از 2 تا 9 مرداد آغاز و در 830 مرکز و با ظرفیت 280 هزار نفر انجام می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۵    
وزیر ارتباطات تاکید کرد مصوبه ارائه ی اینترنت نامحدود ثابت امروز در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب رسیده و تا یک ماه آینده اجرایی خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۰    
ساعت 3 بعد از ظهر پنجشنبه 29 تیر زن جوان به همراه دو پسر 11 و 5 ساله اش از آپارتمان طبقه دوم برای میهمانی راهی خانه همسایه طبقه چهارم بودند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۰    
مریم زنگنه تنها نجات یافته از گروه چهار نفره حادثه چال کندی دزفول که پس از گیر افتادن در گرداب این منطقه به همراه 3 نفر از دوستانش جان سالم به در برد جزئیات این حادثه را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۵    
بر اساس اظهارات محمود نبوی خبری از بیماری وبا در عربستان نیست و اگر چه بیماری وبا در یمن گسترش یافته است اما محل شیوع این بیماری در یمن از عربستان دور است و خطر این بیماری حجاج را تهدید نمی کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۵    
مدیر کل پدافند غیر عامل استان کرمانشاه گفت: توصیه می کنیم برای پیشگیری در خصوص بیماری تب کریمه کنگو، شهروندان تا 15 شهریور جگر نخورند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۵    
رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه مشکلی در زمینه صدور روادید زائران خانه خدا وجود ندارد، گفت: تاکنون بیش از 20 هزار روادید برای حجاج امسال صادر شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۰    
مراسم غبارروبی ضریح مطهر امام رضا (ع) با حضور رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی در حال برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۵    
تعدادی از زنانی که از سوی تروریست های داعشی ربوده شده بودند، در بازار برده فروشی الحویجه به سرکرده های داعش فروخته شدند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۵    
یکی از بازیکنان نفت تهران با وجود مخالفت باشگاه با استقلالی ها قرارداد امضا کرده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۵    
بر اساس نتایج "سرشماری عمومی نفوس ومسکن 1395" در بخش مسکن از مجموع 22 میلیون واحد مسکونی، 5میلیون واحد متراژ 51تا75 متری دارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۵    
معاون ورزشی باشگاه استقلال به محرومیت سه بازیکن جوان این تیم واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۰    
دیروز شنبه یکی از خبرگزاری ها به نقل از جهانگرد خبر انتقال سرور تلگرام به ایران را منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۰    
استقلال و پرسپولیس با اینکه اسپانسر مشخصی دارند اما مشکلات مالی در این دو تیم بیداد می کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۰    
معاون وزیر نفت با تکذیب در دستور کار داشتن افزایش قیمت و سهمیه بندی مجدد بنزین، گفت: مشکلی در تامین بنزین و انواع سوخت وجود ندارد و به خوبی توزیع سوخت در کشور در حال مدیریت است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۰    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به اینکه برخی از دستگاه ها در کشور مرخصی 9 ماهه زایمان را برای زنان در نظر نمی گیرند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی قرارداد توتال در هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی با حضور دادستان کل کشور خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۰    
مسئولان ترکیه پوشیدن برخی پیراهن ها و لباسها را ممنوع کرده و جرم دانستند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۰    
بازیگر سریال شب دهم گفت: خدا را شکر دیروز مرخص شده ام و فعلاً تا یک هفته در خانه استراحت می کنم و بعد از این یک هفته زندگی عادی را دنبال کرده و با قدرت به کار ادامه خواهم داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۰    
مراسم غبارروبی مضجع شریف ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (علیهماالسلام)، صبح امروز (یکشنبه) در فضایی معنوی و با حضور رهبر انقلاب اسلامی، حضرات آیات سبحانی، مصباح یزدی، مرتضوی ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۰    
در یک سایت خرید و فروش خودرو یک جگوار که در وضعیت بسیار عالی نگهداری شده است به قیمت 400 میلیون تومان در معرض فروش گذاشته شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۰    
بازیگر نقش فهیمه در سریال پایتخت درباره اینکه چند ماه است صاحب فرزند شده و با فراهم شدن شرایط توانسته در این سریال بازی کند سخن گفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۰    
مدیرعامل مرغ مادر فریمان گفت: هم اکنون در شعب وابسته به شرکت بنده، قیمت مرغ زنده حدود 7 هزار و 800 تومان است و پیش بینی می شود طی 45 روز آینده در مشهد با کمبود 5 هزار تن گوشت مرغ گرم روبه رو شویم و ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۰    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با نماینده چین در امور سوریه گفت ایران روی حمایت بین المللی چین از سوریه حساب می کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۵    
خودش هم مثل چهره اش مهربان است و گرم خو. تقریبا دست روی هر نقشی گذاشته، با آن در اذهان ماندگار شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۵    
فیلم سینمایی زار ساخته نیما فراهی در فهرست بهترین فیلم های ترسناک جهان در سال 2017 قرار گرفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۵    
کارآفرین ایلامی با پرورش گوسفند و بُز چندقلوزا به درآمد میلیونی رسید. وی که برای 4 نفر از اعضای خانواده خود هم اشتغالزایی کرده، ماهانه بیش از 4 میلیون تومان درآمد دارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۰    
نماینده ی سابق ایران در اوپک کاهش قیمت نفت را با توجه به قرار داد های جدید عربستان به ضرر این کشور دانست .
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۰    
وزیر آموزش و پرورش از عدم حضورش در کابینه دولت دوازدهم خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۵    
باشگاه استقلال یک بازیکن سهمیه جوانان به نفرات خود اضافه کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۰    
یک سایت اتریشی به تحلیل و بررسی تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و از این تیم به عنوان یکی از تیم های آماده جام جهانی 2018 روسیه نام برد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۰    
طیبی سرانجام به باشگاه القطر ملحق شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۰    
تصویری از غبارروبی مضجع مطهر حضرت امام رضا(ع) با حضور رهبر انقلاب. 96/5/1
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۰    
مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه دیگر دردی ندارم و به زودی در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهم شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۵    
وزارت بهداشت در نامه ای خطاب به معاونت های درمان سراسر کشور بر اطلاع رسانی در خصوص ممنوعیت پرداخت وجه خارج از صندوق در بیمارستان ها بدنبال شروع برخی از قانون شکنی های جدید تاکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۰۰    
ویلاسازی در طبیعت شمال
  • ۱