یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۱:۴۷Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 30 آبان 1396 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 1 فروردین 1396 ملیت 1 اردیبهشت 1396 ملیت 1 خرداد 1396 ملیت 1 تیر 1396 ملیت 1 مرداد 1396 ملیت 31 شهریور 1396 ملیت 1 مهر 1396 ملیت 30 آذر 1396 ملیت 2 دی 1396 ملیت 30 بهمن 1396 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 آبان 1396 ملیت 2 آبان 1396 ملیت 3 آبان 1396 ملیت 4 آبان 1396 ملیت 5 آبان 1396 ملیت 6 آبان 1396 ملیت 7 آبان 1396 ملیت 8 آبان 1396 ملیت 9 آبان 1396 ملیت 10 آبان 1396 ملیت 11 آبان 1396 ملیت 12 آبان 1396 ملیت 13 آبان 1396 ملیت 14 آبان 1396 ملیت 15 آبان 1396 ملیت 16 آبان 1396 ملیت 17 آبان 1396 ملیت 18 آبان 1396 ملیت 19 آبان 1396 ملیت 20 آبان 1396 ملیت 21 آبان 1396 ملیت 22 آبان 1396 ملیت 23 آبان 1396 ملیت 24 آبان 1396 ملیت 25 آبان 1396 ملیت 26 آبان 1396 ملیت 27 آبان 1396 ملیت 28 آبان 1396 ملیت 29 آبان 1396 ملیت 30 آبان 1396 
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۵۵    
فیلم های شکلاتی ، وقتی برگشتم و آذر با موضوعات اجتماعی و کودک و نوجوان از امروز صبح در سینماهای تهران اکران شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۳    
آخرین پیام دکتر جمالی خطاب به کارکنان گروه خودروسازی سایپا
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۸    
اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به ترتیب (9 و 17)، (5 و 14) و (4و 12) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۸    
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۸    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که رابطه اش با هواداران این تیم هم شکرآب شده، با بحران جدیدی مواجه شده که هویت او را زیر سوال برده و ممکن است برایش دردسرساز شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۸    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: به دنبال بارندگی های امروز اهواز تا این لحظه 105 نفر در شهر با مشکلات تنفسی به بیمارستان ها مراجعه کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۳    
برای آگاهی از اینکه نبض قیمت دلار، یورو و درهم امارات به عنوان پرطرفدارترین ارزهای مورد معامله در بازار آزاد ارز کشور از 8 صبح تا 18 عصر چگونه می زند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۳    
شهردار تهران با بیان اینکه در گذشته شهرداری بیش از حد مراسم محور و مناسک محور بود و به کارایی و اثر بخشی فعالیت ها کمتر توجه داشته است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۳    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تصریح کرد: دشمنی های بدخواهان منطقه و به ویژه توطئه گران بر ضد امنیت، پایداری و اقتدار ایران اسلامی، خواب های شوم دیگری را طراحی خواهند کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۸    
ساعت ها هم که بگذرد، از گپ زدن با خالق مجموعه های محبوب "قصه های تا به تا" و " خونه مادربزرگه" و فیلم "شهرموش ها" خسته نمی شوید ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۸    
افزایش قیمت سکه طی روزهای اخیر موجب شد تا رئیس اتحادیه طلا و جواهر به تشریح دلایل گرانی اخیر سکه بپردازد. وی اعلام کرده که قیمت سکه 200 هزار تومان حباب دارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مقابله با داعش در عراق، لبنان و سوریه یکی از پیچیده ترین پرونده های سیاسی، نظامی و امنیتی کشور است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۸    
در طی یک ماه گذشته قیمت تسهیلات مسکن نوسان چندان زیادی نداشته و در حدود 76 الی 78 هزار تومان بوده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۳    
دروازه بان پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرامش به حواشی روزهای اخیر پاسخ داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۳    
باران کوثری با قدردانی از صداقت و مسئولیت پذیری جواد خیابانی نسبت به زلزله زدگان غرب کشور، تاکید کرد که چیزهای زیادی از حضور او در کرمانشاه یاد گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۳    
رهبر انقلاب اسلامی به نامه سردار حاج قاسم سلیمانی درباره پایان سیطره شجره خبیثه داعش پاسخ دادند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۸    
پس از انتشار خبر؛ پیروزی جبه مقاومت، مردم شهید پرور کشورمان به ابراز احساسات نسبت به سردار سلیمانی و رشادت های مدافعان حرم کردند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۸    
باشگاه پرسپولیس با توجه به ثبت نشان ها و نام پرسپولیس در ثبت علایم تجاری با صدور اطلاعیه ای، نسبت به هر گونه بهره برداری غیر قانونی و بدون مجوز از آن هشدار داد و اعلام کرد تخلفات را در راستای حفظ ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۸    
مجلس ترحیم زلزله زدگان غرب کشور توسط خانواده های شهید و ایثارگران روز پنجشنبه دوم آذرماه در محل سالن اجتماعات امامزاده صالح (ع) تهران برگزار می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۸    
تولد امیررضا، کودک زلزله زده سرپل ذهابی توسط تیم حمایت روانی و اجتماعی جمعیت هلال احمر جشن گرفته شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۸    
با شروع موج تازه بارش ها مقام های مسئول در امور هواشناسی از خطر طغیان رودخانه ها و سیلاب ها سخن گفتند. سازمان هواشناسی درباره آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها هشدار داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۸    
پیراهن امضا شده تیم ملی فوتبال کشورمان، اهدایی یکی از ایرانیان مقیم گوانجو، به نفع زلزله زدگان کرمانشاه به فروش رسید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۸    
مردم زیمباوه پس از اعلام استعفای رابرت موگابه رئیس جمهور پیشین این کشور به جشن و پایکوبی در خیابان ها پرداختند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۸    
آمریکا ویزای کیانوش رستمی و برادرش را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان صادر کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۳    
منبع: تسنیم منبع: تسنیم
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۳    
عضو کمیسیون قضایی مجلس از اضافه شدن چک های الکترونیکی به سامانه بانکی کشور خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۷    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: ارتش تا زمانی که اسکان و زندگی به حالت عادی بازگردد، در کنار مردم سرپل ذهاب و مناطق اطراف خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۷    
رییس پلیس راهور ناجا گفت: صدور گواهینامه رانندگی بدون کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی از فردا در سراسر کشور آغاز می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۹    
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۹    
فرمانده سپاه تهران بزرگ از تعمیر و مرمت 36510 واحد مسکونی توسط این سپاه خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۹    
یگان فاتحین قم (مدافعین حرم) با حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه به خدمت رسانی به زلزله زدگان این مناطق مشغول شدند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۴    
نبود نظارت قانونی به قیمت گذاری سالن های کنسرت باعث شده مدیران این مجموعه های به شکلی باورنکردنی قیمت اجاره سالن های کنسرت را بالا ببرند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۴    
علیرغم اعلام دبیر ستاد تنظیم بازار مبنی بر افزایش قیمت نان از فردا (یکم آذر)، رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: با توجه به اینکه نرخ جدید نان و وزن آن در استان تهران هنوز به نانوایان ابلاغ نشده ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۴    
مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از ممنوعیت فروش تجهیزات پزشکی از سال 97 خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۴    
جمعی از نمایندگان مجلس طی نامه ای پایان داعش را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و سایر مسلمانان جهان تبریک و از زحمات مدافعان حرم تقدیر کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۴    
رزمندگان "لشکر فاطمیون" در بیانیه ای پایان عُمر داعش را به رهبر انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفتند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۹    
مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک ضیافت شام خصوصی رئیس جمهور را "احمقی اعلام کرد که اطلاعاتش در سطح کودکان کودکستانی است."
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۹    
خودروی مرسدس بنز S 550 با ارزشی نزدیک به سه میلیارد تومان در خیابان های تهران.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۴    
پاساژی در مشهد در دل ساختمان درختان چنار بزرگ و البته مصنوعی یی گذاشته که هیچ تفاوت ظاهری با درخت طبیعی ندارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۴    
جسد ولادیمیر لنین، بنیانگذار اتحاد جماهیر شوروی و یکی از سردمداران انقلاب بولشویکی این کشور که در سن 53 سالگی درگذشت، به دستور استالین، جانشینش، مومیایی و در دید عموم قرار گرفت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۴    
سربازان گمنام امام زمان (عج) فردی را که با جعل عناوین مختلف از جمله بازرس ویژه بیت رهبری و پرسنل وزارت اطلاعات اقدام به اخاذی و دریافت رشوه می کرد، دستگیر کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۴    
وزیر کشور گفت: بنابر گزارش نیروی انتظامی در زلزله اخیر استان کرمانشاه کمترین میزان سرقت را داشته ایم.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۴    
نماگر بورس تهران در پایان معاملات آخرین روز از دومین ماه پاییز، با رشد 0.58 درصدی نسبت به روز قبل، توانست به کانال بالاتر نزدیک تر شود ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۹    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد تیمش در دیدار مقابل پدیده خراسان راضی است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۹    
اگر فکر می کنید پول خیلی زیادی برای دسترسی به خدمات اینترنت می پردازید در اشتباه هستید، زیرا بورکینافاسو گران فروش ترین کشور جهان در زمینه ارائه خدمات اینترنت است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۹    
رئیس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه تاکنون 17 هزار کانال تلگرامی در سایت وزارت ارشاد ثبت نام کرده اند گفت: هر کانالی که امنیت اقتصادی و آبروی افراد را مختل کند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۹    
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: بر اساس گزارش مطالعاتی که چند سال قبل توسط امریکا با عنوان جهان تا سال 2030 منتشر شد تا سال 2030 رژیمی با عنوان آل سعود در خاورمیانه وجود نخواهد داشت و در این ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۹    
روز سه شنبه قیمت نفت افزایش یافت. این در حالی است که در اواخر روز دوشنبه، قیمت نفت کاهش یافته بود و به بشکه ای 62.12 دلار رسید ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۴    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و بارش باران در اکثر نقاط کشور از کاهش دمای 6 تا 12 درجه ای خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۴    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه موافقت نامه استرداد مجرمین با ایران را برای تایید به دومای روسیه ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۴    
وزارت صنعت در نامه ای به سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها اعلام کرد: واردات برنج از ابتدای آذر ماه امسال تا 31 تیرماه 97 آزاد است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۴    
تیم ملی جودو ایران در حالی به تهران بازگشت که محمدرشنونژاد، ملی پوش سبک وزن خود را به همراه نداشت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۹    
جمعیت هلال احمر جزئیات کمک های نقدی به خانواده های مناطق آسیب دیده زلزله کرمانشاه را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۹    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در تماسی تلفنی درباره مهمترین مسایل دوجانبه ، منطقه ای و بین المللی گفت و گو و تبادل نظر کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۹    
از صبح امروز شهرهای مختلف استان خوزستان به ویژه شهرستان اهواز را گرد و غبار شدید فراگرفت و طبق اعلام دستگاه های سنجش هواشناسی میزان این گرد و غبار 3548 میکرگرم بر مترمکعب اعلام شده است که بیش از 38 ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۴    
نرخ سکه در ادامه روند روزهای گذشته خود همچنان در شیب صعودی قرار دارد و در بازار امروز - سه شنبه - به یک میلیون و 431 هزار تومان رسیده است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۹    
رئیس مستعفی اقلیم کردستان عراق با اشاره به اینکه اقدامات دادگاه فدرال بدون اتکا به اصول حقوقی و قوانین اساسی کشور انجام می گیرند، حکم این دادگاه درخصوص همه پرسی اقلیم را "یک جانبه و سیاسی" خواند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۹    
یا وجود ابلاغ شرایط واردات گوشی موبایل مسافری توسط گمرک که می گوید ورود صرفا یک دستگاه موبایل با پرداخت حقوق گمرکی و دو برابر سود بازرگانی و عوارض مجاز است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۹    
در اغلب شهرهای جهان، سازندگان ناچارند برای احداث پروژه های ساختمانی عظیم املاک کوچکتر یک منطقه را خریداری نمایند و با تخریب آنها به زمینی بزرگ برای ساخت دست پیدا نمایند اما گاه مالکان کله شقی در این ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۴    
حسین یاری یکی از بازیگران بنام سینما و تلویزیون کشورمان است که علاوه بر بازیگری کارمند بانک مرکزی نیز میباشد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۴    
رئیس پلیس پایتخت به مرحله جدید عملیات دستگیری مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش در تهران پرداخت و گفت: پلیس اطلاعات و امنیت پایتخت بعد از دو هفته کار اطلاعاتی ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۴    
رئیس پلیس راهور تهران گفت: از فردا به صورت رسمی تخلفات موتور سواران توسط دوربین های ثبت تخلفات ثبت می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۴    
سخنگوی دولت گفت: دولت قدردان و سپاسگزار نیروهای مسلح به ویژه برادر فهیم و عزیزمان سردار سلیمانی است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۹    
رسما نام سیاه جامگان به مشکی پوشان دیار خراسان تغییر یافت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۹    
دنیای اقتصاد جدول زیر را منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۹    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در دیدار با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در شهر سوچی روسیه، پیروزی بر تروریست های بین المللی را به وی تبریک گفت و طرفین درباره روندحل و فصل سیاسی و دراز مدت اوضاع سوریه ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۹    
بازیگر نمایش "هم هوایی" گفت: تئاتر ملک خصوصی افراد نیست و هر شخصی می تواند در آن بازی کند. من تفاوت و تمایزی بین بازیگری در تئاتر، سینما و تلویزیون قائل نمی شوم ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۹    
برنامه تلویزیونی رادیو شب با هدف ایجاد آرامش در ساعات پایانی شب از شبکه تلویزیونی شما پخش می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۴    
شاید واکنش اولیه بیرانوند به برخی از هواداران پرسپولیس که به تشویق رادوشوویچ می پرداختند احساسی و از روی عصبانیت بود اما دومین هیس او در لحظه خروج از میدان خطایی باورنکردنی از اوست.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۴    
رهبر کره شمالی با هدف افزایش کنترل بر جمعیت این کشور هرگونه شادی کردن را برای مردم منع کرده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۹    
یکی از جذابیت های دنیای امروز در دنیای خودروها استفاده از فناوری هاست. فناوری هایی که در دنیای خودرو و این روزها در عرصه خدمات پس از فروش به کمک مشتریان و سازندگان آمده اند و کار را برای مقامات و ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۹    
بیمه شده اصلی سازمان تامین اجتماعی به محض اینکه شناسنامه نوزاد خود را دریافت کرد، می تواند برای اخذ دفترچه درمانی تامین اجتماعی بیمه شده تبعی خود اقدام کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۹    
خاطرات این سفر هیچ وقت از یادم نمیره. این هم املت آتیشی خوشمزه در منطقه گیلان غرب. جاتون خالی #املت #ایران #زلزله #کرمانشاه #زلزله_زده و یک فیلم کوتاه از املتی برای صبحانه که روی آتش در حال آماده شدن ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۴    
جلسه رسیدگی به پرونده محمودرضا خاوری مدیرعامل وقت بانک ملی و یکی از متهمان پرونده موسوم به فساد بزرگ بانکی، صبح امروز (سه شنبه) - 30 آبان ماه - برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۴    
قاضی دادگاه انقلاب کوهدشت لرستان، مجرم مواد مخدر را به تهیه وسائل گرمایشی برای هموطنان زلزله زده در کرمانشاه محکوم کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۳    
تصاویر حضور و فعالیت نیروی های ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر سر پل ذهاب در استان کرمانشاه را نشان می دهند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۳    
کارگردان نمایش "طلسم صبح گل" گفت: من گروه بزرگی از جوانان تئاتر را دور هم جمع کرده ام و با این سابقه کاری 40 متر جا برای تمرین نداشتیم ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۳    
معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت حتما شکایت خود را علیه متخلفان ساخت بیمارستان های تخریب شده، تنظیم خواهد کرد و دستگاه های مسئول ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۳    
معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران تاکید کرد: ضروری است از طریق کوشش های جمعی برجام حفظ شود و تا زمانی که طرفین به متن و روح برجام پایبند بمانند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۸    
دبیر ستاد تنظیم بازار اعلام کرد: طبق تصویب این ستاد قیمت نان از فردا (یکم آذر) افزایش می یابد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۸    
رئیس کانون صنایع غذایی ایران با تأکید براینکه قیمت آرد تغییر نمی کند گفت: زیان انباشته کارخانجات آرد با تحویل گندم جبران می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۸    
در طرح دستگیری اراذل و اوباش با همکاری پلیس امنیت پایتخت، اشرار و سارقان شهر تهران به دام پلیس افتادند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۳    
سعید مرتضوی که در جلسه دادگاه امروز پرونده شکایت روح الامینی حاضر نشده است، علت عدم حضور در دادگاه را ابلاغ نکردن وقت رسیدگی از سوی شعبه تجدیدنظر و بی اطلاعی از زمان برگزاری اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۳    
رئیس جمهور سوریه بر حمایت خود از هرگونه راه حل سیاسی بحران به شرط احترام به حاکمیت این کشور تاکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۳    
امیر آتشانی با بیان اینکه وضعیت جسمانی اش بهتر شده است، اعلام کرد که قصد کارگردانی و بازی در تئاتر منم آمدم را دارد تا در خانه نمایش روی صحنه ببرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۸    
معاون وزیر امور خارجه گفت: پس از برجام ارتباطات ایران و اتحادیه اروپا بسیار توسعه یافته است و با اروپا روابط خوبی در تمام سطوح داریم.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۳    
معاون سابق رئیس جمهور زیمبابوه گفت شخص موگابه از وی خواسته است که به کشور بازگردد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۳    
رییس جمهور گفت: وقتی مردم عراق گرفتار داعش شدند، مردم حلب و دیرالزور را سر می بریدند، اتحادیه عرب کجا بود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۸    
رئیس بخش زلزله شناسی مرکز تحقیقات از تداوم پس لرزه های استان کرمانشاه تا 6 ماه خبر داد و جزئیات 767 پس لرزه را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۸    
رییس دفتر رییس جمهور نسبت به پایان داعش در عراق و سوریه واکنش نشان داد و از سردار سلیمانی تقدیر کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۳    
وکیل حمید صفت در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکل خود که متهم به قتل شده است توضیحاتی را ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۳    
یک دادگاه در ازمیر ترکیه وکیل فتح الله گولن را به اتهام ارتباط با سازمان وابسته به گولن (فتو) به 12 سال حبس محکوم کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۸    
رئیس حزب اتحادطلب دموکراتیک ایرلند شمالی می گوید، بلفاست اتحادیه اروپا را با همان شرایطی که مابقی بریتانیا داشته است ترک خواهد کرد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۸    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه 9 بار آژانس انرژی اتمی گفته که ایران به تعهدات خود عمل کرده است اعلام کرد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۸    
با پایان یافتن جنگ سوریه و در هم پاشیده شدن نیروهای تروریستی داعش کاربران فضای مجازی به این پیروزی واکنش نشان دادند.
  • ۱