دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۷:۱۷Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 24 آبان 1396 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 1 فروردین 1396 ملیت 1 اردیبهشت 1396 ملیت 1 خرداد 1396 ملیت 1 تیر 1396 ملیت 1 مرداد 1396 ملیت 31 شهریور 1396 ملیت 1 مهر 1396 ملیت 30 آذر 1396 ملیت 2 دی 1396 ملیت 30 بهمن 1396 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 آبان 1396 ملیت 2 آبان 1396 ملیت 3 آبان 1396 ملیت 4 آبان 1396 ملیت 5 آبان 1396 ملیت 6 آبان 1396 ملیت 7 آبان 1396 ملیت 8 آبان 1396 ملیت 9 آبان 1396 ملیت 10 آبان 1396 ملیت 11 آبان 1396 ملیت 12 آبان 1396 ملیت 13 آبان 1396 ملیت 14 آبان 1396 ملیت 15 آبان 1396 ملیت 16 آبان 1396 ملیت 17 آبان 1396 ملیت 18 آبان 1396 ملیت 19 آبان 1396 ملیت 20 آبان 1396 ملیت 21 آبان 1396 ملیت 22 آبان 1396 ملیت 23 آبان 1396 ملیت 24 آبان 1396 ملیت 25 آبان 1396 ملیت 26 آبان 1396 ملیت 27 آبان 1396 ملیت 28 آبان 1396 ملیت 29 آبان 1396 ملیت 30 آبان 1396 
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۹    
پرتقالی را که خریده بود برای سومین بار شست اما گویا چربی روی پرتقال، خیال پاک شدن نداشت و به این فکر کرد که چربی روی میوه ، روغن است یا پارافین یا ماده دیگر و آیا برای سلامتی مضر است یا خیر.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۴    
محققان به تازگی راز فعالیت های خانه داری خانم ها و ارتباط آن با چاقی و لاغری آنها را کشف کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۹    
منبع: تسنیم منبع: تسنیم
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۹    
منبع: تسنیم
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۴    
رئیس کمیته امداد امام اعلام کرد این کمیته مسکن آسیب دیده سه هزار خانوار مددجوی استان کرمانشاه را بازسازی می کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۹    
ویرایش تصویر فرایندی است که تقریبا اهمیتی برابر با عکاسی دارد، از این رو در ادامه 10 روش روتوش عکس را مرور خواهیم کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۹    
گمرک بخشنامه ای تدوین کرده است که بر اساس آن ،گوشی هایی که به شکل مسافری وارد کشور می شوند، باید به گمرک اظهار شوند و علاوه بر حقوق گمرکی، دو برابر سود بازرگانی از آن ها وصول خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۴    
در آقای جعفری (رحمةالله علیه) خصوصیات برجسته ای بود که به نظر من همه ی اینها برای نسل جوان و پژوهنده و اهل علم و تحقیق الگوست. ایشان آن وقتی که کارهای تحقیقی خودشان را شروع کردند، خیلی جوان بودند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۹    
معاون مالی شهرداری تهران اعلام کرد: بانک ها بزرگترین طلبکار شهرداری تهران هستند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۹    
معاون نظارت شورای شهر تهران ضمن بازدید از محور پیاده راه 17 شهریور اعلام کرد که تا دو هفته آینده نظر نهایی مدیریت شهری پیرامون بازگشایی کامل این محور اعلام خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۴    
تصویر نمایی از زندگی مردم روستای آبدالان از توابع شهرستان ازگله را نشان می دهد. بنا به گزارش های مرکز زلزله نگاری کشور، کانون اصلی زلزله کرمانشاه در 5 کیلومتری شهرستان ازگله قرار داشته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۴۴    
نیروهای هلال احمر بسیج شدند تا شاید بتوانند این زن باردار را در میان آوار پیدا کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۴۴    
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 16 نفر از زنان باردار زلزله زده، نوزادان خود را در بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه به دنیا آوردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۳۴    
مارکا در گزارشی به انگیزه های رونالدو و این که او همیشه می خواهد بهتر باشد اشاره کرده و البته از مشکلاتی که این فصل دارد هم نوشته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۳۴    
شهرام لاسمی بازیگر تلویزیون از بی توجهی هایی که به وی می شود گله کرد و گفت: کسی سراغی از او و حتی قلقلی نمی گیرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۹    
چند ماهی از انتخاب نام کوییک برای خودروی جدید سایپا می گذرد، نامی برگرفته از روستایی قدیمی در استان کرمانشاه, روستایی که متاسفانه در حادثه زلزله اخیر خسارات جدی دید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۴    
گروه خودروسازی سایپا با تشکیل ستاد عالی کمیته مسئولیت های اجتماعی ، برنامه ریزی جامعی برای یاری رسانی و امداد به مردم زلزله زده غرب کشور را آغاز کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۱۴    
مهاجم گلزن تیم ملی ایران و روبین کازان درباره زندگی در این شهر و جام جهانی روسیه به صحبت پرداخت. تیم ملی فوتبال ایران باید تابستان در روسیه در جام جهانی به میدان برود ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۴    
فاکس اسپورت در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و اعلام کرد که ایران توانایی انجام کارهای بزرگی در جام جهانی دارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۴    
سیل خودروهای خیرین به مناطق زلزله زده ، جاده های منتهی به روستاهای زلزله زده را شلوغ و پرترافیک کرده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۴    
مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی شده است که مسائلی چون جادوگری در فوتبال گریبان بازیکنان را می گیرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: متاسفانه در روزهای گذشته جو سنگین و ناجوانمردانه ای را علیه من و بازیکنانم ایجاد کردند و شب قبل از بازی به خدا گلایه کردم.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۴    
دو کاپیتان استقلال پیراهن خود را برای زلزله زدگان غرب کشور به حراج گذاشتند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۴    
اعضای تیم های ذوب آهن بخشی از قرارداد خود را به زلزله زدگان غرب کشور اختصاص دادند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۴    
بحث جادو و جادوگری بحث روز فوتبال است. شاید در ظاهر این دو موضوع هیچ شباهتی با هم نداشته باشند اما در باطن گاهی چنان با هم آمیخته شده اند که قابل تفکیک نیستند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۴۹    
در حالی حادثه زلزله در غرب کشور به روز سوم خود وارد شده است که مسئولان اذعان دارند مشکلات شهروندان به حداقل خود رسیده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۴۹    
پس از نتایج ناامیدکننده ونتورا روی نیمکت تیم ملی ایتالیا، چهار مربی به عنوان گزینه های احتمالی جانشینی او از سوی موندو دپورتیوو مطرح شده اند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۴۹    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان و فوتبالیست ها باید از شهرتشان برای کمک به مردم زلزله زده حسن استفاده را ببرند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۴۹    
مردم کرواسی دوست ندارند تیم ملی کشورشان در جام جهانی با ایران هم گروه شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۲۴    
در برخی از گیاهان دارویی سمومی وجود دارد که هنر علم این است که آن سموم را جدا تا وارد بدن نشود اما در روش سنتی این سموم با مصرف گیاهان وارد بدن می شود اولین جایی که آسیب می بیند کبد است زیرا کار سم ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۱۹    
بخش عمده ای از دام های مناطق زلزله زده کرمانشاه تلف شدند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۱۹    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن محمد رسول الله ، تنهاترین سردار ، سجده عشق ، هر شب تنهایی ، سفیر عشق ، اولین باران پاییزی ، دردهای فانتومی ، کیسه برنج ، گره کور ، ستاره شرق ، مسیر سبز ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۱۴    
نماینده مردم کرمانشاه با انتقاد از مدیرات بحران در مناطق زلزله زده گفت:به روستای قلمه ذهاب و بیامه علیا هیچ کمکی نرسیده است و بیش از هزار نفر تا الان جانباختند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۱۴    
عنوان داران جهان و المپیک کشتی آزاد و فرنگی ایران به همراه رسول خادم رییس فدراسیون کشتی در میان مردم زلزله زده مناطق ثلاث باباجانی و ازگله رفتند و به کمک رسانی به آن ها پرداختند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۱۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت ایران جایی در سوریه نخواهد داشت که از آن، به اسرائیل حمله کند، اگر چاره ای نداشته باشیم به تنهایی علیه ایران اقدام می کنیم.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۱۴    
سخنگوی ناجا نسبت به فیلمی از برخورد ناشایست یک مامور پلیس با چند تن از زلزله زده گان واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۱۴    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همانطور که مردم غیور استان کرمانشاه در طول دفاع مقدس پشتیبان ما بودند، ما نیز امروز تا آخر با آن ها خواهیم بود و تا رفع نیازهای اولیه مردم عزیز مصیبت دیده ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۱۴    
شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها در حمایت از مصیبت زدگان و حادثه دیدگان زلزله استان های غربی کشور کنسرت خیریه ای را برگزار می کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۰۴    
زمین لرزه ای به بزرگی5.4 ریشتر ساعت 23:1 حوالی اصلاندوز در اردبیل را لرزاند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۰۴    
هواپیمای آمستردام از خطوط هوایی KLM لحظاتی بعد از برخاستن از زمین با صاعقه برخورد کرد و دچار حادثه شد اما خلبان هواپیما با تسلط به کار خود ادامه داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۴    
در تصویر زیر مطب یک پزشک برای کمک به مجروحین در خیابانی در سر پل ذهاب کرمانشاه را می بینید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۴    
بیژن حیدری داور بین المللی فوتبال و پزشک اورتوپد مشغول خدمت رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۹    
مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: قطعاً با اراده ای که از مسئولین کشور سراغ داریم و تدابیر هوشمندانه رهبری انقلاب، به فضل الهی تحریم کاتسا هم به فرصتی برای ما تبدیل می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۴    
سخنگوی دولت از اختصاص 659 میلیارد تسهیلات و 281 میلیارد تومان کمک بلاعوض به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۴    
معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس کشور در روز شنبه 27 آبان ماه تعطیل نیست.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۴    
چندی پیش در مراسمی که ستادصیانت از آثار فرهنگی و پلیس امنیت عمومی ترتیب دادند، بخشی از فیلم های غیرمجاز سطح شهر امحاء شد. اما متاسفانه همچنان شاهد قاچاق کالای فرهنگی هستیم.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۹    
منبع: تسنیم منبع: تسنیم
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۹    
جعفری دولت آبادی اقدام پیشگیرانه که در زمره اختیارات پلیس است را تذکر و ارسال پیامک دانست و هم چنین بر وظیفه رسانه ها به ویژه سازمان صدا و سیما بر امر آموزش و اطلاع رسانی تاکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۴    
شهیده بنت الهدی تعریف می کند: در ایام کودکی همین که با برادرم پول اندکی به دست می آوردیم آن را جمع می کردیم و سید محمدباقر با آن کتابی می خرید...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۹    
مربی سابق نساجی مازندران 5 عضو خانواده اش را در زلزله کرمانشاه از دست داده است. به گزارش ایلنا شهریار مرادبیگی، اهل سرپل ذهاب و مربی تیم دالاهوی کرمانشاه است در زلزله اخیر پدر، دو برادر ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۹    
رئیس جمهور لبنان تأکید کرد که بعد از 12 روز از رفتن سعد حریری به ریاض، دیگر توجیهی برای عدم بازگشت او وجود ندارد و ما معتقدیم که او در عربستان بازداشت شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۹    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت: هر گونه کمک های نقدی و غیر نقدی به منظور کمک به زلزله زدگان کرمانشاه در هر حوزه ای باید از طریق سازمان مربوطه ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۹    
زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 ریشتر کرمانشاه و کمی بعد پس لرزه 4.6ریشتری حوالی مرز ایران و عراق را لرزاند؛ این زمین لرزه در بسیاری از استان های غربی کشور احساس شده و آسیب هایی به مناطق غربی وارد کرده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۹    
رییس جمهور گفت: اینکه خانه ساخته خود مردم در منطقه سرپل ذهاب سالم مانده و در مقابل یک ساختمان دولتی فرو ریخته ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۴    
مدارس استان کرمانشاه، فردا (پنجشنبه، 25 آبان) تعطیل است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۴    
مطالعه درباره تهران پسازلزله تحت تاثیر فعالیت سه گسل اصلی پر خطر نشان می دهد با وقوع زلزله 7 ریشتری، بر حسب منشا گسل ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۴    
رییس اورژانس کشور: این کودک امروز زنده از زیر آوار توسط نیروهای امدادی نجات یافت. منبع: فارس
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۹    
حزب حاکم زیمبابوه اعلام کرد رابرت موگابه رئیس جمهور این کشور در اقدامی عاری از خشونت بازداشت شده است و در شرایطی ایمن از وی نگهداری می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۹    
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از نامگذاری 3 روز جدید در تقویم رسمی سال 1397هجری شمسی با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۹    
شهلا بهروزی راد، عضو تیم ملی قایقرانی معلولان در حادثه زلزله سر پل ذهاب، 25 نفر از اعضای خانواده خود را از دست داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۴    
بر اساس بخشنامه گمرک، گوشی خریداری شده توسط مسافرین ورودی به کشور باید به گمرک اظهار شود و گمرکات اجرایی باید علاوه بر حقوق گمرکی دو برابر سود بازرگانی را از آنها وصول کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۴    
ساره جوانمردی، ورزشکار پرافتخار تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان، مدال طلایش در بازی های پارالمپیک ریو را به نفع هم وطنان آسیب دیده در زلزله مناطق غرب کشور به حراج گذاشت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۹    
نماز جمعه 26 آبان به امامت آیت الله امامی کاشانی در دانشگاه تهران اقامه می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۹    
وزیر ارتباطات گفت: اختلالات شب گذشته تلگرام از طرف ما نبوده است، اما مسئولان مربوطه باید در این باره گزارش ارائه دهند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۴    
استاندار کرمانشاه گفت: نحوه توزیع مواد غذایی به زلزله زدگان نسبت به روز گذشته بهبود یافته، اما همچنان به کمک های مردمی نیازمندیم.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۴    
باید با چشم خودتان ببینید؛ این را اقا عثمانی می گوید، راننده تاکسی زردرنگی که راه بلد ما شده است به سمت ثلاث باباجانی.آقا عثمانی، محلی همینجاست، چوخارانک پوشیده با شال. ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۴    
جمعی از هنرمندان با انتشار متن و یا گفت و گو و بعضی هم با دعوت از مردم برای کمک به آسیب دیدگان همدردی خود را با زلزله زدگان بیان کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۴    
پس از اینکه آژانس بین المللی انرژی پیش بینی خود از رشد تقاضا برای نفت در سال جاری و سال 2018 را کاهش داد، قیمت نفت یک درصد کاهش یافت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۹    
وزیر آموزش و پرورش از دوشیفته شدن مدارس سالم در مناطق زلزله زده خبر داد تا در تحصیل دانش آموزان وقفه ایجاد نشود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: 659 میلیارد تومان تسهیلات و 281 میلیارد تومان بصورت بلاعوض به این مناطق تخصیص یافت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۴    
ساعت 21:48 ... مکان : سر پل ذهاب ثانیه هایی که ... ثانیه هایی کوتاه که جان و دلمان را مالا مال از اندوه کرد و روحمان را لرزاند. آشوبی که هموطنانمان با آن غریبه نبوده و در بم، ورزقان و زرند و .. ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۸    
وزیر کشور با بیان اینکه 95 درصد مشکل قطعی آب و برق در مناطق زلزله زده حل شده است گفت: تاکنون 36 هزار چادر برای اسکان ارسال شده است که به دلیل نیاز همه خانواده ها و ترس از پس لرزه ها قرار شد 10 هزار ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۸    
تصاویری از لباس مخصوص زنان عربستانی برای تماشای مسابقات ورزشی را مشاهده می کنید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۸    
وزیر سابق دفاع گفت: یمنی ها امروز فقط از تمامیت ارضی خود دفاع می کنند که در مقابل هر تجاوزی یک واکنش طبیعی است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۳    
در تصاویر زیر ارائه خدمات درمانی به مصدومان زلزله در بیمارستان صحرایی ارتش در شهر سرپل ذهاب را می بینید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۳    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: تا هفته آینده بیش از 98 درصد مشکل تعاونی های وحدت، البرز ایرانیان و افضل طوس حل می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۳    
دبیرکل حزب موتلفه گفت:دخالت های غیرقانونی و غیرحقوقی عربستان در کشور های منطقه، استقلال دیگر کشور ها را نشانه گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۳    
معاون وزیر خارجه ایران با بیان اینکه جایگزینی برای برجام در منطقه نیست، در خصوص تحولات اخیر در لبنان گفت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۸    
خانه هنرمندان ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: پایگاه امدادرسانی جمعیت هلال احمر ایران از چهارشنبه 24 آبان تا روز جمعه 26 آبان در این خانه مستقر و آماده دریافت کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۸    
سوگ سروده گروهی شاعران پاتوق ادبی کیش در همدردی با هموطنان داغدار زلزله استان های غربی کشور منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۸    
مدیر گروه زلزله شناسی مهندسی پژوهشگاه زلزله شناسی از ارتباط زلزله کرمانشاه و گسل زاگرس می گوید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۸    
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بنا داریم ایست بازرسی ها را تقلیل داده و کم کنیم و آن را به گشت های محله ای تبدیل کنیم.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۳    
کنفرانس علمی بین المللی "ایران و روسیه- پنج قرن همکاری" در آرشیو دولتی سیاسی اجتماعی روسیه با حضور مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه آغاز شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۳    
این عروس های داعشی در پاسخ به سوال خبرنگاران در باره زمان و دلیل پیوستنشان به داعش اظهارات قابل تاملی داشتند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۸    
وزیر کشور عربستان دستور بازرسی چمدان ها و وسایل تمامی شاهزادگان و وزرا در فرودگاه ها را صادر کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۵۳    
سی ان ان از حرکت انسان دوستانه کیانوش رستمی بابت به حراج گذاشتن طلای المپیکش جهت کمک به زلزله زدگان غرب کشور منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۵۳    
بانک مرکزی در جلسه ای فوق العاده مصوب کرد که نظام بانکی نسبت به اعطای تسهیلات قرض الحسنه 10 میلیون تومانی به هر خانوار آسیب دیده در زلزله استان های غربی اقدام کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۵۳    
نوید محمدزاده برای فیلم بدون تاریخ، بدون امضاء برنده جایزه بهترین بازیگر جشنواره براتسیلاوا شد و این جایزه را به مردم زلزله زده غرب کشور تقدیم کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۸    
اسامی محرومان هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۸    
مارک الیوت زاکر بِرگ طراح و بنیانگذار فیسبوک به عنوان اولین شبکه اجتماعی، توانست عنوان یکی از جوانترین مدیران و میلیاردرهای جهان را از آن خود کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۸    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه آژانس اکنون اطلاعات بیشتری از فعالیت های هسته ای ایران دارد، گفت: آژانس از سال 2002 تاکنون در مرکز تلاشها برای حل موضوع هسته ای ایران بوده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۸    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات آن را اعلام کرد و از افزایش قیمت مرغ به 7450 تومان خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۳    
برخی خودروهای آفرود برای کمک به امدادرسانی ها و انتقال محموله ها به مناطق صعب العبور استان زلزله زده کرمانشاه از شهرهای مختلف به این استان آمده اند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۸    
صبحِ زود بیدار می شود، می رود پیاده روی و ورزش می کند؛ شاعری که رمان نوشته، پژوهش کرده، عاشق موسیقی است، یک ترانه هم خوانده و به سینما و بازیگری رسیده. همه این کارها را پاسخ به خودش می داند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۸    
در آستانه تعطیلات وفات رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا(ع) نرخ بلیت پروازها به مقصد مشهد مقدس، مجدداً در نبود نظارت حاکمیت صنعت حمل و نقل هوایی ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۳    
در حالی که هلال احمر عدم ارسال محموله های امدادی به برخی مناطق را نبود امنیت عنوان می کند که بسیاری از خودروهای شخصی، کمک های مردمی را بدون مشکل به این مناطق رسانده اند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۸    
شهرستان ثلاث باباجانی با گذشت دو روز از وقوع زلزله کمتر مورد توجه امدادگران بوده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۸    
مراکز درمانی توسط مجمع خیرین سلامت کشور در منطقه زلزله زده غرب کشور هر چه سریعتر احداث خواهد شد .
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۳    
اقلام مورد نیاز زلزله زدگان توسط با دستور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بین زلزله زدگان توزیع شد.
  • ۱