دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۶:۳۸Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 27 آبان 1396 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 1 فروردین 1396 ملیت 1 اردیبهشت 1396 ملیت 1 خرداد 1396 ملیت 1 تیر 1396 ملیت 1 مرداد 1396 ملیت 31 شهریور 1396 ملیت 1 مهر 1396 ملیت 30 آذر 1396 ملیت 2 دی 1396 ملیت 30 بهمن 1396 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 آبان 1396 ملیت 2 آبان 1396 ملیت 3 آبان 1396 ملیت 4 آبان 1396 ملیت 5 آبان 1396 ملیت 6 آبان 1396 ملیت 7 آبان 1396 ملیت 8 آبان 1396 ملیت 9 آبان 1396 ملیت 10 آبان 1396 ملیت 11 آبان 1396 ملیت 12 آبان 1396 ملیت 13 آبان 1396 ملیت 14 آبان 1396 ملیت 15 آبان 1396 ملیت 16 آبان 1396 ملیت 17 آبان 1396 ملیت 18 آبان 1396 ملیت 19 آبان 1396 ملیت 20 آبان 1396 ملیت 21 آبان 1396 ملیت 22 آبان 1396 ملیت 23 آبان 1396 ملیت 24 آبان 1396 ملیت 25 آبان 1396 ملیت 26 آبان 1396 ملیت 27 آبان 1396 ملیت 28 آبان 1396 ملیت 29 آبان 1396 ملیت 30 آبان 1396 
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۳    
اولین روش موثر در درمان چاقی به گفته پزشکان، اصلاح سبک زندگی شامل رعایت رژیم غذایی سالم و انجام فعالیت بدنی است اما برخی بیماران چاق ممکن است با این روش ها درمان نشده یا با بازگشت وزن اولیه مواجه ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۳    
امام رضا(ع) درباره خواص بادام می فرمایند: بادام موجب تقویت حافظه و دردهای سینه و شکم می باشد و همچنین سرفه خشک را مداوا می کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۳    
مواد مخدر دیجیتالی، امواج صوتی هستند که تصور می شود توانایی تغییر دادن الگوهای امواج مغزی انسان را دارا هستند و می توانند حالاتی از هوشیاری را به انسان القا کنند که یک شخص با مصرف مواد مخدر یا تفکر ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۳    
زن جوانی که در خانه دعانویس جوان است می گوید: کارش خیلی خوب و دعاهایش تأثیرگذار است، شنیده ام که 50 میلیون تومان داده و از زنجان دعانویسی یاد گرفته است. ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۸    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه داوطلبان از اول تا هفتم آذر ماه می توانند در آزمون دکتری 97 ثبت نام کنند، گفت: کارت ورود به جلسه این آزمون از اول تا سوم اسفند ماه قابل دریافت است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۸    
کاربران شبکه های اجتماعی با ویرایش تصویر رئیس جمهور آمریکا هنگام نوشیدن آب، بار دیگر او را سوژه قرار دادند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۸    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه تمام نیازهای دارویی زلزله زدگان تامین شده است، گفت: هم اکنون هیچگونه کمبود دارویی در این مناطق وجود ندارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۸    
بر پایه گزارش سال 2017 موسسه کلاریویت آنالیتیکس درباره پژوهشگران پراستناد جهان، 7 دانشمند ایرانی از تاثیرگذارترین دانشمندان در پیشرفت علوم شناسایی شدند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۳    
انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه تصمیمی بزرگ و حساس است و آینده و سرنوشت جوانان را رقم می زند. چندین سال پس از تحصیل در دانشگاه ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۰:۱۰    
تصاویری از حضور رهبر معظم انقلاب را در مرقد مطهر حضرت امام رضا (ع) از نظر می گذرانید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۰:۰۵    
هیات منتخب سازمان ملل هرگونه مداخله ایران در حمله موشکی اخیر ارتش یمن به فرودگاه ملک خالد ریاض را رد کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۶    
مهرداد فرید می گوید: فیلم جن زیبا با حضور نورگل یشیل چای بازیگر ترکیه ای ساخته شده و به نمایش درخواهد آمد و امکان تغییر بازیگر وجود ندارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۶    
خوشبختانه درست برعکس است. چون رمز کار زود پز فشار بالاست، نه حرارت بالا و درست به همین دلیل بیشتر مواد مغذی غذا در آن حفظ می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۱    
دختربچه 12 ساله اصلاندوزی که در زلزله 5.4 ریشتری چهارشنبه گذشته مصدوم شده بود، صبح امروز فوت کرد .
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۶    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: باید به فکر اسکان موقت زلزله زده گان باشیم.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۶    
محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۶    
داور بین المللی فوتبال ایران با ابراز خرسندی از انتخابش به عنوان یکی از داوران جام جهانی 2018 گفت: تمام تلاشم را می کنم که تیم داوری ایران به عنوان یکی از تیم های اصلی به جام جهانی برود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۱    
گزارش منتشر شده از سوی موسسه ای روسی فاش کرد، زبان روسی پس از زبان های عربی و انگلیسی در رتبه سوم رایج ترین زبان ها میان داعشی ها قرار داشته و روس ها حدود هشت درصد از داعشی ها را تشکیل می دهند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۱    
بر اساس مصوبه هیئت دولت،کمک بلا عوض به ازای هر خانوار زلزله زده کرمانشاه 5میلیون تومان برای احداث 11000 واحد مسکونی روستایی و مجموعا 55 میلیارد تومان اختصاص خواهد یافت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۶    
منبع: تسنیم
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۶    
محققان دانشگاه استکهلم سوئد در بررسی های خود متوجه شدند که قرار گرفتن در معرض سرما می تواند سبب چربی سوزی شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۱    
اولین عمل پیوند سر انسان در چین با موفقیت انجام شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۱    
دولت دوازدهم با وعده بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم چند ماهی می شود که شروع به کار کرده اما نه تنها با بهبود وضعیت اقتصادی روبه رو نیستیم بلکه هرازچندگاهی شاهد تصمیمات و سیاست هایی از جانب دولت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۶    
فرمانده بهداشت و درمان آجا اقدامات ارتش در رسیدگی به مجروحان و مصدومان زلزله کرمانشاه را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۱    
سه چهارم نمک مصرفی ما از طریق مصرف مواد غذایی آماده جذب بدن مان می شود مثل غذاها و سبزیجات کنسرو شده، همبرگرها، سیب زمینی سرخ کرده و در حالت کلی تمام فست فودها، سوسیس و کالباس و غیره.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۱    
مرتضی: خب بچه، یه کلمه حرف بزن بگو کجا دعوا شده؟ دوست امیر: من نمیدونم آقا مرتضی: خوب من نمیدونم آقا را از اول بگو به جای اینکه اینجوری لات بازی در بیاری ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۱    
دستیار ارشد رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل، با اشاره به نشست سه جانبه آنتالیا گفت: جنگ افروزان در سوریه و منطقه از نفس افتاده اند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۴:۰۶    
منبع: تسنیم منبع: تسنیم
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۱    
داور بین المللی کشومان در جام جهانی 2018 قضاوت خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۶    
بازیگر سریال "یوسف پیامبر" گفت: حضرت ثامن الائمه برآورده کننده تمامی حاجات است. هر ایرانی که به درگاه ایشان برود بی شک دست خالی برنگشته و به حاجت خود می رسد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۶    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از امروز پخش بسته های غذایی 72 ساعته به خانواده های حادثه دیده آغاز می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۱    
طی حکمی از سوی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد زینب قربانی خلف آباد به عنوان دبیر ستاد برگزاری اولین همایش بانوان خیر سلامت استان منصوب شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۱    
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بویراحمد در نشست مجمع خیرین سلامت این شهرستان گفت: 5 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی به مناطق حاشیه نشین شهر یاسوج تخصیص داده شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۱    
در بازار امروز - شنبه - هر گرم طلای 18 عیار به 127 هزار تومان رسیده و دلار آمریکا 4100 تومان به فروش می رسد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۶    
با رسیدن فصل پاییز شهر تهران جلوه ی زیبایی پیدا کرده است.پاییز در تهران نیز، همیشه حال و هوای خاص خود را داشته است این فصل همچنین فرصت خوبی برای گشت و گذار در پایتخت به شمار می رود چرا که نه دیگر با ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۶    
بازیگر سریال ولایت عشق گفت:امیدوارم همه ما بتوانیم در زندگی راهی را که الگویش امام رضا (ع) بودند را پیش بگیریم ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۶    
ایام شهادت امام رضا(ع) خورشید تابان آسمان امامت و ولایت بر همه شیعیان و علاقه مندان به اهل بیت (ع) تسلیت باد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۶    
بازیگر سریال یوسف پیامبر(ع) گفت: یک اثر هنری وقتی عرضه می شود همه مخاطبان اعم از کودک، جوان و پیر را تحت الشعاع قرار می دهد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۱    
رئیس پلیس اطلاعات ایلام گفت: روز گذشته افرادی که با برپا کردن چادر اقدام به جمع آوری غیر قانونی و تصرف به نفع خود فعالیت می کردند، از سوی پلیس دستگیر شدند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۱    
کارشناس علوم قرآنی گفت: بسیاری از عاشقان اهل بیت نام فرزندانشان را رضا می گذارند و به همین دلیل همواره توصیه شده که در امور مربوط به اخلاق و رفتار نیز همواره ایشان را الگوی خود قرار بدهند و از ایشان ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۶    
رییس سازمان بهزیستی کشور از تامین 9 کانکس برای مهدکودک در مناطق زلزله زده خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۱    
تاکسی های اینترنتی فعال در کشور، از تاریخ 30 آبان ماه جاری موظف به منع استفاده از اپلیکیشن مسیریاب ویز (Waze) شدند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۱    
توانایی حیوانات در پیش بینی زلزله از گذشته دور تا کنون مورد توجه انسان بوده و این قدرت فرابشری، که در افسانه های کهن بازتاب یافته، امروز با بررسی های علمی نیز تایید شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۱    
هزینه ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 97 اعلام شد و داوطلبان از دوشنبه 29 آبان می توانند شرایط و جزئیات را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۶    
رسانه های انگلیسی امیدوارند تا شاگردان ساوت گیت با تیم ملی ایران همگروه شوند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: مردم از ارسال مواد فاسد شدنی، غذای گرم و هرگونه کمک غیر نقدی و وسایل کهنه و دست دوم به مناطق زلزله زده خودداری کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۶    
بازار النحله در ریاض عربستان یکی از مراکز اصلی برای زنان و دخترانی است که مایل به خرید ابزار آلات موسیقی هستند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۱    
شرکت گوگل به تازگی نقشه خود را آپدیت کرده و تغییراتی در طراحی و ظاهر آن به وجود آورده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۱    
مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر با بیان اینکه "هم اکنون تمامی شهرها و روستاهای زلزله زده برق دار هستند" ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۱    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه تمامی پروازهای بعد از ساعت 24 تا 6 صبح فرودگاه مهرآباد باید متوقف شود ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۱    
معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان لیست موسسات و شرکت های لغو مجوز شده و همچنین لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو را به روز کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۱    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه امکان افزایش آمار جانباختگان طی روزهای آینده وجود دارد، گفت: اعتباری برای اسکان موقت زلزله زدگان پیش بینی شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۶    
معجزه باشد یا نه، آنها حالا زنده هستند. بعد از ساعت ها ماندن زیر آوار، نفس کشیدن زیر خرابه های خانه ای که یک روز سقف بالای سرشان بود ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۱    
جمع آوری و زباله و فاضلاب در شهر سرپل ذهاب پس از زلزله تقریبا متوقف شده که این امر می تواند زمینه ساز بروز بیماریهای عفونی در منطقه شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۱    
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه از هفته آینده بازگشایی می شوند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۱    
سرانه مصرف شیر برای هر ایرانی کمتر از 80 لیتر در سال تخمین زده می شود؛ یعنی ایرانی ها حداقل سه برابر کمتر از اروپایی ها شیر مصرف می کنند. این سرانه مصرف پایین لبنیات در ایران، ریشه های مختلفی دارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۱    
رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران، ری و تجریش از بازدید و پایش منطقه "کن" خبر داد و گفت: در هر منطقه ای که ببینیم ارتفاع یا سطح منطقه به گونه ای است که می تواند فاضلاب های بالادست را به سمت خود هدایت ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۶    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دخالت رئیس جمهور فرانسه در موضوع موشکی ایران را به نفع مکرون و این کشور ندانست و با هشدار درخصوص مداخله در امور داخلی کشورمان به او توصیه کرد سعی کند مانند مارشال دوگل ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۶    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر تاکید دارد که در سال های گذشته هیچ گونه دستورالعملی مبنی بر لزوم فروش سکه به شکل وکیوم شده صادر نشده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۶    
عضو علی البدل هیئت مدیره اتحادیه کالای کشباف و جوراب تهران گفت: با توجه به شرایطی که در ایران برای تولیدکنندگان پوشاک وجود دارد می توان گفت در بازارهای خارجی رقابت برای تولیدکنندگان ایرانی راحت تر ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۱    
سپاه پاسداران که همگام با ارتش و سایر نیروهای مسلح از آغازین ساعات وقوع زلزله در مناطق غربی کشور، هم اکنون در حال توزیع کمک های خود در روستاها است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۱    
براساس آخرین نقشه های هواشناسی از بعد ظهر روز یکشنبه با نزدیک شدن یک سامانه بارشی به کشور، ابتدا بارش های پراکنده در مناطق شمال غرب و غرب کشور رخ می دهد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۱    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از ادامه خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد و گفت: هم اکنون چندین واحد مهندسی، جهادی و درمانی سپاه کردستان در مناطق زلزله زده حضور دارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور گفت:ترددخودروهای فاقد مجوز در محورهای اسلام آباد-دالاهو-سرپل ذهاب-قصرشیرین ممنوع است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۳۱    
دنیای اقتصاد جدول زیر را منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۳۱    
رئیس جمهور آمریکا بدون اشاره به تعهدات آمریکا در توافق هسته ای با ایران اعلام کرد که می توان حجم خرید نفت از ایران را کاهش داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۳۱    
نخست وزیر مستعفی لبنان بامداد شنبه با بیان اینکه در راه فرودگاه ریاض است گزارش ها درباره بازداشتش در عربستان سعودی را تکذیب کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۱    
همه ما صبح ها که از خواب بیدار می شویم شرایطی مشابه را در دهان خود تجربه کرده و به واسطه بوی بد شکل گرفته در این قسمت از بدن تمایلی نداریم پیش از مسواک زدن با فرد دیگری صحبت کنیم ...