پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۲:۳۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 30 آذر 1396 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 1 فروردین 1396 ملیت 1 اردیبهشت 1396 ملیت 1 خرداد 1396 ملیت 1 تیر 1396 ملیت 1 مرداد 1396 ملیت 31 شهریور 1396 ملیت 1 مهر 1396 ملیت 30 آبان 1396 ملیت 2 دی 1396 ملیت 30 بهمن 1396 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 آذر 1396 ملیت 2 آذر 1396 ملیت 4 آذر 1396 ملیت 5 آذر 1396 ملیت 6 آذر 1396 ملیت 7 آذر 1396 ملیت 8 آذر 1396 ملیت 9 آذر 1396 ملیت 10 آذر 1396 ملیت 11 آذر 1396 ملیت 12 آذر 1396 ملیت 13 آذر 1396 ملیت 14 آذر 1396 ملیت 15 آذر 1396 ملیت 16 آذر 1396 ملیت 17 آذر 1396 ملیت 18 آذر 1396 ملیت 19 آذر 1396 ملیت 20 آذر 1396 ملیت 21 آذر 1396 ملیت 22 آذر 1396 ملیت 23 آذر 1396 ملیت 24 آذر 1396 ملیت 25 آذر 1396 ملیت 26 آذر 1396 ملیت 27 آذر 1396 ملیت 28 آذر 1396 ملیت 29 آذر 1396 ملیت 30 آذر 1396 
ملیت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۳:۲۲    
مقامات کاخ سفید نیز طی روزهای اخیر با اتهام پراکنی علیه کشورمان در حوزه های دفاعی و موشکی، همچنان در حال خرید زمان بیشتر برای جمع بندی در خصوص برجام هستند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۱:۴۲    
رئیس انجمن مخترعین خراسان رضوی مدعی شد که زلزله تهران را دو روز قبل از وقوع پیش بینی کرده بودم.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۲    
در این مطلب بهترین گوشی ها از نظر دوربین در سال 2017 را معرفی خواهیم کرد. از آنجایی که دوربین اهمیت زیادی در یک گوشی هوشمند دارد، آشنایی با بهترین دوربین موبایل برای خرید به ما کمک می کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۷    
استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله گفت: خشکسالی، گرم شدن زمین و تغییر اقلیم منجر به لرزه خیز شدن مکانی نمی شود، اما این عوامل می تواند مکان لرزه خیز را مستعد رخداد زلزله کند.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۲    
حضور سوپراسپرت گرانقیمت پورشه 911 لایم گلد در خیابانهای تهران.
ملیت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۷    
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۸    
محمد حسین مقیمی ضمن تکذیب خبری به نقل از وی مبنی بر تأکیدش بر خروج شهروندان تهرانی از شهر که در برخی سایت های خبری منتشر شده است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۸    
مسابقات رزمی آزاد در تایلند باعث شد یک ورزشکار در اثر ضربه شدید حریفش دچار شکستگی دلخراش جمجمه شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۳    
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه مردم در نهم دی ماه 88 با هوشیاری فتنه را متوقف کردند، گفت: در فتنه 88 ماهیت افرادی که با نظام جمهوری اسلامی زاویه پیدا کرده بودند ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۳    
سایت اسپورتس روسیه فهرستی از 10 بازیکن گران قیمت لیگ برتر فوتبال این کشور را منتشر کرد که نام سردار آزمون نیز در میان آن ها دیده می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۸    
با وجودزلزله شب گذشته تهران قیمت طلا و ارز امروز در بازار نوسان چندانی نداشت؛هرچند که در بازارهای جهانی با وجود تعطیلات سال نو میلادی شاهد نوسان در دو گروه کالایی نفت و طلا هستیم.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۸    
مسئول مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: زمان دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد به دلیل مشکلات نور ورزشگاه غدیر اهواز تغییر کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۸    
جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: برای کنترل ترافیک شب یلدا، از نیروهای مناطقی که مشکل کمتری دارند مثل مناطق جنوبی، برای مناطق شمالی و مرکزی کمک گرفته ایم.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۸    
اداره کل انتقال خون استان تهران در اطلاعیه ای از شهروندان خواست برای اهدای خون اقدام کنند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۸    
رئیس پایگاه اطلاعات لرزه ای کشور با بیان اینکه نمی توان گفت زمین لرزه دیشب اصلی بوده باشد، گفت: تا کنون 15 پس لرزه رخ داده که بزرگترین آن 2.6 ریشتر بوده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۳    
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: درهای مجموعه های بزرگ ورزشی تهران شامل آزادی، انقلاب، شهید شیرودی و کشوری در پی وقوع زلزله تا 48 ساعت آینده نیز به روی مردم باز است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۸    
زلزله ای به قدرت 5.2 ریشتر تهران، کرج و قم را لرزاند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۳    
کدام گوشی در سال 2017 بهترین باتری را دارد؟ از نظر زمان شارژ مجدد، کدام گوشی سریعتر از بقیه شارژ می شود؟
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۸    
استاد پژوهشگاه زلزله شناسی گفت: زلزله شب گذشته پیش لرزه نبود و یک زلزله اصلی است. پیش بینی زمین لرزه شدید صحت ندارد و چنین پیش بینی وجود ندارد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۸    
استاندار تهران گفت: شهر تهران با جمعیت 5/5 میلیون دیشب شرایط سختی داشت. به سازمان های مربوطه برای حضور در شرایط اضطرار در شهر و شهرستان های استان تهران آماده باش اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۸    
محمد انصاری پس از زلزله شب گذشته، استوری جالبی را در اینستاگرامش منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۸    
یک سبد یلدا با محاسبه یک کیلو هندوانه3000تومانی، یک کیلو آجیل 68000تومانی، یک کیلوسیب 4000تومانی، خرمالو 5000تومانی، شیرینی15000تومانی،پرتقال 3000تومانی و انار 8000 تومانی 108هزار تومان است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۳    
مدیر مرکز لرزه نگاری استان کرمانشاه با اشاره به گذشت 40 روز از وقوع زمین لرزه بزرگ 7.3 ریشتری استان در شامگا 21 آبان، گفت: تعداد پس لرزه های به وقوع پیوسته تا امروز به یک هزار و 454 مورد رسیده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۳    
قیمت دلار در بازار آتی 10 تومان پایین تر از نرخ نقدی معامله شد. این افت قیمت در معاملات فردایی که حکم بازار ارز آتی داخلی را دارد، نشانه ای از کاهشی شدن انتظارات قیمتی معامله گران بود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۳    
رئیس انجمن صنفی نمایندگی های سایپا در استان کرمانشاه گفت: سایپا علاوه بر ارائه خدمات امدادی و تعمیرگاهی به خودروهای آسیب دیده ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ثبت نام اعزام زمستانی از امروز تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، گفت: در این دوره از اعزام ها 185 هزار نفر از 16 دی تا 22 اسفند به عتباب سفر خواهند کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۸    
تمرین امروز (پنجشنبه) پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که اکثر بازیکنان ماسک بر دهان خود داشتند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۸    
رئیس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: یک احتمال این است که زلزله دیشب، انرژی درونی لایه های زمین را تخلیه کرده و احتمال دیگر این است که باعث فعال شدن این انرژی شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۳    
طبق اعلام هواشناسی در روز جمعه باران؛ سواحل دریای خزر، دامنه های البرز و تا حدی شمال شرق کشور را در برخواهد گرفت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم حائری شیرازی پیام تسلیتی صادر کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۸    
فرمانده سپاه تهران بزرگ وجود تفکر خوش لفظ ها در انقلاب را عامل ترس و واهمه دشمنان دانست.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۸    
ملی پوشان ایران در آخرین رده بندی سال 2017 کماکان برترین تیم آسیا و سی و دوم جهان هستند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۸    
جدول قیمت خودروهای داخلی به شرح زیر است با این توضیح که جدول چهارم متعلق به خودروهای خارجی است: منبع:فارس منبع:فارس
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۸    
استاندار تهران گفت: مدیران استان تهران تا عادی شدن شرایط، حق خروج از استان تهران را ندارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۳    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در حال حاضر محورهای 3 استان تهران، البرز و قم باز است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۸    
مهران مدیری در برنامه تلویزیونی دورهمی میزبان گروه موسیقی دال بود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۸    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: خواننده رپ معروف در ساعت 20:15 دیروز به ارتکاب جنایت و قتل همسر مادرش با انگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۸    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش جمهوری اسلامی گفت: با توان و تسلط کامل نیروی هوایی، آسمان ایران اسلامی برای دشمنان جهنمی است که جرات ورود به آن را ندارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۳    
در برنامه 90 دوشنبه شب حسین هدایتی اشاره ای داشت به ماجرای کاوه رضایی و اینکه 800 میلیون به عنوان پیش پرداخت داده تا با او قرارداد ببندند ولی آن پول به کاوه نرسیده و در نهایت این بازیکن به استقلال ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۳    
برنامه های تاکتیکی تیم ملی، روش بازی، فهرست نفرات، جابه جایی در ترکیب و انواع و اقسام سوال های اینچنینی را فقط کی روش می تواند پاسخ بدهد ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۳    
رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مجتبی جباری و باشگاه استقلال توصیه به سازش شدند، گفت: جلسه طرفین باید بعد از گرفتن یکسری استعلامات تجدید شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۳    
فرماندار قرچک در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان با بیان این که گسل دشت ورامین فعال است، از دستگاه های خدمات رسان قرچک خواست به جدیت پیگیر باشند و خارج از شهرستان نروند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۸    
صابر ابر بازیگر سینما اینستاگرام خودش را با پستی در مورد زلزله تهران بروز کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۳    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی می گوید:گسل ماهدشت احتمالا با توجه به تهاتری که با گسل های دیگر همچون گسل ایپک و اشتهارد دارد باعث زلزله بزرگ تری در تهران و البرز شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۳    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای دیدار با مردم مناطق زلزله زده و بررسی روند اسکان موقت زلزله زدگان به همراه جمعی از مدیران این وزارتخانه صبح امروز وارد استان کرمانشاه شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۳    
سردار کوثری با بیان اینکه عربستانی ها به هیچ وجه نمی توانند بر ملت یمن غلبه کنند، گفت: اکنون هزار روز از این جنگی که سعودی ها آن را به راه انداخته اند می گذرد و سعودی هایی که قرار گذاشته بودند یک ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۸    
داستان آلودگی هوا در شهرهای بزرگ کشور به روایت های تکراری در تقویم سالانه ما بویژه در شهری مثل تهران تبدیل شده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۸    
موسسه لرزه نگاری آمریکا شدت زلزله دیشب تهران را 4.9 ریشتر گزارش کرده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۳    
تهران -تعدادی از مردم پایتخت پس از زلزله 5.2 ریشتری شامگاه چهارشنبه با مراجعه به مراکز اسکان اضطراری در سطح شهر تهران،شب را در آنجا سپری کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۳    
آخرین قیمت انواع گوشی موبایل در بازار
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۳    
پیکر مطهر جانباز شهید علی خوش لفظ راوی وقتی مهتاب گم شد با حضور مردم و جمعی از شخصیت های لشکری و کشوری تشییع شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۳    
طرز و روش زندگی ما، چیزی که می خوریم و می نوشیم و نحوه رفتار با بدنمان می توانند به اندازه سلامتی فیزیکی و روحی روانی، بر روی حافظه ما تاثیر بگذارند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۳    
اسماعیل فرزانگان، رییس شبکه شتاب نگاری کشور ضمن اعلام ثبت شتاب بالا در ایستگاه مردآباد در نزدیک کرج گفت: این میزان شتاب زیاد بوده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۳    
وداع با پیکر آیت الله حایری شیرازی در مسجد امام حسن عسکری (ع) در قم.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۳    
گزارش ها حاکی از ورود یک خودرو به میان عابران پیاده در شهر ملبورن استرالیا است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۸    
هوای سرد در فصل زمستان پوست سر را هرچه بیشتر مستعد خشکی می سازد، زیرا رطوبت طبیعی آن را از بین می برد. بر همین اساس، مشکل شوره سر و خارش پوست سر شکل می گیرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز بر لزوم بکارگیری همه امکانات برای دعوت به نماز تاکید کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۸    
رییس شورای شهر تهران گفت: خوشبختانه مردم شب گذشته خوب عمل کردند ولی بعد از این روی تاب آوری پایتخت تصمیم گیری می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۳    
با توجه به زلزله اخیر در برخی از استان های کشور، رسیدگی به کیفیت ساخت و ساز از اهمیت بالایی برخوردار است که در این میان تهران با توجه به جمعیت زیاد و ساخت و سازهای متعدد باید در راس مدیریت صحیح از ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۸    
سامانه گسله شمال تهران با طول تقریبی 100 کیلومتر، گسلی فعال است که متوسط دوره بازگشت زلزله های روی این گسل حدود سه هزار و پانصد سال است ...
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز بر لزوم بکارگیری همه امکانات برای دعوت به نماز تاکید کردند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۳    
نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل در حساب توئیتری خود با اشاره به رأی روز پنجشنبه سازمان ملل در خصوص انتقاد از انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، سخنان تهدیدآمیز ترامپ را تکرار کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۳    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس جزئیات طرح جدید مجلس درباره قیمت بنزین در بودجه سال 97 را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۸    
رئیس پلیس راه البرز گفت: ریزش سنگ در محور کرج-چالوس جزئی بود و پاکسازی شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۸    
در هنگام وقوع زلزله به توصیه های زیر توجه کنید.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۳    
معاون استاندار تهران گفت: ادارات و بانک های تهران پنج شنبه تعطیل نیست.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۸    
مدیر بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: گسل اشتهارد گسل جوانی است و قبلا هم سابقه زمین لرزه های شدید از طریق این گسل وجود داشته است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۸    
پلیس فتا هشدار داد که در حال حاضر ارایه اطلاعات صحیح از اصول قانونی و اخلاقی منابع خبری است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۸    
سخنگوی ارتش از اعلام آماده باش به یگان های مختلف استان تهران و استان های همجوار برای امداد رسانی به حادثه دیدگان احتمالی زلزله تهران خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۸    
دبیر کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات از رفع اختلال پیش آمده در شبکه تلفن همراه و آمادگی وزارت ارتباطات برای ارسال پیامک برای تمامی شهروندان تهرانی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۸    
منتخب تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز پنجشنبه، 30 آذر منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۸    
همه زلزله های تهران جز زلزله 5.2 ریشتری زیر 2.1 ریشتر و خفیف بوده است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۳    
آلکمار در شب صعود علیرضا جهانبخش توانست به مرحله بعد راه یابد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۳    
برای خرید موتور سیکلت کویر مدل T2-250 سال 1394 با کارکرد 11 هزار کیلومتر به سرمایه 4 میلیون و 500 هزار تومانی نیاز است.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۳    
معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران با اعلام خلوتی معابر در حال حاضر گفت: طرح ترافیک امروز از ساعت 6:30 در محدوده خود آغاز شده و تا ساعت 13:30 ادامه خواهد داشت.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۸    
در پی رخداد زلزله شب گذشته تهران، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: برگزاری ازمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور امروز لغو شد و زمان برگزاری این آزمون متعاقبا اعلام می شود.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۸    
مرحوم آیت الله العظمی بهجت (ره) به هنگام وقوع زمین لرزه توصیه ای فرمودند.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۳    
زلزله 5.2 ریشتری تهران و برخی دیگر از استان های کشور را لرزاند. مردم شهر تهران از وحشت زلزله به کوچه و خیابان ها آمدند/ عکس: مهدی کرمی
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۳    
رییس سازمان امداد و نجات از مصدومیت 97 نفر و کشته شدن 1 نفر بر اثر زلزله 5.2 ریشتری در تهران و البرز خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۳    
رییس سازمان مدیربت بحران کشور آخرین آمار مصدودمان زمین لرزه اخیر را اعلام و تاکید کرد مصدومیت ها ناشی از ریزش آوارو تخریبی نبوده است.