پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۵۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 30 آبان 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 آبان 1397 ملیت 2 آبان 1397 ملیت 3 آبان 1397 ملیت 4 آبان 1397 ملیت 5 آبان 1397 ملیت 6 آبان 1397 ملیت 7 آبان 1397 ملیت 8 آبان 1397 ملیت 9 آبان 1397 ملیت 10 آبان 1397 ملیت 11 آبان 1397 ملیت 12 آبان 1397 ملیت 13 آبان 1397 ملیت 14 آبان 1397 ملیت 15 آبان 1397 ملیت 16 آبان 1397 ملیت 17 آبان 1397 ملیت 18 آبان 1397 ملیت 19 آبان 1397 ملیت 20 آبان 1397 ملیت 21 آبان 1397 ملیت 22 آبان 1397 ملیت 23 آبان 1397 ملیت 24 آبان 1397 ملیت 25 آبان 1397 ملیت 26 آبان 1397 ملیت 27 آبان 1397 ملیت 28 آبان 1397 ملیت 29 آبان 1397 ملیت 30 آبان 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۰    
فوتبال بازی کردن پنج نماینده بریتانیا در صحن مجلس اعتراض رئیس مجلس عوام را در پی داشته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۵    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مهمترین عامل مرگ و ناتوانی در ایران را، عارضه فشار خون عنوان کرد. این در حالی است که 80 درصد مرگ های ناشی از فشار خون، قابل پیشگیری هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۰    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز، پنجشنبه اول آذرماه، 4 میلیون و 110 هزار تومان معامله شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۵    
ایلیاس یالچینتاش، خواننده مشهور ترکیه ای با انتشار توئیتی در خصوص علاقه خود به تیم تراکتورسازی خبرساز شد و از این باشگاه به عنوان تیم محبوب خود یاد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۰    
سرپرست شهرداری تهران تاکید کرد: شورای عالی استان ها جایگاهی هم عرض قوا دارد و می تواند همانند سه قوه لایحه به مجلس شورای اسلامی ارسال کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۰    
شهردار پیشین تهران با تاکید بر اینکه تقویت نهاد شوراها را وظیفه خود می داند، گفت: تقویت نهاد شوراها وظیفه ای مدنی و ملی است و همه باید در این مسیر گام هایی موثر بردارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۰    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه امروز نگرش و توقع مردم نسبت به شوراها تغییر کرده است، افزود ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۵    
فیلم سینمایی "رابین هود" بالاترین هزینه تبلیغات را با رقم 7 میلیون و 880 هزار دلار داشته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۵    
رییس سازمان حج و زیارت از دارندگان فیش حج تمتع خواست نسبت به تکمیل و به روز رسانی اطلاعات خود اقدام کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۰    
فروش این محصول که شرکتی در نیوزلند آن را تولید کرده، آنقدر زیاد بوده که خریداران جدید باید 6 تا 8 هفته برای رسیدن محصول به دستشون صبر کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۱    
کیفیت هوای تهران امروز با وجود کاهش 9 واحدی آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون نسبت به روز قبل با شاخص 110 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۰    
هم زمان با مشخص شدن همراهی ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی با نمایش اپرای هفت شهر عشق ، ابوالفضل پورعرب، هانیه توسلی و محمدرضا فروتن به عنوان بازیگران این اثر معرفی شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۵    
نعیمه نظام دوست با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: امروز سی ام آبان ماه درست یکسال از عمل اسلیو معده من میگذره و جشن تولد یکسالگی منه
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۵    
آسمان سومین ماه از سومین فصل سال میزبان ماه نو، ماه کامل و بارش شهابی جوزایی است و در نهایت انقلاب زمستانی به وقوع می پیوندد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۵    
در اجرای وظیفه ابلاغی به سازمان خصوصی سازی از سوی شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل (44) مبنی بر دریافت سود سهام عدالت از شرکت های سرمایه پذیر و واریز آن به حساب مشمولین ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۰    
یک مقام مسئول گفت: در شرایط کنونی قیمت گوشت گوسفندی به دلیل خروج غیرقانونی دام زنده از مرزهای کشور به طور لحظه ای در نوسان است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۰    
بانک جهانی با ارائه نسخه سیاستی برای بازتنظیم بازار مسکن در کشور هایی که خانه اولی ها در آنجا توان خرید را از دست داده اند ، راهکار ضدتورمی در این بخش را معرفی کرد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۰    
در طب سنتی، غذا های خونساز از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و روش ها و خوراکی های در دسترس بسیار زیادی برای درمان کم خونی وجود دارند؛ در این مطلب با این روش ها و خوراکی ها بیشتر آشنا می شوید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۰    
پای مرغ از غنی ترین منابع کلسیم و ویتامین D. است. پیشگیری و درمان مشکلات استخوانی، رفع افسردگی و حفظ سلامت ناخن ها و پوست از خواص پای مرغ است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۰    
نوشیدن آب کافی می تواند پوست، ماهیچه ها، استخوان ها و مفاصل را حمایت کند. آب به سلول های بدن کمک می کند تا مواد مغذی را جذب و با عفونت ها مبارزه کند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۰    
دادستان امارات یک زن مراکشی را به اتهام کشتن، سلاخی و طبخ نامزد غیر رسمی اش بازداشت کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۵    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۵    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران گفت: فروشندگان آجیل و خشکبار طی روز های اخیر به دلیل افزایش قیمت، حدود یک چهارم سال گذشته در بازار بیشتر فروش نداشته اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۵    
بهروز افخمی از احتمال پخش برنامه سینمایی هفت از نیمه دی ماه خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۵    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: فهرست اسامی اعلام شده تیم ملی فوتسال صحت ندارد و من حتی برخی از اسامی اعضای کادری که اعلام شده بود را نمی شناختم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۵    
معاون وزیر کار اعلام کرد: توزیع بسته های حمایتی کارکنان دولت دارای حقوق ماهانه کمتر از 3 میلیون تومان هفته آینده پس از تعطیلات آغاز می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۰    
50 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن پنج شنبه و جمعه (اول و دوم آذر ماه) و یکشنبه (4 آذر ماه) در روزهای تعطیل از شبکه های سیما روی آنتن می رود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۰    
قرار است جنسیس G90 به زودی در معرض دید عموم قرار گیرد، اما اندکی مانده به رونمایی رسمی تصاویری از این خودرو با حداقل پوشش های استتاری در فضای مجازی منتشر شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۰    
یکی از قضات کمیته اخلاق فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به ظن فساد مالی در کشور زادگاهش یعنی مالزی، بازداشت و از سمت ریاست مرکز حکمیت بین المللی آسیا واقع در مالزی، استعفا کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۰    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جنگ اقتصادی ساده ترین مشکل پیش روی انقلاب است گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۰    
همتی با تأکید بر ضرورت تشکیل بازار آنی ارز در کشور گفت: الان فقط روی معاملات نقد برنامه ریزی می کنیم و بعداً حواله ها هم اضافه می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۵    
سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری امور فرهنگی باشگاه پرسپولیس به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) قبل از دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز کنسرت موسیقی برگزار می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه، یک روز پس از وعده به اینکه واشنگتن به رغم قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد آل سعود از ریاض حمایت می کند، از عربستان بابت کاهش بهای نفت تشکر کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۵    
رئیس دپارتمان داوری درباره ادعای وحید بیاتلو صحبت کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۵    
عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان، تغییر ولیعهد به خاطر کشته شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد هیات حاکمه را رد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۰    
فرمانده ناجا بر راه اندازی مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری های سراسر کشور تا پایان سال خبرداد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۰    
وبسایت رسمی برنامه نود - بر اساس آخرین نظرسنجی صدا وسیما، برنامه نود عنوان پرمخاطبان ترین برنامه تلویزیونی را به خود اختصاص داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۰    
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به کاهش نسبی دمای هوا در استان، گفت: فعالیت های صیادی در دریای مازندران ممنوع شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۰    
وزیر خارجه عربستان بار دیگر مدعی شد که حکومت این کشور و شخص ولیعهد نقشی در قتل جمال خاشقجی نویسنده سعودی ندارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۵    
وزیر انرژی و منابع آبی اسرائیل روز چهارشنبه گفته که ایران تنها تهدید بالقوه علیه موجودیت اسرائیل به شمار می رود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۵    
درحالیکه این روزها بحث از دسترس خارج شدن تلگرام طلایی طرح شده است، یوتیوب طلایی در دسترس کاربران قرار گرفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۵    
یک استاد علوم اجتماعی گفت: ایران بر روی گسل 'آلپی مالیا' یکی از خطرناک ترین گسل های زمین شناسی جهان قرار گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۵    
باشگاه پرسپولیس تهران با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد که تمامی ظرفیت فروش بلیت دیدار این تیم برابر تراکتورسازی تبریز به طور الکترونیکی به فروش خواهد رفت و هیچ بلیتی به شکل سنتی و در ورزشگاه فروخته نمی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۰    
وزیر خارجه ترکیه با درخواست دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا برای قطع واردات محصولات نفتی از ایران در ضرب الاجل 6 ماهه موافقت نکرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
فروش خانه به اتباع خارجی در ترکیه طی ماه اکتبر امسال با افزایش 134.4 درصدی نسبت به ماه مشابه سال 2017 روبرو شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان در پیش نویس لایحه بودجه 1398 کل کشور دیده شده و بنابراین برای امسال افزایش حقوقی نداریم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۵    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان می گوید رویای جنگ طلب های آمریکایی برای ریشه کن کردن ملت ایران هرگز محقق نخواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۵    
معاون وزیر امور خارجه گفت: ابتکارات جدیدی در خصوص SPV در حال طراحی است و مذاکرات کارشناسی ما با آنها ادامه دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۵    
بانک مرکزی اعلام کر د: 1.2 میلیون فقره چک به ارزش 148 هزار میلیارد ریال در مهرماه 1397 در کشور برگشت داده شده که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 14.3 درصد و 5 درصد کاهش نشان می دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۵    
رئیس جمهوری سابق آمریکا، ترامپ را یک نژادپرست خشمگین و سردرگم توصیف کرده که هیچ حس مسئولیتی در قبال کشور ندارد و همین مساله باعث شده تا نتواند مشکلات مردم را حل کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۵    
جالب است بدانید در بعضی از کشور های پیشرفته مانند ژاپن، در داخل قوطی های آدامس یک بسته کاغذ قرار داده شده است تا بعد از خوردن آدامس آن را داخل کاغذ قرار داده و دور بیاندازند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۰    
از روز دوشنبه ساعت 20:45 بانوی عمارت کنداکتور شبکه سوم سیما را تحویل می گیرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۰    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، هدف از مانورطرح زمستان 97 را آرامش خاطر برای شهروندان تهرانی دانست و گفت: با همدلی می توانیم در شرایط بحرانی به شهروندان خدمات رسانی کنیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۵    
با اعلام رئیس سازمان خصوصی سازی، رئیس جمهور دستور به جریان افتادن مجدد پروسه خصوصی سازی استقلال و پرسولیس را صادر کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۵    
با فراهم بودن امکان سفارش آن لاین در اینترنت، برخی از سودجویان در شبکه های اجتماعی محبوب، به فروش داروهای تقلبی و غیرمجاز اقدام می کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۵    
از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده در استان های واقع در جنوب غرب و جنوب کشور بارش شدید خواهیم داشت همچنین از بعدازظهر جمعه با نفوذ هوای سرد شمالی به سواحل خزر ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۵    
سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری به مناسبت هفته وحدت، فیلم سینمایی محمد (ص) به کارگردانی مجید مجیدی را در 45 شهر فاقد سینما نمایش می دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۵    
مدیرعامل سابق پرسپولیس همواره با صراحت لهجه خود گزینه فوق العاده ای برای صحبت با اصحاب رسانه است و اکنون در روزهایی که دوباره خبرساز شده در خصوص مسائل جالب توجهی صحبت کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۰    
معاون نظارت شورای شهر تهران در مورد اجرای فاز دوم بازگشایی پیاده راه 17شهریور توضیحاتی را ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۰    
قائم مقام معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با بیان این مطلب که بازنگری طرح تفصیلی تهران در دستور کار است، گفت: مهم ترین مأموریت حوزه شهرسازی و معماری در پنج سال آینده ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۰    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از برگزاری جشن بهار مهربانی همزمان با هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر اعظم (ص) با همکاری شهرداری ها در سراسر ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۵    
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال می گوید در صورتی که قانون اجازه ندهد، هیچ کس نمی تواند از راه غیر قانونی در فوتبال بماند و این فدراسیون باید قانونی اداره شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۵    
قیمت طلا و قیمت سکه امروز 29 آبان تا ساعت 13 را مشاهده می نمایید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۵    
نایب رئیس تکواندوی بانوان پخش سرود شاهنشاهی به جای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های قهرمانی جهان تکواندو(پومسه) را اشتباه کمیته برگزاری مسابقات اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۵    
روحانی با اشاره به اینکه اشکالی ندارد که در یک کار کارشناسی اختلاف نظر داشته باشیم، تصریح کرد:باید موضوع را به کارشناس ها واگذار کنیم تا در سطح کارشناسی بحث کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۰    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج بهترین دستاورد انقلاب اسلامی است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: برای بهره مندی از بخشودگی جریمه دو برابری دیرکرد جرایم رانندگی تنها تا پایان آذر ماه فرصت وجود دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۰    
دونالد ترامپ طی مراسمی در کاخ سفید دو بوقلمون روز شکرگزاری را مورد عفو قرار داد. رئیس جمهور آمریکا، به رسم روسای جمهور قبلی این کشور ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: باید خود را برای گذر از تحریم در سال آینده آماده کنیم، به همین دلیل منابع و مصارف بودجه ای سال 98 متفاوت از سال جاری است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۰    
سود مالی 96 شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت از فردا (5شنبه) به مبلغ 175 هزار تومان به حساب مددجویان کمیته امداد و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی واریز می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور با تأیید اظهارات اخیر وزیر امور خارجه پیرامون وجود پولشویی در کشور گفت: موضع ظریف درست است و این موضع همان موضع دولت است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۰    
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: سکته مغزی درمان دارد و امروز در یازده بیمارستان استان اگر بیمار زیر سه ساعت بعد از بروز سکته مراجعه کند احتمال دارد هیچ علامتی از سکته در وی باقی نماند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۰    
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی 360 درجه به ماجرای استعفای جنجالی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و واکنش های او به حمله موشکی حماس می پردازد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۰    
وزیر نفت گفت: احیای کارت سوخت ربطی به افزایش قیمت حامل های انرژی ندارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۵    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه 30 آبان با 745 واحد کاهش به رقم 175 هزار و 713 واحد رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۱    
امیر خانزادی گفت: زیردریایی فاتح و ناوشکن سهند هفته آینده رونمایی می شوند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۶    
رئیس جمهوری آمریکا نگرانی ها درباره استفاده دخترش از یک ایمیل شخصی برای امور دولتی را بی اهمیت دانست ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۶    
کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز ازاجرای محدودیت ترافیکی به منظور تخلیه بارترافیکی در جاده کرج - چالوس در روزهای جمعه دوم و یکشنبه چهارم آذرماه خبرداد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۱    
عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا می گوید دروازه بان ملی پوش پرسپولیس ابتدا در بین گزینه های بهترین بازیکن قاره قرار داشته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۱    
هنرمند نیویورکی، آثار هنری فرش شده ای را خلق می کند از جنس رنگ روغن و به نمایش گذاشته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۱    
نتایج بررسی یکی از آزمایشگاه های تشخیص مواد مخدر تهران نشان داد که روش فعلی مورد استفاده در سنجش مواد مخدر، روشی کارآمد و فراگیر برای همه انواع مواد مخدر رایج نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۱    
نعومی وامیسلی و همسرش دان ویستان تصمیم گرفته اند تا به سبک عصر حجری در کنار هم زندگی کنند. آن دو همه ابزارهای زندگی مدرن را ترک کرده اند و با طراحی یک غار در داخل جنگلی دورافتاده در منطقه کولبروکدیل ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با خبرنگاران در اظهاراتی گستاخانه و توهین آمیز، بار دیگر و برای دومین بار طی یک سال گذشته، ملت ایران را ملتی تروریست خواند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۱    
رییس سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به اینکه هزینه های عتبات عالیات به واسطه نرخ ارز افزایش یافته است، اعطای تسهیلات به قشر دانشجو برای عزیمت به عتبات عالیات تاثیرات مثبتی را به دنبال دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل اتاق مدیریت ضد تحریم در وزارت امور اقتصادی و دارایی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به تحریم های یک جانبه آمریکا در حوزه های مختلفی، چون دارو، غذا و.. ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۶    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (چهارشنبه، 30 آبان ماه) را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۶    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اختصاص هرچه سریع تر بسته های حمایتی به مشمولان گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۶    
مدیرعامل ستاد دیه معتقد است هرچند زندان رفتن مرد بابت مهریه برای زن اغلب پول نمی شود اما با صرف درآمد ملی جهت نگهداری ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۱    
وزیر خارجه ترکیه با ابراز نارضایتی از سطح همکاری ریاض در موضوع قتل خاشقچی، از احتمال درخواست برای تحقیق سازمان ملل در این پرونده خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۱    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه 2 سال است طبق نظر فرماندهی معظم کل قوا دوران اعتلای بسیج نامگذاری شده است گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۱    
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در اطلاعیه ای اعلام کرده است که کارت سوخت احیا خواهد شد اما منتظر افزایش قیمت و سهمیه بندی نباشید بنابراین سوال اینجا است که شیوه احیای کارت سوخت چگونه خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۱    
محققان توصیه می کنند مصرف روزانه نصف فنجان گردو به حفظ سلامت سیستم گوارش و کاهش ریسک سرطان کمک می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۱    
بالاخره در آستانه چهلمین روز قتل فجیع خاشقچی والبته چنانکه پیش بینی میشد ترامپ باگفتن یک دست مریزاد به بن سلمان پرونده قتل خاشقجی را لاپوشانی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۱    
تهیه کننده سریال پس از باران با تایید این مساله که سریال های تلویزیون به سمت غم و اندوه رفته اند، می گوید که ما اجازه شوخی با بسیاری از مسائل اجتماعی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۱    
تیم ملی فوتبال پرتغال که کریستیانو رونالدو را در اختیار نداشت با تساوی یک بر یک در خانه برابر لهستان متوقف شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۶    
افزودن چای های گیاهی به رژیم غذایی برای حفظ و دنبال کردن یک سبک زندگی سالم ایده خوبی است. برای هر شرایطی می توان یک چای گیاهی مناسب یافت تا به بهبود و تسکین علائم آن کمک کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۶    
مدیر کل پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته و با ورود سامانه های جوی به کشور به نظر می رسد روزهای خوش بارشی در هفته آینده در پیش است و بارندگی ها در بیشتر مناطق کشور ادامه ...
  • ۱