پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۳:۴۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 1 تیر 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 2 تیر 1397 ملیت 3 تیر 1397 ملیت 4 تیر 1397 ملیت 5 تیر 1397 ملیت 6 تیر 1397 ملیت 7 تیر 1397 ملیت 8 تیر 1397 ملیت 9 تیر 1397 ملیت 10 تیر 1397 ملیت 11 تیر 1397 ملیت 12 تیر 1397 ملیت 13 تیر 1397 ملیت 14 تیر 1397 ملیت 15 تیر 1397 ملیت 16 تیر 1397 ملیت 17 تیر 1397 ملیت 18 تیر 1397 ملیت 19 تیر 1397 ملیت 20 تیر 1397 ملیت 21 تیر 1397 ملیت 22 تیر 1397 ملیت 23 تیر 1397 ملیت 24 تیر 1397 ملیت 25 تیر 1397 ملیت 26 تیر 1397 ملیت 27 تیر 1397 ملیت 28 تیر 1397 ملیت 29 تیر 1397 ملیت 30 تیر 1397 ملیت 31 تیر 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۹    
تیم ملی کشورمان در پایان هفته دوم مرحله گروهی جام جهانی شانس خوبی برای صعود به دور بعدی دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۴    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از ناسالم بودن هوای تهران طی امروز (4 تیرماه) برای گروه های حساس خبر داد و گفت: در حال حاضر شاخص میانگین کیفیت هوای تهران 112 است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۴    
امسال در حماسه اربعین، مرز های شلمچه، چذابه، مهران و خسروی برای تردد زائران حسینی آماده می شود که در صورت افزایش حجم جمعیت پیشنهاد بازگشایی مرز سومار نیز مطرح شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۴    
یک سایت خبری، شوخی جالبی با مسی انجام داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۴    
دکتر ولایتی، رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی موفقیت تیم رباتیک ایران در مسابقات جهانی کانادا 2018 را تبریک گفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۹    
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد کاهش عوارض ساخت و ساز تهران به طور پایلوت در منطقه چهار در شورای شهر مطرح می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۹    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ام اس نقطه ضعف نیست، تاکید کرد: بیماران ام اس می توانند در جامعه الگوسازی کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۴    
مسعود ده نمکی در اینستاگرامش خبر داد:
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۴    
دیوان بین المللی دادگستری به عنوان رکن قضائی اصلی سازمان ملل متحد اعلام کرد ماه اکتبر (مهرماه) پرونده شکایت ایران از آمریکا در پرونده مصادره 2 میلیارد دلار پول ایران را بررسی می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۴    
کتاب پرندگان آمریکا یکی از پر فروشترین کتاب های جهان است؛ این کتاب در برگیرنده ی اطلاعات نادری است که برای نخستین بار در سال 1827 میلادی منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۴    
دو بازیکن پرتغال در تمرینات و در آستانه بازی حساس مقابل ایران مصدوم شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۹    
در مقابل (اسپانیا)، اما یازده بازیکن شجاع و غیر قابل نفوذ ایران حضور داشتند که کتاب شان را از بر بودند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۴    
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: هاتگرام و طلاگرام پیام رسان نیستند، آن ها در واقع دو فیلتر شکن داخلی با مدیریت واحد هستند که بطور غیر قانونی و بر خلاف دستور قضایی با امکانات وزارت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۹    
نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه تفاوت قیمت کاروان ها به دلیل تفاوت قیمت هتل ها است، گفت: نرخ ارز حج امسال با نرخ ارز مبادله ای محاسبه شد به همین دلیل جهشی در قیمت نداریم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۹    
تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه باید برابر پرتغال به میدان برود. یکی از این دو تیم بعد از پایان مسابقه جشن صعود به مرحله بعد خواهد گرفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۴    
ستاره تیم ملی برزیل از دلایل اشک ریختن پس از برتری 2 بر صفر تیمش پرده برداشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۹    
رییس سازمان انرژی اتمی در نشست اسلو فروم در نروژ به بیان مواضع و اصول سیاست خارجی ایران در زمینه فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۹    
یک موجود جدید هم به پیش بینی کننده های جام جهانی فوتبال اضافه شد.دو گروه از مورچه ها با طی مسافتی بر روی طناب تا ملکه خود،تیم ملی انگلیستان را برنده دیدار با پاناما انتخاب کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۴    
کریم انصاری فرد پیش از دیدار تیم ملی مقابل پرتغال از مردم درخواست کرده تیم را تنها نگذارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۴    
متخصصان معتقدند کاشی کوچک با تصویری از خود داوینچی قدیمی ترین اثر به جامانده از این هنرمند بزرگ است که در سن 18 سالگی خلق شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۴    
هنوز لایی امیری به پیکه سوژه مطبوعات است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۴    
در هند؛ موش ها یک میلیون روپیه (معادل بیش از 15 هزار یورو) اسکناس 200 و 500 روپیه ای را جویده و تکه پاره کرده کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۴    
تیم ملی آرژانتین دیشب عملا از هم فرو پاشید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال دیداری با خبرنگاران پرتغالی داشته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۹    
پرویز پرستویی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام شخصی اش هشتگ صعود ایران را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران به اشتراک گذاشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۴    
پرتغالی ها پس از نمایشی که ایران مقابل اسپانیا داشت از رویارویی با ایران به وحشت افتاده و حالا شانس زیادی برای پیروزی ایران قائل هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۴    
کارگردان خندوانه گفت:روزی که ایده خندوانه به ذهنم رسید مطمئن بودم باید کاری کنم تا مخاطبم حالش خوب باشد چرا که خوشحال نبودن به سلامت جامعه آسیب می زند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۴    
فرناندو سانتوس اعلام کرد که تنها به دنبال پیروزی برابر ایران است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۴    
شاگردان تیته در دومین دور از دیدار های مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه موفق به کسب اولین پیروزی شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۴    
علیرضا فغانی و کمک هایش در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه قضاوت نخواهند کرد و آماده داوری در دور سوم می شوند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۹    
اولین تمرین آرژانتین بعد از باخت به کرواسی برگزار شد. به گزارش ملیت به نقل از ایلنا، اولین تمرین تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از باخت عجیب به کرواسی همزمان با بازی دو تیم ایسلند و نیجریه برگزار شد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۹    
پلیس کلمبیا از کشف کوکائین در چند پیراهن تیم ملی فوتبال این کشور خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۹    
مسئول هماهنگ کننده کمک های بشر دوستانه سازمان ملل متحد گفت: صد ها هزار غیرنظامی ساکن شهر الحدیده یمن در معرض خطر بزرگی هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۴    
بشار اسد در گفت وگو با شبکه ای روسی تاکید کرد: بحث، مذاکره یا گفت وگو با دشمن یا هر فرد دیگری طبعا مثمر ثمر خواهد بود اما در شرایطی که از زمان اولین مذاکره با آمریکا در سال 1974 ما در هیچ موضوعی با ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۲:۱۰    
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۲:۰۵    
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۰    
حسین توکلی گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری سال 97 از روز یکشنبه، سوم تیرماه تا ساعت 24 روز چهارشنبه، ششم تیرماه ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۰    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت استاد اخلاق حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی حسینی، از درگاه ایزد منان برای ایشان رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۰    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: اتحادیه اروپا و دیگر کشورهای حامی برجام در زمان لازم مخالفت عملی خود را با آمریکا به اجرا نگذارند، با فروریزی برجام منطقه و جهان با آینده خوفناک مواجه خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۰    
دادستان کل کشور باگرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: با هجمه های فراوان و تخریب های گستره که در داخل و خارج کشور، می کوشند اقتدار قوه قضاییه را از بین ببرند و آن را دستگاهی نا کارآمد جلوه دهند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۵    
زندگی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با پرتغال به سوژه گزارش این روزنامه تبدیل شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۵    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: آقای ترامپ هر چه می خواهی تحریم کن اما بدان که نتیجه تحریم ها، رسوایی خودت است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۵    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: انتظار ایران بسر آمده است و احتمال خروج ایران از برجام در هفته های آینده وجود دارد و نمی توانم بگویم چشم انداز ادامه مذاکرات با اروپا روشن و مشخص است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۰    
تیم ملی فوتبال آرژانتین در دومین دیدار خود در جام جهانی 2018 با نتیجه 3 بر صفر مقابل کرواسی تن به شکست داد با کسب یک امتیاز از شرایط خوبی در جدول گروه D برخوردار نباشد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۰    
قیمت سکه افزایش یافت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۰    
تیم ملی فوتبال ایران که در دو دیدار ابتدایی مرحله گروهی بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی نتایج خوبی کسب کرده است برای تاریخ ساز شدن باید پرتغال را شکست دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی سوم ما در جام جهانی 2018 شبیه یک فیلم است و فیلمنامه ایران - پرتغال را اسکورسیزی هم نمی توانست اینگونه برایم بنویسد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۰    
سرلشکر قاسم سلیمانی با حضور در کربلای معلی از پروژه ترفیع گنبد حرم امام حسین علیه السلام بازدید کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۳۵    
تیم ملی فوتبال ژآژانتین برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه شانس کمی دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۳۵    
پشه ها موجودات کوچکی هستند که موجب آزار ما می شوند و به همین دلیل به دنبال راه هایی برای جلوگیری از نیش آنها هستیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۳۰    
جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی روی پرده سینما ها توسط پخش کنندگان اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۳۰    
بی بی سی نوشت: گزارش ها از وین حاکی از آن است که وزیران کشورهای عضو اوپک برای افزایش تولید نفت تا حدود یک میلیون بشکه در روز به توافق رسیده اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۳۰    
وزیر نفت پس از پایان نشست اوپک در جمع خبرنگاران گفت: تصمیم امروز اوپک همان حرفی بود که روز اول بر آن تاکید داشتم؛ یعنی حفظ توافق قبلی اوپک.