جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۰۶Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 22 تیر 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 2 تیر 1397 ملیت 3 تیر 1397 ملیت 4 تیر 1397 ملیت 5 تیر 1397 ملیت 6 تیر 1397 ملیت 7 تیر 1397 ملیت 8 تیر 1397 ملیت 9 تیر 1397 ملیت 10 تیر 1397 ملیت 11 تیر 1397 ملیت 12 تیر 1397 ملیت 13 تیر 1397 ملیت 14 تیر 1397 ملیت 15 تیر 1397 ملیت 16 تیر 1397 ملیت 17 تیر 1397 ملیت 18 تیر 1397 ملیت 19 تیر 1397 ملیت 20 تیر 1397 ملیت 21 تیر 1397 ملیت 22 تیر 1397 ملیت 23 تیر 1397 ملیت 24 تیر 1397 ملیت 25 تیر 1397 ملیت 26 تیر 1397 ملیت 27 تیر 1397 ملیت 28 تیر 1397 ملیت 29 تیر 1397 ملیت 30 تیر 1397 ملیت 31 تیر 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۴    
نشست باغ های گم شده از مجموعه نشست های مشترک کمیته معماری و طرح های شهری شورای اسلامی شهر تهران و جامعه مهندسان مشاور ایران روز سه شنبه 26 تیرماه برگزار می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۹    
ارتش سوریه در جدیدترین دستاورد خود موفق به تسلط بر درعا شد و منطقه ای راهبردی را به آغوش این کشور بازگرداند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۸    
لشکر بیکاران تحصیلکرده همچنان روبه افزایش می رود. باسوادانی که بدون هیچ گونه تخصصی بعد از نا امیدی از یافتن شغل مرتبط با رشته تحصیل ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۶:۵۳    
عضو شورای تهران ضمن اعلام خبر راه اندازی اپلیکیشن دریافت زباله های بازیافتی، گفت: سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه محیط زیست می توانند در ارتقاء کیفی شهر تهران سهم جدی داشته باشند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با توجه به امکانات داخل کشور می توانیم از تحریم ها با موفقیت عبور کنیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۳    
علی دایی با انتشار تصاویری از علیرضا فغانی داور ایرانی حاضر در جام جهانی 2018 در اینستاگرامش نوشت:
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۳    
در حالی که امروزه بودجه های کلانی صرف ساخت و تولید فیلم های مختلف در سینما می شود، اما متاسفانه به تولید و ساخت آثار سینمایی مربوط به حوزه دفاع مقدس اهمیت زیادی داده نمی شود
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۸    
سخنگوی وزارت بهداشت نحوه برخورد با شرکت های دارویی و تجهیزاتی که ارز دولتی می گیرند؛ اما اقلامشان را با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب می فروشند، تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۸    
رییس اتحادیه تولیدکنندگان گل وگیاه استان تهران قیمت گل در ایران را شش برابر هلند اعلام کرد و گفت: با وجود تولید انبوه گل در ایران ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۵۳    
لیونل مسی ستاره آرژانتینی، نیمار ستاره برزیلی و کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال براساس جدیدترین گزارش ها، رده های اول تا سوم پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان را به خود اختصاص داده اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۳    
اوپک در جدیدترین گزارش ماهانه خود پیش بینی کرد تقاضای جهان برای نفت این گروه در سال آینده که رشد مصرف آهسته می شود و تولید رقیبان افزایش پیدا می کند، دچار افت خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۳    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل دستاوردهای سفر خود به روسیه را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۳    
سیف گفت:مخالفان وکسانی که منافعشان با اقدامات اصلاحی بانک مرکزی به خطر میافتد طرفدار تغییر اینجانب هستند و در این خصوص جوسازی و شایعه پراکنی می کنند و البته از نظر اینجانب فرقی نمیکند که ماموریت در ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۳    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما برای انجام سوپرجام آماده هستیم، اما اگر یک تیم دیگر آماده نیست و خواهان به عقب افتادن بازی شده فدراسیون و فوتبال و سازمان لیگ درباره آن تصمیم می گیرند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۳    
مدیر کل حراست سازمان حج گفت: زائران نباید نسبت به موضوعاتی نظیر انگشت نگاری یا تصویربرداری در فرودگاه های مقصد حساسیت نشان دهند چرا که این برنامه به صورت تصادفی و برای حجاج همه کشور ها رخ می دهد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۳    
تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری دوستانه با نتیجه 1-0 به ماریوپول اوکراین باخت تا نخستین بازی دوستانه در اردوی ترکیه را با شکست آغاز کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۳    
ستاره تیم ملی ایران مورد توجه قهرمان فوتبال انگلستان قرار گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۳    
صدیقه کیانفر، بازیگر و گوینده پیشکسوت درباره وضعیت جسمانی خود گفت: حال چندان خوبی ندارم و در حال حاضر در خانه استراحت می کنم تا وضعیتم بهتر شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۳    
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، به کورتریک بلژیک پیوست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۳    
تیم فوتبال سایپا در در دیداری دوستانه مقابل نساجی قائمشهر به تساوی رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۳    
السد قطر تمرینات خود را آغاز کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه در دیداری غیر تشریفاتی با ملکه انگلیس دیدار کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۳    
نخست وزیر پیشین پاکستان و دخترش در بدو ورود به این کشور بازداشت شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۳    
مشاور مقام معظم رهبری در جریان سفر به روسیه به درخواست قاضی آرژانتینی برای دستگیری وی واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۸    
صفحه رسمی توییتر کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای. اف. سی) با انتشار پستی از کاربران خواست تا به بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا تا اینجای کار رای دهند که در این میان ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۸    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مورد کارت رفاهی گفت: کارت رفاهی برای 50 هزار نفر از بازنشستگان به صورت پایلوت در تهران اجرا می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۳    
وحید امیری درخشش خوبی در جام جهانی داشت و این موضوع باعث شده تا این بازیکن با برخی پیشنهاد ها از کشور های اروپایی و حوزه خلیج فارس روبرو شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۳    
تهمینه میلانی کارگردان ایرانی به عنوان رییس هیات داوران هشتمین جشنواره بین المللی فیلم ساخالین روسیه تحت عنوان ته دنیا انتخاب شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۳    
بیش از 10 رییس جمهوری و چندین مقام ارشد دیگر جهان برای تماشای بازی فینال جام جهانی 2018 که طبق برنامه 15 جولای (24 تیر ماه) در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار می شود؛ حضور پیدا می کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۲    
یک رسانه صهیونیستی نوشت، روسیه با درخواست رژیم صهیونیستی برای آنچه که دورکردن نیرو های ایرانی و حزب الله از 80 کیلومتری مرز این رژیم با سوریه خواند، مخالفت کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۲    
4 کاراته کا کشورمان به فینال رسیدند و 8 نفر برای کسب مدال برنز رودروی حریفان قرار میگیرند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۲    
غلامرضا اصغری معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص محصولات غذایی تراریخته گفت: در ادامه الزامات قانونی و بخشنامه های پیشین ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۷    
اداره مالیات اسپانیا هشداری جدی خطاب به کریس رونالدو داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۱:۰۰    
داور دیدار رده بندی جام جهانی 2018 روسیه گفت:خوشحالم که تیم داوری از ایران یکی از دیدارهای نهایی جام جهانی را سوت می زند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۱:۰۰    
رئیس فیفا در نشست خود رسما اعلام کرد که جام جهانی 2022 قطر رسما در پاییز برگزار می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۵۵    
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل می گوید که دور بعدی مذاکرات صلح سوریه در تهران برگزار می شود و رئیس جمهور روسیه برای شرکت در این نشست به ایران می آید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۵۵    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان این که نیروهای ایرانی در سوریه باقی خواهند، گفت: ایران مانع تجزیه سوریه، مانند مدل لیبی، خواهد شد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۵۵    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل اعلام کرد: روسای جمهور آمریکا در 40 سال گذشته، سیاست واحدی مقابل جمهوری اسلامی ایران داشتند و همواره به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی بودند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۵۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه ای به رئیس جمهور 12 بسته اجرایی را در قالب برنامه جامع پیشنهادی مقابله با آثار تحریم ها ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۵۰    
تیم ملی فوتبال بلژیک به وجود اینکه نمایش خیره کننده ای در جام جهانی داشت اما در مرحله نیمه نهایی برابر فرانسه شکست خورد به فینال نرسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۵۰    
مسجد جامع ساری با قدمتی تاریخی - مذهبی در مرکز این شهرستان به عنوان کهن ترین مسجد دیار علویان در سرزمین طبرستان معرفی شده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۵۰    
رهبر کره شمالی در نامه ای به رئیس جمهور آمریکا نسبت به بهبود روابط بین دو کشور و برگزاری دیدار های جدید ابراز امیدواری کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۴۵    
عکس پاسپورت هافبک تیم ملی ایران و عضو باشگاه شارلروا بلژیک او را به دردسر انداخت.