جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۰۰Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 4 تیر 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 2 تیر 1397 ملیت 3 تیر 1397 ملیت 4 تیر 1397 ملیت 5 تیر 1397 ملیت 6 تیر 1397 ملیت 7 تیر 1397 ملیت 8 تیر 1397 ملیت 9 تیر 1397 ملیت 10 تیر 1397 ملیت 11 تیر 1397 ملیت 12 تیر 1397 ملیت 13 تیر 1397 ملیت 14 تیر 1397 ملیت 15 تیر 1397 ملیت 16 تیر 1397 ملیت 17 تیر 1397 ملیت 18 تیر 1397 ملیت 19 تیر 1397 ملیت 20 تیر 1397 ملیت 21 تیر 1397 ملیت 22 تیر 1397 ملیت 23 تیر 1397 ملیت 24 تیر 1397 ملیت 25 تیر 1397 ملیت 26 تیر 1397 ملیت 27 تیر 1397 ملیت 28 تیر 1397 ملیت 29 تیر 1397 ملیت 30 تیر 1397 ملیت 31 تیر 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۷    
یبوست مشکلی است که گاهی واقعا طاقت فرسا و ناراحت کننده می شود.تغذیه سالم یکی از مهم ترین راه ها برای رفع یبوست است.اگر زیاد دچار یبوست می شوید، به رژیم غذایی خود نگاهی بکنید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۸    
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام این خبر که شکار گنجشک و سار هم نیاز به پروانه شکار دارد گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۳    
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه بدنه مدیریتی شهرداری فربه است و 1000 مدیر داریم، گفت: تعدیل در راستای چابک سازی باید از بالا و پایین باشد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۳    
آن موقع کارم تلویزیون و یخچال فروشی بود اما الان مغازه، پاتوق من است. در اصل من در سال 46 و 47 ورشکست شدم که رفتم به سراغ خوانندگی. ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۳    
راهکارهای قرآنی برای تقویت حافظه را در این گزارش بخوانید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۸    
شهردار تهران با تاکید بر اینکه افرادی که برای ناامیدی مردم قدم برمی دارند خائن هستند بر لزوم مبارزه با فساد در شهرداری تهران تاکید کرد و گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۳    
روز های تیرماه، اولین ماه تابستان روز های داغ و گرمی است، اما داغ تر و گرم تر از هوای این روز های فصل تابستان، مسئله کنکور و گذشتن از این غول هفت سر برای دانش آموزان است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۸    
بیشتر سلبریتی ها پس از بازی دیشب ایران و پرتغال صفحه اینستاگرام خود را با این تصاویر به روز کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۳    
براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی دفتر اقتصاد مسکن وزات راه و شهرسازی معاملات بخش مسکن در خرداد ماه 21.7 درصد اُفت کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۳    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل عصر امروز با مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفت و گو کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۳    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت ایران و عراق روابط خوبی با یکدیگر دارند و خط مقاومتی که از تهران تا بغداد و بیروت امتداد دارد، هر روز قوی تر می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: هنوز هیچ اتفاقی در زمینه تجمیع شناسنامه و کارت ملی صورت نگرفته و مشخص نیست که اجرای این طرح چه زمانی تحقق پیدا کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۸    
متخصص تغذیه راهکار های افزایش قد کودکان و نوجوانان را با مصرف برخی مواد غذایی تشریح کرد
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۸    
مدیرکل دفتر امور آسیب های اجتماعی وزارت رفاه ضمن اعلام خبر شناسایی مجدد کودکان بازمانده از تحصیل از ارزیابی مراکز درمان ترک اعتیاد و تدوین آیین نامه حمایت از معتادان بی بضاعت به عنوان برنامه های ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۱۸    
قضاوت دیدار حساس برزیل و صربستان به تیم داوری ایران به رهبری علیرضا فغانی واگذار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۸    
به دنبال شوری منابع آب شرب خرمشهر و آبادان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن اشاره به تغییر الگوی مصرف آب در این مناطق، عوارض شوری آب برای بدن را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۸    
رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، از معدوم سازی 696 تن مواد غذایی فاسد و تعطیلی 3500 مرکز متخلف بهداشتی در ماه رمضان خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۳    
وزیر اطلاعات پس از بازدید از مجتمع هسته ای نطنز گفت: دستیابی به ظرفیت190هزار سو قابل تحقق است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۳    
سن متابولیک بیانگر وضعیت واقعی سلامت بدن انسان است. این سن می تواند متفاوت از سن بیولوژیکی شما باشد. از این رو، آنها لزوما یکسان نیستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۱۳    
تیم ملی فوتبال عربستان با پیروزی مقابل مصر به کار خود در جام جهانی 2018 پایان داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۱۳    
در عکس زیر تصویری جالب از ابتکار هواداران تیم ملی ایران در میدان کازان روسیه را می بینید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۰۸    
تیم ملی فوتبال اروگوئه با غلبه بر روسیه، به عنوان صدرنشین گروه A. رقابت های جام جهانی 2018 صعود کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۵۹    
دیدار پایانی ایران و پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه با تساوی به پایان رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۵    
در حالی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشو از توقف رشد فزاینده طلاق و کاهش آن از 6 درصد به یک درصد خبر می دهد که سخنگوی سازمان ثبت احوال آن را تأیید نمی کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۵    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه چهارم تیرماه 97، با افزایش 3113 واحدی معادل 2.78 درصد به رقم 115 هزار و 174 واحد رسید ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۵    
پرویز پرستویی از رفتار ایرانیان با رونالدو که آرامش شب این بازیکن پرتغال و سایر بازیکنان این کشور را به هم زدند، ابراز تاسف کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۰    
به نظر می رسد هوش مصنوعی بی وقفه در حال درنوردیدن مسیر توسعه و تکامل است، و چیزهایی که تا همین اواخر فقط در فیلم های علمی تخیلی می توان از آنها سراغ گرفت، اکنون جامه عمل به تن کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با استقبال از پیشنهاد قسطی شدن هزینه دریافت یکساله بیمه سلامت ایرانیان گفت: پیشنهاد خوبی است و می توان برای تبدیل بیمه همگانی افراد به بیمه سلامت ایرانیان این مبلغ را قسطی کرد و ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۵    
وزیر کشور تاکید کرد: اتحادیه اروپا شرایط بازگشت داوطلبانه افغان ها را فراهم کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۵    
تندیس فرشته نگهبان یادمان آتشنشانان فداکار و حماسه قهرمانان پلاسکو در تالار وحدت به نمایش گذاشته شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۵    
پدر المیرا، مقتول پرونده پزشک تبریزی، می گوید دکتر یک بار همکلاسی هایش را هم مسموم کرده بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۰    
معتبرترین نشریه ورزشی آلمان ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران را مقابل پرتغال اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۵    
گروه خودروسازی سایپا با در اختیار داشتن سهم 43.6درصدی از بازار خودروی ایران، بزرگ ترین عرضه کننده خودروی کشور در هفت سال گذشته شناخته شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۵    
امدادخودروایران پیش بینی های لازم برای شرایط ترافیکی و افزایش احتمالی درخواست های امدادی پس از پایان بازی امشب ایران و پرتغال را انجام داده و آماده ارائه خدمات ویژه به هموطنان است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم اطمینان داشته باشند حتی در بحرانی ترین شرایط ارز به نرخ مصوب و رسمی و به میزان کافی برای تأمین کالا های اساسی و حیاتی اختصاص خواهد یافت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۰    
بهای هر سکه تمام طرح امامی در حال حاضر دو میلیون و 801 هزار تومان است که نسبت به نرخ بازگشایی 155 هزار تومان افت قیمت داشته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۰    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل بر سیاست جمهوری اسلامی ایران در حمایت همه جانبه از دولت و ملت کشور عراق تاکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تصمیم گرفتیم 18 میلیارد دلار از مجموع منابع ارزی حاصل از فروش نفت خام به تامین کالا های حساس و ضروری که مور نیاز مردم است، تخصیص یابد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۵    
دادستان تهران با انتقاد از اقدامات و اظهارت برخی سلبریتی ها گفت: این تحرکات جای تامل دارد که چرا این افراد به جای پرداختن به امور داخل در تخصص خود، دخالت های بی جا و اظهار نظرهای بی مبنا می نمایند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۰    
فرهاد مجیدی امشب به عنوان کارشناس بازی ایران - پرتغال به برنامه عادل فردوسی پور خواهد رفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۵    
دیروز جشن تولد 31سالگی لیونل مسی، ستاره آرژانتین در جمع همبازی هایش برگزار شد. یک قنادی روسی هم به مناسبت تولد او کیک با قد و قواره خود مسی ساخت و به او هدیه کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۰    
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از حبس خانگی 50 زندانی با استفاده از دستبند ها و پابند های الکترونیک خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۰    
با رفع ممنوعیت رانندگی زنان در عربستان سعودی به صورت رسمی، زنان عربستانی برای نخستین بار در خیابان های ریاض رانندگی کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۵    
یک مقام مسئول در سازمان بنادر با اشاره به ارائه شکایت ایران درباره حادثه سانچی به دادگاه هنگ کنگ، گفت: پرداخت غرامت به خسارت دیدگان قطعی است و ارتباطی به تعیین مقصر سانحه ندارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۵    
وزیر نفت، گفت: تحریم ها تاکنون تأثیری بر روی صادرات نفت نداشته اما برخی از مشتریان در حال حاضر از خرید نفت ایران کنار می کشند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۵    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت می تواند بر اساس قانون هدفمند سازی یارانه ها نرخ سوخت را 5 تا 10 درصد افزایش دهد اما اگر بیش از 10 درصد باشد مجلس به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۵    
تاکنون از مزایای خوردن ماهی برای سلامتی انسان بسیار شنیده ایم، ماهی را کباب کنید، سس بزنید، در فر بپزید یا تفت دهید، تنها به این نکته توجه داشته باشید که باید در سبد غذایی خود، خوردن ماهی را بگنجانید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۵    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه سلام و درود وزیر امور خارجه و همچنین دیگر کارکنان دستگاه دیپلماسی کشورمان به تیم ملی فوتبال را ابلاغ برای آن ها آرزوی موفقیت کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۰    
با اعلام تصمیم تازه دولت مبنی بر رسمیت یافتن بازار ثانویه ارز و آزاد شدن معامله توافقی ،روند فروش در بازار غیررسمی رونق گرفته وقیمت در حال کاهش است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۰    
ما برای رسیدن به این جایگاه و جایگاهی بهتر تلاش فراوانی به خرج دادیم اما امروز کسانی باید شرمسار و سر افکنده باشند که اجازه ندادند ما برنامه واقعی خود را انجام دهیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۰    
ترلان پروانه از بازیگران مشهور کشورمان است که در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است. او از سن سه سالگی وارد عرصه بازیگری شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۵    
حجت الاسلام علوی در بازدید از سایت هسته ای فردو گفت: تجهیزات برای شروع غنی سازی 20 درصدی اورانیوم در ایران آماده شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۵    
استانداری تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: حضور شهروندان به همراه خانواده در ورزشگاه آزادی صرفاً برای تماشای بازی امشب تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال بلامانع است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۵    
محمدجواد لاریجانی با بیان اینکه حق استماع و عدالت اداری موضوع چهارمین دور گفت وگوی حقوق بشری ایران و ایتالیا، گفت: در کشور ما دموکراسی براساس عقلانیت اسلامی است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۵    
اصغر فرهادی که برای برگزاری کارگاه آموزشی و تبلیغ فیلم جدیدش همه می دانند در جشنواره اسپینیو در پرتغال به سر می برد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۹    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این کمیسیون با حضور نوبخت و بطحایی گفت: طبق وعده آقای نوبخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال 96 پرداخت می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۴    
تیم ملی کشورمان در رده بندی تیم های جهان بالاتر از آرژانتین قرار دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۹    
در مسابقه بین المللی انتخاب زشت ترین سگ دنیا در کالیفرنیا آمریکا دهها نامزد با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت "ساسا" موفق شد به عنوان زشت ترین سگ دنیا نایل آید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۴    
ایرج حریرچی از افزایش تخت های بیمارستانی کشور به بیش از 130 هزار تخت خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۴    
درحالی برخی خبر های غیررسمی حاکی از مجوز دولت به فروش ارز صادرکنندگان با قیمت 6200 تومان در بازار ثانویه است که بانک مرکزی این خبر را تایید نمی کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۹    
هشدار! مراقب کلاه برداران در بازار موبایل باشید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۹    
استانداری تهران از اتخاذ تمهیدات لازم برای تماشای مسابقه امشب میان تیم های ملی ایران و پرتغال در ورزشگاه آزادی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۹    
در حالی که میوه های تابستانی به تعادل قیمت در بازار رسیده اند اما قیمت هندوانه هرچند اندک اما در حال افزایش است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۴    
منبع: میزان منبع: میزان
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۴    
هر گرم طلای 18 عیار 257 هزار و 850 تومان فروخته می شود، در حالی که سکه یک گرمی 430 هزار تومان قیمت دارد که نشان دهنده حباب حدود 170 هزار تومانی در فروش این نوع سکه است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۴    
عکس زیر دستگاه اعدام عجیب را در آفریقا در سال 1922 نشان می دهد که در آن مجرمین با چرخاندن دستگیره آن خفه می شدند!
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۴    
کارلوس کی روش فیفا را متهم به گرفتن بازی فوتبال ازملت و هواداران با استفاده از VAR کرد
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۴    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران به خاطر توقیف دو میلیارد دلار توسط آمریکا به دادگاه لاهه شکایت کرده که قرار است در هشتم و نهم اکتبر دادگاه این شکایت را استماع کند و باید منتظر این نشست بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۴    
معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: امسال خانواده های متقاضی تا 15 مرداد ماه برای ثبت نام فرصت دارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۴    
مدیر روابط عمومی شبکه نسیم گفت: مهمانان برنامه "عبدی شو" را هنرمندان و نیز مردم عادی تشکیل می دهند، همچنین یکی دیگر از ویژگی های این برنامه تلویزیونی این است که اکبر عبدی نمایش هایی را در آن اجرا می ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۴    
متوسط مصرف سه ماهه نخست بنزین ایران درحالی از مرز 85 میلیون لیتر در روز گذشته که پیش بینی می شود با آغاز سفر های تابستانی در صورت عدم اجرای طرح های مدیریت مصرف ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۴    
نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به کاهش 40 درصدی تولید مسکن در 5 سال گذشته می گوید: با وجود رکود حاکم بر بازار خرید و فروش ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۴    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اظهارنظری جنجالی مهاجران غیرقانونی که از مکزیک وارد آمریکا می شوند را با مهاجم ها مقایسه کرد و گفت: این افراد باید فورا بدون آنکه حتی در مقابل یک قاضی حاضر شوند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۹    
دبیر انجمن تولیدکنندگان ماءالشعیر و مالت از افزایش 10 تا 15 درصدی قیمت ماء الشعیر در سال جاری خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۴    
کاهش کالری ورودی و مصرف مواد غذایی سالم، برای لاغری شکم ضروری است. افزایش مصرف میوه، سبزیجات و غلات و کاهش مصرف شکر و سایر کربوهیدارت ها برای لاغری شکم توصیه می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۴    
مدیرکل مدارس غیردولتی آموزش وپرورش با اشاره به توافق پنهان مدارس با خانواده ها برای دریافت شهریه های بالاتر گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۹    
مجری پیشکسوت تلویزیون گفت: عادت ندارم که از بچه ها فاصله بگیرم و از کار برای آنان مریض نمی شوم. اگر خدا بخواهد به زودی و با کمی استراحت دوباره به فعالیت های هنری ام بازخواهم گشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۹    
رئیس جمهور در پیامی با تبریک پیروزی مجدد رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، اظهار امیدواری کرد در دوره جدید ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۹    
امید روحانی منتقد سینما و تلویزیون درباره متوقف ماندن تولید برنامه هفت آن را مثل برنامه های دوره ای تلویزیون دانست و گفت: برخی انتظار بیهوده ای برای ادامه آن دارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۴    
در ادامه این گزارش قیمت دلار و نرخ ارز را مشاهده می کنید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۴    
بنا بر اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده هوای گرم در نیمه غربی کشور ماندگار است. ولی در نوار شرقی کشور شاهد کاهش 2 تا 3 درجه دما خواهیم بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۹    
قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع.) جزئیات درگیری مرزبانان کشورمان با اشرار مسلح در مرز پیرانشهر را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۹    
در عالم رنگارنگ هنر بازیگری در تلویزیون و سینما، بازیگرانی هستند که بیش از این که با چهره هایشان در یاد بیایند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۹    
عضو کمیسیون بررسی و اصلاح قوانین کانون سردفتران همه مزایای ثبت قرارداد اجاره ملک در دفاتر اسناد رسمی را تشریح کرده و آن را به نفع مستأجر و موجر برشمرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۵۴    
تاجگردون گفت: امروز بانک مرکزی ما باید بپذیرد که خطا کرده؛ هنوز که تحریم نیامده و اتفاق خاصی نیفتاده ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۵۴    
از دیدگاه مرکز پژوهش های مجلس، الزامی کردن اعتبارسنجی متقاضیان، پیش بینی امکان ثبت، استعلام و رهگیری چک های صادره و امکان اجرای چک از طریق اجرای احکام دادگستری ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۹    
تیم ملی فوتبال کلمبیا به پیروزی قاطع مقابل لهستان رسید و به صعود از گروه امیدوار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۹    
دور سوم رقابت های جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 امروز با برگزاری 2 دیدار آغاز می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۹    
یک مقام ارشد پنتاگون بامداد دوشنبه گفته آمریکا به زودی تقویمی که شامل درخواست هایی مشخص است را به کره شمالی ارائه خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۹    
گزارش های میدانی از بازار نشان می دهد، با وجود آن که قیمت کالاهای اساسی افزایش چندانی نداشته، اما قدرت خرید مردم به دلیل افزایش هزینه های جانبی از جمله اجاره بها ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۴    
بعد از برگزاری دیدارهای دوم جام جهانی/ 8 تیم از دور مسابقات حذف شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۹    
رهبر معظم انقلاب در رهنمود های شان به مسئولان قضایی کشور به نکات مهمی از جمله برخورد جدی با مفسدان اقتصادی، پرهیز قوای سه گانه از مسائل حاشیه ای و اختلافی و کاهش مدت زمان دادرسی ها اشاره فرموده اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۹    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آمادگی پلیس راهور برای شادی مردمی پس از دیدار تیم ملی فوتبال ایران و پرتغال خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۹    
اگر فکر می کنید گوشی هوشمندتان بدون هیچ دلیل خاصی دچار کاهش سرعت در عملکرد شده است، این گزارش می تواند به شما کمک کند تا سرعت موبایل خود را افزایش دهید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۹    
آمار نشان می دهد آزمون در 2 بازی گذشته 4 شوت زده و در نقطه مقابل رونالدو 10 شوت و 4 گل را ثبت کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۹    
هری کین با هت تریک مقابل پاناما به صدر جدول گلزنان جام جهانی صعود کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۴    
فیفا در بیانیه ای گفته است که کمیته انضباطی تحقیقاتی را درباره آن چه که گفته شده ملادم کرستاجی، مربی صربستان پس از بازی با سوئیس گفته، آغاز کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۱۹    
با شروع فصل تابستان و افزایش گرما، تشخیص علائم گرمازدگی یا سکته گرمایی مهم است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۰۴    
  • ۱