پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۲۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 27 فروردین 1401 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 اردیبهشت 1401 ملیت 1 خرداد 1401 ملیت 31 تیر 1401 ملیت 1 مرداد 1401 ملیت 1 شهریور 1401 ملیت 17 مهر 1401 ملیت 2 دی 1401 ملیت 30 بهمن 1401 ملیت 1 اسفند 1401 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 2 فروردین 1401 ملیت 3 فروردین 1401 ملیت 4 فروردین 1401 ملیت 5 فروردین 1401 ملیت 6 فروردین 1401 ملیت 7 فروردین 1401 ملیت 8 فروردین 1401 ملیت 9 فروردین 1401 ملیت 10 فروردین 1401 ملیت 11 فروردین 1401 ملیت 12 فروردین 1401 ملیت 13 فروردین 1401 ملیت 14 فروردین 1401 ملیت 15 فروردین 1401 ملیت 16 فروردین 1401 ملیت 17 فروردین 1401 ملیت 18 فروردین 1401 ملیت 19 فروردین 1401 ملیت 20 فروردین 1401 ملیت 21 فروردین 1401 ملیت 22 فروردین 1401 ملیت 23 فروردین 1401 ملیت 24 فروردین 1401 ملیت 25 فروردین 1401 ملیت 26 فروردین 1401 ملیت 27 فروردین 1401 ملیت 28 فروردین 1401 ملیت 29 فروردین 1401 ملیت 30 فروردین 1401 ملیت 31 فروردین 1401 
ملیت   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۴    
شاخص کل بورس تهران، امروز در ابتدای معاملات با رشد یک هزار و 155 واحدی آغاز به کار کرد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۹    
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال می گوید: داوران برای قضاوت درست و عادلانه بیش از هر چیز به تمرکز و آرامش نیاز دارند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۹    
پلیس اماکن اعلام کرد مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی، پایانه های مسافربری، فرودگاه ها و ...برای خدمات رسانی در ماه مبارک رمضان در صورت اخذ مجوز می توانند فعالیت کنند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۴    
سرخپوشان در حال حاضر دو بازیکن تاجیکستانی به نام های وحدت هنانوف و منوچهر صفروف در اختیار دارند و البته شرزود تمیروف ازبکستانی هم در این تیم توپ می زند ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۴    
از ابتدای پاندمی تاکنون، رسانه های اجتماعی بر شایعاتی نظیر این که ماسک ها دریافت اکسیژن را کاهش می دهند، باعث مسمومیت دی اکسید کربن و تضعیف سیستم ایمنی بدن می شوند ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۹    
ماجرای کت وشلوار تکراری مربی ایتالیایی چیست؟
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۹    
با وجود اینکه بارها اعلام شده است سامانه همتا اساساً هیچگونه هزینه ای بابت رجیستری گوشی از مشترکین دریافت نمی کند اما در روزهای اخیر عده ای دنبال سوءاستفاده از این سامانه هستند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۹    
دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: امروز دولت حواله هایی برای طرح رمضان ارائه کرد که طی روزهای آینده شکر با قیمت 16 هزار و 350 تومان به دست مصرف کننده خواهد رسید.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۹    
عرضه روغن به برخی از فروشگاه های سطح شهر کاهش یافته و کارخانجات می گویند به دلیل سیاست های نادرست دولت، انگیزه ای برای تولید ندارند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۹    
با وجود وعده افزایش چشمگیر حقوق بازنشسته ها، آنها از چند و چون و البته تأخیر در اعمال این افزایش نگران هستند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۴    
مدیرکل جمعیت وزارت بهداشت گفت: غربالگری جنین حذف نشده و طبق قانون غربالگری با درخواست والدین و تایید پزشک متخصص انجام می شود.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۴    
استاندار تهران گفت: مراسم شب های قدر، نماز عید فطر و راهپیمایی روز قدس باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۴    
به گفته زلفی گل برای 85 درصد رشته های دانشگاهی امکان حذف کنکور یا استفاده از سوابق تحصیلی وجود دارد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۹    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره نصب دوربین های نظارتی آژانس در نطنز گفت: همچون سابق دوربین ها اطلاعات را ذخیره می کند و اگر توافقی صورت بگیرد آژانس به اطلاعات دسترسی دارد و در غیر این صورت ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۹    
مراسم قرعه کشی دو طرح فروش محصولات ایران خودرو، شامل پیش فروش عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار شد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۴    
هافبک ملی پوش پرسپولیس تلاش خود را برای خروج تابستانی و ترانسفر به عنوان لژیونر آغاز کرده است.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۴    
خبرنگار کُروات توضیحاتی درباره انتشار مصاحبه با دراگان اسکوچیچ و تکذیب سرمربی تیم ملی ایران که حذف این مصاحبه را در پی داشت، ارائه کرد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۹    
1015 بیمار جدید کووید19 در کشور در شبانه روز گذشته شناسایی شدند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۹    
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران از حذف ویرگول و رفع مشکل افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح خبر داد و گفت: حقوق این افراد 38 درصد همراه با 515 هزار تومان افزایش پیدا می کند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۴    
با واریز یارانه ویژه ماه رمضان عده ای از عدم واریز این یارانه اعتراض دارند که می توانند این مشکل را با ما در میان بگذارند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۹    
بازارسرمایه هفته جدید را سبز پوش آغاز کرد و همه شاخص های این بازار امروز صعودی بودند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۹    
محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران از تعطیلی چند روزه سینماها به دلیل تقارن با شب های قدر و ایام سوگواری خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۹    
اعضای هیأت مدیره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، در نامه ای به رئیس جمهور، خواستار نظارت بر روند تعیین تعرفه ها بر اساس نرخ تورم و افزایش دستمزد در سال 1401 شدند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۴    
یکی از بدلکاران سینما دستگاهی را برای کنترل از راه دور اتومبیل به ثبت رسانده تا از این پس در فیلم ها یا سریال هایی که قرار است یک حادثه با اتومبیل رخ دهد، نیازی به حضور بدلکار در ماشین نباشد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۴    
مدتی است که در کشور ما، والدین برای به دنیا آوردن فرزند خود در روز و تاریخی خاص، علاوه بر تحت فشار گذاشتن پزشکان، خطرات و دردسرهای بسیاری را نیز برای خود و فرزندشان به جان می خرند ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۴    
یک بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه معتقد است برگزاری جام جهانی در پاییز به سود کشورهایی مثل ایران است که زمان تعطیلی بیش تری دارند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۹    
رئیس جمهور استمرار رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: گذشت زمان و کاهش شدت بیماری کرونا نباید موجب عادی انگاری و سستی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی شود.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۴    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: داروها در کشور، یک قیمت واحد دارند و در سال جدید هیچگونه اصلاح قیمتی برای دارو نداشته ایم.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۴    
علی رغم الزام بانک ها به پرداخت وام 360 هزار میلیاردی در قانون بودجه 1400، کمتر از یک درصد آن پرداخت شده است، با این حال وام 400 هزار میلیارد تومانی ساخت مسکن از بودجه 1401 حذف شده است.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۴    
قطر پیش بینی کرده است یک میلیون و 500 هزار نفر از سراسر جهان برای تماشای بازی های جام جهانی 2022 به این کشور سفر کنند ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۴    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: مرجع رسمی اعلام موج های کرونا وزارت بهداشت است و نظرات کارشناسی در این خصوص نباید به گونه ای باشد که مردم را نگران کند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۹    
در هفته اخیر، 12 استان افزایش بارز بستری های ناشی از کرونا داشتند و در عین حال کاهش موارد مثبت متوفی نیز در 14 استان گزارش شده است.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۹    
وزیر اقتصاد گفت: تعدادی از این بدهکاران بزرگ برای پرداخت بدهی شان به بانک ها و خروج از لیست بدهکاران مراجعه کرده اند. در هفته های آینده هم این افشای اطلاعات و شفافیت کامل تر خواهد شد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۹    
دانشجویان روزانه غیربومی شاغل به تحصیل سنواتی دانشگاه تهران تا پایان امروز شنبه 27 فروردین می توانند با مراجعه به سامانه خوابگاهی برای ثبت نام خوابگاه اقدام کنند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۹    
رئیس پلیس تهران از اجرای طرح ویژه برخورد با واحدهای صنفی متخلف خبر داد و گفت: 407 واحد صنفی که به طور غیر مجاز اقدام به ارائه مواد غذایی گرم کرده بودند پلمب و یا اخطاریه داده شد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۹    
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در قالب برگزاری جلسات متعدد با تیم مذاکره کننده کشورمان و مسئولان وزارت امور خارجه، روند مذاکرات را رصد می کند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۹    
باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال با انتشار یک مطلب توهین آمیز و نژادپرستانه به مهدی طارمی به دلیل اتفاقات هفته گذشته حمله کرد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۴    
سخنگوی ستاد ملی کرونا با انتشار توییتی ضمن تشریح آخرین جزئیات جلسه ستاد ملی کرونا، از آمادگی صادرات واکسن و نیروی درمانی به کشور چین درصورت درخواست این کشور خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۴    
افزونه ضد فیشینگ درگاه بانکی، با بررسی پروتکل https، آدرس درگاه و همچنین محتوای صفحه، اصل یا فیشینگ بودن آن صفحه را تشخیص داده و می تواند از وارد کردن اطلاعات بانکی در صفحات جعلی جلوگیری کند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۴    
تیم فوتسال بانوان پیکان در نخستین سال حضورش در مسابقات لیگ برتر، با کسب پیروزی مقابل تیم نصر فردیس، به عنوان قهرمانی دست یافت.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۹    
چندی پیش در یکی از برنامه های تلویزیونی و به نقل از مجری آن برنامه مطرح شد که تهران 92 روز کمبود آب دارد ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۹    
هواداران انگلیس دعوتنامه شگفت انگیزی دریافت کرده اند تا برای حضور در فینال جام جهانی 2022 در جزیره ایرانی "کیش" بمانند. آنها سپس از کیش به قطر رفت و آمد خواهند کرد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۴    
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه پیشنهاد شورای عالی بیمه برای رشد 28.5 درصدی تعرفه های پزشکی ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۹    
مردم شهرستان چرداول لحظاتی پیش لرزش زمین را حس کردند در حالی که هیچ زمین لرزه ای در این منطقه در مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران ثبت نشده است.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۴    
به نظر می رسد پدیده شومی که "مهاجرفرستی" یا "فراردهی مغزها" نامیده می شود، در محیط های دانشگاهی هم ریشه دوانده است! آنجا که عده ای به ظاهر دلسوز، با مأیوس کردن جوانان نسبت به آینده ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۴    
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در ابتدای سال 1401 از افزایش گارانتی تمامی محصولات این گروه صنعتی، از دو سال یا 40 هزار کیلومتر پیمایش ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۴    
دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به تشدید تنش ها در قدس اشغالی ابراز نگرانی کرد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۴    
در این مطلب به بهترین گوشی های اندرویدی 2022 که دارای قابلیت جابجایی باتری هستند اشاره خواهد شد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۰:۵۹    
سرمربی ایتالیایی الغرافه از نبود VAR در معتبرترین رقابت باشگاهی در آسیا، متعجب است.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۰:۵۹    
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که حذف از جام حذفی تلنگر به موقعی برای تیم تحت هدایت فرهاد محیدی بود.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۰:۵۹    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به استفاده از آموزش مجازی در ایام شیوع کرونا طی دو سال گذشته گفت ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۴    
سازمان هواشناسی از تداوم فعالیت سامانه بارشی، رعدوبرق، تگرگ و وزش باد شدید در کشور تا سه شنبه و کاهش تا 12 درجه ای دما در برخی مناطق خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۹    
پژوهشگران با انجام یک مطالعه در خصوص تجربه سوءرفتار در زمان دانش آموزی، عنوان کردند که سوءرفتار با دانش آموزان در مدارس تأثیرات منفی و درازمدتی بر سلامت روانی آن ها دارد ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۴    
وزیر علوم گفت: تدوین سند نظام ملی نوآوری و رونمایی از سامانه نظام ای ده ها در دستور کار وزارت علوم قرار دارد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۲۹    
شاخص کل بورس تهران، امروز در ابتدای معاملات با رشد 3 هزار و 684 واحدی آغاز به کار کرد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۰۴    
نتایج مطالعات 17ساله محقق ایرانی دانشگاه "اشتوتگارت" نشان می دهد که در این بازه زمانی، کشور 211 میلیارد متر مکعب آب از دست داده و به اعتقاد وی در راس همه عوامل موثر بر این رخداد ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۸:۵۹    
دبیر کمیته اپیدمیولوژی کمیته علمی کرونا گفت: با درصد بالای ابتلا و واکسیناسیون، انتظار موج هفتم پس از بازگشایی مدارس و دانشگاه ها را نداریم.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۸:۵۹    
سلاجقه گفت: دیپلماسی محیط زیست هموار کننده بسیاری از دیپلماسی های سیاسی است.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۸:۵۴    
بر اساس داده های موجود، سختی استخراج بیت کوین به سرعت کاهش می یابد و این مورد نگران کننده است.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۸:۴۹    
مدیر کل دفتر خدمات عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: مردم برای تشخیص کالای قاچاق می توانند #7777*4* را شماره گیری و بعد در بخش استعلام کالا ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۸:۴۹    
معاون وزیر آموزش وپرورش اعلام کرد که آمار تجمیعی از کل مدارس کشور مبین آن است که حدود90 درصد دانش آموزان و بالغ بر 98 درصد همکاران در مدارس حضور دارند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۸:۳۹    
لباس کاروان ایران در بازی های آسیایی2022 وارد یک چالش بزرگ شده و به نظر می رسد دیگر باید وعده بهترین لباس را فراموش کرد!
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۸:۳۴    
یک تحلیلگر بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه برای صعود یا به زمان نیاز دارد یا به اینکه اخبار مثبتی از جمله لغو بخشنامه عوارض صادراتی بر محصولات معدنی و یا واگذاری سهام خودروسازها به بازار تزریق شود.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۸:۳۴    
با تجربه به دست آمده از مذاکرات و بدعهدی و فریب طرف مقابل، نباید مطلقاً معطّل نتایج وین بمانیم و نسخه ای هم که برای حل مشکلات تجویز می شود استفاده از ظرفیت داخل کشور و تحقق شعار سال است.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۸:۳۴    
دعای چهاردهمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با شنبه 27 فروردین ماه به همراه اوقات شرعی تقدیم مخاطبان می شود.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۸:۲۹    
رئیس جمهور گفت: چهار سال تورم بالای 40 درصد و رشد اقتصادی نزدیک به صفر، علت اصلی گرانی هاست.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۸:۲۴    
طبق آمار مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تعداد شهر های با وضعیت قرمز در کشور از 34 به 55 افزایش یافت.