شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۷:۳۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 28 اردیبهشت 1401 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 30 اسفند 1395 مرصاد 1 خرداد 1396 مرصاد 31 شهریور 1397 مرصاد 29 اسفند 1398 مرصاد 30 اسفند 1399 مرصاد 29 اسفند 1400 مرصاد 31 فروردین 1401 مرصاد 31 خرداد 1401 مرصاد 31 تیر 1401 مرصاد 31 مرداد 1401 مرصاد 31 شهریور 1401 مرصاد 30 مهر 1401 مرصاد 30 آبان 1401 مرصاد 30 آذر 1401 مرصاد 1 دی 1401 مرصاد 30 بهمن 1401 مرصاد 29 اسفند 1401 مرصاد 1 اردیبهشت 1401 مرصاد 2 اردیبهشت 1401 مرصاد 3 اردیبهشت 1401 مرصاد 4 اردیبهشت 1401 مرصاد 5 اردیبهشت 1401 مرصاد 6 اردیبهشت 1401 مرصاد 7 اردیبهشت 1401 مرصاد 8 اردیبهشت 1401 مرصاد 9 اردیبهشت 1401 مرصاد 10 اردیبهشت 1401 مرصاد 11 اردیبهشت 1401 مرصاد 12 اردیبهشت 1401 مرصاد 13 اردیبهشت 1401 مرصاد 14 اردیبهشت 1401 مرصاد 15 اردیبهشت 1401 مرصاد 16 اردیبهشت 1401 مرصاد 17 اردیبهشت 1401 مرصاد 18 اردیبهشت 1401 مرصاد 19 اردیبهشت 1401 مرصاد 20 اردیبهشت 1401 مرصاد 21 اردیبهشت 1401 مرصاد 22 اردیبهشت 1401 مرصاد 23 اردیبهشت 1401 مرصاد 24 اردیبهشت 1401 مرصاد 25 اردیبهشت 1401 مرصاد 26 اردیبهشت 1401 مرصاد 27 اردیبهشت 1401 مرصاد 28 اردیبهشت 1401 مرصاد 29 اردیبهشت 1401 مرصاد 30 اردیبهشت 1401 مرصاد 31 اردیبهشت 1401 
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۸:۰۹    
مرصاد نیوز: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در سال مشمولیت و در خرداد ...
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۷    
مرصاد نیوز: نشست مشترک استانداران کرمانشاه و دیاله عراق به منظور تقویت و رونق مبادلات تجاری و همکاری مشترک برای برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی (ع) برگزار شد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۷    
مرصاد نیوز: مدیریت ضعیف یک چهره اصلاح طلب در منصب ریاست اتاق اصناف کشور در سال های اخیر باعث زیر سوال رفتن عملکرد اتاق اصناف ایران شده و اشتباهات زیاد این شخص موجب شده که اتاق اصناف تهران و ایران از ...
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۷    
مرصاد نیوز: رئیس جمهور با ابراز خرسندی از نتایج برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و کوبا گفت که گسترش مناسبات با منطقه آمریکای لاتین برای ایران اهمیت بسیار زیادی دارد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۷    
مرصاد نیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران با سربلندی ایستاده است و دشمن نیز بیش از هر زمانی در این 40 سال گذشته ضعیف تر و ایران اسلامی از هر زمانی مقتدرتر است.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۱:۵۲    
مرصاد نیوز: نتایج اولیه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۱:۵۲    
مرصاد نیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت با اصلاح نظام یارانه ها خطر را به جان خرید، گفت: حل مشکلات جامعه نیازمند همراهی دولت و مردم است.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۷    
مرصاد نیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف 10 کیلو و 80 گرم ماده مخدر شیشه در این شهر خبر داد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۷    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی پاوه از کشف 8 میلیارد کالای قاچاق شامل لوازم آشپزخانه با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۷    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 12 میلیارد ریال کالاهای اساسی احتکاری شامل برنج، روغن، شکر، تخم مرغ و زعفران در کرمانشاه توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۷    
مرصاد نیوز: با پیگیری های فراوان نماینده مردم سنقروکلیایی از مجمع خیّرین خارج از شهرستان یک دستگاه مینی بوس به ارزش 14 میلیارد ریال برای اداره ورزش و جوانان سنقر خریداری شد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۷    
مرصاد نیوز:صبح امروز به ریاست فرماندار سنقروکلیایی و با حضور برخی از مسئولین، رؤسا و اساتید دانشگاه های شهرستان نشست بررسی راهکار های تحقق شعار سال در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۷    
مرصاد نیوز: فرماندار سرپل ذهاب گفت: تسریع در بازسازی ساختمانهای اداری شهرستان سرپل ذهاب که در زلزله تخریب شده اند یکی از مطالبات مهم مردم است و حتما در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه مورد پیگیری ...
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۷    
مرصاد نیوز:ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت مقام معلم با حضور برخی از مدیران و مسئولین و همچنین معلمان و مدیران آموزش و پرورش از فرهنگیان شهرستان تجلیل شد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۲    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی جوانرود از کشف 7 تن قند احتکار شده به ارزش 2 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۲    
مرصاد نیوز: شهردار کرمانشاه در حاشیه مراسم تحلیف کارآموزان کانون وکلا کرمانشاه گفت: کانون وکلا نقشی چشم گیر در احقاق حق شهروندان دارد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۷    
مرصاد نیوز: شهردار کرمانشاه با اشاره به سامانه 137 به عنوان پل ارتباطی بدون واسطه شهروندان با مجموعه شهرداری، گفت: پیشنهادات شهروندان باید احصا ...
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۷    
مرصاد نیوز: رئیس جمهور با اشاره به اهمیت پرداخت تسهیلات بانکی برای کمک به فرزندآوری گفت: باید آیین نامه های مربوط به پرداخت تسهیلات برای بانک ها آماده و هر چه سریع تر اجرایی شود.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۷    
مرصاد نیوز: رئیس اداره امور آب شهرستان سرپل ذهاب طی حکمی از سوی مدیرکل آب منطقه ای استان کرمانشاه منصوب شد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۸:۲۷    
مرصاد نیوز:رئیس اداره محیط زیست سرپل ذهاب، از کشف و جمع آوری بیش از یک هزار و 500 متر تور دامی انتظاری ماهیگیری متخلفین صید غیرمجاز ماهی خبر داد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۸:۲۷    
مرصاد نیوز: با حضور معاون بهداشتی دانشگاه و مسئولین شهرستان، آیین تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۸:۲۷    
مرصاد نیوز: مرصاد نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به کاهش آمار مراجعه کنندگان برای واکسیناسیون بر تقویت واکسیناسیون سیار در استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب تأکید کرد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۸:۲۷    
مرصاد نیوز:جلسه انجمن کتابخانه های عمومی با حضور فرماندار سنقروکلیایی، مسئولین و اعضاء انجمن کتابخانه ها در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۲    
مرصاد نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی موافقت کردند.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۷:۱۲    
مرصاد نیوز: رئیس شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران پیرامون شهادت ناجوانمردانه خبرنگار مسیحی الجزیره ...
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۷    
مرصاد نیوز: رهبر انقلاب اسلامی در پیامی با تشکر از فعالان دلسوز حوزه جمعیت، تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و چاره جوئی برای نجات کشور از آینده ی هولناک پیری جمعیت را سیاستی حیاتی و ...
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۵:۵۷    
مرصاد نیوز: گزارشگر ویژه سازمان ملل از دولت آمریکا خواست که بلافاصله تحریم ها علیه مردم ایران را لغو و از کشورهایی که اقدام به بلوکه کردن دارایی های ایران کرده اند درخواست کرد که این دارایی ها را ...
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۲    
مرصاد نیوز: در روزهایی که داشتن حتی یک فرزند برای بسیاری از زوج های جوان سخت و دشوار است ، با مادری که 4 فرزند دختر دارد گفت و گویی خودمانی داشتیم.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۲    
مرصاد نیوز: یک روانشناس گفت: در حالی که ممکن است تصور شود رشد کودک از دوران نوزادی آغاز می شود اما بخش مهمی از روند رشد قبل از تولد او است.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۷    
مرصاد نیوز: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با توجه به استمرار شرایط جوی گرد و غبار و افت شاخص کیفیت هوا مدارس در برخی شهرستانها تعطیل هستند.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۲    
مرصاد نیوز: با وجود هشدارهای مکرر در خصوص خودداری از مصرف قارچ های خودرو، همچنان شاهد افزایش آمار مسمومیت ها هستیم!
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۷    
مرصاد نیوز: به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی کرمانشاه پیش بینی می شود بتدریج از غلظت غبار در جو استان کاسته شود.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۷    
مرصاد نیوز: مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت: در طرح "کاروان ترویج بهره وری کشاورزی" بیش از 300 محقق و کارشناس حضور دارند که روزانه حدود هزار کشاورز کرمانشاهی یافته های علمی ...
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۲    
مرصاد نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره "رسم جوانمردی" در کرمانشاه خبر داد وگفت ...
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۹:۵۷    
مرصاد نیوز: معاون میراث فرهنگی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هم اکنون 10 موزه فعال در استان داریم، افزود: هفت موزه استان در مالکیت اداره کل میراث فرهنگی ...
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۹:۵۷    
مرصاد نیوز:یکی از نیازهای جدی دانشگاه ها، ضرورت توجه به مقوله دانش بنیان است تا بر سرعت رشد علمی مراکز آموزشی کشور افزوده شود و جامعه نیز از منافع آن بهره گیرند.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۷    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی قصرشیرین از کشف یک محموله قاچاق شامل ارزاق عمومی و مواد غذایی به ارزش 360 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۷    
مرصاد نیوز:صبح امروز اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار سنقر در نشستی به ریاست فرماندار سنقروکلیایی و با حضور معاونین فرماندار و کارشناسان ذیربط ...
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۷    
مرصاد نیوز:دادستان عمومی و انقلاب هرسین گفت: نظر به اجرای طرح اقتصادی توسط دولت هرگونه افزایش قیمت گوشت قرمز توسط قصابی ها غیر قانونی است.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۷    
مرصاد نیوز: گروه جهادگران فاطمی در قالب یک اردوی جهادی به انجام واکسیناسیون رایگان یک هزار و 200 دام سبک در روستاهای حومه شمالی اسلام آبادغرب پرداختند.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۰:۲۸    
مرصاد نیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف 6 هزار و 200 حبه انواع قرص روانگردان و غیرمجاز در شهر کرمانشاه خبر داد.
مرصاد   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۰:۲۸    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی پاوه از کشف 52 راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.