یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۴May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 26 آبان 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 آبان 1397 میزان 2 آبان 1397 میزان 3 آبان 1397 میزان 4 آبان 1397 میزان 5 آبان 1397 میزان 6 آبان 1397 میزان 7 آبان 1397 میزان 8 آبان 1397 میزان 9 آبان 1397 میزان 10 آبان 1397 میزان 11 آبان 1397 میزان 12 آبان 1397 میزان 13 آبان 1397 میزان 14 آبان 1397 میزان 15 آبان 1397 میزان 16 آبان 1397 میزان 17 آبان 1397 میزان 18 آبان 1397 میزان 19 آبان 1397 میزان 20 آبان 1397 میزان 21 آبان 1397 میزان 22 آبان 1397 میزان 23 آبان 1397 میزان 24 آبان 1397 میزان 25 آبان 1397 میزان 26 آبان 1397 میزان 27 آبان 1397 میزان 28 آبان 1397 میزان 29 آبان 1397 میزان 30 آبان 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۱    
خبرگزاری میزان- فساد مالی برآمده از 18 سال حضور نامتعارف نیروهای خارجی به فرماندهی آمریکا در افغانستان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- اسپاگتی کوفته ای با موادی درست می شود که معمولا در هر خانه ای وجود دارد و طرز تهیه آن بسیار آسان است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان از برخورد تریلی با اسپورتیج و سمند با یک کشته و 2 مجروح در آزاد راه "قزوین -کرج" خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- کهزادی به برخورد دستگاه قضایی با سلطان سکه و همدستانش اشاره کرد و گفت: این ها علف های هرزی هستند که در اقتصاد کشور رشد کرده اند و باید کنده شوند تا اقتصاد سالم شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- مجموعه تلویزیونی "آخر خط" به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی پس از پایان تصویربرداری در تهران راهی لبنان می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزارت امور مهاجرین افغانستان می گوید از آغاز سال 2018 تاکنون، 26 هزار افغان به شکل داوطلبانه از ترکیه به کشورشان بازگشته اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- شماری از نمایندگان پارلمان افغانستان تصریح کردند که تعریف مشخصی از روند صلح وجود ندارد و این روند توسط ده ها مدیر قرار است اداره شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از مرگ مرد 60 ساله یزدی براثر انتشار گاز در این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع بلژیک از افزایش شمار نظامیان خود در افغانستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۱۱    
خبرگزاری میزان- قاسمی با بیان اینکه امروز بیش از پیش ترویج و تبیین فرهنگ کتابخوانی در جامعه احساس می شود، گفت: افزایش آگاهی های عمومی و اجتماعی بدون شک کاهش آسیب ها و مخاطرات اجتماعی را به دنبال دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از آغاز رهاسازی آب از سد های مخزنی شهرچای، مهاباد و زولا به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی 98-1397 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۰    
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی مینودشت از دستگیری 5 نفر از اعضای باند فروش اشیاء عتیقه و کشف 8 قلم عتیقه مربوط به دوره اسلامی در این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- تصویربرداری مجموعه "بانوی عمارت" برای پخش از شبکه سه سیما تمام شده و قرار است محسن چاوشی تیتراژ این سریال را بخواند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- شیوه پذیرش خروج محمولات صادراتی از گمرکات داخلی به مقصد خروج از بازارچه های مرزی، برای جلوگیری از ازدحام محمولات صادراتی به گمرکات اجرایی ابلاغ شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی پاکستان اعلام کرد ذخایر ارزی کشور به پایین ترین سطح در 4 سال گذشته رسیده و همین موضوع ارزش روپیه پول ملی این کشور را کاهش داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- ثبت نام اینترنتی کارگاه های تحقیقاتی پژوهشی دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینما حقیقت که با حضور اساتید خارجی برگزار می شود، آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- با اتمام سریال حوالی پاییز ، سریال دختر گمشده به کارگردانی احمد کاوری از فردا 28 آبا ن ماه روی آنتن شبکه 3 خواهد رفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سینمای انقلاب و به طور ویژه سینمای مقاومت و دفاع مقدس طی سالیان متمادی انقلاب اسلامی ایران همواره به عنوان یکی از ژانرهای اصلی و ارکان این هنر محسوب می شود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پروش به مناسبت برگزاری هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در سطح مدارس کشور پیامی صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک روزنامه هندی اهمیت اصلی بندر چابهار برای هند را در این نکته دانست که دهلی نو در واقع می تواند از آن برای کنترل رفتارها و سیاست های غیر قابل کنترل دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- نخستین جشنواره صندوق احیا در نیمه دوم سال با عنوان جشنواره انار با حضور مدیران، مسئولان و علاقه مندان شهرستان تفت و با استقبال گردشگران در باغ نمیر برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- محمدرضا مودودی با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، به سرپرستی سازمان توسعه تجارت ایران منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با روسای بانک های خصوصی و دولتی گفت: با توجه به شرایط تحریمی و تلاش بانک ها برای مقابله با آن، باید شرایط برای نظام بانکی تسهیل شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیر ارشد اجرایی شرکت فورد از تلاش این خودروساز آمریکایی در توسعه فناوری خودروهای خودران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- زلزله ای به قدرت 4.1 ریشتر دقایقی پیش تازه آباد در شهرستان ثلاث باباجانی را لرزاند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیوند ناگسستنی ایران و عراق گفت: برخی ها برای جدا کردن پیوند های دو کشور زحمت بیجا می کشند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- روزنامه مارکای اسپانیا در گزارشی نوشت: قرارداد لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا با این تیم، 18 سال پیش روی یک دستمال کاغذی نوشته شد اما سرنوشت این دستمال چه شد؟!
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- موزیلا اعلام کرد که مرورگر اینترنتی فایرفاکس از این پس به منظور افزایش امنیت سایبری کاربران به قابلیت جدیدی مجهز می شود که دسترسی هکرها به اطلاعات شخصی آنها را قطع می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- گروهی از محققان دانشگاه کمبریج اعلام کردند که بر اساس شواهدی آشکار، دو مجسمه برنزی موجود در موزه فیتزجرالد اثر میکل آنژ هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گذشته از سمت خود کناره گیری کرده و در پی این کناره گیری تلاش های نتانیاهو برای توافق با نفتالی بنت وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی نیز حاصلی در ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- دادستان نظامی استان گلستان گفت که چنانچه محرز شود قصور یا تقصیری در تامین نیروی اسکورت امنیتی، انتظامی و ترافیکی مسیر حرکت وزیر تعاون ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ مورد توجه راه راه پوشان تورین قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- بنای طاق گرا معروف به طاق شیرین در گردنه پاتاق بر سر راه کرمانشاه به سرپل ذهاب و در 15 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه کشورمان با اشاره به سفر برهم صالح تاکید کرد: با مقامات عراقی در خصوص قدم های بعدی برای همکاری مشترک در زمینه صلح و امنیت منطقه ای گفتگویی سازنده داشتیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه پیام خراسان با ارسال نامه ای به فدراسیون والیبال متعهد شد تا امنیت و سلامتی دیدار هایی که به میزبانی سالن مهران مشهد برگزار می شود را بر عهده بگیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در این وزارتخانه اظهار داشت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- 27 و 28 آبان هر سال برای اهالی نجوم یادآور به اوج رسیدن بارش شهابی اسدی است. هر سال در این واپسین شب های آبان ماه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا به معرفی 6 راه طبیعی برای درمان سرماخوردگی بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر پایگاه مجموعه تاریخی قصرشیرین از اتمام کاوش های فصل پنجم و مرمت دیواره های کشف شده در کاخ خسرو خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- کامران قاسم پور به دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی زیر 23 سال جهان در کشور رومانی راه یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از کشف 10 قلم شیء تاریخی و اسلامی اصل خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال صربستان با غلبه بر مونته نگرو در آستانه صعود به لیگ B از مسابقات لیگ ملت های اروپا قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- گروهی از پژوهشگران آلمانی، روشی ابداع کرده اند که به تشخیص باکتری های غذا کمک می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- تصویری خارق العاده و رنگارنگ از Tsarskoye Selo واقع در سنت پترزبورگ، روسیه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- خودروساز ژاپنی تویوتا اولین تصاویر از محصول جدیدش (Toyota Camry TRD _2020) را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- تصویر هوایی زیبا از یک زمین کشاورزی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- حوضچه آب بنفش در گِلفشان نفتلیجه شهر مرزی گُمیشان در صورت توجه و رسیدگی بیشتر به عنوان یک رویداد نادر طبیعی و فرصتی منحصر بفرد برای جذب گردشگر و اکوتوریسم استان گلستان است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات پلیسی باند شکار و قاچاق غیرقانونی پرندگان کمیاب وگرانقیمت شناسایی و 188 قطعه پرنده شکاری به ارزش 300 میلیارد ریال کشف شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی انگلیسی گلاسکو رنجرز اسکاتلند در پی به خدمت گرفتن هم تیمی پیشین خود است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (شنبه) در دیدار آقای برهم صالح رئیس جمهور عراق و هیأت همراه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های داخلی رویداد های متعددی را امروز انعکاس دادند که در این بسته خبری بخشی از آن را مرور می کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه دولت باید سیاست گذاری مناسبی برای جبران کمبود 4 میلیون واحد مسکونی برای کم درآمد ها انجام دهد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- تپه تاریخی آوه در کنار روستای آوه از توابع شهرستان ساوه قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- دستگاه قضایی از سیاستگذاری های اشتباه بانک مرکزی و دولت کنونی و قبلی دفاع نمی کند و بار ها با عملکرد خود نشان داده است که داشتن مقام و مسؤولیت در دستگاه ها را نیز موجب مصونیت اشخاص ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا اتفاقاتی که پس از ترک سیگار در بدن افراد می افتد را بررسی نماید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع افغانستان می گوید، در نتیجه عملیات جداگانه در مناطق مختلف این کشور 69 مخالف مسلح کشته و 15تن زخمی شده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- مراسم ختم سیدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین معاون حقوقی و پارلمانی این سازمان و نماینده پیشین اصفهان در مجلس با حضور شخصیت های کشوری و لشکری برگزار ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- دبیر شورای عالی امنیت ملی، گفت:طراحی های متعدد آمریکا و برخی کشور های مرتجع منطقه برای بر هم زدن روابط دوستانه بین دو ملت راه به جایی نخواهد برد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان تهران در مراسم تودیع و معارفه همزمان رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین قضاوت های عادلانه را دستاورد مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور با برگزاری 3 بازی پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی تاکید کرد: ما نمی توانیم پیشرفت را خارج از الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت قرار دهیم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- نیرو های اطلاعات بسیج مردمی با همکاری ساکنان مناطق مرزی موفق شدند گروهی از عناصر مخفی داعش را در یکی از روستا های منطقه بادوش شناسایی کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- برای دقایقی لبخند زدن این کلیپ جذاب را حتما مشاهده کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- ایمان صادقی، کامران قاسم پور و حسین شهبازی به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی زیر 23 سال جهان در رومانی راه یافتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از جلسه غیرعلنی یکشنبه 27 آبان مجلس شورای اسلامی با محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- پارسایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از محیط بان هوشمندی که در حادثه تیر اندازی شکارچیان غیر مجازدر ارتفاعات منطقه حفاظت شده بهشت گمشده فارس از ناحیه پا مصدوم شده دیدار و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- سی و یکمین شنبه انقلاب با موضوع سرود و موسیقی و با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از گذشت 13 روز از 13 آبان تا تناقض حقوق بشر یانکی ها و هشدار وزیر کشور به پاکستان .
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- با پایان رقابت های روز سوم از یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهانی پومسه، تیم ملی پومسه در دو گروه مردان و زنان موفق به کسب 8 مدال رنگارنگ شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (شنبه) در دیدار آقای برهم صالح رئیس جمهور عراق و هیأت همراه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: رای دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا تهران صادر شده و به زودی به دو باشگاه فوق ابلاغ خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- نشریه وال استریت ژورنال نوشت پس از اعلام در نظر گرفتن معافیت برخی کشور ها از سوی آمریکا و تداوم جریان روزانه صد ها هزار بشکه نفت ایران به بازار های نفتی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استقلال این روز ها با مشکل زمین تمرین مواجه شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه امروز آسمان و زمین و دریای ما امن است، گفت: آسمان کشور ما 24 ساعته توسط سربازان ملت در قرارگاه پدافند هوایی رصد می شود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: رقم افزایش حقوق سال 98 کارمندان دولت، به طور قطع بیشتر از سال 97 خواهد بود که پس از تصویب در هیئت وزیران، اعلام می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش طی حکمی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران را به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل عملکرد ضعیفی که داشته ممکن است از تیمش جدا شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- مدیرکل محیط زیست استان از کشف و ضبط بزرگ ترین محموله قاچاق در معرض انقراض (پرندگان شکاری، هوبره و قرقاول) در استان بوشهر در مورخ خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- وجود چاه های عمیق در منطقه لیلاخ و با توجه به کم آبی در کشور، زعفران می تواند کشت جایگزین بسیار خوبی در منطقه باشد و از لحاظ اقتصادی بازدهی بالایی دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- نماینده ی مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی عملکرد بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را در اشتغال زایی و مدرسه سازی ستودنی و قابل تقدیر دانست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- وزیر کشور گفت: مناطق مرزی ما شرایط مطلوبی از نظر توسعه یافتگی و پیشرفت ندارد و در همه مناطق با عدم تعادل و توزان رو به رو هستیم که بار این معضل در مناطق روستایی و شهری ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید هوندا سیویک مدل 2013 با کارکرد 100 هزار کیلومتر به سرمایه 240 میلیون تومانی نیاز است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- احتمال دارد هافبک ازبکستانی سابق استقلال راهی تیم ذوب آهن شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- در چند روز گذشته شاهد ریزش شدید قیمت انواع ارز به خصوص دلار در بازار بودیم، رصد بازار نشان می دهد روند کاهش قیمت ها همچنان ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از مردم مظلوم یمن برگزار می شود. این تجمع روز یکشنبه 27 آبان ساعت 10:30 صبح در مدرسه فیضیه برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- طی حکمی از سوی تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، شهریار کناریوند به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان البرز منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- پیر مرد 96 ساله ای که برای نجات خانه اش از تخریب شدن، تصمیم عجیبی را اتخاذ کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد از حضور 1500 غاز خاکستری در پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: در سال تحصیلی جاری 234 دانش آموز تارک و بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی شناسایی و مقدمات ادامه تحصیل آن ها فراهم شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- رسانه های انگلیس گزارش دادند که یک زن 75 ساله در لندن هدف حمله با چاقو قرار گرفته و جان خود را از دست داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز آمار گفت: آمار و اطلاعات، برنامه ریزی و مدیریت سه حلقه وابسته به هم می باشند که زنجیره توسعه با آنها شکل می گیرد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- اخیرا انتشارات دانشگاه آکسفورد کتابی با عنوان چه مدت اسرائیل دوام خواهد آورد منتشر کرده که نویسنده اثبات می کند که فراتر از تهدیدات خارجی علیه اسرائیل ...