سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 30 آذر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 آذر 1397 میزان 2 آذر 1397 میزان 3 آذر 1397 میزان 4 آذر 1397 میزان 5 آذر 1397 میزان 6 آذر 1397 میزان 7 آذر 1397 میزان 8 آذر 1397 میزان 9 آذر 1397 میزان 10 آذر 1397 میزان 11 آذر 1397 میزان 12 آذر 1397 میزان 13 آذر 1397 میزان 14 آذر 1397 میزان 15 آذر 1397 میزان 16 آذر 1397 میزان 17 آذر 1397 میزان 18 آذر 1397 میزان 19 آذر 1397 میزان 20 آذر 1397 میزان 21 آذر 1397 میزان 22 آذر 1397 میزان 23 آذر 1397 میزان 24 آذر 1397 میزان 25 آذر 1397 میزان 26 آذر 1397 میزان 27 آذر 1397 میزان 28 آذر 1397 میزان 29 آذر 1397 میزان 30 آذر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- رییس اداره فناری اطلاعات تجهیزات پزشکی گفت: سامانه های آنلاین تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، از صفر تا صد توزیع ارز دولتی را با هدف پایش وضعیت توزیع، نظارت بر عادلانه بودن آن ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- پیمان سنندجی گفت: ورود موتورسیکت ها و خودرو های شخصی به خط ویژه به شدت بر روی کاهش سرعت اتوبوس ها تاثیر می گذارد و این مسئله باعث افزایش زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه شده و در نتیجه ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 256 کیلو حشیش در مسیر سبزوار به مشهد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه گفت:محیطبان گیلانغربی در حین ماموریت مورد سوء قصد شکارچیان غیرمجاز قرارگرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بنده هیچ پسوندی را برای مسکن قبول ندارم گفت: با کمک مردم و توسعه گران تلاش خواهیم کرد تا چرخ تولید مسکن برای اقشار کم درآمد و متوسط جامعه به حرکت در ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ویژه برنامه چله فاتحان که روز جمعه 30 آذر ماه در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اتمام مسکن مهر در اولویت دولت است، گفت: تقویت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و نظام پایدار ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به ترکیه بر پایبندی ایران به توافقنامه تجارت ترجیحی تاکید کرد و خواستار توسعه فهرست اقلام تعرفه ترجیحی برای تحقق هدف 30 میلیارد دلاری شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در اطلاعیه ای اعلام کرد: رانندگان ناوگان عمومی با پلاک زرد، روز شنبه 97/10/01 از پرداخت عوارض آزادراهی معاف هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش در جلسه هیئت نظارت بر تخلفات اداری در زاهدان که برای رسیدگی و بررسی حادثه آتش سوزی در دبستان اسوه زاهدان تشکیل شده بود ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل بانک مرکزی گفت: احاطه بانک مرکزی بر بازار ارز پرقدرت تر از همیشه و ذخایر ارزی در وضعیت مطلوب است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه های موناکو و میلان در نظر دارند تا هافبک تیم فوتبال چلسی را به خدمت بگیرند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- رابرت زمیکس کارگردان مطرح سینمای هالیوود که شاهکار "فارست گامپ" با بازی تام هنکس را در کارنامه خود می بیند امسال با درام کمدی "به مارون خوش آمدید" به سینماهای هالیوود باز خواهد گشت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فعالیت خود را برای فصل نقل و انتقالات زمستانی آغاز کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- همتی در اینستاگرام خود نوشت: درج مطالب جعلی به نقل از اینجانب در مورد ذخائر ارزی و سرنوشت برخی از سپرده های بانکی و کسری بودجه و .. ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به موضوع کاهش نرخ امید به زندگی در آمریکا و عمده دلایل آن پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه منچسترسیتی قصد دارد با ارائه پیشنهاد مالی جدید برای جذب ستاره آژاکس اقدام کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- کتاب لب خط قرمز نوشته اسماعیل امینی، به طنزنویسان می گوید که نثر طنز یک شیوه ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- نویسنده کتاب لب خط قرمز گفت: در این کتاب از شوخی با هیچ کس پرهیز ندارم و بیشتر انسان و خصلت های انسانی را دستمایه قرار می دهم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- برخی منابع آگاه از منع انجام خدمات مالی مرتبط با ایران توسط شرکت ملی سوخت چین خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه کشورمان بمناسبت شب یلدا در متنی را در توئیتر خود منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- به دنبال نفوذ بیشتر تکنولوژی در زندگی روزمره و هوشمندسازی وسایل، سیستم هوشمند امنیت منازل تعبیه و مورد استفاده قرار می گیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: سطح فنی و کیفی مسابقات بالا بود و خوشبختانه با قهرمانی تیم بیمه رازی به عنوان یکی از نمایندگان کشتی ایران در این رقابت ها به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "بمب، یک عاشقانه" ساخته "پیمان معادی" برای نخستین بار در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و هم اکنون یکی از آثار موفق سینمای ایران در اکران پاییزی محسوب می شود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم کشتی فرنگی بیمه رازی قهرمان کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۰    
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی گفت: متقاضیان تا ساعت 24 فردا؛ شنبه اول دیماه، برای ثبت نام دریافت کارت سوخت المثنی مهلت دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- چانه زنی ها و گفت و گوها برای حل اختلاف های باقیمانده برای تشکیل دولت لبنان ادامه دارد و پیش بینی می شود این روند تا ساعت های آینده پایان یابد و اسامی کابینه امشب یا فردا ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- امتیاز باشگاه پدیده خراسان در آستانه انتقال به بخش خصوصی قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان نوشت: مجلس کارآمد، نیازمند ساز و کار شایسته گزینی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- دادگاهی در پاریس شرکت توتال را به جرم پرداخت رشوه برای برنده شدن در مناقصه پروژه توسعه میدان گازی "پارس جنوبی" جریمه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در راستای اجرای خدمات حمایتی و جراحی کودکان معلول برای 300 نفر از بچه های ناشنوا کاشت حلزونی انجام دادیم که در مدارس عادی مشغول به تحصیل شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل هنرهای نمایشی به منظور تعامل هرچه بیشتر جهت حضور رادیو نمایش در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: بازیکنانم بچه نیستند، بلکه افراد بالغی هستند که میل زیادی برای برآورده کردن آرزوی مردم دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی بوکس اسامی نفرات دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد که در این بین نام چند مشتزن پا به سن گذاشته هم دیده می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- در راستای برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در اردبیل، مربیان 2 تیم ایذه و ترکیه با یکدیگر درگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- اگر روزی روزگاری حکایت شب یلدا پر بود از خوشی و خنده های بچه ها و سر و صدای بزرگ ترها ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- پس از کفاشیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال فوتبال ساحلی هم از سمت خود استعفا داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال استقلال نسبت به خبر حضورش در تیم پدیده در نیم فصل دوم واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- بیشتر چهره های شاخص فرهنگی و سیاسی درباره اتفاقاتی که در کشور رخ می دهد در صفحه های کاربری خود اظهار نظر می کنند که در اینجا چند نمونه از این اظهار نظر ها را خواهیم خواند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی سپاه با اعلام خبر برگزاری مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 12 نیروی زمینی سپاه از صبح فردا( شنبه) در منطقه عمومی خلیج فارس ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- خلاقیت در تراش میوه ها و مجسمه سازی هنری است که طرفداران زیادی پیدا کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت عامل قاچاق 32 هزار لیتر نفت سفید خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: افزودن ویتامین D. علاوه بر آهن و اسید فولیک در اولویت برنامه ها است و بزودی اجرایی می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تدارکاتی تیم فوتبال امید ایران مقابل سوریه با نتیجه تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه ترکیه طی اظهاراتی ضمن استقبال از تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر خروج از سوریه اعلام کرد که کشورش باید در این زمینه با واشنگتن همکاری کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- تمرینات آماده سازی تیم فوتبال ماشین سازی در تعطیلات نیم فصل از فردا(شنبه) آغاز خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "بی نامی" از چهارشنبه هفته گذشته اکران خود در سینماهای کشور را آغاز کرده و پس از یک هفته فروش تنها به مبلغی معادل 37,413,000 تومان دست یافته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- در برنامه خندوانه از مسابقه ادابازی گروه تنسی تاکسیدو و چاملی و گروه رفقای 25 به رقابت باهم پرداختند را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- رییس اورژانس تهران گفت::یکی از خیرین شمیرانات ساختمان 3 طبقه را برای احداث پایگاه به اورژانس تهران اهدا کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون امور دریایی سازمان بنادر گفت: با کمک نیرو های امدادی کشتی نارگل به کنار اسکله منتقل شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش درباره سفر خود به شهر های آران و بیدگل، نوش آباد، سفید شهر و کاشان گفت: امیدوارم آموزش و پرورش هر روز مثل چنین روز پر برکتی را شاهد باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: برای اجرای کامل نظام ارجاع، هماهنگی در بالاترین سطح میان معاونت های بهداشت و درمان وزارت بهداشت وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی ایران در سفر خود به ترکیه که در قالب یک هیات عالی رتبه به ریاست رییس جمهور انجام شد با همتای ترکیه ای خود دیدار و گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب تصویری زیبا از هواداران دورتموند در میان شعله های رنگی را در داسلدورف آلمان مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- درمنی در نامه مورخ 22 شهریور 1395 ادعا می کند اموالش را طی 15 سال قبل از آن، به دلیل ممنوع المعامله بودن به نام افرادی سند زده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در انجمن تجاری ایران-ترکیه اعلام کرد که تحریم های آمریکا نمی تواند به روابط ایران و ترکیه آسیب برساند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، جمعه هفته آینده به آبادان بر می گردد تا تمرینات تیمش را زیرنظر بگیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- در پی وقوع طوفان هایی همراه با رعد و برق در سیدنی، بزرگ ترین شهر استرالیا، دانه های تگرگ به اندازه توپ تنیس در این شهر بارید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، گفت: ایران،ترکیه و روسیه می توانند کمر تحریم ها را بشکنند؛ وقتی شکست ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- به مناسبت شب یلدا و آغاز فصل زمستان آثار هنری زیادی از امروز 30 آذرماه به نمایش گذاشته می شود که دیدنش به عنوان سرگرمی پایان هفته خالی از لطف نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: اصرار داریم خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال تا پایان امسال انجام شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در کمپ اسپایر کشور قطر پیگیری می شود و ملی پوشان امروز 2 جلسه تمرین می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه دیلی صباح اعلام کرد که گزارش های تأیید نشده حاکی از بازداشت کارکنان شبکه خبری تی آرتی از سوی نظامیان امارات در یمن است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- پیروز حناچی شهردار تهران امروز در بازدید از میدان میوه و تره بار صادقیه شب یلدا را به شهروندان تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب تصویری را از ساخت مجسمه ای با نام جولیا که توسط هنرمند اسپانیایی به نام جیوم پلنسا در میدان پلازا کولون مادرید پایتخت اسپانیا در حال طراحی و ساخت است را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- در هفته ای که گذشت اخباری در خصوص نمایشگاه حمل ونقل، واریز یارانه آذر ماه، کاهش قیمت لوازم خانگی، کاهش قیمت فولاد، تمدید کارت سوخت منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیم کشتی فرنگی روسیه با برتری مقابل تیم اوکراین، حریف بیمه رازی اردبیل در فینال رقابت های کشتی فرنگی باشگاه های جهان شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- نماهنگ دیدنی "پرده نشین"را در فراق آقا امام زمان (عج) با صدای علیرضا قربانی مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- نخستین تیزر از نسخه دوم انیمیشن پرفروش و پرطرفدار "زندگی پنهان حیوانات خانگی" به کارگردانی "کریس رناد" رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- از ژانویه سال 2009، حداقل 288 تیراندازی مدرسه ای در آمریکا رخ داده که این آمار دست کم 55 برابر بیش از 6 کشور ثروتمند دیگر جهان است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- وحید شیخ ویسی، دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت: مهم نیست چه فردی سرمربی پیکان می شود، مهم این است تیم را از شرایط بحرانی خارج کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک وبسایت آمریکایی گزارش داد که اسناد محرمانه افشا شده حاکی از آن است که جیمز متیس به دنبال رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: امنیت ایران در دنیا مثال زدنی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- کارمندان باشگاه استقلال از سخت کوشی سرمربی این تیم در حالی که تمرینات استقلال تعطیل است متعجب شده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه به نظر می رسد روحیه جهادی و عملکرد انقلابی هنوز بر مدیران برخی صنایع کشور از جمله صنعت خودروسازی، حاکم نشده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- مراسم شب یلدا یا همان شب چله همواره از سوی ایرانیان یکی از شب های زیبا بوده که تمامی اعضای خانواده به طور معمول در کنار یکدیگر جمع می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- سردار سلیمانی در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم گفت در 40 سال حضورش در جنگ ها، هیچ صحنه ای به زیبایی مدافعان حرم ندیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- در این فایل صوتی آهنگ "یلدا" را با صدای مازیار فلاحی را می شنوید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- دادستان دماوند گفت: در سال 1396 با تخریب بیش از 1700 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی و حریم و بستر رودخانه ها، بیش از 1500 هکتار از این اراضی آزاد و به حالت سابق اعاده شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- بررسی های جدید نشان می دهد از 3.5 میلیون دارندگان حساب بانکی، 300 هزار نفر از آنها از کارتهای اعتباری و خدمات اینترنتی بانکی استفاده می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امداد رسانی به 1076تن از هم وطنان در طول 24 ساعت گذشته خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- محمدمهدی مهدی خانی، بازیکن تیم فوتبال امید ایران گفت: باید به بردن عادت کنیم و پرقدرت راهی مسابقات انتخابی المپیک شویم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- شکارچیان دارای پروانه شکار (همزمان با فصل مهاجرت پرندگان) اجازه دارند در روز های پنجشنبه و جمعه چهار قطعه پرنده شکار کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- پیست اسکی ایستگاه هفتم که از پایین قله توچال آغاز شده و در هتل (3550 متر) به پایان می رسد، دارای یک دستگاه تله سیژ (دوپل مایر) و یک دستگاه تله اسکی است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
خبرگزاری میزان- در آخرین هفته آذر ماه شاخص بورس و اوراق بهادار تهران با اُفت بیش از 9 هزار و 269 واحدی به پله 156 هزار و 83 واحدی سر خورد که این روند حاکی از نوسان اکثر نماد ها در تالار شیشه ای بوده ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- شاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم تیم ملی گفت: بوکسور کم تجربه ای نیستم و حالا نوبت من است در قهرمانی آسیا به مدال دست پیدا کنم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت:از ابتدای سال تا کنون با تلاش مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر پایتخت بیش از 13 تن انواع مخدر در تهران کشف و ضبط شده است و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از رفع تصرف 38 هکتار از اراضی ملی در زاهدان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه نشریه وال استریت ژورنال گزارش داد که دونالد ترامپ دستور آغاز کاهش نظامیان آمریکایی در افغانستان را صادر کرده و 7 هزار نظامی آمریکایی طی هفته های آینده افغانستان را ترک خواهند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- حوزه امنیتی و دفاعی کشور در طول هفته جاری، اخبار گوناگونی داشت که جزئیات آن پیش تر منتشر شده است. مهمترین اخبار این حوزه را مرور می کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این بسته خبری، منتخب مهم ترین، پربازدیدترین و جذاب ترین خبر های این هفته گروه چند رسانه ای خبرگزاری میزان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- نشست مشورتی سفرای ایران در سوئد، دانمارک و نروژ درباره آخرین تحولات سیاست خارجی با حضور عراقچی در استکهلم برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- حوزه سیاست خارجی در طول هفته ای گذشت اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن ها پیش تر منتشر شده است. مهمترین اخبار مهم این حوزه را مرور می کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- هافبک سابق تیم یوونتوس و فعلی ساوتهمپتون مورد توجه باشگاه پاری سن ژرمن قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مجلس در هفته ای که گذشت اخبار مختلفی داشت؛ از سقوط هواپیما در ایران؛ هر دو روز یکبار تا پلاسکو بعد از 700 روز و ماجرای کلیپ نماینده 38 ساله سراوان و معرفی محمدباسط درازهی .
  • ۱