چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۱۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 11 آذر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 آذر 1397 میزان 2 آذر 1397 میزان 3 آذر 1397 میزان 4 آذر 1397 میزان 5 آذر 1397 میزان 6 آذر 1397 میزان 7 آذر 1397 میزان 8 آذر 1397 میزان 9 آذر 1397 میزان 10 آذر 1397 میزان 11 آذر 1397 میزان 12 آذر 1397 میزان 13 آذر 1397 میزان 14 آذر 1397 میزان 15 آذر 1397 میزان 16 آذر 1397 میزان 17 آذر 1397 میزان 18 آذر 1397 میزان 19 آذر 1397 میزان 20 آذر 1397 میزان 21 آذر 1397 میزان 22 آذر 1397 میزان 23 آذر 1397 میزان 24 آذر 1397 میزان 25 آذر 1397 میزان 26 آذر 1397 میزان 27 آذر 1397 میزان 28 آذر 1397 میزان 29 آذر 1397 میزان 30 آذر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- دویست و شصت و چهارمین نشست علنی مجلس شورای اسلامی، دقایقی قبل با حضور 202 نفر از نمایندگان آغاز شد و بررسی لایحه موسوم به CFT امروز مجددا در دستورکار مجلس قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیر انتشارات نیستان با انتشار فیلمی در صفحه مجازی، حریت و آزادگی را بارزترین صفت ابوالفضل زرویی نصرآباد معرفی کرد. شراره می کشدم آتش از قلم در دست
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- گروه دادخواهی حفاظت از غیر نظامیان افغانستان اعلام کرد که در ماه نوامبر تلفات غیرنظامیان در این کشور کاهش یافته اما باوجود آن 213 تن در این کشور کشته و 212 تن دیگر هم زخمی شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک مقام هندی گفت: بر خلاف سال های گذشته آمریکا علاقه و تمایلی برای گسترش سرمایه گذاری های خود در کشور هند ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- اتحادیه اروپا پیش نویس لایحه ای را در مورد روابط با روسیه بررسی خواهد کرد که شامل پیشنهاد افزایش کمک های مالی این اتحادیه به سازمان های غیردولتی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- شماری از روحانیون ولایت ننگرهار افغانستان با صدور فتوایی، کشت تریاک و مصرف مواد مخدر را حرام و خلاف شرع اسلام اعلام کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه روسیه از تمایل سران کشورهای روسیه، چین و هند برای برگزاری نشست جانبه خبر داد و اعلام کرد: وزرای خارجه سه کشور مامور شده اند که شرایط برگزاری این جلسه را فراهم کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: خداوند می فرماید ما اگر انبیا را نفرستیم، عقل علیه منِ خدا استدلال می کند، می گوید تو که ما را به صورت یک موجودی ابدی آفریدی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر کشور هند گفت:در صورتی که پاکستان به تنهایی از عهده جنگ با تروریسم برنمی آید، می تواند از هند کمک بگیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- مشاور رئیس حزب مردم ضمن انتقاد از عملکرد حزب تحریک انصاف گفت: به نظر نمی رسد حکومت عمران خان دوام چندانی داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- برنامه تلویزیونی تهران 20 به زودی با ساختار جدید و تغییر در محتوا بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از فراهم شدن مقدمات انعقاد قرارداد درمان تکمیلی ایثارگران و افراد تحت تکفل با بیمه دی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از آغاز خرید توافقی مرکبات توسط اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، گفت: مرز های وقاحت جابه جا شده و همان عربستانی که رئیس کمیسیون حقوق بشر در سازمان ملل متحد می شود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- هنر طنزپرداز است که با ایجاد لبخند، شرایط را مدیریت کند. طنزپرداز به عنوان کسی که خود طعم مشکلات را می چشد و در متن جامعه قرار دارد و با مردم زندگی می کند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- راه اندازی بزرگترین مرکز آموزشی سنگ تراشی کشور در فردوس، کشف اشیاء عتیقه 3000 ساله در مازندران، برداشت هندوانه پاییزه از هرمزگان، پیش بینی برداشت 600 تن باقلا در نیکشهر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- گروه طالبان که در ظاهر خواستار خروج کامل نظامیان خارجی بویژه آمریکا از این کشور هستند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر اقتصاد گفت: یکی از مسایل اساسی در ایجاد تحول در نظام بانکی، توجه به تقویت بازار سرمایه به شکلی است که بتواند بخشی از بار تامین مالی بنگاه های اقتصادی کشور را بر دوش بگیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- مازاد تراز تجارت خارجی کشور تا پایان آبان ماه سال جاری 2 میلیارد دلاری شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور، اعتبار 59 درصد دستگاه ها در لایحه بودجه سال آینده مبتنی بر عملکرد تهیه شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- پیش فروش بلیت قطارهای مسافری حد فاصل ابتدای دی تا سی ام دی ماه امسال از امروز 12 آذر آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل سپاه ایستادگی را رمز پیروزی بر دشمن دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی قدرت سیاسی و تسلط آمریکا بر منطقه از بین رفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- بنیامین بهادری در یادداشتی نوشت: این شدنیه که حس خودباوری اون قدر در ما شکوفا بشه تا هر کدوممون در هر جایگاهی که هستیم بهترین خودمون باشیم و هر کدوم اول از خودمون شروع کنیم و جامعه و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور پاکستان با اعلام اینکه شرایط متشنج اقتصادی به دلیل وابستگی به محصولات خارجی است گفت: مردم از تولیدات داخلی استفاده کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- امکان بازدید از رصدخانه شهری تهران در هفته تهران هوشمند برای عموم علاقمندان به موضوعات حوزه مدیریت شهری و اطلاعات جغرافیایی به صورت رایگان فراهم شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- سفارت ایران در تفلیس در اطلاعیه ای اعلام کرد که موضوع دیپورت تعدادی از اتباع ایرانی از مبادی ورودی گرجستان را از طرق دیپلماتیک پیگیری می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- احمد شاکری در رمان "عریان در برابر باد" زندگی نوجوانی کردستانی را در جنگ تحمیلی ترسیم می کند که از رازی درباره شهادت عده ای رزمنده با خبر می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت همزمان با فرارسیدن 12 آذر و روز جهانی افراد دارای ناتوانی پیامی صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: رکن اصلی اقدامات دادسرا حصول رضایت ارباب رجوع و مردم است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- اخیراً در پی انتشار برخی اخبار در شبکه های اجتماعی پیرامون تعداد تولید و فروش خودروی H2 در آبان ماه به اطلاع می رساند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- منابع محلی ولایت سمنگان در شمال افغانستان تایید کرده که گروه طالبان 60 راننده کامیون های زغال سنگ را در ولسوالی دره صوف این ولایت ربودند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه هم تست و هم توسعه موشکی را ادامه خواهیم داد، گفت: این موضوع خارج از چارچوب مذاکرات و به امنیت ملی ما مرتبط است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- تلسکوپ فضایی "هابل" از باقی مانده یک ابرنواختر عکسی به ثبت رسانده است که پس از مرگ ستاره ای دیگر به وجود آمده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه کشورمان گفت که آمریکا ایران را به نقض قطعنامه ای متهم می کند که خود آن را نقض کرده و دیگران را تهدید به مجازات در صورت پایبندی به آن می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- شهر تایباد تا چند سال پیش، یک از بخش های تربت جام محسوب می شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- رمان "گیلداد" از حسن قلی پور، داستانی است که در دل روستای گیلده و در دوران قیام جنگلیان به وقوع می پیوندد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- تعویق در جرایم تعزیری درجه 6 تا 8 قابل اعمال است در حالی که تعلیق در جرایم تعزیری درجه 3 تا 8 قابل صدور رای است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک در مطالعه اخیرشان با همکاری فیسبوک از فناوری هوش مصنوعی برای خواندن اسکن های ام.آر.آی استفاده کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از صدور حکم به عرضه 15 تن برنج احتکار شده خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۲:۳۶    
خبرگزاری میزان- بر اساس بخشنامه بانک مرکزی در خصوص شرایط صدور و استفاده از چک های تضمین شده، دارندگان چک های تضمین شده ای که قبل از ابلاغ این بخشنامه صادر شده اند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۲:۳۶    
خبرگزاری میزان- این روزها با کاهش نرخ ارز رسانه های بیگانه آشفتگی خود را در پی این موضوع نمایان کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۲:۳۶    
خبرگزاری میزان- براساس گفته های رئیس پلیس راهور تهران بزرگ؛ مصوبه ای در شورای ترافیک در مورد خارج کردن خیابان 16 آذر از محدوده طرح ترافیک به تصویب نرسیده است و هیچ مرجعی جز شورای ترافیک حق تغییر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری از گسترده ترین آشوبی که این روزها در فرانسه رخ داده است را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- عالمان سنی و شیعه افغانستان در مراسم یادبود قربانیان حمله انتحاری به هتل اورانوس کابل گفتند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- هافینگتن پست در گزارشی نوشته است که مجازات اعدام در تاریخ آمریکا سابقه ای طولانی و هولناک دارد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری هوایی از مسیرهای ریلی ایالت جورجیا آمریکا اختصاص یافته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- رفتار عجیب رئیس جمهور آمریکا در برخورد با رئیس جمهور آرژانتین بازهم خبرساز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه ایران با اشاره به همدستی آمریکا در جنایات سعودی ها و اماراتی ها در جنگ یمن گفت که واشنگتن برای دائمی کردن بی ثباتی در منطقه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- بندر تنگ در جنوب استان سیستان و بلوچستان که تلاقی کویر و دریا است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- فیلم زیر به بررسی علل ارزان شدن دلار پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- جلسه فوق العاده هیات وزیران صبح و بعدازظهر یکشنبه با موضوع بررسی لایحه بودجه سال 1398 کل کشور تشکیل شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- بخش دفاع مقدس پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت ایام سالگرد شهادت سردار علی چیت سازیان، نماهنگ آن سوی معبر را منتشر کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال آرسنال موفق شد در دربی شمال لندن تاتنهام را از پیش رو بردارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- میرزا کوچک خان جنگلی مبارز ملی گرا،مبارز انقلاب مشروطه و از سرادان معروف گیلک از اهالی رشت بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم فوتبال السد و الغرافه قطر با شکست سنگین یاران طارمی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال جهت شرکت در تورنمنت سه جانبه اسلواکی اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- به دنبال پایان یافتن مرحله آزمایش های مختلف فنی موشک سایوز اف.گ طبق یک رسم قدیمی این موشک ساختمان مونتاژ را سحرگاهان و قبل از طلوع آفتاب به مقصد میدان پرتاب ترک گفتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان دستور داد فراسیون پزشکی ورزشی تمام اقدامات لازم را برای حمایت و پیگیری درمانی از نخستین گلزن ایران در جام جهانی صورت دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی از سید جلالی حسینی تقدیر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- خرید 81 هزار و 550 نسخه به مبلغ کل 19 میلیارد و 942 میلیون و 550 هزار ریال در جلسات 603 و 604 هیات انتخاب و خرید کتاب تصویب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: اگر دولت زمان ارائه لایحه بودجه 98 را بگوید ما آمادگی داریم که روز پنجشنبه هفته جاری جلسه علنی برگزار کنیم در غیر این صورت این مسئله به بعد از ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- اختصاص 14 میلیارد دلار ارز برای واردات کالا های اساسی در بودجه 98، زیباترین خیابان جهان در آتش پاریسی ها، سیدجلال حسینی: دوست داشتم جام جهانی دوم را هم تجربه کنم، اما نشد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک شرکت نوعی موادی پلیمری برای عایق کردن سطوح را تولید کرده که از پلاستیک بازیافتی در ساخت آن ها بهره برده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از فرصت سه روزه طراحان سوال از رئیس جمهور برای تعیین نرخ خرید تضمینی گندم تا ادامه بررسی استیضاح ظریف بعد از تعطیلات مجلس و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک بازی پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- بیش از یک قرن است که دانشکده افسری ژاپن مسابقه بوتا اوشی را برگزار می کند که دانشجویان این دانشکده نظامی شرکت کنندگان این رقابت خشونت آمیز هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد چابهار با اکثریت آرا ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه عصر این کمیسیون با حضور وزیر کار عنوان شد تا آخر آذر ماه 1500 میلیارد تومان بدهی مراکز دانشگاهی تسویه و معادل 1500 میلیون ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون دوومیدانی از نامزدی ایران برای میزبانی از مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا در سال 2020 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- ریس جمهور روسیه ضمن مهم خواندن تشکیل قانون اساسی سوریه گفت که باید موقعیت تهران و دمشق را نیز درباره این موضوع در نظر گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان، پاسخ هایش به نمایندگان مجلس درباره اظهارت جنجالی پولشویی را تشریح کرد که در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه با بیان اینکه عرایضم درباره پول شویی کاملاً واضح است، گفت: بنده به عنوان فردی که همواره از نظام حمایت کرده ام، واقعیت را هم همه جا گفته ام ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- در موشن گرافیک "این مرد تنها"مروری بر زندگی میرزا کوچک خان جنگلی و ماجراهای نهضت جنگل در مبارزه با دو قدرت بزرگ روس ها و انگلیس را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: از آنجایی که تعداد سوالات نمایندگان از ظریف بسیار زیاد بود قرار شد ادامه بررسی موضوع استیضاح ظریف به بعد از تعطیلات یک هفته ای مجلس ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مجموعه طنز همسرایی به تهیه کنندگی محمدرضا وکیلی طباطبایی و کارگردانی حسین تبریزی و محمد افراوی پس از پایان پخش مجموعه افسانه اوک نیو از شبکه سه سیما به روی انتن می رود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: هزینه های دادرسی و الصاق تمبر طبق قانون متعلق به بیت المال است و همه باید نسبت به اخذ هزینه واقعی بر اساس قانون اهتمام داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو، قیمت آپارتمان و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- تکلیف قانونی ضامن وامی که وام گیرنده اقساط آن را نمی پردازد چیست؟ کارشناسان وکیل آنلاین در این مورد توضیح داده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی شرایط جدید صدور و استفاده از چک های تضمین شده را ابلاغ کرد که بر اساس آن چک های تضمین شده صرفا در وجه ذینفع صادر می شود و درج مشخصات ذینفع بر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اغتشاشات فرانسه گفت: محبوبیت رئیس جمهور فرانسه به 20 درصد کاهش یافته و جنبش جلیقه زرد ها مشروعیت مردمی مکرون را به کلی زیر سؤال برده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- هفته چهاردهم لالیگا اسپانیا با برگزاری یک دیدار پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه ای برای تجلیل از کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- زمینه انجام تست پیمایش خودرو بر اساس الزامات استاندارد در مرکز آزمون آلایندگی فراهم شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- به همت معاونت حقوقی قوه قضاییه و با همکاری یونیسف و دادگستری استان تهران کارگاه آموزشی نظام عدالت ویژه اطفال و نوجوانان برای مشاوران دادگاه اطفال و نوجوانان دادگستری استان تهران ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران از جمع آوری کلیه ی ون کافه های فاقد مجوز متخلف در سطح مناطق 22 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- بیشتر چهره های شاخص فرهنگی و سیاسی درباره اتفاقاتی که در کشور رخ می دهد در صفحه های کاربری خود اظهار نظر می کنند که در اینجا چند نمونه از این اظهار نظر ها را خواهیم خواند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- دیدارهای امروز (یکشنبه) لیگ دسته یک با برگزاری 6 بازی پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- مهندس مشاور پروژه احداث محور جدید سنندج-مریوان گفت: محور سنندج-مریوان با طول 125 کیلومتر یکی از مهم ترین محور های مواصلاتی غرب کشور است که به سبب وجود مرز بین المللی باشماق ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- نشست خبری سیدجلال حسینی پس از خداحافظی از تیم ملی در حالی برگزار شد که در کنار تمام صحبت های مهم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- نشست مشترک اعضای قرارگاه فرهنگی استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه قدس، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی از مسئولان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- براساس اعلام مرکز آمار تابستان امسال 99 هزار تن گوشت قرمز در کشتارگاه های کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، 11 درصد کاهش یافته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان خوزستان گفت: لایروبی فاضلاب های معابر اهواز توسط طلاب و روحانیون یک مسکن و اقدام موقت است که به مردم نشان داد طلبه های استان پای درد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان فرانسه اعلام کرد که یکی از معترضان جلیقه زرد در جنوب فرانسه در پی تصادف جان خود را از دست داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم آرسنال مورد توجه باشگاه اینتر قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: امیدوام بتوانیم در کنار یکدیگر و با حضور قطبی فولاد به جایگاهی که استحقاقش را دارد برسد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران با رئیس جهانی موتورسواری دیدار کرد.