پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۱:۵۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 13 آذر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 آذر 1397 میزان 2 آذر 1397 میزان 3 آذر 1397 میزان 4 آذر 1397 میزان 5 آذر 1397 میزان 6 آذر 1397 میزان 7 آذر 1397 میزان 8 آذر 1397 میزان 9 آذر 1397 میزان 10 آذر 1397 میزان 11 آذر 1397 میزان 12 آذر 1397 میزان 13 آذر 1397 میزان 14 آذر 1397 میزان 15 آذر 1397 میزان 16 آذر 1397 میزان 17 آذر 1397 میزان 18 آذر 1397 میزان 19 آذر 1397 میزان 20 آذر 1397 میزان 21 آذر 1397 میزان 22 آذر 1397 میزان 23 آذر 1397 میزان 24 آذر 1397 میزان 25 آذر 1397 میزان 26 آذر 1397 میزان 27 آذر 1397 میزان 28 آذر 1397 میزان 29 آذر 1397 میزان 30 آذر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک عضو شورای عالی صلح افغانستان اظهار داشت که طالبان با توجه به دستاوردهایی که داشته است عجله ای برای پیوستن به روند صلح و آغاز گفت وگوها ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک محموله قهوه و ماشین حساب خارجی قاچاق در بازرسی از انباری به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون حقوق بشر افغانستان گفت: با اینکه تلاش ها برای آغاز مذاکرات صلح افزایش یافته است، اما هنوز تعریف درستی از روند صلح وجود ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی رییس کل و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی از اجرای طرح پیشگیری از تصادفات رانندگی در استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک استاد جامعه شناسی سیاسی در دانشگاه قطر با بیان اینکه خروج دوحه از سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) نشانگر استقلال کشورش است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک شاهزاده قطری با پرداخت 100 هزار دلار به دولت ایالتی بلوچستان مجوز شکار هوبره را دریافت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر پاکستان در دیدار جمعی از مجریان تلویزیونی این کشور گفت که احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه تایمز هند مدعی شد؛ از آنجا که تا انتخابات سراسری آینده هند در سال 2019 زمان زیادی باقی نمانده است نارندا مودی نخست وزیر فعلی این کشور می تواند از ادامه واردات نفت ایران به ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه پاکستان در نشستی با حضور سفرا و نمایندگان کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصای موسوم به اکو (ECO) بر ضرورت همکاری میان کشورهای این سازمان تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- محیط بانان شهرستان دالاهو موفق به کشف بیش از 2 کیلوگرم گوشت کل وحشی از منزل متخلف شکار غیر مجاز شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش از کاهش 30 درصدی تعداد مدارس غیرایمن با کمک خیران مدرسه ساز در دولت تدبیر و امید خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- یکی از مقامات عالیرتبه هند اعلام کرد، دولت این کشور با هدف انجام حملات دقیق به عمق خاک دشمن، با گزینش بهترین سربازان نیروهای زمینی، هوایی و دریایی، یگان ویژه حملات دقیق تشکیل می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون میراث فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: با شکایت این اداره کل به مراجع قضایی و دستور دادگاه، مرمت غیراصولی پاسگاه قدیمی جزیره هرمز متوقف شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس ملی پاکستان با هدف شرکت در دومین کنفرانس رؤسای مجالس 6 کشور برای مقابله با تروریسم، فردا پنجشنبه به ایران سفر می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیران دفاع هند و آمریکا در نشست مشترک خود در واشنگتن با گسترش روابط دفاعی دفاعی و امنیتی دو کشور موافقت کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان زنجان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان که با حضور کلیه اعضای در سالن کنفرانس دادگستری استان برگزار شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- در رعد نوزده پلیس پیشگیری 631 سارق و مال خر دستگیر شدند، اما یک سری توصیه و سفارشات برای پیشگیری به مردم شده است که آگاهی از آن ها خالی از لطف نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آیین افتتاحیه هفته فرهنگی الجزایر که سه شنبه 13 آذر ماه در فرهنگ سرای ملل برگزار شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پیشنهاد دولت برای افزایش 20 درصدی حقوق سال 98 گفت: به احتمال زیاد میزان پیشنهادی مجلس برای افزایش حقوق نسبت به پیشنهاد دولت بیشتر است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر نیرو با تاکید بر اینکه 31 پروژه بزرگ احداث نیروگاه به ظرفیت 19 هزار مگاوات در حال اجراست ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور نابخرد آمریکا با خروج از برجام توافقات الزام آور بین المللی را نقض کرد و نشان داد که آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت سوم وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر سابق دفاع گفت: امروز به برکت تجارب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به جایگاهی رسیده ایم که دشمنان ما به شدت از رویاروی مستقیم با ملت ما واهمه دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: تمام مشکلات کشور و جهان اسلام زیر سردولت آمریکا، اندیشه های آمریکایی و هواداران آنهاست. ما نباید فقط تحریم ها و دولت ترامپ را ببینیم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- اگرچه داروهای شیمی درمانی جان بسیاری از افراد را نجات می دهند اما به طور بالقوه برای داروسازان و سایر کارکنان مراکز بهداشتی که با این داروها سر و کار دارند، خطرناک هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- عکس امروز نشنال جئوگرافیک نگاه خیره یک خرگوش صحرایی به دوربین را نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- معلولیت مانع کار و تلاش نیست،بعضی از افراد، الگوی اراده برای سایرین هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور امید به آینده را مهمترین نیاز کشور دانست و با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی، همه باید برای حل مشکلات دست بدست یکدیگر دهیم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه ایران تاکید کرد: آمریکا اذعان داشته است که قطعنامه 2231 شورای امنیت نمی تواند جلوی توانایی های بازدارندگی ایران را بگیرد. بجای تضعیف قطعنامه 2231، روی تبعیت از آن کار شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- داود خانی معاون سازمان خصوصی سازی مدت زمان ثبت شماره شبا جهت دریافت سود سهام عدالت توضیحاتی را ارائه داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه آمریکا می گوید ظرف 60 روز آینده، پایبندی به پیمان منع موشک های میان برد هسته ای را تعلیق خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- هافبک پیشین بانوی پیر بر این باور است که سبک بازی کریستیانو رونالدو در یوونتوس تغییر کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در مراسم بهره برداری همزمان از چند طرح درمانی، عمرانی و زیر بنایی در استان سمنان به سخنرانی پرداخت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- اعتراضات ده ها هزار نفری علیه معضل خشونت علیه زنان در فلسطین اشغالی در حالی در سراسر فلسطین اشغالی برگزار شد که بیش از 300 موسسه و نهاد حمایت خود از این اعتراضات را اعلام کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- دو زلزله با قدرت 3.6 و 3.7 ریشتر گیلانغرب را لرزاند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- دو فوق ستاره فوتبال بارسلونا و یوونتوس تماشاگر ویژه دیدار برگشت فینال لیبرتادورس خواهند بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- پلیس آمریکا در ادامه رفتارهای نژاد پرستانه خود بار دیگر یک جوان سیاه پوست را مورد ضرب و شتم قرار داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- دبیر اجرایی یازدهمین جایزه جلال و مدیر بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان گفت: رای مردمی در بخش ویژه یازدهمین جایزه ادبی جلال به میزان رضایت مندی که مطالعه کنندکان آثار نسبت به ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- 46 عنوان طرح و پروژه اقتصادی، فرهنگی و زیربنایی به طور همزمان با دستور رئیس جمهور در سطح استان سمنان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مشاور مدیرکل فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در گفتگوی 18:30 شبکه خبر درباره لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق صحبت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهور استان قزوین از وقوع یک سانحه رانندگی و کشته شدن 2 تن از کارگران فضای سبز در شهرستان البرز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- دراولین روز مسابقات بین المللی بدمینتون نپال، ثریا آقایی و امیر جباری برابر حریفان خود در جدول اصلی به پیروزی دست یافتند و به مرحله بعد راه یافتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- یکی از اولین اقداماتی که در تنظیم بودجه ی سال 98 اعلام شده است تعیین دلار 5700 تومانی بوده و باعث شده تا برخی از کارشناسان اقتصادی با این نرخ مخالفت کنند و معتقد به لزوم افزایش این ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی اورژانس گفت: با توجه به افزایش آلودگی هوا و انباشت ریز گرد ها به ویژه در شهرری فردا خدمات اورژانس در شهرری رایگان است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- تمرین تیم فوتبال فولاد خوزستان با حضور دو دستیار جدید افشین قطبی و همچنین هیئتی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- فضاپیمای ناسا موسوم به "اوسیریس-رکس"(OSIRIS-REx) پس از یک سفر دو سال و دو ماهه و طی مسافت 2 میلیارد کیلومتر به سیارک "بنو"(Bennu) رسید تا از سطح آن نمونه گیری کند و به زمین برگردد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: قطعا برنامه های دفاعی خود را براساس ابراز نگرانی های بی اساس و مبتنی بر القائات بی بنیان و هدفمند برخی کشور ها تنظیم نمی کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون در جمع داوران و کمک داوران گفت: ارزیابی من درباره وضعیت داوری خوب است، چرا که در مسیر درستی قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرپروژه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت از دریافت هزارو 200 نسخه الکترونیک از مطب ها و 2 هزار نسخه از 40 داروخانه در استان کرمان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- اوبرادور رئیس جمهور جدید مکزیک می گوید برای مقابله با مصرف گرایی هواپیماها و بالگردهای سیاستمداران فاسد را به فروش می رساند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه اتفاقات به شکلی رقم می خورد که چه در خانه و چه خارج از خانه می خواهند تیم ما را بازنده کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- محقق، مفسر و پژوهشگر قرآنی، گفت: شاید این سؤال برای برخی که اهل نماز هستند، پیش بیاید که چرا در زندگی آن ها مشکل، عیب و نقص وجود دارد؟! یک آیۀ قرآن جواب این مسئله را داده ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: پرسپولیس از ته مانده انرژی اش استفاده کرد و ریسک نکرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون باشگاه استقلال که راهی ترکیه شده بود، با مسئولان باشگاه ترابزون اسپور دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در صورتی که گروه پزشکی همراه ما نباشند انجام برنامه ها حتی با پیشرفته ترین نرم افزار ها و سخت افزار ها امکان پذیر نخواهد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- اعتراضات مردمی جنبش ضد سرمایه داری در فرانسه در حالی به هفته سوم کشیده شده است که روز گذشته یک زن در مارسی بر اثر شدت جراحات گاز اشک آور کشته می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس گفت: برگزاری همه پرسی بین ساکنان اصلی فلسطین شامل مسلمان، یهودی و مسیحی، راه حل دموکراتیک مسئله فلسطین است و صهیونیست ها در آینده سرزمین فلسطین جایی نخواهند داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- دوربین های مداربسته تصاویر هولناکی از رفتار خشونت آمیز یک دزد را در آمریکا ثبت کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک استارتاپ فرانسوی در نظر دارد پرورش میوه و سبزیجات در کانتینر را به صورت گسترده آغاز کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت با بیان اینکه با ابلاغ دستورالعمل رصد کالا، زنجیره تجاری کشور و سامانه تجارت داخلی ایران وارد فاز جدیدی شده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از صحت عمل 2 مامور وظیفه شناس پلیس راه استان یاسوج – اصفهان در بازگرداندن پول نقد به مبلغ بیش از 40 میلیون ریال به صاحبش خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- موئدقاسم می گوید: این ایده وقتی در ذهنش شکل گرفت که سه نفر از مسافران تاکسی از او راجع کتاب هاپرسیدند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از بیانات رهبر انقلاب درباره یک قانون تا تکذیب بنزین 5 هزار تومانی و سود وحشتناک دلالان .
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- پلیس آمریکا در ادامه رفتارهای نژاد پرستانه خود بار دیگر یک جوان سیاه پوست را مورد ضرب و شتم قرار داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- ذی حساب و مدیرکل امور مالی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ارتش ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف 4 دستگاه خودروی سواری در کیلومتر 55 جاده ایرانشهر به دلگان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- براساس تصمیم کارگروه هماهنگی شرایط اضطراری آلودگی هوا، ممنوعیت فعالیت بدنی دانش آموزان در زنگ ورزش مدارس توصیه شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- ستاره پیشین میلان تا بازگشت به جمع روسونری فاصله زیادی ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- سامانه پرداخت الکترونیک عوارض خروج از کشور با همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سازمان امور مالیاتی کشور عملیاتی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- پیش از ظهر امروز فیروزآبادی به همراه معاونان و مدیران ارشد مرکز ملی فضای مجازی، از مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای امنیتی ترکیه روز سه شنبه ده ها تن از هواداران فتح الله گولن مخالف دولت این کشور را دستگیر کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین متروهای کلان شهرهایی مانند اصفهان، مشهد، تبریز و ... مهمان جلسه امروز کمیسیون بودند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- دوربین ها تصاویر عجیبی از حمل یک تابوت در یکی از مترو های روسیه را ثبت کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در حکمی عبدالرحیم کردی را در سمت مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار ابقا کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 820 کیلو گرم تریاک و دستگیری 6 سوداگر مرگ خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: پیرو بررسی مبحث مدارس طبیعت مقرر شد تا وزیر آموزش و پرورش گزارش صریحی را در این رابطه به کمیسیون ارائه دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- آنونس بمب؛ یک عاشقانه به کارگردانی پیمان معادی در فاصله یک روز مانده تا اکران این فیلم رونمایی شد
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در بازی معوقه هفته یازدهم لیگ برتر با برتری شاگردان برانکو به اتمام رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان البرز وجه اجتماعی پلیس را مهم ترین مولفه در تغییر نگرش مردم به نیروی انتظامی و باور به مردمی بودن پلیس دانست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در نخستین نشست استان های معین تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در تهران گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان جانشین استقلال چهره های شایسته ای هستند و حالا با گذشت زمان همه به حرف های ما رسیدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- شجاع خلیل زاده در دقیقه 15 بازی نخستین گل پرسپولیس را مقابل ذوب آهن اصفهان به ثمر رساند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- از نوار ساحلی شرق رود فرات در جنوب و جنوب شرق استان دیرالزور سوریه خبر می رسد، درگیری میان شبه نظامیان کُرد و ته مانده های عناصر تروریستی داعش همچنان ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- واژگونی خودرو پژو پارس به دلیل ناتوانی راننده در شهرستان زرند، یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مرتضوی گفت: بازداشت فرماندهان محلی را بر اساس قانون شورای امنیت ملی و به منظور برقراری امنیت هرچه بیشتر خواند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- پیش از بازی تیم های پرسپولیس و ذوب آهن سازمان لیگ از کاپیتان پرسپولیس به بهانه خداحافظی از تیم ملی تجلیل کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- پس از استعفای نایب رئیس فدراسیون جودو، مصطفی کریمی به عنوان سرپرست نایب رییسی این فدراسیون مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- داورهای 3 دیدار از هفته پانزدهم لیگ برتر و یک دیدار از جام حذفی مشخص شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در بازی معوقه هفته یازدهم لیگ برتر با برتری شاگردان برانکو به اتمام رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت گفت:احتمال می دهیم تا پایان سال آینده جمع کل جمعیت تحت پوشش گازرسانی به حدود 95 درصد برسد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در جلسه هماهنگی کمیپن هوای پاک تهران با بیان اینکه کودکان در تبلیغات نقش موثری دارند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- وقتی افراط در استخدام بازنشسته ها به تفریط مطلق تبدیل می شود باید هم منتظر استثنا ها باشیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- دو عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به اینکه وقت جلسات صحن علنی شورا به تذکرات می گذرد، اعتراض کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- محمد اسماعیل حاجی علیان از جمله نامزد های بخش ویژه یازدهمین جایزۀ ادبی جلال آل احمد است که به واسطه ارائه اثری با محوریت هویت انقلابی-دینی-ملّی به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی از ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سقوط هواپیمای کوچک روی خانه ای در مکزیک چهار کشته و دو تن زخمی به جا گذاشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی، هدف اصلی از برگزاری دوره استانداردسازی و تعالی رفتار را ارتقاء آمادگی کارکنان این پلیس در اجرای مأموریت ها عنوان و تاکید کرد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به پیگیری شورای شهر به منظور برگزاری انتخابات شورایاری محلات تهران گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- زمانی که افراد با هواپیما سفر می کنند، 4 اتفاق اصلی در متابولیسم بدن رخ می دهد.