یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۸:۳۲Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 23 آبان 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 7 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 14 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 آبان 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۵    
نخستین دوره مسابقات المپیاد استعداد های برتر ورزشی بوکس کشور 30 آبانماه به مدت 10 روز به میزبانی استان سیستان و بلوچستان شهرستان زاهدان برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۴    
تیم ملی فوتبال بانوان ایران با ترکیبی از تیم بزرگسالان و زیر 19 سال در مسابقات فوتبال بانوان کافا به میزبانی ازبکستان شرکت خواهد کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۴    
سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه هیئت های ورزشی باید از ظرفیت های موجود برای پرورش استعدادها استفاده کنند، گفت: هیئت کوهنوردی حضور بانوان را در صعودهای ورزشی پررنگ کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۲۵    
مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی در دیدار با بنی تمیم سرپرست، سیروس پور مشاور عالی و لایق دبیر فدراسیون کشتی با اشاره به زحمات و خدمات رسول خادم در مدت مدیریت فدراسیون کشتی گفت ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۵    
الناز دارابیان دارنده مدال طلای دو و میدانی بازیهای پارا آسیایی 2018 جاکارتا در خصوص دیدار امروز ورزشکاران با رهبر انقلاب اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۴    
شاهین ایزدیار گفت: وقتی رهبری از نتایج مسابقات ما در بازی های پاراآسیایی گفتنند شگفت زده شدیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۴    
عضوتیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان گفت : دیدار با رهبری سبب شد تا اهداف ورزش ی ام را جدی تر پیگیری کنم
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۴    
دارنده مدال نقره والیبال نشسته بازی های پاراآسیایی 2018 در خصوص دیدار ظهر امروز با رهبر انقلاب اسلامی گفت ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۴    
مسابقات بین المللی بدمینتون دبی از صبح امروز ( چهارشنبه ) با حضور ملی پوشان بدمینتون کشورمان در سالن اختصاصی بدمینتون شهر دبی آغاز شد و در اولین روز این رقابتها امیر جباری به مصاف بازیکن امارتی رفت و ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۴    
پسران و دختران اسکیت باز استان، جهت شرکت در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، به استان هرمزگان، شهرستان بندرعباس اعزام خواهند شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۴    
رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از حمایت وزارت ورزش و جوانان و شورای برون مرزی این وزارتخانه به منظور اعزام تیم های مملی این فدراسیون به اسپانیا که با عنوان قهرمانی جهان هم همراه شد ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۴    
اولین نشست رابطین فرهنگی هیات های ورزشی استان با معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بیست و دوم آبان ماه در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۴    
کونگ فو کاران استان، جهت شرکت در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور، 30 آبانماه لغایت 2 آذرماه، در استان کرمانشاه، شهرستان قصر شیرین، حضور خواهند داشت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۴    
کلاس مربیگری هندبال ساحلی پیشرفته با حضور معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان آغاز شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۴    
وزیر ورزش و جوانان بنا به پیشنهاد ریاست فدراسیون بدمینتون نوروز علی موذن را به عنوان" عضو هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون " منصوب کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۴    
طی حکمی از سوی بهرام آقاخانی مدیرکل استان، علیرضا محبی به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد منصوب شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۴    
استاندار فارس گفت: کارنامه ورزش فارس مصداق واقعی اجرای عدالت اجتماعی در استان است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۴    
مدیر کل به همراه معاونین با رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم دیدار و بسترهای مورد نیاز جهت رشد و توسعه ورزش استان را مورد بررسی و واکاوی قرار دادند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۴    
اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در راستای حمایت از بنیان خانواده و ترویج ازدواج آسان جشن ازدواج دانشجویی برگزار می کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر این که ورزش جانبازان و معلولین به کار انداختن ظرفیت های پنهان موجود در انسان است ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۴۴    
مجمع هیات رییسه و سمینار هم اندیشی انجمن اسپوکس کشور فردا(پنج شنبه) 24 آبان در تهران برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۴۴    
طبق اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، انجمن ورزشی کوتاه قامتان بلندهمت به زودی در این استان تشکیل خواهد شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۳    
دکتر رضا شجیع، مسئول دبیرخانه سلامت وزارت ورزش و جوانان با اعطای حکمی از سوی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان عضو شورای هماهنگی دبیرخانه های سلامت کشورمعرفی گردید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۳    
نشست هماهنگی تدوین برنامه ملی فعالیت بدنی با حضور دکتر احمدی، در دفتر معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۳    
سومین و آخرین مرحله رقابت های لیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور در بخش بانوان و آقایان به میزبانی اراک برگزار شد و با کسب مقام تیمی در بخش دانهیل و دو عنوان دومی و سومی دوچرخه سواران کردستانی به کار خود ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۳    
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: هیچ منع قانونی برای فعالیت بانوان خراسان رضوی در رشته کوهنوردی وجود ندارد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۳    
مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان دانشجویان کشور با همکاری فدراسیون تیراندازی با کمان و دانشگاهی در تمامی استانهای کشور برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۳    
با حکم "محمد علیپور" رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی،"کامبیز ایوب زاده" رسما به عنوان رییس انجمن دارت کشور منصوب شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۳    
دیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در واکنش به شایعات اخیر در خصوص کوهنوردی بانوان گفت:به هیئت کوهنوردی تذکر داده شده چرا که سیاست دولت تدبیر و امید، حمایت همه جانبه از ورزش بانوان است.