دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۶:۴۷Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 27 آبان 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 7 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 14 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 آبان 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۷    
بازیکن فصل گذشته پارس جنوبی بوشهر به تیم لیگ برتری پایتخت پیوست. فاطمه امینه برازجانی دیگر بازیکن بوشهری هاست که سابقه بازی در این تیم را در کارنامه دارد . ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۶    
دستگاه های اجرایی استان فارس و شهر شیراز برای میزبانی شایسته مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره سال 2018 در شیراز بسیج شده اند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۶    
کلاس مربیگری بین المللی درجه یک والیبال با حضور 50 مربی از سراسر کشور از 26 آبان جاری به میزبانی کرمان آغاز شده است و تا یکم آذرماه ادامه دارد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۰:۰۵    
آئین بدرقه بزرگترین کاروان ورزش استان سیستان و بلوچستان با عنوان ازهامون تا مکران به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۵    
کرم اله علیمرادی ، رمضانعلی دولو و مهران تیشه گران در دهمین روز از ثبت نام داوطلبین برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش های ناشنوایان نام نویسی کردند .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۵    
رئیس هیئت تیراندازی باکمان خراسان رضوی گفت: به دنبال فراهم کردن برگزاری مسابقه جایزه بزرگ تیراندازی باکمان در مشهد هستیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۴    
سروش پورآزاد به عنوان سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی منصوب شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۴    
مدیر کل ورزش و جوانان استان از حضور 426 ورزشکار مختلف رشته ورزشی بخش پسران و دختران و 111 سرپرست و مربی در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۴    
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از برگزاری المپیاد ورزشی رشته وزنه برداری یادواره شهید سید نور خدا موسوی برگزار به میزبانی خرم آباد می شود. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۴    
دبیر هیأت هندبال شهرستان سمنان گفت: سمنان میزبان یکی از مناطق در رقابت های لیگ دسته 2 هندبال بزرگ سالان کشور خواهد بود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۴    
تیم بسکتبال سه نفره چین به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ جهانی بسکتبال 3 نفره دانشجویان دست یافت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۴    
کورش سلطانی و آمانج مرادی دو کشتی گیر خردسال کردستانی در آخرین مرحله جشنواره کشتی فرنگی قهرمانی خردسالان کشور دو مدال نقره را بدست آوردند .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۴    
در ادامه استعدادیابی های انجام شده در طول فصل جاری مسابقات کشوری ، اسامی 32 بازیکن جوان جهت حضور در دو اردوی انتخابی تیم ملی (ب) فوتبال ساحلی در مرکز ملی فوتبال ایران اعلام شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۱:۱۳    
امروز یک شنبه 27 آبان نشست معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و-معاون منطقه ای یونیسف در خاورمیانه و شمال افریقا در ساختمان این وزارتخانه برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۰    
تیم کردستان در پایان رقابت های کونگ فو نیمه آزاد قهرمانی جوانان کشور که در سمنان برگزار شد توانست سکوی قهرمانی این دوره از رقابت ها را فتح کند .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۰    
بارویکرد عشایر و امنیت پایدار شرق کشور، بمناسبت گرامیداشت هفته وحدت یکم لغایت 2 آذرماه، اولین جشنواره "حرکت و برکت" زنان عشایر در استان به میزبانی شهرستان نهبندان برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۰    
برترینهای کبدی استان در دو بخش پسران و دختران، جهت حضور در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور اعلام شدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۰    
کاروان تجهیز 16 باب خانه روستایی استان فردا صبح از محل اداره کل ورزش و جوانان استان عازم روستاهای هدف می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۰    
رسول منعم گفت: موضوع جوانان فرابخشی است و در کشور ارگانهای بسیاری درگیر مسایل مرتبط با جوانان هستند و این موضوع می طلبد که هماهنگی لازم بین آنها به وجود آید. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۰    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طرح امید جوانان به منظور پیشگیری وکاهش آسیب های اجتماعی در سراسر استان با کمک فرمانداران و دستگاه های مربوطه اجرا می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۰    
در راستای ترویج و توسعه تیراندازی با کمان در سطوح مختلف کشور مرحله ی اول توزیع کمان توسط فدراسیون تیراندازی با کمان صورت پذیرفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۰    
مدیران ارشد چهارمحال و بختیاری طی پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال جاری با حضور اعضای این ستاد به مباحث و موضوعات مرتبط به امور جوانان اعم از اشتغال جوانان، اجرای طرح امید و ... پرداختند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۰    
ششمین دوره از مسابقات تنیس تور زیر 14 سال آسیای پسران (جام خلیج فارس) با معرفی نفرات برتر این دوره به کار خود پایان داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۰    
مسابقات شمشیربازی قهرمانی پیشکسوتان کشور در محل سالن شهید کلاه دوز مجموعه شهید شیرودی تهران برگزار شدوفرهاد رضایی رئیس هیات شمشیربازی استان اصفهان موفق به مدال طلاشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۰    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه نیروی انتظامی باید در نحوه برخوردش با مردم به قوانینی که برایش مصوب شده احترام بگذارد ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۰    
پوستر اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته های تکواندو و شطرنج با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و مسئولین با نماد فوک خزری در رشت رونمایی شد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۰    
مسابقات تنیس لیگ دسته یک باشگاههای کشور از 19 آبان ماه در محل پایگاه قهرمانی کرج آغازشدوتیم تنیس گز نیوشای اصفهان توانست با غلبه بر حریف خود به مقام نخست این دوره ازرقابتها دست پیدا کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۰    
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: یکی از شاخص های ارزیابی قدرت ملت ها موفقیت های ورزشی است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۰    
با حضور 35 ورزشکار از شهرستان های بیرجند و قائن، مسابقات دوچرخه سواری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی استان به میزبانی شهرستان قائن برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۰    
رئیس انجمن فوتوالی، نایب رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان یزد را به عنوان سرپرست کمیته استعدادیابی انجمن فوتوالی منصوب کرد. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۰    
مراسم افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان ورزشی 31 استان به میزبانی تهران برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۰    
همایش بزرگ پیاده روی با خانواده به مناسبت هفته وقف و روز جهانی دیابت در اردبیل برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۰    
دختران و پسران کاراته کای استان، جهت حضور در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور به آذربایجان غربی و کردستان اعزام خواهند شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۰    
کارگاه دانش افزایی ویژه مدیران پایگاه ورزش قهرمانی و روسای کمیته های استعدادیابی فدراسیون های ورزشی برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل امور بانوان معاونت ورزش بانوان با اشاره به اینکه حضور در اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی ، ادامه فعالیتهای معاونت بانوان در زمینه استعدادیابی به شمار می رود ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت عدالت محوری در کشور تصریح کرد ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۴۰    
مراسم افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ورزشی فردا دوشنبه 28 آبان ماه با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود و این المپیاد تا 9 آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۰    
المپیاد استعدادهای برتر ورزشی تیراندازی با کمان از تاریخ 1 لغایت 3 آذرماه برگزار می شود.