یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۷:۲۷Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 22 آبان 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 7 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 14 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 آبان 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: درخوزستان مطالعات مشخص و شفافی در رابطه با سرانه ورزش اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته است که اعتبار آن را به ما ابلاغ کرده اند و از ماه آینده نیز کار مطالعاتی اش ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۴    
با حضور زاهدی استاندار قزوین،رئیس کمیسیون اصل نود مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان استان از مدال آوران ورزشی در مسابقات جهانی که در آبان ماه موفق به کسب مدال جهانی شده بودن؛ تجلیل به عمل آید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۴    
معاون اول رییس جمهور گفت: خوزستان یکی از قطب های مهم ورزش فوتبال کشور محسوب می شود
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۴    
نشست هم اندیشی هیات های ورزشی استان بوشهر با مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار گردید و مسائل و مشکلات ورزشی هیاتها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۴    
ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بازدید از تحریریه نصر و تبریک دهمین سالگرد تاسیس آژانس خبری تحلیلی نصر به سوالات خبرنگاران این مجموعه پاسخ داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۴    
رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی از میزبانی مشهد در المپیاد شنای کشور خبر داد و گفت: از هفته آینده مشهد پایگاه ملی شنا و به نوعی کمپ تمرینی برای استان های مجاور است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۳    
مرحله سوم و نهایی لیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور رشته کراس کانتری بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با معرفی نفرات برتر در اراک پایان یافت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۳۸    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان طی سخنانی اظهار کرد : ما امسال در کل کشور پرداخت هایمان را از طریق صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت شکل دادیم .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۳۸    
وزیر ورزش و جوانان گفت: عزم و اراده نظام بر انتقال قدرت از نسل فعلی به نسل جوان است؛ حرکتی که از دو سه سال گذشته آغاز شده است و روز به روز جدیت بیشتری پیدا می کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۷    
معاون اول رئیس جمهور استان خوزستان را از استان های مهم و قطب اقتصادی کشور برشمرد و با تأکید بر این که استان خوزستان در زمینه های مختلف از جمله صنعت نفت، پتروشیمی ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۲    
صبح امروز و با حضور رئیس و دبیر فدراسیون اسکیت در آکادمی ملی المپیک، نشست مشترکی بین دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک با مسئولین این فدراسیون برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۱    
ورزشگاه اختصاصی و پیشرفته فولاد امروز، 22 آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در مجمع سالیانه هیات هاکی استان گفت: توسعه روزافزون ورزش بانوان این استان در تمامی رشته ها از جمله هاکی جزو سیاست های مهم اداره کل ورزش و جوانان استان است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل ورزش و جوانان فارس از سفر مسعود سلطانی فر به این استان در آینده ای نزدیک خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۱    
با توجه به اعزام تیم های ورزشی استان به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی و در راستای تقویت و حمایت از مربیان و مقام آوران این دوره از مسابقات، اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۱    
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان از چند رویداد فرهنگی ورزشی خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۱    
با توجه به برگزاری مسابقات بوکس استان به میزبانی شهرستان قائن، اسامی منتخبین خراسان جنوبی جهت حضور در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور اعلام شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۱    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با روسای 4 فدراسیون ورزشی درخصوص برنامه های این رشته ها در استان اردبیل رایزنی و هماهنگی کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۱    
برآیند آماری فعالیت های انجام شده در حوزه جوانان در استان اردبیل چشم انداز روشنی را پیش روی این حوزه عظیم قرار می دهد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۱    
دکتر سلطانی فر امکانات سخت افزاری کشور در برگزاری رویدادهای ورزشی در سطح بین المللی را مثبت ارزیابی کرد و از درخواست میزبانی ایران برای جام ملتهای فوتبال 2023 خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۰۱    
ورزشگاه فولاد خوزستان با حضور دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح و به بهره برداری رسید
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۰۱    
محمد رضا شعبانی از قم در مسابقات پاراتکواندو قهرمانی کشور به نشان خوش رنگ نقره رسید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۱    
با حضور وزیر ورزش و جوانان چندین پروژه ورزشی خوزستان مورد بازدید و افتتاح قرار گرفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۱    
مسابقات پینگ پنگ قهرمانی تور ایرانی هوپس دختران کشور 23 الی 25 آبان ماه در قم برگزار خواهد شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۱    
کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بهمراه معاونین و جمعی از کارکنان اداره کل با حجت الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۱    
آئین استقبال از سعید پیرامون نماینده سیستان و بلوچستان و عضو تیم ملی فوتبال ساحلی بزرگسالان کشور،که در رقابتهای بین قاره ای بهمراه تیم ملی عنوان قهرمانی را کسب کرده بودند ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۱    
تیم بسکتبال 3نفره دانشگاه پیام نور به منظور شرکت در چهارمین دوره رقابت های لیگ جهانی دانشجویان شب گذسته تهران را به مقصد چین ترک کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۱    
دکتر عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی با دکتر جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری با هدف راه اندازی رشته کبدی در بین کارگران کشور تفاهمنامه همکاری امضاء کردند. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۱    
وزیر ورزش و جوانان گفت : خوشبختانه قرارداد حامی مالی استقلال و پرسپولیس تا سال 1399 برقرار است و هیچ مشکل مالی این دو تیم پر طرفدار را تهدید نمی کند .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۹    
وزیر ورزش و جوانان در ادامه برنامه های سفرهای استانی به منظور افتتاح ورزشگاه فولادخوزستان با استقبال رسمی حسین زاده معاون استاندار خوزستان وارد اهواز شد .