شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۳:۴۸Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 1 دی 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 7 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 14 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۰    
مسئول حوزه پیشگیری از جرائم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: در شش ماه نخست امسال از 1239 مورد مراجعه کننده برای طلاق 301 فقره پرونده معادل حدود 25 درصد به سازش منجر شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۴۱    
چهارشنبه 28 آذرماه تفاهم نامه ای میان بنیاد ملی بازی های رایانه ای و انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک وزارت ورزش وجوانان با هدف همکاری مشترک در حوزه ورزش های الکترونیک امضا شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۰    
شناگر نوجوان استان مرکزی توانست 4 رکود ملی را جابجا کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۰    
نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به نتایجی که طی سال های اخیر دختران تکواندو کسب کرده اند توقع مردم از آنها بالا رفته است که این مهم برای ما بسیار ارزشمند است و باید در این راه از جان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۰    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، حمایت های استانداررا از ورزش استان عالی توصیف کردو گفت: این حمایت ها باعث رشد و توسعه چشمگیر ورزش شده است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۰    
بانوان ورزشکار تیم دوگانه استان کرمان در مسابقات قهرمانی کشور و مرحله سوم لیگ دوگانه بانوان به 6 مدال رنگارنگ دست یافتند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۰    
لیگ دسته یک پومسه بانوان کشور با کسب دو مدال طلا و یک نشان برنز برای بشری ایزدی فر و یاسمن فرخی و عنوان بهترین سرپرست این دوره از مسابقات توسط اسما سعیدی از شهرستان جیرفت همراه بود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۰    
فدراسیون کشتی از استاندار،مدیر کل ورزش و جوانان و سایر مسئولان استان اردبیل به جهت برگزاری باشکوه پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان قدردانی کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۰    
به مناسبت سالگرد زلزله بم، تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی روز پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف تیم پیشکسوتان بم می رود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۹    
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حمایت و پشتیبانی لازم از تیم ملی فوتبال ایران ؛ پتانسیل و ظرفیت تیم ملی فوتبال ایران را هم خوب توصیف کرد و ایراز امیدواری کرد که این تیم جام ملتهای اسیا را با پیروزی و ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۹    
اولین اردوی تیم ملی کبدی جوانان پسر از روز یکشنبه 2 دی ماه به مدت 10 روز برگزار می شود
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۹    
به منظور ارتقاء هویت ایرانی و تعمیق و تقویت خودباوری و غرور ملی جوانان، الگوسازی و هدفمند کردن برنامه های گردشگری و اردوهای هویتی و معرفی دست آوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی به نسل جوان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۹    
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان خمین از برگزاری پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خمین خبرداد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۹    
رقابت های کاراته انتخابی تیم ملی با حضور استان های سراسر کشور در تهران برگزار شد و با کسب سه نشان برنز کاراته کاهای کردستانی به کار خود پایان داد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۹    
تیم خانه ژیمناستیک باقر شهرتهران، کاپ قهرمانی مسابقات ژیمناستیک برای همه که به میزبانی کرمان برگزار شد را بالای سر برد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تصمیم بسیار خوبی گرفته و ما از آن حمایت می کنیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۹    
تیم همدان برای چهارمین سال متوالی قهرمان مسابقات آلتیمیت فریزبی چمنی کشور شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۹    
شاهو ناصری در بخش کانو یک نفره و زاناساعدی و رشاد وفایی در بخش کانو دو نفره دو نشان نقره رقابت های قایقرانی آب های آرام در تهران را کسب کردند
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۹    
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در دیدار امیریان فرماندار شهرستان بمپور گفت: ظرفیت و پتانسیل های ورزشی در بمپور بویژه رشته دوومیدانی قابل تحسین است که باعث شده قهرمانانی همچون عبدالرحیم ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۹    
ویژه برنامه های جشن شب یلدا با همکاری اداره کل ورزش و جوانان کردستان در شهرستان های سنندج و مریوان برگزار شد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۹    
مسابقات دو صحرا نوردی قهرمانی بانوان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با معرفی نفرات و تیم های برتر عصر روز جمعه 30 آذرماه در مریوان به پایان رسید .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۹    
کمیته تخصصی فضای مجازی ستاد ساماندهی امور جوانان استان به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان در خانه جوان تشکیل جلسه داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۹    
خانه ورزش روستای رمضان کلگ بخش مرکزی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، اعضای شورای اسلامی روستا، دهیار، ریش سفیدان و ورزشکاران در نیکشهر به بهره برداری رسید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۹    
طی مراسمی با حضور معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ، مشاور مدیرکل در امور جوانان و تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان سازمان های مردم نهاد استان اعتبار نامه اعضای مجمع نمایندگان سازمان های مردم نهاد ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۹    
از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی ویژه دوران عقد امروز شنبه 1 دی ماه زیر نظر ابراهیم شاکری مطلق کارشناس ارشد روانشناسی و مدرس دانشگاه برگزار می ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۹    
معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: سفر وزیر ورزش و جوانان به استان فارس وحضورشان در جمع نخبگان وجوانان و شنیدن صحبت های آنها باعث دلگرمی جوانان فارسی شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۹    
دیدار رئیس هیات گلف استان هرمزگان با احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسون انرژی انجام شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۹    
نمایندگان شطرنج ایران در رقابت های سریع و برق آسای جهان معرفی شدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۹    
مسابقه شطرنج شب یلدا با حضور 16 تیم خانوادگی در هیات شطرنج اردبیل برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۹    
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با حضور در منزل شهیدان اکبری ضمن سرکشی و تکریم گفت:بزرگداشت نام و یاد شهدای عزیز وظیفه همه ماست تا مسیر به سرانجام برسد و انقلاب را به دستان مبارک امام زمان (عج) ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۹    
پیام نظر مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان دبیر جشنواره "نماهنگ های ورزشی ویژه فجر چهلم" منصوب شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۹    
پانزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان که به میزبانی استان سمنان و در سرای ورزشکاران شهرستان شاهرود برگزار شد با برتری تیم میزبان به پایان رسید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۹    
استاندار سمنان به اتفاق سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و جمعی از مسئولین استانی در اولین سفر خود از پروژه نیمه تمام ورزشی شهرستان شاهرود بازدید کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۹    
اولین همایش جوان،اشتغال و کارآفرینی درراستای تحقق اقتصادمقاومتی درفامنین برگزار شد به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به نقل از فامنین ...