شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۴:۱۴Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 9 دی 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 7 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 14 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰    
کادرفنی تیم های ملی اسکواش اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی جوانان را اعلام کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰    
رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: دختر نوجوان اراکی در رشته تیر و کمان به عنوان یکی از 15 استعداد برتر این رشته در کشور انتخاب شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰    
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در حال حاضر ورزش ایران جایگاه خوبی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در سطح جهانی دارد. قطعا با بررسی پرونده این چهل سال آینده روشنی را می توان برای ورزش کشور متصور بود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۹    
معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان از بررسی عملکرد هیات های ورزشی استان به منظور ارزیابی فعالیت ها و وضعیت آنان خبرداد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۹    
مسابقات فوتبال رومیز کارکنان شهرداری اصفهان به همت کمیته فوتبال رومیز هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان برای اولین بار به میزبانی منطقه 6 شهرداری اصفهان برگزار شد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۳۵    
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان گفت : ورزش این استان تا حد قابل ملاحظه ای در کشور مطرح شده به طوری که ورزشکاران رشته های مختلف استان از ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۳۵    
علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری بر همدلی جامعه ورزش وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد برای رشد این ورزش در استان تأکید کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۵    
علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور در یاسوج گفت : توجه جدی تر به ورزشکاران نخبه و مستعد در سراسر کشور از رویکردهای اصلی این فدراسیون است و با جدیت دنبال می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۵    
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری مسابقات بین المللی اسکواش در گرگان خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۵    
رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان گفت: با توجه به کسب کرسی در هیات اجرای فدراسیون جهانی و موفقیت اخیر قهرمانان تیراندازی در مسابقات مختلف بین المللی، جامعه جهانی توجه ویژه ای به ایران دارد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۴۵    
آئین تجلیل از مدال آوران مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در شمال استان در رشته های ووشو، بوکس، کبدی و فوتسال با حضور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، سرگزی دادستان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۴۵    
رئیس و اعضای هیئت کشتی استان بهمراه نارویی رئیس اداره ورزش و جوانان زاهدان، میرشاهی رئیس هیئت کشتی نیمروز و امید آرامی قهرمانان ارزنده کشتی استان با مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان دیدار و ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۵    
نمایندگان نوجوان کشورمان موفق به حضور در تیم ITF غرب آسیا شدند. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۵    
اردوی منتخبین تیم تپانچه کشورمان با حضور 14 ورزشکار از 15 دی ماه تحت نظر الکساندر سماکین مربی اکراینی تیم ملی آغاز می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۵    
ایوان سوکولف هلندی برای تمرین با ملی پوشان شطرنج ایران بامداد سه شنبه به تهران سفر می کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۳    
دبیر شورای انقلاب فرهنگی در حاشیه بیست و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی گفت:شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به حل موضوع حضور بانوان در ورزشگاهها اهتمام و رویکرد مثبت و سازنده ای دارد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۳    
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: برای تحقق حضور بانوان در استادیوم ها فرایند اصلاح مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز اغاز شده است .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۳    
گفتگوی بی واسطه جوانان و مسئولان استان قزوین در قالب ششمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین با حضور تشکل های مردمی، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۲    
رییس سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به تلاش فدراسیونها برای موضوعات فرهنگی گفت: تلاش کرده ایم تا بخشهایی از مصوبات کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی را عملیاتی کنیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۲    
معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اقدامات خوبی در وزارت ورزش و جوانان در حوزه فرهنگی صورت گرفته اظهار داشت ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۲    
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بانوان ایران ی در قالب تیم های مختلف ورزشی در عرصه های بین المللی شرکت می کنند و با کسب عنوان قهرمانی بر روی سکوهای افتخار می ایستند ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۲    
رییس کمیته ملی المپیک تاکید کرد که برای کار فرهنگی باید از شکل به سمت محتوا حرکت کنیم و دارای برنامه استراتژیک و آینده نگر باشیم
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۲    
در حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان فارس صمد ابراهیمی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ارسنجان معرفی و مشغول به کار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۲    
کارگاه آموزشی استعدادیابی ورزشی ویژه معلمان تربیت بدنی کلانشهر اراک با مدرسی دکتر محمد رضا محمود خانی برگزار شد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۲    
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از قهرمانی تیم والیبال آموزش و پرورش این استان در مسابقات کارکنان دولت سال جاری خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۲    
حقیقی استاندار زنجان گفت: شناسنامه ورزشی در شهرستان ها، بخش و مناطق مختلف باید ایجاد شود تا به تناسب کارها را در آن مناطق انجام دهیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۲    
بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، از مهران سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان استان، تقدیر و تشکر کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۲    
ملیکا اسحاقی دختر پینگ پنگ باز قم در تورنمت صلح و دوستی به مدال برنز رسید و از سکوی سومی بالا رفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۲    
محمود بهرامی از معرفی 98 طرح کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری به بانک های عامل خبر داد و گفت: از این تعداد، متقاضیان 12 طرح تسهیلات دریافت کردند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۲    
خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت : در 9 ماهه امسال 44 هزار و 335 نفر از ورزشکاران در استان زنجان ساماندهی شده اند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۲    
مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان در گروه مردان از روز چهارشنبه - 12 دی ماه به مدت 4 روز و به میزبانی فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۲    
سرپرست حوزه معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با ذکر مصادیق مختلف جامعه ورزش کشور را جامعه ی پیشرو و پیشگام در ترویج فرهنگ إیثار و مقاومت دانست .