جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۳۵Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای نماینده 15 اسفند 1393 - namayande.com

نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۹    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از مأموریت جدید هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون متبوعش در زمینه رصد ورود زودرس برخی گروه ها و جریان های سیاسی به انتخابات خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۴    
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اگر دولت وارد بحث های انتخاباتی شود همه مسائل کشور تحت الشعاع قرار می گیرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تقدیم طرح تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی تا دو هفته آینده به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۴    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تاکنون دولت و مجلس هیچ اقدام عملیاتی منسجمی برای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام نداده اند ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۴    
رئیس فراکسیون 1404 مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در این فراکسیون خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات ضد و نقیض مقامات آمریکایی ناشی از فشار صهیونیست ها و فشارپذیری آمریکایی ها است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۰    
رئیس کمیسیون اجتماعی تاکید کرد: سود بانکی مانع اصلی تولید و یکی از دلالیل عدم توفیق در اقتصاد مقاومتی است که باید با اصلاح ساختار بانکی کشور، موانع این چنینی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته شود.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اظهار امیدواری نسبت به افزایش قیمت جهانی نفت گفت: اگر میزان فروش نفت و یا قیمت آن افزایش یابد، این مازاد درآمدها صرف تامین اعتبارات پروژه های عمرانی شود.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی نه یک مسئله کوتاه مدت بلکه تنها راه نجات اقتصاد ایران از بحران های آتی است که دشمن برای بازار ایران طراحی کرده است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۰    
وزیر کشور گفت: آمادگی تشریح جریان پول کثیف در صحن غیرعلنی مجلس را دارم.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۰    
دبیران استانی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای با اشاره به نامگذاری سال 93 به نام "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی،تاکید کرد:مسئولان اجرایی تلاش جدی برای تحقق شعار سال نداشتند
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۰    
دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام با بیان اینکه منتقد تعلیق فعالیت های هسته ای در دوران اصلاحات بودم، گفت: با مذاکره مخالف نیستم اما با "کولی دادن" به استکبار مخالفم.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۰    
یک تحلیلگر ترک تاکید کرد چیزی به نام مخالفان میانه رو در سوریه وجود ندارد و رویای آمریکا و متحدانش برای پدید آوردن مخالفان میانه رو، بر باد رفته است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۰    
آزادی فرودگاه الدور در تکریت توسط ارتش عراق و تخریب مسجد تاریخی در موصل از سوی داعش از جمله خبرهای امنیتی عراق به شمار می رود.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۰    
معاون شرکت پالایش و پخش نفتی با بیان اینکه در ایام نوروز تمامی جایگاه ها برای تامین سوخت مردم به حالت آماده باش در می آیند، گفت: برنامه ای برای تغییر قیمت و سهمیه اعلام نشده است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۰    
براساس اعلام عباس آخوندی، سال 93 افزایش قیمتی در بخش مسکن رخ نمی دهد اما از آنجایی که ثبات قیمت ها ناشی از رکود در این بخش است، بنابراین به نظر می رسد رکود بازار مسکن در سال آینده هم ادامه یابد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۰    
براساس اعلام علی ربیعی، در نشست بعدی شورای عالی کار میزان افزایش حقوق سال آینده کارگران مشخص می شود، با این حال طبق مهم ترین سناریوهای فعلی، حداقل مزد 94 بیشتر از 700 تا 720 هزارتومان نخواهد بود.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۰    
اگرچه دولت بسته خروج از رکود را به معنای واقعی کلمه همچنان بسته نگه داشته است اما مردم خود دست به کار شده اند و شب عیدی، با خریدهای خود البته با پول های خرد، بازار را رونق داده اند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۱    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: خواست ما این است که نتیجه مذاکرات، حفظ عزت خواهی و ایثار 220 هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس باشد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۱    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید بر لزوم ارائه گزارش قوه قضاییه از پرونده صرافان متخلف در نوسانات ارز از نقش آفرینی مجدد مدیران متخلف در نوسات اخیر ارز در بانک مرکزی خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۱    
معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رئیس جمهور، از برگزاری پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس در سال 94 خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۱    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس از برگزاری همایش سیاست های فناوری و نوآوری در برنامه ششم توسعه در هفته آینده در این مرکز خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی نمره قبولی نمی گیرد و در حوزه فرهنگ نیز ضعف عملکرد دولت الظهر من الشمس است و ما شاهد بازگشت افراد مسئله دار در یک سال اخیر به کشور بودیم.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۱    
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت:در سال جاری نقشه راه کشور توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم شد و اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مطرح شده است که کمیته امداد امام خمینی(ره) راهبردهای اجرایی ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۱    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: اقدام خاصی که بتوان به آن افتخار کرد در اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی قوای سه گانه صورت نگرفته است و این شعار همچون گذشته در مظلومیت به سر می برد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۱    
جلسات نشست خبری سخنگوی دولت منحصر به روزهای چهارشنبه و بعد از جلسه هیئت وزیران نخواهد بود، بلکه از این پس نشست های خبری، در روز سه شنبه هر هفته توسط دبیرخانه شوای اطلاع رسانی دولت برگزار خواهد شد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۲    
رئیس مجلس با بیان اینکه مرحوم صادق طباطبایی با واقعیت کار می کرد، گفت: برخی تاریک و روشن های تاریخ انقلاب را در خاطرات او می توان پیدا کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۲    
آیت الله حاج شیخ ابوالقاسم خزعلی با حضور در دفتر حجت الاسلام سیدحسن خمینی ضایعه فقدان مرحوم دکتر صادق طباطبایی را تسلیت گفت.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۲    
خطیب موقت نماز جمعه تهران: اینکه نتانیاهو فکر می کند که اگر توافق نشود، فشاری بر ایران است و چنین و چنان است، این فشار و آرزو را این اسرائیلی، رژیم غاصب صهیونیستی ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۲    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: حتی یک ریال از منابع بودجه 94 ارتباط به مذاکرات هسته ای ندارد و بودجه دنبال اشتغال جوانان و مهار تورم و کاهش به نرخ به 14 درصد است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۳    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: انتقادات بسیاری در دو بعد به عملکرد دولت در حوزه فرهنگ وارد است. انتقاد اول که بحثی کلی است این است که در بودجه کل کشور حوزه ی فرهنگ همچنان مظلوم است .
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۳    
رئیس جمهور سوریه: مسئولان غربی اراده ای برای جنگ با تروریسم ندارند به دلیل آنکه آمریکایی ها اعلام کردند که تصمیم دارند 5 هزار جنگجوی دیگر را آموزش دهند و این اقدام به معنای حمایت دیگری از تروریست ها ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۳    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه تورم در کشور هنوز بالاست و فقط از رشد منفی اقتصاد تا حدودی کاسته شده است ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۳    
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: عملکرد احزاب منحله با گذشت زمان و تغییر چهره ظاهری تغییر پیدا نمی کند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۳    
مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری ریاست مجلس خبرگان رهبری هنوز تصمیمی نگرفته است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۳    
وزیر امور خارجه آمریکا باردیگر مواضع متناقضی را پیرامون مذاکرات هسته ای مطرح کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۳    
هر چند ادعای قتل شش میلیون یهودی توسط آلمان نازی ادعایی خنده دار به نظر می رسد ولی تیتر روزنامه اعتماد از اعدام آیشمن جالب توجه است !
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: امروز می توان با کمک اقتصاد مقاومتی مشکلاتی مانند تورم، بیکاری و اعتیاد را حل کرد وقتی ما از حادثه های به این بزرگی عبور کرده ایم می توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۴    
پرسپولیس فاتح جام وحدت ؛ عکسی تاریخی از جام زرین رنگ وحدت بر دستان علی پروین! ؛ اطلاعات ، 8 اسفند 1360 ، صفحه 14
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۴    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که دوست و دشمن بدون تردید ایران را قدرت اول منطقه می دانند اضافه کرد ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۵    
رییس شورای مرکزی، معاونت های اجرایی و سیاسی، روسای کمیته ها و دفا تر حزب ندای ایرانیان انتخاب شدند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۵    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای می گوید: اصل کلی ما این است که تمامی تحریمها باید برداشته شوند و هیچ تحریمی نباید وجودداشته باشد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۵    
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: ما می خواهیم ائتلاف کنیم و مسئله ما وحدت فلسفی نیست؛ امید و چشم انداز اصولگرایان، ائتلاف صد درصدی است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۵    
وزیر اطلاعات تأکید کرد: تروریست ها بدانند دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران کوچکترین باجی به باج خواهان نخواهد داد و با اقتدار از منافع و مصالح جمهوری اسلامی ایران دفاع می کند
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۵    
بزرگترین آرزوی علی دایی در سال 75 چه بود ؟!
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۵    
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز به اصولگرایان توصیه کرد: اگر یک فرد را شایسته حضور در لیست انتخاباتی خود نمی دانید و به آن افراد اعتقاد ندارید، برای حفظ وحدت کوتاه بیایید.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران: آمریکا و اسرائیل و هیچ کشوری جرأت نگاه چپ و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارد و این، نتایج و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۴:۳۵    
دیار دلاوری و جانان حجازی، دو دوست صمیمی و دو خانم زیبا و دوست داشتنی در آغوش پدران عزیز.