جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۱:۰۰Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای نماینده 17 اسفند 1393 - namayande.com

نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۲    
تصویری که وانسا پاپنکونه نامزد جدید و مکزیکی کریس رونالدو از خود منتشر کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۹    
به گزارش نماینده به نقل از بانک ورزش، تیم فوتبال اوساسونا شب گذشته در بیست و هفتمین هفته از لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا موسوم به لیگا آدلانته میهمان راسینگ سانتاندر بود که این بازی با نتیجه 2 بر صفر ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۱    
یکی از اعضای گروه تروریستی داعش که با ریشی قرمز در عملیات تروریستی این گروه حضور دارد یک فرانسوی است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۸    
حرکات نمایشی با توپ توسط یکی از بازیکنان زیر 13 سال دختر روز شنبه در مراسم روز فوتبال بانوان در آکادمی ملی فوتبال اجرا شد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۱    
آندو تیموریان را در آغوش کاپیتان و سرمربی پرسپولیس مشاهده می کنید!
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۹    
گردهمایی اصلاح طلبان استان کرمان در روز 14 اسفند سال جاری با حاشیه های فراوانی روبرو بود از جمله این که در حین سخنرانی موسوی لاری و ادعای ایشان که اصلاح طلبان برانداز نیستند و با اعتراض یکی از ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۳    
هر چند تاکنون رسانه های رسمی از مصادیق این کد واژه یعنی مراجع انگلیسی سخنی به میان نیاورده بودند و تنها وبلاگ نویسان و کاربران شبکه های اجتماعی در این عرصه مطالبی جسته و گریخته می نوشتند ولی این ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۷    
سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: فرمایش رئیس جمهور لازم الاجرا است و به طور حتم در این زمینه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و نسبت به تغییر کسانی که با نظر دولت همسو نیستند، اقدامات مناسب صورت می گیرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۲    
معاون امنیتی وزارت کشور درباره آخرین وضعیت جمشید دانایی فر گفت: خبرهای اطلاعاتی که در دست داریم دلالت بر شهادت وی دارد اما اخبار یا مستنداتی که طرف مقابل به ما ارائه کند انجام نشده است چرا که باید ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۳    
رزمنده های عراقی در دوره سخت آموزشی خود روی بیابان های اطراف نجف سینه خیز می روند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۱    
سردار امیرعلی حاجی زاده گفت: پیام مشترک سپاه و وزارت دفاع به دوستان و دشمنان این است که تحریم ها هیچ تأثیری در روند برنامه های دفاعی ایران ندارد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۸    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد ازکسانی که مجلس و کمیسیون فرهنگی را به مخالفت با اصل موسیقی متهم می کنند، گفت: چطور می شود ما با موسیقی حلال و موسیقی ای که مفسده ندارد ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۵    
معاون نظارت مجلس از قرائت گزارش عملکرد نظارتی مجلس در سه ماهه آخر سال جاری در فروردین ماه خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۲    
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه مجلس همکاری خوبی با پلیس راهنمایی و رانندگی در زمینه کاهش تخلفات و مسائل حوزه قانونگذاری دارد، گفت: مجلس به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه ویژه دارد تا قوانین روزآمد شود.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دستگیری مستشاران آمریکایی توسط ارتش عراق نشان می دهد که داعش و آمریکا متحد و تکمیل کننده یکدیگر در موضوع عراق هستند و آمریکا در صدد براندازی داعش نیست.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۳    
دبیر کمیسیون صنایع مجلس با انتقاد از عملکرد محمدرضا نعمت زاده گفت: وزارت صنعت به یک شرکت سهامی عام تبدیل شده که معاونان وی از سیاسیون هستند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۳    
یک ایرانی به مقام قهرمان قهرمانان فیزیک بدنی دنیا رسید.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۳    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ترکان به جای تهدید به افشاگری راجع به مشکلات اقتصادی پاسخگو باشد، گفت برخی به دنبال سرگرم کردن مردم هستند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزیر صنعت بخش تولید را فراموش کرده و تنها به بخش بازرگانی می پردازد، گفت: ما وی را به عنوان وزیر واردات می شناسیم و نه وزیری که از تولید داخل حمایت کند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۷    
سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: اقدام دولت در حذف نماد هسته ای از اسکناس های 5 هزارتومانی که نماد مبارزه با سلطه آمریکا و نماد توسعه و پیشرفت ایران بود ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۷    
جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا و همسر باراک اوباما در طول سخنرانی رئیس جمهور
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۲    
حضور پر رنگ قرآن کریم در خانواده برکت عظیمی برای اعضای آن به ارمغان می آورد. خانواده خلفی خانواده ای است که در خانه شان صدای تلاوت آیات قرآن مریم بیش از هر صدای دیگری شنیده می شود.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۲    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ادغام سازمان محیط زیست در وزارت جهاد کشاورزی در سال آینده در دستورکار خانه ملت قرار می گیرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۹    
جدیدترین عکس کرار جاسم را مشاهده می کنید. هافبک جنجالی استقلال، از راه دور برای سرخپوشان کری خوانده است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۹    
نماینده مردم بجنورد در مجلس در توصیه ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به جای ابراز نگرانی از اظهارنظرهای نمایندگان مجلس، از کسانی نگران باشید که به محض غفلت برای نظام ایجاد خطر می کنند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
یکی از بخش های برنامه سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور به قرائت پیام رهبر انقلاب که برای وقف منزل شهید مطلب شفیعی به نهاد کتابخانه ها صادر شده بود، اختصاص داشت.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح آخرین پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای کشور از خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۸    
سری جدید برنامه خندوانه در نیمه دوم تعطیلات نوروز از شبکه نسیم پخش می شود.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۵    
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی گفت: به تازگی گزارشی به دست ما رسیده که نشان می دهد گروه هایی در کشور افراد را برای اهدای کلیه به خارج از کشور اعزام می کنند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۰    
نادر حاتمی صاحب و سرآشپز پیتزا استیوستن در شهر ونکوور باز هم یک پیتزای بسیار گران و جدید را عرضه کرده است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۷    
مراسم تحویل دهی انبوه موشک های بالستیک دوربرد زمین به زمین قدر و قیام به نیروی هوافضای سپاه روز یکشنبه با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضا سپاه برگزار ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۸    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس، گفت: اعضای هیأت پارلمانی ایران صبح امروز برای انجام برخی دیدارها با ایرانیان مقیم لندن و نمایندگان پارلمان انگلستان، به این کشور سفر کردند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۸    
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه در چهارمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر در محل دایمی نمایشگاه های تهران حضور یافت.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش مستشاری ایران در آزادسازی تکریت گفت: سلیمانی مستشار است، فرمانده خوب جنگ ما است و جنگیدن، بسیج کردن و هدایت کردن در برابر نیروهای تروریستی را خوب بلد است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: بهرام امیرحیدری شهید زنده، یادگار دوران دفاع مقدس و جانباز توسط عوامل حسین مرعشی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۰    
مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از اعلام برکناری سخنگوی این باشگاه از سمت خود لابی های خود را برای جلب رضایت هیات مدیره آغاز کرده که با واکنش منفی اعضای هیات مدیره مواجه شده است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۸    
رهبر معظم انقلاب، پدیده زمین خواری و اخیراً کوه خواری و ساخت و ساز در ارتفاعات را از مسائل رنج آور و اسفبار دانستند و تأکید فرمودند: باید در قانون ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۸    
مشاور ارشد رئیس جمهور در مصاحبه ای که به عنوان تیتر اول روزنامه دولت انتخاب شده، با تاکید بر اینکه پول های کثیف بخشی از مدیریت کشور را درگیر کرده ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۸    
رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: کتابدار مانند متصدی و مدیر کتابخانه است و تشخیص می دهد که چه کتابی برای مراجعه کننده لازم و مفید است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: علاج مشکلات اقتصادی کشور اقتصاد مقاومتی است اما مسئولان هنوز به این باور نرسیده اند که ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می بریم تا به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۲    
گروه تروریستی داعش در ادامه وحشت آفرینی های خود دست به ابتکار جدیدی زده است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۹    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل تراکتورسازی توسط کادرفنی این تیم مشخص شد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۵    
رئیس سازمان صدا و سیما در همایش سراسری روسای پلیس راهور خبر از راه اندازی رادیو جاده در سال آینده داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۵    
یک روزنامه سعودی مدعی شد هدف ایران از برنامه هسته ای دستیابی به بمب اتمی است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۷    
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال با کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفت وگو کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۴    
ساخته شدن فیلم سلما به نوعی مقدمه ای برای حضور باراک اوباما در پنجاهمین سالگرد یکشنبه خونین است تا نهایتاً دولت آمریکا خود را همراه با کسانی معرفی کند که زمانی همین دستگاه حاکمه آنها را به خاک و خون ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۱    
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۱    
در تصویر زیر خودرو SVT Raptor یکی از غول های ساخت شرکت فورد را مشاهده می کنید که در جزیره کیش تردد می کند. این خودرو موتور 6.2 لیتری دارد که در نوغ خود بی نظیر محسوب می شود.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۶    
اولین سفر خانوادگی کی روش در ایران در روزهای اول حضورش در کشورمان بود. او اوایل اردیبهشت 1390 همراه با همسرش پائولا به اصفهان سفر کرد...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
به گزارش نماینده به نقل از بانک ورزش، این طور که مشخص است سپاهانی ها قصد ندارند علی کریمی، هافبک جوان خود را به تیم ملی امید بدهند و بدون او دیدار هفته بیست و سوم خود را برگزار کنند ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۶    
فعالان محیط زیست به مناسبت هفته منابع طبیعی صبح امروز یک شنبه با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۳    
دبیر کل حزب موتلفه با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی علیه آنها که شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند موضع مخالفت صریح اتخاذ کند ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۷    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب این است که به ویژه در رابطه با آیین نامه های نظامی، به تحول و نوسازی توجه شود.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۳    
فعالان محیط زیست به مناسبت هفته منابع طبیعی، صبح امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
حسین کعبی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با شکایت امیر قلعه نویی در دادسرا حاضر شده است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۷    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از موشک های کروز زمینی سومار رونمایی کرد
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۴    
قیمت خودروهای وارداتی در هفته جاری تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۱    
اعلام پرحادثه ترین خودروهای کشور، تاکید بر ضرورت راه اندازی آتش نشانی جاده ای، افزایش 15 درصدی توان ناوگان خودرویی راهور در نوروز و ادامه تجهیز جاده ها به سیستم های هوشمند برخی از مهم ترین مسائل مطرح ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا ناظر بازی، ارزیاب داوری و داوران بازی رفت دیدار پرسپولیس و النصر عربستان را معرفی کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۱    
عضو هیأت مدیره کانون عالی انجمن های صنفی کشور با اشاره به اینکه افزایش 15درصدی دستمزد سال آینده نظر مستقیم طیب نیا بود ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۱    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای، از مخاطبان خود خواست مهم ترین و به یادماندنی ترین جمله رهبر معظم انقلاب در سال 1393 را انتخاب کنند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۱    
جمال شورجه از فراهم نشدن بودجه برای ساخت فیلمنامه هایی که در دست دارد گله کرد و گفت که در دوران هیچ یک از مدیران سازمان سینمایی بودجه ساخت سوادیکا تامین نشد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۳    
وزیر نیرو گفت: کسی ادعا نکرده که تورم را به صفر رسانده اند بلکه تورم در یک مقطع به صفر رسید.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
نیروهای عراقی با پشتیبانی مبارزان شیعه، عملیات گسترده ای را برای آزادسازی شهر تکریت آغاز کرده اند. گروه تروریستی داعش از تابستان گذشته، شهر تکریت و بخش هایی از حومه آن را در اختیار خود دارد ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
پیشتازی در بحث مبارزه با فساد، سربلندی در پرونده رحیمی، رسیدگی به پرونده م . ه ، اعدام متهم اصلی پرونده سه هزار میلیاردی، ورود دستگاه قضا به معوقات بانکی ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
توقف پرداخت بودجه همایش های بدون نتیجه، مدیریت یارانه ها، صدور بخشنامه های کاهش منطقی هزینه ها و کاهش حقوق اعضای کابینه، تنها بخشی از راهکارهای فوری برای جبران کاهش شدید درآمدها در سال 94 است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۱    
جدیدترین گزارش دولت از بازار کار نشان می دهد بیشترین تعداد بیکاران هم اکنون لیسانس دارند، 105 هزارنفر فوق لیسانس و پزشکی خوانده اند ولی بیکارند و آمار غیرفعالی و سرگردانی به طرز عجیبی میلیونی شده است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن اشاره به اینکه تهرانی ها در شور نیکوکاری بالغ بر 5 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده اند ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۹    
یارانه نقدی اسفندماه چهارشنبه شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۹    
ستون امروز نبض بازار به معرفی جزئیات فایل تعدادی از واحدهای مسکونی لوکس فروشی در شمال تهران پرداخته است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۵    
رامبد جوان در جشنواره بین المللی فیلم سبز
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی می گوید: چند ماه پیش عملیات اجرایی ساخت کمپ ویژه ساخت این نیروگاه ها در بوشهر با حضور اینجانب آغاز شد و شهرک بزرگی در سایت نیروگاه اتمی بوشهر درحال ساخت است شهرکی که در اوج ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۶    
نماینده مردم تهران تصریح کرد: چرا غوغایی که امروز برخی رسانه های اصلاح طلب در ماجرای رحیمی به پا کردند در ماجرای شهرام جزایری اتفاق نیفتاد؟
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۴    
سخنگوی جمعیت ایثارگران: باید تلاش کنیم که یک مجلس اصولگرا را رقم بزنیم و به همین دلیل برای رسیدن به موفقیت قطعا به وحدت نیاز داریم.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
سخنگوی فراکسیون زنان و خانواده مجلس، با اشاره به نکاتی درباره سفر ماه جاری نمایندگان برخی تشکل های مردم نهاد حوزه زنان به نیویورک، بر لزوم هوشیاری وزارتخانه های خارجه و اطلاعات دراین زمینه تأکید کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۵    
مراسم آغاز به کار مجدد جشنواره بین المللی فیلم سبز روز شنبه با حضور حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و معصومه رییس سازمان حفاظت محیط زیست ابتکار در موزه سینما برگزار شد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۵    
غلامرضا کاتب اتفاق بزرگ در بودجه سال 94 را درآمد نفتی کمتر از 18 میلیارد دلار که به معنای وابستگی کمتر از 25 درصدی به نفت است می داند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۶    
نماینده /محمدکاظم انبارلویی: چرا آمریکایی ها روی حفظ ساختار تحریم ها اصرار دارند؟ نماینده رسمی خزانه داری کل آمریکا در گفتگوها جزء اصلی ترین اعضای هیئت آمریکایی است. ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: باید با همت دستگاه های فرهنگی، حمایت از تولید داخلی و کاستن از مصرف موارد غیر ضروری به یک خواست عمومی تبدیل شود.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۳    
رئیس مجلس در نامه ای به رئیس جمهور کشورمان، 102 مصوبه دولت را تأیید کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۳    
صفحه اول روزنامه ورزشی گل
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس از تعیین زمان دقیق پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس در هفته آینده خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۰    
نماینده /سیدعلی هدایتی نسب: بنیامین نتانیاهو سه شنبه هفته گذشته در کنگره آمریکا بخشی از مفاد توافق احتمالی تیم هسته ای حسن روحانی و آمریکایی ها را فاش کرد اما در این میان به مسائلی هم اشاره کرد که به ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت باید با حمایت از صنعت پتروشیمی از خام فروشی جلوگیری و در این زمینه تلاش کند که مقررات بلندمدت تدوین شود تا زمینه برنامه ریزی موثر و کارشناسی فراهم شود.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۴    
خبرنگاران مراقب باشند از مدیر عامل استقلال سوالی بپرسید که خوشش نیاد خود دانید ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۱    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از دعوت حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد به کمیسیون متبوع خود خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۸    
صفحه اول روزنامه خبر ورزشی
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۸    
عضو کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد:آموزش و پرورش آماده سازی نسل جدید برای ورود به جامعه است، با اصلاح الگوی آموزشی و تطبیق این الگو بر مبنای اقتصاد مقاومتی می توان به شکل مبنایی و ریشه ای اقتصاد ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۵    
رسول خضری با تأکید بر اینکه ادوات نظامی و تانک ها به روز از خط تولید کارخانه های اسلحه سازی به دست داعش می رسد، گفت: تکفیری ها این تجهیزات را از طریق همسایگان سوریه و عراق دریافت می کنند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۲    
نماینده /محمد ایمانی: یکی از دستاوردهای مذاکرات هسته ای این است که معلوم شد حتی از نگاه تجدیدنظرطلبان هم اسرائیل دشمن است ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۹    
مستند معلم درباره تیپ دلاور فاطمیون که شامل رزمندگان افغانی است، ساخته شده است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات به منظور کاندیداتوری نابینایان برای نمایندگی مجلس به امضای 60 نفر از نمایندگان رسید و در ابتدای سال آینده در مجلس مطرح و بررسی خواهد شد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۳    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کشته شدن 2 کارگر و زخمی شدن 11 نفر دیگر در حادثه ریزش تونل خط 2 قطار شهری مشهد خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۳    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه لایحه بودجه 94 با هدف افزایش اختیارات دولت مبهم تنظیم شده است ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۰    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: کارنامه قوای سه گانه در اجرای اقتصاد مقاومتی رضایت بخش نیست و تنها به نصب چند بنر و برگزاری همایش ها در این باره بسنده شده است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۴    
سازمان موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه از هلاکت 26 تروریست و یک سرکرده عربستانی داعش به دست ارتش سوریه خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۱    
اوساسونا در چارچوب هفته بیست و هشتم لالیگا به مصاف سانتاندر رفت.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۷:۲۹    
به گزارش نماینده ، پس از گذشت 2 سال و 8 ماه از وقوع زلزله ارسباران ، حاج فیض اله فیضی و ننه قیز نعمتی ( پدر و مادر شهید عوض فیضی ) ساکن روستای زلزله زده ی آقاکندی از توابع شهرستان اهر هنوز در یک ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۶:۲۴    
یکی از فوتبالیست های کشورمان همسرش را به دلیل محجبه بودن طلاق داد!
  • ۱