یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۶:۱۹Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای نماینده 23 اسفند 1393 - namayande.com

نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۱    
نصب اتوبوس در بالای ساختمان یک هتل در هنگ کنگ ایده عجیب هنرمند ایتالیایی
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۴    
ستاره محبوب آبی ها برخلاف بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان که معمولا رابطه خوبی با اهالی سیاست ندارند و معمولا در نقش منتقد ظاهر می شوند، نشان داده ابایی از برقراری رابطه با اهالی این حوزه ندارد ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۴    
بازیکن برزیلی پرسپولیس به خاطر مصدومیت جای خود را به عالیشاه داد. فرورفتگی پیشانی گابریل پس از اتفاقی که برایش رخ داد را مشاهده می کنید.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۹    
سردار کودک سمت چپی است که در این عکس سه ساله بود. شاید کمتر کسی فکر می کرد که این کودک سه ساله، 17 سال بعد تبدیل به مهاجم اول تیمملی شود.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۷    
بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری در مدت 9 روز تا جمعه 4.9 درصد کاهش یافت که طولانی ترین روند نزولی از ژانویه سال 1998 به این طرف بود.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۱    
منبع: اقتصاد انلاین
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
رئیس هیأت مدیره انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: قیمت مرغ امروز در عمده فروشی ها 7500 تومان است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۹    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص تنظیم بازار شب عید اظهار داشت: از نظر من مردم در جهت احقاق حقوق خود و شکایت از تخلفات عملکرد ضعیفی دارند. نگرانی مردم بیشتر از گرانی است تا گران فروشی.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۶    
پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در یک سال گذشته بیش از 23 حادثه را پشت سر گذاشت که علاوه بر مشکلات زیست محیطی برای منطقه، هزینه های زیادی را نیز به این شرکت پالایشی تحمیل کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۳    
توافق افزایش 260 هزارتومانی مجموع دریافتی سال 94 از سوی کارگران و کارفرمایان نشان می دهد، حداقل مزد جدید در نهایت باید 103 تا 127 هزارتومان و بن نقدی نیز افزایشی بین 97 تا 121 هزارتومان را تجربه کند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۴    
رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، در پاسخ به این سوال که دولت در مورد اظهارات اخیر یونسی چه تصمیمی می گیرد، گفت: توضیحات یونسی در گفتگو با شبکه العالم در مورد این موضوع کافی است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۴    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به انتخابات سال 94 و وظایف رسانه ها در این زمینه، گفت: انتقاد به نهادهای قانونی نمی تواند با دعوت به تمرد و بی نظمی همراه باشد، از هل دادن یکدیگر به دایره انحراف ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۰    
جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی روز شنبه به ریاست رییس جمهوری تشکیل و مهمترین برنامه ها و اولویت های این صندوق در سال آینده به تصویب رسید.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به آینده مذاکرات خوشبین هستم، گفت: ایران به دنبال امپراتوری گری و سلطه بر کشورهای منطقه نیست.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: وقتی تمام توجه و نگاه برخی مسئولین به سوی کالای خارجی است، نباید انتظار زیادی از مردم داشت لذا فرهنگ استفاده از تولید داخلی باید بین مسئولان و مدیران کشور شکل بگیرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۱    
نماینده مردم تهران از نامه نمایندگان مجلس به رئیس قوه قضائیه برای پیگیری حقوقی اظهارات یونسی خبر داد و گفت: مواضع وی درباره عراق، موضع جمهوری اسلامی ایران نبوده و نیست.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه همیشه در مذاکرات شاهد فراز و فرود بودیم، گفت: این نگرانی وجود دارد که در دور جدید مذاکرات شاهد فرود و شکاف جدی میان ایران و مذاکره کنندگان غربی باشیم.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با بیان اینکه موضوع پول های کثیف یک مسئله سیاسی است، گفت: بدون اسناد و مدارک نمی توان جرم را به کسی یا جریانی نسبت داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تمام روسای جمهور آمریکا به صهیونیست ها وابسته هستند، گفت: بی اخلاقی سیاسی سران آمریکایی مشهود است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۶    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی شخصیت سیاسی است و شخصیت خود را از نظام گرفته و خودش با نظام پیوند خورده است باید قبول کند که به طور طبیعی بخشی از نظام دستگاه قضاست و باید همه را ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جنس انقلاب اسلامی ما با جوهر سیاست های ددمنشانه آمریکا در تضاد است، گفت: توافق هسته ای نباید به قیمت کمرنگ شدن آرمانهای انقلاب اسلامی تمام شود.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه رابطه ها نباید جای ضابطه های قانونی را بگیرد، گفت: توصیه های برخی افراد در پرونده های قضایی فساد اقتصادی را پر رنگ تر می کند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۷    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه عمل به قرآن موجب سعادت دنیا و آخرت است، بر ضرورت نشر و گسترش بیش از پیش فرهنگ قرآنی در کشور تاکید کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۷    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای احکام در مورد دانه درشت ها و غیره برای مقام قضایی که مقام اجرای عدالت است ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۵    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی که به دنبال قانون شکنی در کشور هستند طبیعتاً به گردن کلفتی خود اطمینان بسیاری دارند ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۲    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: هیچ یک از نیروهای مسلح به اندازه نیروی انتظامی تنوع ماموریت ندارد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۳    
رئیس سابق صداوسیما با بیان این که احمدی نژاد محبت آقا را درک نکرد، اظهار داشت: اما من یقین داشتم وی بعد از چند روز برمی گردد. چند بار هم به خانه اش رفتم و با او صحبت کردم؛ با من درددل کرد و سبک شد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۵    
رییس جمهور با تأکید بر اینکه ملت ایران برای دفاع از اهداف و آرمان های خود همواره بهای زیادی پرداخت کرده است، گفت: ملت ایران، استقلال، آزادی، انقلاب ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۲    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز شنبه از پروژه تصفیه خانه جنوب تهران بازدید کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۹    
، وزیر خارجه آمریکا درباره نامه اخیر 47 سناتور به رهبران ایرانی گفت،: این نامه تلاش دیپلماتیک دولت اوباما را نابود کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۳    
مصدومیت و دوری 5 هفته ای گابریل خبر بدی برای او و سرخپوشان پایتخت محسوب می شود. خبر خوش برای هافبک پرسپولیس، حضور همسر و دخترانش در بیمارستان است تا این برزیلی روحیه خوبش را حفظ کند ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۰    
آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز شنبه با حضور مقامات لشکری و کشوری در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۵    
محمد جواد حق شناس از تصمیم گیری شورای مرکزی حزب اعتماد ملی برای برگزاری جلسات دوماهانه شورای مرکزی به جای نشست فصلی در سال آینده خبر داد و اظهار داشت:با تصمیم شورای مرکزی حزب ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۵    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: موضوع ممانعت بازیکنان پرسپولیس از انداختن چفیه را بررسی خواهیم کرد و در صورت نتیجه دادن آن کمیته انضباطی شدیداً برخورد لازم را انجام خواهد داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۲    
پس از چند سال کش و قوس برای فروش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یک منبع مسئول گفت: ظاهراً این بار فروشگاه زنجیره ای رفاه مشتری پر و پا قرص پرسپولیس است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۶    
سردار حسین اشتری در نخستین سخنرانی رسمی خود به عنوان فرمانده نیروی انتظامی، ضمن تشریح اهداف و اولویت های پلیس در دوران فرماندهی اش بر تداوم حرکت در مسیر دستاوردهای سردار احمدی مقدم تاکید کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۵    
سال آینده دعوای سیاسی بر سر مدیریت جریان اصلاحات ادامه یابد و اصلاح طلبان انحصار طلب در برابر سطح دوم مدیریتی این جریان روبروی هم در سالی که انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود و سال حساسی از ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۷    
فرمانده پیشین نیروی انتظامی در آخرین حضور خود در جمع خبرنگاران از آنها برای پیام رسانی میان مردم و پلیس تقدیر و تشکر کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۴    
دولت یازدهم و شخص رئیس جمهور اگر می خواهد به وعده های داده شده عمل کند باید طرحی نو دراندازد که فرصت ها در حال گذرند و غیرقابل بازگشت.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه در سال 94 بدلیل اینکه در سال انتخابات مجلس قرار داریم گفت ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۹    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است که رابطه ایران و آمریکا باید برقرار شود به گونه ای که در پاسخ به پرسش خبرنگار روزنامه آفتاب اینگونه پاسخ می دهد که البته اگر به عنوان نظر پرسیده می شود بله ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۷    
سخنگوی شورای نگهبان به نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد که دست به یک محاسبه عٌقلایی بزنند که آیا ثبت نام آنها برای حضور در رقابت های انتخاباتی در مقابل هزینه هایی که به آنها تحمیل می شود، می ارزد یا خیر؟
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۱    
سقوط شیء نورانی در ساحل دریای خزر، ساکنان پنج منطقه در مازندران را شگفت زده کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۵    
کریستیانو رونالدو تا پایان فصل دیگر با هیچ رسانه ای گفت و گو نمی کند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۶    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به برکناری اش بیانیه داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۳    
نماینده : ... همونطور که داشتم سینه می زدم نگاه کردم به عکس اباالفضل (علیه السلام). گفتم اگه امسال منو نبری قهر می کنم! دیگه پا تو روضه ت نمی ذارم! این همه آدم اینجوری معطل یه ویزا موندن ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۰    
فعال سیاسی اصلاح طلبان درباره دولت یازدهم می گوید: دولت روحانی، دچار لکنت ، ریپ زدن ، ضعف مفرط و فاقد گفتمان است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۸    
تصاویر لحظه شلیک موشک کروز قدیر منتشر شد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۵    
نماینده تهران در مجلس در صفحه اینستاگرام خود مطلبی را درباره احظار استاندار شیراز از سوی کشور وحواشی مربوط به سخنرانی علمی مطهری در شیراز منتشر کرده است .
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۵    
سامانه ضد تگرگ در شهرستان ملکان راه اندازی شد تا باغداران و کشاورزان این شهرستان دیگر نگران از بین رفتن محصولات خود نباشند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۵    
فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال اولین رده بندی گلزنان بین المللی جهان در سال 2015 را منتشر کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
مدیر شبکه قرآن از گفتگو با مجید مجیدی برای پخش بخش هایی از این فیلم سینمایی در نوروز 94 از این شبکه خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۳    
رئیس جمهور: با صرفه جویی 10 درصدی هر خانوار در مصرف آب مشکلات حوزه آب حل خواهد شد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۴    
در آخرین جلسه شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در سال جاری، رئیس شاخه جوانان، مسئول دبیرخانه و اعضای شورای سیاست گذاری مشخص شدند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۴    
نماینده شهرکرد در مجلس با طرح این سؤال که وقتی اجناس بهتری در داخل تولید می کنیم، چرا باید اجناس بی کیفیت خارجی وارد کنیم؟ تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی مبتنی بر استفاده ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۱    
سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی از دیدار اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون با مراجع تقلید در روز دوشنبه این هفته خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۸    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد:هیچ مسئولی به اندازه رهبر انقلاب دغدغه فرهنگ را ندارد، امیدواریم در سال آینده با برنامه ریزی دقیق به اهداف تعیین شده نزدیک شویم.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۲    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: یکی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه، عدم تعیین مصادیق پردرآمدها بوده که این بند از لایحه بودجه حذف خواهد شد و قانون هدفمندی یارانه ها مورد استناد قرار خواهد گرفت.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۱    
یکی از دوستان دختر 15 ساله انگلیسی که به گروه تروریستی داعش پیوسته معتقد است که دلیل پیوستن او به داعش به دلیل علاقه اش به تجربه کردن هیجان است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۱    
عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از حضور حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات در جلسه تشکل متبوعش خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۸    
جدیدترین هواپیمای ایرباس که شبیه یک رایانه پرنده است بالاخره وارد خط پروازی شد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۵    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: امسال با توجه به شرایط موجود بهترین زمان برای حذف کامل نفت از هزینه های عمومی دولت بود.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۵    
وزیر کشور با تاکید بر اینکه همه ما باید به دنبال این باشیم که امنیت پایدار را در نظام مقدس جمهوری اسلامی نهادینه و عملیاتی کنیم، گفت: باید این کار را به نحوی انجام دهیم که هیچ دشمن خارجی داخلی ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۲    
مدل جدید عروسک های باربی به علت امکانات پیشرفته ارتباطیش به عامل نگرانی تازه ای در زمینه نقض حریم شخصی افراد مبدل شده است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از ابلاغ دستورالعمل برنامه های آموزشی پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال به مدارس، خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۴    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: موشک های جدید ساخت وزارت دفاع با قابلیت های بسیار پیشرفته انشاءالله در سال آینده تحویل نیروهای مسلح خواهد شد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۴    
نمی گویم که دلالی وجود ندارد. بله! دلالی در فوتبال ایران هست اما اعتقاد به این که زد و بند در فوتبال ایران وجود داشته باشد خیر. شاید هم من چون چنین کارهایی نکرده ام به این مسائل اعتقادی ندارم ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۸    
این جنجالی ترین تصویری است که از بازی استقلال- نفت از سوی عکاسان ثبت شده. تصویری که در آن دو تماشاگر روی سکوها این پلاکارد را به دست گرفته اند تا نشان دهند برای بازگشت علی منصوریان به استقلال روشماری ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۵    
وزیر اطلاعات: هر چند خداوند اجر عظیمی را برای خانواده های شهدا در نظر گرفته ولی نظام اسلامی نیز نسبت به این خانواده ها وظایفی دارد لذا بنیاد شهید در راستای انجام این وظایف به وجود آمده است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۳    
نتجه یک حمله انتحاری داعش در اطراف تکریت یک جنگجوی شیعه عراقی در حال استراحت
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی در عرصه هسته ای عقب نشینی نمی کند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۰    
همچنین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی کلنگی 13 سال ساخت در عباس آباد 4 میلیون و 700 هزار تومان، واحد کلنگی 16 سال ساخت واقع در نارمک 2 میلیون و 700 هزار و هر مترمربع واحد کلنگی 19 سال ساخت واقع در میدان ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۷    
نماینده تهران در مجلس در واکنش به اظهارات جنجالی اخیر علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی! برای خاموش کردن فتنه در منطقه ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۷    
فرناندو گابریل که در بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان از ناحیه فک، پیشانی و چشم دچار آسیب شد، روز گذشته در بیمارستان آتیه تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۳    
دختر یک شهید عزیز در جریان سفر رییس جمهور به قم مورد بی مهری برخی کاربران فضای مجازی قرار گرفته بود...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۱    
دویچه وله هر چند اذعان کرد پیروزی محمد یزدی با تعداد رأیی نزدیک به 2 برابر رأی هاشمی رفسنجانی، تعجب برانگیز بود اما از قول اسماعیل گرامی مقدم عضو متواری حزب اعتماد ملی سعی کرد این انتخاب را کم اهمیت ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۸    
سخنان حاشیه ساز دستیار ویژه رئیس جمهور در همایش هویت ایرانی زمانی شبهه برانگیزتر می شود که بدانیم افرادی نظیر داریوش شایگان، محمدمجتهد شبستری و جواد طباطبایی پشت صحنه این همایش بوده اند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۵    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور: پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران درباره تاسیس مرکز مشاوره خانواده در ایران پیگیری و مقرر شد برگزاری کنفرانس های بین المللی بیشتری با محوریت سازمان همکاری اسلامی در ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۲    
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: احترام جمهوری اسلامی ایران به تمامیت ارضی کشورها مبنای تعاملات کشورمان است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۷    
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس با اظهار تأسف از سخنان اخیر مشاور رئیس جمهور درباره عراق تأکید کرد: همه مسئولان باید در شرایط کنونی منطقه از بیان اظهارنظرهای تنش زا به شدت پرهیز کنند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۴    
نصرت الله تاجیک می گوید: در مورد پرونده من شخص مقام معظم رهبری دستور داده بودند و سه چهار نفر از دوستان و آقایان این قضیه را با ایشان مطرح کرده بودند و ایشان نیز به آقای متکی دستور دادند که پیگیری ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۴    
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: اظهارات بیجای دستیار رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی هیچ خدشه ای به پیوند میان ملت های ایران و عراق وارد نخواهد کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۱    
معاون درمان وزارت بهداشت، ضمن تشریح برنامه های حوزه درمان در تعطیلات نوروزی، تاکید کرد: همه بیمارستان های دولتی ملزم به داشتن پزشک متخصص در این ایام هستند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۸    
- علی کریمی عکسی از خود را در کنار دو دوست قدیمی اش منتشر کرده است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۵    
سید نورالدین عافی راوی کتاب نورالدین پسر ایران در سوگ مادر داغدار شد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما یک لحظه با آمریکا کنار نخواهیم آمد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ناجا همواره باید مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه باشد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: توقع ما از رئیس جمهور این است که جلوی اظهارنظرهای برخی از مشاورانش که برای نظام هزینه ایجاد می کنند را بگیرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۹    
گروه تروریستی داعش جدیدترین ویدئوی خود از سربریدن هشت نفر را به اتهام نبرد علیه عناصر این گروه منتشر کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۶    
تاخت و تاز آژانس های چارتر کننده هتل و بلیط برای سفر به جزیره کیش، نرخ هر شب هتل در ایام تعطیلات نوروز را به مرز 2 میلیون و 500 هزار تومان رساند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۶    
واحدهای 5 و 6 تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران صبح امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۰    
صفحه اول روزنامه گل
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۷    
رییس جمهور یک دستگاه اتوبوس تولیدی شرکت عقاب افشان را به رییس جمهور ترکمنستان اهدا کرد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۴    
نمایندگان مجلس هفته آینده ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال 1394 کل کشور را در صحن علنی خانه ملت مورد بررسی قرار می دهند.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۳    
سایت آیت الله خامنه ای عکسی جداگانه از انگشتر رهبر انقلاب در دیدار خبرگان منتشر کرده است.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۰    
هوتن قلعه نویی و خبر افتتاح نماشگاه جدیدشان در زعفرانیه.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۴    
نماینده /محمد کاظم انبارلویی: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خبرگان، آخرین ارزیابی ها از مذاکرات هسته ای را در چند جمله کوتاه از باب روشنگری و بیدار باشی مطرح فرمودند. ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۱    
بهت امیر قلعه نویی در کنار خنده علی منصوریان در حاشیه دیدار نفت و استقلال
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۵    
نماینده /شهاب الدین سینایی: مذاکرات هسته ای ایران با غرب به روزهای سرنوشت ساز خود رسیده است. آنگونه که از فحوای کلام مقامات ایران و آمریکا برمی آید ...
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۹    
فعالان حقوق بشر در بحرین به تازگی گوشه ای از برخورد نیروهای امنیتی با زندانیان سیاسی را در زندان مرکزی "جو" افشا کردند که حکایت از اوضاع اسف بار آنها در سایه سکوت جامعه بین المللی دارد.
نماینده   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۶    
نمانیده /حسین شریعتمداری: 1- شاید کسانی این نگاه را بدبینانه تلقی کنند ولی همه شواهد و نشانه های موجود حکایت از آن دارند که نگاهی واقع بینانه است و آن ...
  • ۱