پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۳۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای نماینده 30 فروردین 1395 - namayande.com

نماینده 29 اسفند 1393 نماینده 29 اسفند 1394 نماینده 31 اردیبهشت 1395 نماینده 31 خرداد 1395 نماینده 31 تیر 1395 نماینده 31 مرداد 1395 نماینده 31 شهریور 1395 نماینده 30 مهر 1395 نماینده 29 آبان 1395 نماینده 30 آذر 1395 نماینده 30 دی 1395 نماینده 30 بهمن 1395 نماینده 1 اسفند 1395 نماینده 1 فروردین 1395 نماینده 2 فروردین 1395 نماینده 3 فروردین 1395 نماینده 4 فروردین 1395 نماینده 5 فروردین 1395 نماینده 6 فروردین 1395 نماینده 7 فروردین 1395 نماینده 8 فروردین 1395 نماینده 9 فروردین 1395 نماینده 10 فروردین 1395 نماینده 11 فروردین 1395 نماینده 12 فروردین 1395 نماینده 13 فروردین 1395 نماینده 14 فروردین 1395 نماینده 15 فروردین 1395 نماینده 16 فروردین 1395 نماینده 17 فروردین 1395 نماینده 18 فروردین 1395 نماینده 21 فروردین 1395 نماینده 22 فروردین 1395 نماینده 23 فروردین 1395 نماینده 25 فروردین 1395 نماینده 28 فروردین 1395 نماینده 29 فروردین 1395 نماینده 30 فروردین 1395 نماینده 31 فروردین 1395 
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۵    
جنبش حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در برگزاری جلسه کابینه این رژیم در ارتفاعات جولان اشغالی واکنش نشان داد و این اقدام را در راستای مداخله در سوریه خواند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۰    
جدول قیمت انواع سکه و ارز روز دوشنبه در بازار منتشر شد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۶    
آیت الله آملی لاریجانی از مواضع هیئت ایرانی و رئیس جمهور در اجلاس استانبول تشکر کرد و گفت: سازمان همکاری کشورهای اسلامی رویه خود را اصلاح کند و به اصول خود در دفاع از کشورهای اسلامی بازگردد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۷:۰۶    
طناب کشی بین وزارت راه و شهرسازی و شرکت هواپیمایی ایرباس همچنان ادامه دارد، اما تا اکنون که این کناکنش بین این دو، نتیجه رضایت بخشی برای سازمان تحت امر عباس آخوندی نداشته است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۷:۰۱    
به گزارش نماینده ؛ مسعود پزشکیان وزیر بهداشت دولت اصلاحات درباره هزینه کرد اعتبارات زیاد در بخش درمان و کم توجهی به بهداشت و پیشگیری به هفته نامه نماینده گفت ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۶    
سازمان وظیفه عمومی ناجا، تمامی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت 95 هستند را به خدمت فراخواند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۶:۳۱    
محمد خوش چهره طی یادداشتی در هفته نامه نماینده نوشت: ما نیازمند تعامل با دنیا هستیم، اما باید توجه داشته باشیم که در محیط بیرونی با نوعی تقابل یا تخاصم روبه رو هستیم ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۶    
منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: بعد از دور دوم انتخابات می توان درباره ریاست مجلس اظهارنظر کرد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۱    
عضو کمیسیون تلفیق برنامه از تشکیل کارگروهی به ریاست زاکانی برای جمع بندی نهایی پیشنهادات چهار کارگروه برنامه خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۶    
دبیر کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، با انتقاد از عدم تشکیل جلسه هیات نظارت بر برجام از 3 ماه پیش تاکنون، گفت: دولت قانون مجلس را اجرا کند و جلوی ضرر را بگیرد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
وزیر امور خارجه کشورمان به همراه 3 تن از معاونان این وزارتخانه تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گزارش وزارت خارجه درباره برجام را ضعیف دانست و گفت: این گزارش از سر رفع تکلیف تدوین شده است، زیرا بسیار سبک و فاقد جدیت است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با کمال خرسندی برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی در سوریه را به دولت و ملت کشور دوست و برادر جمهوری عربی سوریه صمیمانه تبریک می گویم.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۱    
به گزارش نماینده در راستای تأکید بر لزوم اهتمام ملی در تحقق شعار اقتصادمقاومتی، اقدام وعمل ، طرح حاتم(حمایت از تولیدداخلی) با هدف اعطای تسهیلات خرید کالا از سوی بانک انصار به مرحله اجرا در آمد. ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۱    
ماجرای جلب کودک 5 ساله موضوعی بود که مسئولان قضایی لرستان می گویند ناشی از ضعف قانون جدید مجازات اسلامی است، هرچند که با مداخله رئیس کل دادگستری از اجرای حکم این کودک جلوگیری شد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اظهارات رئیس کل بانک مرکزی در آمریکا ضمن بیان واقعیت ها از نتایج برجام نگرانی ها را هم از تناقض گویی ها بیشتر کرده است ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۶    
وزیر نفت از اجرای طرح فریز به عنوان تحریم جدید نفت ایران در دوره پساتحریم یاد کرد و گفت: با لغو تحریم ایران، برخی از کشورها جوسازی را آغاز کرده اند درحالی که اقدام این کشورها توهم است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۱    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس جمهور و مسئولان دستگاه دیپلماسی به نقض برجام واکنش نشان دهند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۸    
این روزنامه آمریکایی نوشت: بیشتر تحریم های آمریکا غیر هسته ای است و غیر از صنایع هوائی، فرش و محصولات کشاورزی هم چنان برای تجارت با ایران محدودیت وجود دارد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۳    
مراسم رونمایی از مجموعه شعر غلامعلی حدادعادل با عنوان "هنوز هم"، عصر امروز یکشنبه در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۰۳    
معاون اول رئیس جمهور، مصوبات ستادفرماندهی اقتصادمقاومتی را ابلاغ کرد که براساس آن، وظایف دستگاه ها دراین باره مشخص شده اما ماموریتی به وزارت صنعت به عنوان متولی تولیدکشور محول نشده است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۸    
وزیر امورخارجه ایران در گفتگو با مجله آلمانی اشپیگل بااشاره به توافق هسته ای اظهار داشت که مردم ایران در انتظار دیدن نتایج این توافق هستند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۳    
اسماعیل کوثری در کافه گپ نماینده تأکید کرد: از ابتدا یادگرفتیم با حداقل ها زندگی کنیم و الان هم از جهت تفاهم و تعامل با یکدیگر به بهترین شکل هستیم.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۳    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: پیروزی های اخیر که در عراق و صحنه عملیاتی آن پیش آمده است بیانگر این مطلب است که موصل هم در آینده نزدیکی آزاد خواهد شد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۳    
رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه با اشاره به موضع حزب متبوعش در مورد ریاست مجلس دهم شورای اسلامی گفت: عارف گزینه فراکسیون امید نیست.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۴    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی دفاعی با بیان اینکه ایران عضو هیچ کنوانسیونی برای کنترل موشک ها نیست، گفت: هر قطعنامه ای در این رابطه صادر شود، چون مبتنی بر هیچ اصول بین المللی نیست ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۹    
دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی با اشاره به لغو کامل تحریم صادرات گاز مایع ایران، اعلام کرد: هم اکنون ایران یک تن گاز مایع بدون مشتری هم ندارد
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۴    
فرستاده سابق سازمان ملل در امور سوریه در سخنانی بر نقش مهم ایران در حل و فصل بحران سوریه تأکید کرد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان کارشکنی عربستانی ها برای حج 95 ایرانی ها، گفت: می خواهند روادید حج ایرانی ها را در کشور ثالث صادر کنند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۰    
به گزارش نماینده شورای عالی فضای مجازی کشور از 17 اسفندماه سال 1390 مأمور شد، 40 مسئولیت بسیار مهم داخلی و جهانی را انجام داده و برای مواجهۀ فعال و مبتکرانه با فضای مجازی تدبیر کند ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۰    
عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی تأکید کرد: تمامی اعضای شورای عالی فضای مجازی معتقد بودند که شورای عالی فناوری اطلاعات با شورای عالی فضای مجازی موازی کاری دارد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۵    
مراسم رونمایی از مجموعه شعر غلامعلی حدادعادل با عنوان "هنوز هم"، عصر امروز یکشنبه در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
محمدمهدی زاهدی ضمن اشاره به اینکه در مجلس دهم به بیش از دو فراکسیون نیازی نیست، گفت: دوستان اصلاح طلب فراکسیون مستقلی خواهند داشت و بقیه نمایندگان نیز می توانند زیر چتر یک فراکسیون دیگر فعال بشوند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۵    
رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین و ایران و روسیه گفت:خدا کند احمدی نژاد نیاید،احمدی نژاد 8 سال امتحان داد و نتیجه نگرفتیم و می بینیم معاون او الان درزندان است و برخی از وزرایش زیرسوال هستند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: گزارشی که از روند اجرای برجام به مجلس ارائه شده است با اظهارات رئیس کل بانک مرکزی و وزیر امور خارجه در مورد روند اجرای برجام مغایر است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۴    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: گزارش وزارت خارجه درباره برجام، ایران را لولو و آمریکا را هلو معرفی کرده است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۰    
رسانه آمریکایی نوشت: با توجه به رشد پایین اقتصادی محتمل ایران، رئیس جمهوری این کشور با چالش های بسیاری در آینده فضای سیاسی کشورش رو به رو است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۰    
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام: عربستان از مرز شرارت عبور کرده و به مرز دیوانگی رسیده است!
نماینده   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۰:۰۰    
به گزارش نماینده ، آیین رونمایی از دفتر شعر هنوز هم... ، مجموعه اشعار دکتر غلامعلی حدادعادل، عصر روز یکشنبه 29 فروردین ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد. ...