پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۰:۲۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 17 اردیبهشت 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۳    
غلامحسین شکوهی اولین وزیر آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی ایران در سن 90 سالگی دار فانی را وداع گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۷    
زمین لرزه 4.2 ریشتری منطقه دهرم در استان فارس را لرزاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۱    
صادق امان خان، نامزد حزب کارگر در انتخابات شهرداری لندن بر رقبایش پیروز و نخستین شهردار مسلمان پایتخت انگلیس و به عبارت دیگر پایتخت یک کشور اروپایی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۸    
مشاور امور بین الملل رهبر انقلاب پس از سفر به سوریه با حضور در بیمارستان 601 نظامی دمشق در منطقه سعده از مجروحین عیادت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۲    
بعداز ظهر امروز اتوبوس 42 توریست فلیپینی بر اثر نشست زمین به عمق 2.5 متر به درون حفره سقوط کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۹    
سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز که زور سرنیزه انگلیس کند شده روباه پیر سعی میکند توسط جیره خواران سرویسهای اطلاعاتی خود زبان نحس خود را بر ملتها تحمیل کند و شبکه ای از موسسات و آدمهای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۹    
حمید سوریان با پیروزی در مرحله نیمه نهایی رقابت های جهانی گزینشی کشتی المپیک گام به فینال گذاشت تا برای سومین بار راهی المپیک شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۱    
رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان گفت: فراکسیون مستقلین و اعتدال گرایان با 140 نفر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل و فعال خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۱    
حکومت سعودی، تحرکات ضد ایرانی خود را با هدف منحرف کردن افکار عمومی تشدید کرده و در این زمینه نشست ضد ایرانی را در کویت برگزار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۱    
در ادامه تلاش های رهبران عرب برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این بار رئیس اسبق دستگاه اطلاعات عربستان سعودی در یک مناظره علنی با یک ژنرال صهیونیست حاضر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۸    
رکن الدین جوادی با اشاره به اینکه شرکت ملی نفت ایران با توتال فرانسه در خصوص پروژه ایران ال ان جی مذاکراتی داشته تاکید کرد: اما هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
خطیب نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه مقابله با آمریکا یک وظیفه است، گفت: مقابله با آمریکا در حقیقت مقابله با کودتا، فریب و ترور است؛ به حکم اسلام هیچگاه امکان سازش با آمریکا وجود نخواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۸    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: آپارتاید جنسی، بی حجابی است، اینکه یک بی حجاب می خواهد خود را ملعبه جنسی یک مشت افراد قرار دهد این آپارتاید جنسی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۲    
سخنگوی سپاه پیرامون تلاش دشمنان در استفاده از فضای مجازی برای دور کردن خانواده ها و فرزندان ایرانی از فرهنگ اسلامی گفت: باید با شناخت این ابزار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۵    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در طرح امنیت اجتماعی مظلوم واقع شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۳    
شایعه عجیبی درباره بازیکن تیم پرسپولیس به راه افتاده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۳    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در مصاحبه اختصاصی با روزنامه الاخبار در لبنان در پاسخ به سیوالی در خصوص کمرنگ تر شدن تفاهم میان روسیه و ایران در مورد سوریه و به ویژه ماندن بشار اسد در راس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۲    
کارنامه سیاسی حدادعادل اگرچه 16سال مردِ پارلمان بودن را در خود ثبت کرده است، اما پازل های ناکامی ادیب سیاستمدار حکایت از فاصله زیاد او تا تبدیل شدن به یک سیاستمدار زبده و سیّاس دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۸    
رد صلاحیت نامزدی پس از انتخاب شدن با نظر شورای محترم نگهبان سابقه نداشته است. هر امر بی سابقه، به ویژه اگر با حقوق افراد کثیری درگیر باشد حساسیت جامعه را برمی انگیزد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۷    
پرویز مظلومی از بدنساز تیم استقلال خواسته هر چه سریع تر عمران زاده را به دیدار با تراکتورسازی برساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۹    
یک کارشناس جهان عرب بحران اخیر در عراق و ماجرای حمله به پارلمان این کشور را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۶    
جنبش عدم تعهد امروز با صدور بیانیه ای تلاش دولت، کنگره و دادگاههای داخلی آمریکا برای مصادره اموال بانک مرکزی ایران در آمریکا را مردود دانست و بر اصل مصونیت دولتها به عنوان یکی از قواعد آمره حقوق بین ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۵    
منتخب مردم تبریز در مجلس دهم خاطرنشان کرد: اشکالی ندارد که اصولگرایان بار دیگر از احمدی نژاد حمایت کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۲    
یک کارشناس اقتصاد سیاسی، قصور دولت دهم در خرید اوراق خزانه آمریکا را غیرقابل انکار دانست و گفت: وقتی در اندیشه مبارزه ضدامپریالیستی و مقابله با نظم بین المللی موجودیم و طرف ما آمریکاست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۹    
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از دستگیری یکی از مدیران سابق صدا وسیمای استان خراسان شمالی به اتهام تضییع حقوق بیت المال خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۶    
توجه هنرپیشه مطرح هالیوودی به دریاچه ارومیه آن قدر عجیب و غیرمنتظره بود که ایرانی های همیشه در صحنه را برای تشکر و اظهارنظر به صفحه اینستاگرام دی کاپریو کشاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۶    
وکیل مدافع شرکت HK می گوید در لایحه ای ضمن تایید حکم دادگاه انقلاب درباره بابک زنجانی، نسبت به میزان رد مال اشاره شده در این حکم، تقاضای تجدیدنظر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۳    
حجت امام زمان(عج) گفتند این مسأله که ما توانستیم اصالت ادبیات و فرهنگ خود را حفظ کنیم به این خاطر بود که آمیخته با زبان انگلیسی نشد و انگلیسی رواج پیدا نکرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۳    
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نفرت از آمریکا یکی از ریل هایی است که امام خمینی (ره) برای انقلاب اسلامی بنا نهادند، گفت: کاهش نفرت از آمریکا، نخستین راه نفوذ آمریکاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۰    
مشاوران جورج بوش پدر و پسر به رسانه های محلی گفته اند که این دو رئیس جمهور سابق آمریکا، در نظر ندارند تا در انتخابات ریاست جمهوری از نامزدی دونالد ترامپ از سوی حزب جمهوریخواه حمایت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۰    
روز جمعه بیست و نهم آوریل در دور دوم انتخابات مجلس، ائتلاف اعتدالگرایان و اصلاح طلبان پیروز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۷    
یک روزنامه آمریکایی با اشاره به اینکه نخست وزیر ترکیه مسئول اجرای سیاست های این کشور در سوریه بوده است، نوشت: استعفای احمد داود اوغلو از قدرت تأکیدی بر شکست آنکارا در سوریه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۷    
وزیر نفت می گوید که روند بررسی صلاحیت شرکت های برای دوره تازه قراردادها خرداد به پایان میرسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۷    
سرمربی سابق سپاهان برای فصل آینده چند مشتری دارد و احتمالا به میادین باز می گردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۱:۳۲    
تیم لیورپول در دیدار مقابل ویارئال به برتری رسید تا راهی فینال لیگ اروپا شود.