پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۴۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 25 اردیبهشت 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۹    
وزیر نفت گفت: خوشبختانه در سایه دستاوردهای توافق برجام ظرفیت تولید و صادرات نفت و فرآورده های آن را به دو برابر سقف قبل از تحریم ها رسانده ایم و بازار جهانی نیز ظرفیت برگشت پذیری ما را به عنوان حق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۶    
نیروهای امنیتی عراق در ادامه عملیات علیه گروه تروریستی داعش، ده ها تروریست داعشی را کشته و یا زخمی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۳    
منابع سوریه از کشته شدن سرکرده داعش در شهر دیرالزور واقع در شرق سوریه خبر می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۱    
قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی از دیدار مسئولان تراز اول کشور با رهبر معظم انقلاب درباره ارائه گزارش آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۸    
رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مازندران از دستگیری بیش از 15 وکیل دادگستری در پارتی شبانه در شهرستان 'سرخرود' خبر داد و گفت: 2 نفر از این وکلا از استان های قم و گلستان بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۸    
شرایط بازنشستگی جانبازان انقلاب اسلامی ایران، جنگ تحمیلی، آزادگان با 20 سال سابقه اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۸    
سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم بزرگداشت شهید مصطفی بدرالدین شرایط منطقه را بحرانی ارزیابی کرد و افزود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۲    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، تشکّل های دانشجویی را آماده کردن جوانان برای مدیریت آینده کشور خواند و با بیان گوناگونی تشکّل ها در موضوعات مختلف ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۶    
سخنگوی نیروی انتظامی از بازداشت یکی از منافقان که در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی نقش آفرین بود خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۱    
تیم فوتبال بارسلونا به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول اسپانیا دست یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۱    
با انحلال شرکت تولید و بسته بندی فرآورده های گوشتی کشور (زیاران) و شرکت سهامی دارویی و تجهیزات پزشکی کشور در جلسه امروز هیات واگذاری موافقت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۱:۱۸    
سیاستمداران متعصب آمریکایی و اروپایی باید در اظهارات بی پایه و متعصبانه خود علیه مسلمانان تجدیدنظر کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۹    
بالاخره بعد از یک رقابت نفسگیر، جام به آبی های خوزستان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۴۶    
با گذشت دور روز از ترور شهید مصطفی بدر الدین، فرماندۀ نیروهای حزب الله در سوریه، اکنون جزئیاتی دربارۀ سلاح استفاده شده در این اقدام تروریستی منتشر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۴    
کوه آتشفشان سورابایا برای اولین بار طی 60 سال گذشته در نمایشی دیدنی دو بار فوران کرد، اما از آنجایی که هیچ انسانی در جزیره دورافتاده این آتشفشان زندگی نمی کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۵    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: رای دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی را صادر کرده ایم و دبیرکل باید آن را ابلاغ کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۳    
فرمانده پلیس راه مازندران از مسدودی محور هراز از فردا به مدت دو روز خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۱    
یکی از صفحات جعلی در اینستاگرام، انتقادات تندی از سوشا مکانی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۲    
علی جنتی در مراسم اختتامیه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: بسیار خوشبختیم که نمایشگاه کتاب در محل جدید از سوی اقشار مختلف و مردم استقبال گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۳    
آفریقا سرزمین زیبای های شگفت انگیز است. طبیعت آفریقا بکر است و کمتر در معرض هجوم عوامل مخرب قرار گرفته و شاید بتوان گفت، هنوز هم بسیاری از زیبایی های آفریقا دیده نشده است!
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۴    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: دیدار هیات های سیاسی و اقتصادی از کشورمان موجب شده است تا به موازات آن روابط بانکی به حالت طبیعی باز گردد تا بتوانیم از تفاهم نامه های اقتصادی بهره برداری نمائیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۳    
سردار حسین اشتری در همایش سراسری روسای بازرسی فرماندهی انتظامی استان ها با اشاره به دیدار با مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر سه اصل مبارزه با قاچاق کالا و مفاسد سازمان یافته و صیانت از کارکنان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۴    
توله متعلق به یوزپلنگی که چند روز قبل در تصادف جان خود را از دست داده بود، مشاهده شد. بعید به نظر می رسد که این توله یوزپلنگ بدون حمایت مادر بتواند به شکار و زندگی در طبیعت ادامه دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۸    
ویکی لیکس سندی مربوط به سال 2006 منتشر کرده که نشان می دهد مایکل تمر رئیس جمهور موقت برزیل، خبرچین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۹    
نیروهای داوطلب نینوا که تحت امر استاندار برکنار شده این استان هستند امروز (شنبه) عملیات رزمی خود را رسما آغاز کردند و با کمک ارتش ترکیه روستایی را در شمال شرق موصل از داعش پس گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۰    
باشگاه استقلال نسبت به شایعات پیرامون تغییرات در کادرفنی این تیم واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۷    
مهاجم جوان پرسپولیس قرارداد خود را سه سال تمدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۲    
سفیر فنلاند در ایران گفت: تمدن بسیار بزرگ ایران جاذبه خوبی برای حضور سرمایه گذاران خارجی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۰    
این صحنه که کشیدن لپ فردوسی پور توسط تماشاگران را نشان می دهد تا حالا چندین بار تکرار شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۷    
رییس مجلس گفت: باید برای پیشرفت کشور همگرا بود و تلاش کرد و کاستی های یکدیگر را جبران کنیم تا ایران آباد شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۱    
رییس دفتر رییس جمهور گفت: اهمیت پسابرجام به ویژه در عرصه اقتصادی مهمتر از برجام است، اما باید در نظر داشت که تحقق انتظاراتی که از پسابرجام می رود، نیازمند همدلی در بهره گیری از فرصت ها و زمان بر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۱    
شاید برخی فکر کنند که یکی از خبره ترین افراد در زمینه کار نکردن یا به اصطلاح، پیچاندن از محل کار هستند. اما اشتباه می کنند! در ادامه مواردی را به شما معرفی می کنیم که مغزتان سوت می کشد!
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در همایش بین المللی سرمایه گذاری در حوزه سلامت، از سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در حوزه سلامت دعوت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۴    
مدافع تیم استقلال اهواز مد نظر برانکو قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۲    
گویا رایزنی های دولت با هیات رئیسه مجلس نهم -دست کم در یک مورد- نتیجه داده و قرار است بررسی نهایی برنامه ششم توسعه به مجلس دهم موکول شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۹    
معاون عربی و آفریقائی وزیر امور خارجه تاکید کرد که تروریسم صهیونیستی و تکفیری دو روی یک سکه و عوامل و مجریان اصلی ترور و شهادت سیدمصطفی بدرالدین فرمانده و مجاهد بزرگ حزب الله هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۸    
رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: پیش بینی می کنیم که در حال حاضر 10 تا 12 هزار معتاد رها شده در تهران و کف خیابان ها وجود داشته باشند اما با این حال ساماندهی حدود 4000 معتاد طی طرح ساماندهی معتادان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۲    
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فروش آرم طرح ترافیک توسط دستفروشان در خیابان ها و معابر پایتخت غیرقانونی است گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۶    
آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه با صدور پیامی شهادت مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد نظامی حزب الله را به سیدحسن نصرالله و نیروهای مقاومت لبنان تبریک و تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۳    
در حال حاضر 4 جلسه از مجلس نهم باقیمانده که امکان رسیدگی به برنامه ششم توسعه در این مجلس وجود ندارد
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی هدایت فکری و دینی ، هدایت سیاسی و بصیرت افزایی و راهنمایی و حضور در عرصه خدمات اجتماعی را سه وظیفه عمده روحانیت برشمردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۰    
رییس پنجاه و ششمین کنگره سراسری انجمن دندانپزشکی ایران گفت: دخانیات مهمترین عامل سرطات دهان است 50 درصد بیماری های لثه، التهابات لثه و جرم های دندانی مربوط به مصرف دخانیات می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۲    
عامل جنایت در بنگاه کاریابی خیابان کارون تهران پس از 8 ماه شناسایی و دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۲    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به قاطعیت و اراده در مواجهه با آمریکایی ها در خلیج فارس گفت: تجربه ما نشان می دهد آمریکایی ها فقط زبان قدرت و زور را می فهمند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۶    
معاون اول رئیس جمهور گفت: کشور باید در عرصه اقتصاد مقاومتی با قدرت حرکت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۳    
در تفاهم نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران مقرر شد نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا سال 1400 به صورت رایگان و بدون دریافت اجاره محل در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۶    
بعد از اعلام هلاکت یک گروه انتحاری متشکل از 14 تن از عناصر وابسته به گروه تروریستی داعش در منطقه عامریه در 23 کیلومتری جنوب فلوجه، نخست وزیر عراق روز شنبه از نزدیک شدن زمان آزادسازی شهر فلوجه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۱    
در حالی منطقه اقتصادی اقیانوس هند با 26 کشور به عنوان یکی از قطب های جدید اقتصادی جهان مطرح می شود که دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از برگزاری اجلاس آیورا به عنوان اجلاس همکاری مناطق آزاد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۶    
این مرد به نام "جیل باین" 37 ساله از ایالت کارولینای شمالی است که در دادگاه به جرم خود اعتراف کرد. اتهام وی نیز استفاده از زور برای منع یک زن از اظهار آزادانه اعتقادات دینی اش است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۶    
تحقیقات جنایی برای رمز گشایی از قتل مرد 55 ساله در شهرک آتی ساز آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۶    
نماینده ارشد سازمان ملل در ایران گفت: از سال 1900 تا اکنون از هر 10 تالاب شش تالاب از بین رفته و دیگر نمی توانیم اجازه بدهیم که تالاب دیگری از بین برود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۵    
دروازه بان استقلال با حربه ای جالب توانست از ورزشگاه یادگار امام خارج شده و برای زیارت راهی حرم حضرت معصومه (س) شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۲    
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی حیدر اسداف وزیر کشاورزی جمهوری آذربایجان در صدر یک هیات بلندپایه فردا( یکشنبه) به این کشور سفر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۲    
پلیس بنگلادش اعلام کرد که تنها در دو روز گذشته بیش از 50 نفر در این کشور بر اثر رعد و برق جان خود را از دست داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۰    
مربیان کروات پرسپولیس تمایلی به جذب دروازه بان نفت ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۷    
پرویز مظلومی از مسئولان باشگاه استقلال درخواست اردویی 5 روزه را در کردان کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۴    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شهادت فرمانده غیور مقاومت جناب مصطفی بدر الدین را تبریک و تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۸    
حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقائی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در راس هیاتی سیاسی و امنیتی برای دیدار با خانواده شهید سید مصطفی بدرالدین معروف به ذوالفقار به لبنان سفر کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۰    
مشاور فرهنگی رئیس جمهور از برکناری طراح گشت نامحسوس و مقصر حمله به سفارت عربستان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۰    
سعودی ها نبرد مهمی را برای تضعیف متحد ایران، حزب الله آغاز کرده اند، البته آنها نمی توانند انتظار پیروزی داشته باشند، چراکه استراتژی خطرناکی را انتخاب کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۰    
در حاشیه همایش برجام و اقتصاد مقاومتی،فرصت ها و ظرفیت ها که صبح امروز شنبه در ساختمان وزارت خارجه برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۴    
مرکز استان الانبار که شهری استراتژیک برای عبور مسافران به سمت سوریه و اردن بود، یکی از بزرگترین شهرهای عراق است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۴    
گروه تروریستی داعش در تازه ترین جنایاتش علیه ساکنان مناطق تحت اشغال خود در عراق، 11 جوان را به جرم استفاده از تلفن همراه در موصل اعدام کرد!
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۴    
مقام های هند اعلام کردند، در 24 ساعت گذشته افراد مسلح دو خبرنگار را در دو حادثه جداگانه در شرق هند کشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۹    
همزمان با برگزاری جشن عروسی "سمیه اردوغان " دختر کوچک رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه، از شب گذشته محدودیت های ترافیکی گسترده ای از سوی پلیس استانبول در خیابان های منتهی به محل عروسی دختر اردوغان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۹    
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۶    
اتفاق عجیب برای یکی از پرسنل فدراسیون فوتبال،پای آتش نشانی را به این محل باز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۰    
امتحانات پایانی دانش آموزان دبیرستانی سراسر کشور از امروز 25 اردیبهشت ماه آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۰    
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۷    
مدیرعامل پیشین خانه تئاتر گفت: اگر مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به اجرا می رسید هشتاد درصد از مشکلات هنرمندان این حوزه برطرف می شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۴    
مهاجم پرسپولیس به خاطر نایب قهرمانی این تیم از هواداران عذرخواهی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۵    
پرویز مظلومی تا فینال جام حذفی در استقلال ماندنی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۵    
معاون وزیر خارجه گفت: با تلاش های جاری کشور بازاریابی و بررسی مکانیزم عادی سازی تعاملات مالی و بانکی پس از برجام را شاهد هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی هدایت فکری و دینی ، هدایت سیاسی و بصیرت افزایی و راهنمایی و حضور در عرصه خدمات اجتماعی را سه وظیفه عمده روحانیت برشمردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۷    
علی اکبر صالحی گفت: فرآیند غنی سازی در چارچوب ظرفیت های علمی و منابع طبیعی کشور در حال پیشرفت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۴    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که با توجه به کارشکنی های عربستان برای صدور روادید حجاج ایرانی و ندادن تعهد جهت برگزاری مناسک عزتمندانه برای زائران ایرانی به نظر می رسد که قطعا حج ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۱    
رئیس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: تعرفه واردات خودرو در سال 95 تغییر نکرده و در ضوابط آن همچنان به مانند پارسال اجرا می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۸    
سرمربی پرسپولیس دروازه بان های مورد علاقه اش در فوتبال ایران را معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۸    
جنگ بین باکتری های موجود روی پوست سر می تواند به شوره سر منجر شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۵    
روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری، از شهروندان خواست در برابر اقدامات فریبکارانه افراد سودجویی که می کوشند با غصب و سوءاستفاده از عناوین نهاد ریاست جمهوری، رییس جمهوری و مقام های عالی نهاد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۳    
معاون درمان وزیر بهداشت ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه درمان کشور را تشریح کرد و از تدوین برنامه آمایش ملی سرطان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۳    
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس مثبت بود و 155 واحد رشد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۰    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: در شرایط جدید همه تلاش های سفرا می بایست در راستای پیشبرد توسعه اقتصادی کشور و بهبود شرایط معیشتی مردم متمرکز شود و مردم در عمل، آثار و نتایج برحام را احساس کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۰    
سرمربی پرسپولیس بدون آنکه اشاره ای به استخدام دروازه بان برای فصل آینده داشته باشد از گزینه های گلری این تیم تمجید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۰    
رییس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی، طی حکمی از جانب رییس دانشگاه آزاد اسلامی به سردبیری روزنامه فرهیختگان منصوب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۷    
سرمربی پرسپولیس عقیده دارد با توجه به کیفیت بازیکنان تیم احتمال دارد پیشنهادهای خوبی از خارج از ایران به آنها برسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری 'الفرات نیوز' ارگان خبری مجلس اعلای اسلامی عراق در بیانیه ای روز شنبه اعلام کرد که وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در بغداد با 'سید عمار حکیم' رهبر مجلس اعلای اسلامی عراق دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
ایرآسیا به دنبال این است با قیمت های مناسب سفر گردشگران کشورهای آسیایی را به ایران تسهیل کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۸    
قرارداد مربیان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در سازمان لیگ ثبت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امشب به برنامه نگاه یک می آید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۵    
به گفته رئیس کل بانک مرکزی بعد از اجرای برجام شرایط کشور به سمت مطلوب شدن در شرف تغییر است و اکنون با کانال های بانکی بیشتری ارتباط داریم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۵    
مدیرگروه حقوق کیفری و حقوق بین الملل دانشگاه تربیت مدرس گفت: نرخ تکرار جرم در کشور همچون بسیاری از کشورها بسیار بالا است که این مسئله می تواند با استفاده از سیاست های عدالت ترمیمی کاهش یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۲    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از انجام سه میلیارد و 418 میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری مستقیم خارجی در کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۶    
آلودگی هوا و گرد و غبار اگر نان و آب برای مردم نداشت یک رتبه اول جهانی برایمان داشت! رتبه اول آلودگی هوا آن هم در کشوری که بانوی محیط زیست جهان و قهرمان زمین مسئول محیط زیست آن کشور است و با ابتکارش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۳    
یک فعال سیاسی ارشد اصلاح طلب گفت: غالب جریان اصلاح طلب بر روی ریاست آقای عارف اجماع کرده اند به ویژه شخصیت هایی که در راس این جریان هستند و به تعبیری تابلوی آن محسوب می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۷    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در دست نوشته ای در سفر به کرمان با تقدیر از مسئولان این استان برای مرمت آثار باستانی از شوق و حمایت دولت برای چنین اقدامی خبر داد و نوشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۸    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: من به شخصه به عنوان یک عضو کادرفنی از عملکرد بازیکنان در طول فصل راضی هستم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۹    
سرمربی پرسپولیس از بازگشت 3 بازیکن این تیم که به عنوان یار قرضی در تیمهای دیگر بازی می کردند، خبر داد.