شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۱۱Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 2 آبان 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 آبان 1395 نامه نیوز 2 آبان 1395 نامه نیوز 3 آبان 1395 نامه نیوز 4 آبان 1395 نامه نیوز 5 آبان 1395 نامه نیوز 6 آبان 1395 نامه نیوز 7 آبان 1395 نامه نیوز 8 آبان 1395 نامه نیوز 9 آبان 1395 نامه نیوز 10 آبان 1395 نامه نیوز 11 آبان 1395 نامه نیوز 12 آبان 1395 نامه نیوز 13 آبان 1395 نامه نیوز 14 آبان 1395 نامه نیوز 15 آبان 1395 نامه نیوز 16 آبان 1395 نامه نیوز 17 آبان 1395 نامه نیوز 18 آبان 1395 نامه نیوز 19 آبان 1395 نامه نیوز 20 آبان 1395 نامه نیوز 21 آبان 1395 نامه نیوز 22 آبان 1395 نامه نیوز 23 آبان 1395 نامه نیوز 24 آبان 1395 نامه نیوز 25 آبان 1395 نامه نیوز 26 آبان 1395 نامه نیوز 27 آبان 1395 نامه نیوز 28 آبان 1395 نامه نیوز 29 آبان 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۴    
کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، تصویری از حضور رهبر انقلاب در کارگاه سفالگری دانش آموزان را منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۱    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: در همه کشورهای متمدن نخستین وظیفه حاکمان حفظ امنیت است؛ امنیت از این حیث اهمیت دارد که بی توجهی به آن موجب ضایع شدن حقوق همه مردم می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۱    
کاریکاتور - شهاب جعفرنژاد این کاریکاتور روی جلد ماهنامه زندگی ایده آل را در اینستاگرامش منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۸    
رئیس جمهور در سفر به استان مرکزی گفت: تعامل با دنیا به معنی تحقق پیشرفت کشور با اتکا بر حفظ اصول، دین، فرهنگ، اخلاق و انقلاب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۸    
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: موفقیت دستگاه دیپلماسی کشور در مذاکرات هسته ای و برجام، پیروزی حقوقی ملت ایران بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۵    
نمایش دامپزشکی به کارگردانی شیرین جروقی و تهیه کنندگی سجاد افشاریان از هفتم آبان در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۲    
رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: رفع تحریم های ظالمانه افق درخشانی برای کشور ترسیم کرد و استان مرکزی به عنوان یکی از استان های پیشگام به یقین آینده امید بخشی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۲۹    
هیرنفین با درخشش مهاجم ملی پوش ایرانی خود موفق شد با غلبه بر هراکلس به رده سوم جدول لیگ هلند صعود کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۲۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان ابعاد جدیدی از پرونده قاچاق یک هزار و 900 میلیون دلاری را فاش کرد و گفت: سه میلیارد دلار مبادلات ارزی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۲۳    
پایگاه خبری الوطن و برخی از پایگاه های عربی در خبری به نقل از دفتر امیری قطر اعلام کردند خلیفه بن حمد آل ثانی عصر یکشنبه در 84 سالگی درگذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۱۴    
مردی 52 ساله بعد از تزریق آمپول در یکی از درمانگاه های عمومی شهر دزفول دچار ایست قلبی شده و جان باخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۱۴    
وزیر نفت کویت با اشاره به مذکرات اخیر میان اعضای اوپک با هدف برقراری ثبات در بازارهای جهانی نفت، حمایت کویت از قیمت 60 دلاری برای هربشکه نفت را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۴۴    
رییس جمهور، تلاش برای ساختن ایرانی آباد و سرافراز را نه تنها یک وظیفه ملی و قانونی، بلکه وظیفه دینی و شرعی برای همه ایرانیان دانست و تاکید کرد: هدف دولت یازدهم در مذاکرات هسته ای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۰    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز دولت باید مساعدت کند تا واحدهای صنعتی استان مرکزی که نیمه فعال هستند مجددا رونق یابند و از ظرفیت های صنعتی این استان به خوبی بهره گیری شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۱۴    
وزیر انرژی عربستان در دیدار با الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه، بر آمادگی کشورش برای کمک به تثبیت بازار جهانی نفت تاکید نمود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۱۱    
یکی از فرمانده هان نظامی ارشد آمریکا به تمرکز داعش بر ایجاد خلافت در افغانستان و پیوستن اسلامگراهای ازبک و پاکستانی به داعش افغانستان اشاره کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۱:۲۶    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: نامه وزرای پیشنهادی 3 وزارتخانه، عودت داده نشده و هم اکنون همه مدارک در مجلس موجود است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۰:۵۹    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت که در حوزه اقتصادی به دولت روحانی نمره 12 می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۰:۵۹    
160 فرد مسلح در استان حمص سوریه برای استفاده از عفو ریاست جمهوری تسلیم شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۰:۵۶    
'اریک ترامپ' پسر 'دونالد ترامپ' در تلاش برای تفسیر اظهارات پدرش درباره احتمال رد نتایج انتخابات گفت : منظور پدرم این است که او یک انتخابات عادلانه می خواهد ؛ اگر نتیجه عادلانه باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۲    
همزمان با تداوم لشکرکشی ترکیه به سوریه همراه عملیات بمباران و هشدار جدی دمشق در این زمینه، وزیر خارجه روسیه به گونه ضمنی نسبت به احتمال برخورد نظامی بین دو کشور ابراز نگرانی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۰:۲۹    
صلاح الزواوی، شیخ السفرای مقیم تهران و سفیر فلسطین، امروز یکشنبه با دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل دیدار و گفت و گو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۰:۱۱    
وزیر اطلاعات گفت: مسئولان موظف هستند دست در دست هم داده و با وحدت و برادری آرامش را برای ایران اسلامی رقم بزنند و به مردم خدمت کنند تا شکوفایی در کشور حاصل شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۰:۱۱    
منصور پورحیدری مدتی است که به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۰:۰۰    
حاجی بابایی به عنوان رئیس و امیرآبادی فراهانی به عنوان دبیر موقت فراکسیون ولایت انتخاب شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۹:۵۱    
دونالد ترامپ ساعتی پیش در صفحه توییتر خود مدعی شد که ایران با زندانی کردن دو شهروند آمریکایی بار دیگر به دنبال باج گرفتن از آمریکا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۲    
روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مناطقی از استان های اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، بارش برف و در استان های شمال غرب، سواحل خزر و دامنه های جنوبی البرز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۰    
سیاره مشتری در تصویر جدید ناسا از خود چهره خندانی را به نمایش گذاشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۹:۲۱    
دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که تمام اقداماتی که توسط ترکیه در حلب صورت می گیرد، برای این است که روزی فرا برسد که ترکیه بگوید حلب برای ما است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۲    
در شرایطی که شماره گذاری حدود 400 دستگاه خودروی وارد شده از آمریکا از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی متوقف شده است، یک کارشناس خواستار بازگشت این خودروها به کشور مبداء صادرکننده شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۹    
رییس جمهوری در جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان مرکزی، جهت گیری دولت را ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار در عرصه داخلی و خارجی برشمرد و با اشاره به اینکه بیش از 12 هزار واحد صنعتی با تسهیلات ارائه شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۰    
بر اساس آخرین آمار بدهی های ملی آمریکا که خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر کرد، این کشور اندکی با شکستن رکورد 20 تریلیون دلار بدهی فاصله دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۸:۴۲    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران همواره بر اهمیت گفت وگو و مذاکره سیاسی به عنوان تنها راه غلبه بر مشکلات موجود به جای استفاده از ابزارهای نظامی تاکید دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۸:۳۰    
نامه اعلام سه وزیر پیشنهادی دولت، که صبح امروز به دفتر هیئت رئیسه مجلس نمابر شده بود؛ عودت داده شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۸:۲۱    
رژیم صهیونیستی امروز با تانک ها و قایق های نظامی خود به نوار غزه حمله کرد و هواپیماهای این رژیم هم در آسمان این منطقه به پرواز درآمدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۸:۱۲    
نمایندگان تهران و ارومیه به وزیر امور خارجه لزوم برخورد از مجاری قانونی با کشور امارات عربی راجع به ادعای مالکیت این کشور بر جزایر ایران اسلامی را متذکر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۸:۰۰    
مدیر گروه صنایع غذایی یک ویک در واکنش به تبلیغات غیرقانونی شبکه جم از محصولات این شرکت، گفت که این گروه صنایع غذایی از دست اندرکاران شبکه ماهواره ای مذکور به طور رسمی شکایت کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۵۱    
رسانه های یک جریان سیاسی خاص در سالگرد درگذشت آیت الله مهدوی کنی، بخش هایی از کتاب خاطرات او را منتشر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات معجزه آسای یک کارگر ساختمانی پس از سقوط 8 طبقه ای در کانال تهویه هوا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۳۴    
رییس جمهوری روز یکشنبه در ادامه برنامه های اولین روز از سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی از کارخانه واگن پارس اراک بازدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۳۱    
درحالی با مجوز بانک مرکزی به تازگی تعدادی از بانک ها پرداخت ارزی و عملیات صرافی را در دستگاه های عابربانک خود عملیاتی کرده اند که اطلاع رسانی خاصی در این زمینه صورت نگرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۲    
رئیس پلیس استان ایلام گفت: زائران تا زمان باقی است گذرنامه و ویزا بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۱۶    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اگر عقلانیت و اعتدال براساس خواست اکثریت مردم محور برنامه های کشور شود، به خاطر نیروی انسانی کارآمد و منابع غنی و آماده شدن زیر ساخت ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۱    
چندی پیش مردی عراقی که تاجری ثروتمند است با مراجعه به دادسرای تهران ادعا کرد در دام توطئه کثیفی افتاده و از وی کلاهبرداری میلیاردی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۶    
وکیل جمشید مشایخی گفت: حال استاد در حال حاضر کاملا خوب است اما پزشک معالج وی گفته است که باید شدیدا از خود مراقبت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۸    
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه نامه اعلام سه وزیر پیشنهادی دولت، صبح امروز به دفتر هیئت رئیسه مجلس نمابر شده است؛ از عودت داده شدن آن به دولت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۲    
سازمان عفو بین الملل با انتشار گزارشی با عنوان جزیره ناامیدی اعلام کرد دولت استرالیا پناهجویان جزیره نائورو را شکنجه می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۹    
وزیر دفاع آمریکا که به اربیل رفته است، با رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۹    
رییس مجلس با اشاره به بحران های اخیر در منطقه خاورمیانه گفت: ایران همواره بر اهمیت گفت وگو و مذاکره سیاسی به عنوان تنها راه غلبه بر مشکلات موجود به جای استفاده از ابزارهای نظامی تاکید دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۶    
امضای تفاهم نامهوزرای حمل و نقل ایران و آلمان پس از دو ساعت بحث و گفت و گو در خصوص ارتقای همکاری های دریایی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۱    
دبیرکل در واقع باید برامده از آراء ملت ها و دولت ها و تنها نماینده مشترک آنان در این سازمان باشد و ماموریت هایش را تحت نظر مجمع عمومی و با تکیه بر قدرت آن مجمع که نماینده قدرت ملت هاست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۰    
مسکو میزبان یک نمایشگاه بین المللی تسلیحات و تجهیزات امنیتی موسوم به نمایشگاه اینترپلیتکس (Interpolitex) است که در آن تجهیزات جدید به نمایش گذاشته شده و برنامه های توسعه طرح های امنیتی را برای سازمان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۷    
شیخ تمیم بن احمد آل ثانی امیر قطر امروز /یکشنبه/ در استانبول با رجب طیب اردوغان دیدار و گفت و گو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۷    
یک دستگاه مینی بوس حامل شهروندان ایرانی روز یکشنبه در 10 کیلومتری شهرستان آوزآلپ استان وان در شرق ترکیه وازگون شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۴    
در ادامه ناآرامی ها در ترکیه، از استان شرقی بینگول این کشور خبر رسیده بر اثر انفجار بمب در مسیر حرکت خودروی پلیس، دو نیروی دولتی کشته و حداقل 19 تن دیگر زخمی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال برای حفظ آرامش این تیم کلیه کادرفنی و پزشکی استقلال را ممنوع المصاحبه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۱    
امروز نبردهای داعش در اطراف شهر موصل نشان می دهد که این گروه تروریستی نحوه عملیات نظامی خود علیه نیروهای عراقی را به صورت بی سابقه ای نسبت به نبردهای پیشین تروریست ها در عراق و سوریه پیشرفته تر و روش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۸    
در حاشیه سفر رییس جمهور به استان مرکزی.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۸    
حاشیه های صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۵    
محمدعلی نجفی علت عدم پذیرش مسئولیت وزارت آموزش و پرورش را بیان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۱    
مدیرعامل استقلال قصد دارد قرارداد بعضی از بازیکنان استقلال را تا تعطیلات نیم فصل کسر کند و به نظر می رسد در این راه تعدادی از بازیکنان این تیم در اولیت هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: گزینه پیشنهادی رییس جمهور دایره المعارف ورزش است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۱    
بازیکنان تیم سیاه جامگان در تمرین این تیم حضور پیدا نکردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۷    
وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: هدف همه ما باید حفظ آرامش، کمک به ورزش و جوانان و پیشبرد برنامه ها باشد و قطعاً رواج شایعاتی همچون تغییر معاونان تنش زا خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۵    
نمایش هافبک استقلال در بازی با سایپا حسابی سرمربی این تیم را به ادامه فصل امیدوار کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۹    
سخنگوی قوه قضائیه توضیحاتی را درباره رسیدگی به پرونده سعید طوسی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی قوه قضائیه توضیحاتی را درباره رسیدگی به پرونده سعید طوسی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۹    
مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: بازیکنان ما در بهترین هتل های مشهد اسکان دارند و هرکسی خلاف این را گفته باشد با او برخورد می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۹    
دونالد ترامپ رئوس کلی برنامه ای را تبیین کرد که به گفته وی، در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در 100 روز نخست مسئولیت خود به اجرای آن خواهد پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۹    
ساعت پرواز استقلالی ها به خوزستان مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۷    
شانس بازی کردن بازیکن تیم پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان بالا رفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۴    
150 هزار عزادار تایلندی با پیراهن های سیاه به یاد پادشاه فقید این کشور در مقابل کاخ پادشاهی تایلند در بانکوک تجمع کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۱    
رئیس جمهور فیلیپین بعد از آنکه چندین بار به آمریکا و همتای آمریکایی خود حمله لفظی کرده بود، این بار به دلیل تهدید به قطع کمک های اتحادیه اروپا به این سازمان فحاشی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۲    
نهمین نشست شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی در بغداد از روز شنبه اول آبان ماه آغاز به کار کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۶    
مسعود معینی عضو هیات مدیره استقلال اظهار نظر عجیبی در مورد آکادمی این باشگاه انجام داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۶    
امام جمعه مشهد گفت: بزرگترین آفت در ورزش این است که ورزش به سمت سیاسی شدن حرکت کند؛ برای مثال جریاناتی تلاش می کنند تا از طریق تیم داری به این عرصه ورود کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۶    
با حضور دروازه بان هایی همچون بیرانوند، رحمتی، ده خسوس، اخباری، الساندرو و ... در صدر جدول بهترین دروازه ها، رقابت گلرهای حاضر در لیگ شانزدهم به داغ ترین روزهای خود رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۶    
سرمربی استقلال در این روزها شرایط خوبی در تیم جدیدش تجربه می کند و به نظر می رسد بخش مهمی از این موفقیت را مدیون بازیکنانی است که در فصل نقل و انتقالات آنها را جذب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۶    
به گزارش نامه نیوز، سامح شکری وزیر خارجه مصر اعلام کرد که قرار است پیش نویس طرحی از سوی مصر، اسپانیا و نیوزیلند درباره سوریه به شورای امنیت ارائه شود. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۲    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه باید روستا هم پای شهر در فرایند توسعه مورد توجه قرار گیرد، گفت: توسعه پایدار، متوازن و همه جانبه محقق نمی شود مگر اینکه به طور جدی توسعه روستا مورد توجه قرار گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۰    
بازیکنان پرسپولیس همچنان منتظرند وعده های سرپرست این باشگاه عملی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۰    
مالک باشگاه سیاه جامگان از جدایی فرهاد کاظمی از این تیم خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۴    
یک تک تیرانداز عراقی، جلاد گروه تروریستی داعش را در حالی که مشغول گردن زدن یک نوجوان در شهر موصل بود، به ضرب گلوله به هلاکت رساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۲    
رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طبق بند پنجم سیاست های کلی انتخابات باید از وعده های غیرعملی و عوام فریبانه برخی نامزدهای انتخاباتی جلوگیری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس قصد ندارد استعفا دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۵۶    
وزارت کشور: تعداد کارمندان و کارگران شهرداری های ایران 5 برابر نیاز و حدمجاز هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۵۶    
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره جذب بازیکنان خارجی می گوید روند حضور بازیکنان یک فرایند است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۵۶    
به بهانه حواشی بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان، محمدرضا میر شاه ولد این کارتون را در روزنامه خبر ورزشی منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۵۶    
کاپیتان سابق استقلال معتقد است استقلال از وقتی روی نوار پیروزی گام بر می دارد که به ثبات در ترکیب خود رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۵۳    
سکوت بازیکنان پرسپولیس در قبال مشکلات مالی این تیم جواب داد و منابع مالی توسط اسپانسر به این باشگاه تزریق شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۵۳    
برخی آقایان دنبال دوقطبی های موضوعی هستند و این دوقطبی ها را به بهانه های مختلف طراحی می کنند. مثلا کنسرت، حجاب، موسیقی، دوچرخه سواری، ورزش، ماهواره، فضای مجازی و...این به نظرم خیانت به مردم است
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۵۰    
ملانی شولتز فان هیگن وزیر زیر ساختها و محیط زیست هلند روز یکشنبه با حمید چیت چیان وزیر نیرو دیدار و گفت و گو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۴۷    
هافبک آبی پوشان می گوید که استقلال در مسیر پیشرفت قرار دارد و آنها با این بردها قانع نمی شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۴۴    
پرسپولیس و استقلال خوزستان در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر به تساوی یک بر یک دست یافتند اما این بازی علاوه بر درگیری هایش، یک خبر حاشیه ای هم داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۴۴    
گارد ساحلی ایتالیا اعلام کرد: روز گذشته (شنبه) نیروهای امداد 2400 مهاجر را نجات داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۸    
بر اثر نشت گاز در روسیه تاکنون 15 نفر کشته شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۸    
چهل و هفتمین اجلاس گروه کاری ویژه تدوین کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر صبح امروز با سخنرانی دکتر محمدجواد ظریف ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۹    
یک منبع آگاه در دولت از انصراف محمدعلی نجفی برای معرفی به مجلس جهت کسب رای به عنوان وزیر خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۶    
سوال ملی سه نفر از نمایندگان از وزیر کشور در جلسه علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۶    
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی معتقد است رهنمود و سیاست های کلی انتخاباتی که از سوی رهبری ابلاغ شده است، تاکیدی مجدد بر همان مواردی است که تاکنون هم در قانون اساسی ذکر شده اما مورد توجه قرار نگرفته است.