دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۰:۱۴Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 11 آبان 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 آبان 1395 نامه نیوز 2 آبان 1395 نامه نیوز 3 آبان 1395 نامه نیوز 4 آبان 1395 نامه نیوز 5 آبان 1395 نامه نیوز 6 آبان 1395 نامه نیوز 7 آبان 1395 نامه نیوز 8 آبان 1395 نامه نیوز 9 آبان 1395 نامه نیوز 10 آبان 1395 نامه نیوز 11 آبان 1395 نامه نیوز 12 آبان 1395 نامه نیوز 13 آبان 1395 نامه نیوز 14 آبان 1395 نامه نیوز 15 آبان 1395 نامه نیوز 16 آبان 1395 نامه نیوز 17 آبان 1395 نامه نیوز 18 آبان 1395 نامه نیوز 19 آبان 1395 نامه نیوز 20 آبان 1395 نامه نیوز 21 آبان 1395 نامه نیوز 22 آبان 1395 نامه نیوز 23 آبان 1395 نامه نیوز 24 آبان 1395 نامه نیوز 25 آبان 1395 نامه نیوز 26 آبان 1395 نامه نیوز 27 آبان 1395 نامه نیوز 28 آبان 1395 نامه نیوز 29 آبان 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۵۷    
برندگان جوایز فیلم مستقل بریتانیا در سال 2016 روز 4 دسامبر (14 آذر) معرفی می شوند. من دنیل بلیک ساخته کن لوچ در هفت بخش از جوایز فیلم مستقل بریتانیا نامزد کسب جایزه نام گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۵۴    
حتما شما هم از زمان کودکی هشدارهای مختلفی درباره مضرات قورت دادن آدامس شنیده اید و حتی بعضی ها گفته اند که آدامس 7 سال در معده تان باقی می ماند! اما این حرفها چقدر واقعیت دارد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۳۶    
وزیر آموزش و پرورش در پیامی در صفحه توییتر خود، رای اعتماد مجلس را بار سنگینی بر دوش خود دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۳۰    
گرد و غبار تمام مدارس صبح و عصر فردا استان مرکزی را به تعطیلی کشاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۲۷    
طبق نظرسنجی شبکه ای بی سی و روزنامه واشنگتن پست ، ترامپ با 46 درصد آرا از مجموع افراد شرکت کننده در این نظرسنجی با یک درصد بیشتر از رقیب دموکرات خود پیشی گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۱:۳۰    
حجت الله ایوبی، رییس سازمان سینمایی یادداشتی در حمایت از علی جنتی در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۱:۱۵    
بانک ملی در مورد پرونده بدهی بانکی یکی از مشتریان این بانک با ارائه توضیحاتی تاکید کرد این پرونده اختلاس نبود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۱:۰۰    
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال با اشاره به اینکه جمعیت کشور تا پایان مهرامسال برابر با 80 میلیون و 393 هزار نفر بوده، گفت: نرخ رشد جمعیت ایران یک و 43 صدم درصد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۴۵    
سیدرضا صالحی امیری با کسب 180 رای موافق از بین 275 رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران به عنوان دوازدهمین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پشت میز این وزارت خانه در بهارستان نشست
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۳۰    
قیمت برخی خودروهای شرکت هیوندای در بازار به شرح زیر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۱۵    
منابع محلی عراقی از هلاکت مسئول اتاق عملیات داعش در ساحل چپ موصل موسوم به ابویعقوب در درگیری های منطقه الشلالات و فرار داعشی ها به سوی ساحل چپ خبر می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۰۰    
قائم مقام مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران از ارائه خدمات مختلف به شرکت کنندگان در راهپیمایی روز 13 آبان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۹:۴۵    
اولگ اوزیروف سفیر روسیه در عربستان سعودی اعلام کرد: مسکو آماده تلاش برای کاهش تنش بین ریاض و تهران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۹:۳۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: به دلیل بروز پدیده گرد و غبار دانشگاه ها و مدارس تمام مقاطع تحصیلی خوزستان در نوبت صبح و عصر فردا (چهارشنبه) تعطیل و فعالیت ادارات در این روز تا ساعت 13 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۱    
اگر انسان ها در روزهای آفتابی لبخند می زنند و یا در نور کم، بیشتر از سایر مواقع احساس خلاق بودن دارند، تصادفی نیست؛ در حقیقت، نورهای مختلف تاثیر قابل توجهی بر سلامت عاطفی انسان ها دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۹:۱۲    
نیروهای عراقی روز سه شنبه توانستند شماری از زنان ایزدی را در ورودی شهر موصل، بزرگترین پایگاه گروه تروریستی داعش در عراق آزاد کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۵۱    
رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی ارتباطی و لوازم جانبی از ورود رسمی آیفون 7 به بازار از روز پنج شنبه و شکسته شدن قیمت ها خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۴۲    
طبق گفته دیده بان حقوق بشر سوریه، تعداد غیرنظامیانی که در ماه اکتبر در جریان خشونت ها در سوریه کشته شده اند، به 1343 تن می رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۲۱    
مجلس بعد از پایان دفاعیات وزرای پیشنهادی، وارد شمارش آراء شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۱۲    
سفارت عربستان در آنکارا در بیانیه ای مدعی شد که ایران با موشک زلزال از نیروهای یمنی پشتیبانی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۰۰    
نماینده مردم ارومیه خواستار اعلام وصول هر چه سریع تر استیضاح وزیر نیرو شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۵۴    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از روزی که این قرارداد (برجام) منعقد شده هر ماه یک قانون علیه ما تصویب می کنند که البته این رفتار آنها منطقی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی کاخ کرملین گفت: به توافق جهانی تثبیت سطح تولید نفت میان کشورهای عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) امیدواریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۳۰    
رئیس دانشگاه خوارزمی بحث انتقال این دانشگاه به استان البرز را کاملا تکذیب کرد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای گسترش وزارت علوم و هیات امنای هر دانشگاه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۲۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه مرگبار در آسانسور یک برج 21 طبقه خبر داد و گفت: در این حادثه پسر نوجوان به دلیل شدت جراحات در دم جان سپرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۲۷    
مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با کسب 193 رای موافق از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۵    
عبدالمالک سلال نخست وزیر الجزایر به زودی به تهران سفر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۷    
کار شمارش آرای نمایندگان به 3 وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان به پایان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۴    
مدیرکل هواشناسی استان مازندران گفت: موج جدید بارش برف در مازندران در راه است و پیش بینی می شود بارش ها در مناطق کوهستانی به صورت برف باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از اظهارات موافقان و مخالفان و وزرای پیشنهادی دولت از هیأت وزیران برای حضور در جلسه امروز تشکر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۳    
یانوش کوواچ سفیر مجارستان در تهران با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل دیدار و گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۳    
امیر قطر تاکید کرد که دوحه از راه حل سیاسی جامع و عادلانه ای که به رنج مردم سوریه پایان دهد و ضامن تمامیت ارضی و ثبات آن باشد، حمایت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۳    
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: با توجه به تداوم پدیده گردوغبار، کلیه مدارس و دانشگاه های استان در نوبت صبح و بعدازظهر فردا، 12 آبان ماه تعطیل هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۰    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه امروز اولین آزمون مجلس دهم است گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از مدیران موفق اجرایی در سطح کشور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۷    
معاون عربی و آفریقایی وزارت امورخارجه در صفحه اینستاگرام خود درباره دیدار با حضرت آیت الله العظمی علی سیستانی مرجع شیعیان عراق و نقش تاثیر گذار ایشان در عراق به ویژه در دوران پسا صدام نوشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۷    
نیروهای عراقی کنترل ساختمان تلویزیون دولتی موصل را به دست گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۱    
یک نماینده اصولگرای مجلس، گفت: رییس جمهور وعده داد از سیاست فریب، استفاده نشود، ما هم موافقیم اما چرا دو سوم زمان خود را به کاری غیر از دفاع از وزرای پیشنهادی اختصاص داد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۱    
نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی ورزش مخالفت کرد و گفت که بهتر بود سلطانی فر در سازمان میراث فرهنگی باقی می ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۲    
وزیر کشور در دیدار با رئیس اجرایی دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان عراق گفت: روابط دو کشور ایران و عراق در تمام زمینه ها به ویژه مسائل اقتصادی رو به رشد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۹    
نماینده اراک با تاکید بر لزوم توجه به ورزش بانوان گفت: آقای سلطانی فر توجه ویژه ای به موضوع استفاده از مدیران خانم در فدراسیون ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۶    
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: نباید کار را برای بازی بعدی مقابل سوریه خیلی راحت گرفت و این طور فکر کرد که با کسب 10 امتیاز کار صعود به جام جهانی تمام شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۶    
علی لاریجانی گفت: آقایان وزرایی که می خواهند رای اعتماد بگیرند صدقه خوبی به ما بدهند چون وضع بودجه مان خوب نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۰    
رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس دانمارک با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۵۷    
سفیر روسیه در عربستان از آمادگی کشورش برای کمک به کاهش تنش ها میان تهران و ریاض خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۵۷    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به استقبال کشورهای خارجی برای سرمایه گذاری در ایران، از بازدید 180 هیات خارجی از اتاق بازرگانی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۵۴    
عبدالرضا هاشم زایی که چندی پیش پس از تصادف اتومبیل در بیمارستان بستری شده بود به مجلس بازگشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۵۱    
نماینده مردم تالش در مجلس گفت: آقای سلطانی فر در قضیه فتنه که آن زمان استاندار گیلان بود به همراه 16 فرماندارش استعفا کردند و از برگزاری انتخابات در زمان مشخص شده ابزار ناتوانی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۸    
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت که نباید قسمتی از جامعه مدیریت را از خدمت به انقلاب حذف کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۶    
قائم مقام سابق باشگاه استقلال با انتقاد از نحوه عقد قرارداد استقلالی ها می گوید که در ابتدای فصل بعضی ها فقط می خواستند بازیکن جذب کنند. بدون آن در خصوص عواقب کارهایشان فکر کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اظهارات نمایندگان مخالف وزرای پیشنهادی گفت: بعضی دوستان که برخی وزرای پیشنهادی را یاران فتنه می دانند غیرمستقیم می خواهند بگویند که خود رئیس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۰    
وزیر پیشنهادی با بیان اینکه برای اولین بار نظام فرهنگی را آسیب شناسی کردند گفت: اگر به من اعتماد کنید در خدمت فرهنگ، هنر و اصحاب فرهنگ خواهم بود و اگر مسئولیت ندهید باز هم در خدمت فرهنگ هستم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۷    
نماینده مردم ارومیه از تأخیر رئیس جمهور در جلسه علنی امروز مجلس انتقاد کرد و گفت که بخشی از سخنان حسن روحانی خارج از موضوع بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ذوالنور نامه ای نوشتند و عنوان کردند که هیچگونه قصدی برای جسارت به صحابی پیامبر اعظم نداشته و اظهاراتش باعث سوء تفاهم نشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۸    
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که ما در حوزه فرهنگ مثل سایر حوزه ها دچار فرافکنی هستیم گفت: شکل دادن به فرهنگ و ارایه خدمات فرهنگی منحصر به یک وزارتخانه نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۵    
رئیس شورای شهر تهران نسبت به شرایط خاص شورا هشدار داد و گفت: عده ای می خواهند از این شرایط سوء استفاده کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۵    
در پی حمله به دفتر سازمان ملل در غرب حلب، این سازمان کارمندان خارجی خود را از شهر حلب به دمشق منتقل کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۲    
مقامات غربی حاضر در نشست لندن برای تشکیل شورایی جهت رسیدگی به امور مالی دولت توافق ملی لیبی توافق کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۰۹    
سرمربی تیم استقلال بعد از پایان بازی با مس کرمان به بازیکنانش کنایه جالبی زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۰۰    
نماینده مردم قم در مجلس در مورد صلاحیت وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تحصیلات صالحی امیری ربطی به وزارت فرهنگ ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۵۷    
فیفا اعلام کرد برای انتخاب بهترین بازیکن دنیا، آرای هواداران فوتبال هم تاثیرگذار خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۵۴    
هافبک استقلال ادعا می کند که مشکلی با نیمکت نشینی در بازی با مس کرمان نداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۵۴    
هرچند کی روش 2 بازیکن از استقلال را به تیم ملی دعوت کرده است اما در اولین تمرین امروز، آبی ها تنها یک بازیکن در این تیم داشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۵۱    
وزیر پیشنهادی با بیان اینکه برای اولین بار نظام فرهنگی را آسیب شناسی کردند گفت: اگر به من اعتماد کنید در خدمت فرهنگ، هنر و اصحاب فرهنگ خواهم بود و اگر مسئولیت ندهید باز هم در خدمت فرهنگ هستم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۴۸    
صحبتهای منصوریان و رضایی بعد از دیدار با مس کرمان پرونده خروج بازیکن حاشیه ساز استقلال از این تیم را بست اما حاشیه های کاوه و استقلال پایان ناپذیر به نظر می رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۴۵    
هافبک استقلال در نیمه دوم بازی شب گذشته با مس در جام حذفی دقایقی بازی را به جنجال کشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۴۵    
سرمربی استقلال بعد از دیدار با مس کرمان از مربی بدنساز خود در جمع بازیکنان تشکر ویژه ای انجام داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۴۵    
سفیر عربستان در بحرین مدعی شد ایران در پشت پرده تمام بی ثباتی های منطقه از جمله بحران یمن است و تحریکات این کشور در یمن به حدی رسیده که انقلابی ها کشتیرانی بین المللی را تهدید می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۴۲    
محمدرضا تابش نماینده اردکان در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی سخن گفت و تاکید کرد سابقه امنیتی او می تواند به یاری فرهنگ بیاید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۳۳    
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت:سید رضا صالحی امیری مرد کم حاشیه دولت است و سابقه وی نشان داده می تواند هارمونی خوبی برای دولت باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۷    
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ گفت که صالحی امیری دغدغه فرهنگ دارد؛ او همچنین تأکید کرد که دوران بگم بگم ها به سر آمده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۷    
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشینه سیدرضا صالحی امیری گفت آیا انتخاب یک سرهنگ برای فرهنگ مناسب است؟
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۴    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از نمایندگان زن ادوار مجلس شورای اسلامی و زنان نماینده مجلس دهم عذرخواهی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۱    
یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: آقایی که می گویی فتنه چیست، آقا گفته اند فتنه خط قرمز نظام است. دوستان اگر در فتنه نبودند، اعلام کنند، خلاص ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۸    
رئیس پارلمان اروپا با اشاره به بازداشت مدیران روزنامه جمهوریت در ترکیه اظهار داشت که آنکارا خط قرمزها را رد کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۵    
رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران خواستار عزل امضاء کنندگان صورت جلسه واگذاری های املاک شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۲    
سرپرست مجتمع قضایی کارکنان دولت از صدور حکم برای 20 متهم پرونده تعرض به سفارت عربستان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۲    
در بازار امروز - سه شنبه - دلار آمریکا با روند افزایشی 3631 تومان و سکه تمام طرح جدید با حرکت کاهشی یک میلیون و 112 هزار تومان عرضه می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۰۹    
اوضاع سرمربی و سرپرست سابق استقلال چندان رضایت بخش نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۰۰    
دروزاه بان ملی پوش تیم پرسپولیس 2 قرارداد با تیم سابقش دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۴    
رییس جمهوری در دیدار رییس مجلس نمایندگان قبرس، از گسترش و تعمیق روابط ایران و قبرس استقبال کرد و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود را برای تقویت این همکاری ها ضروری دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۱    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش روز جمعه 21 آبان ماه برگزار می شود و در مجموع 456 هزار نفر در این سه آزمون شرکت می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۱    
سرپرست پیشین باشگاه استقلال به بند جنجالی قرارداد مهاجم کنونی این تیم واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۳۶    
جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی در نوبت صبح امروز - سه شنبه- هیچ غایب و تأخیرکننده ای نداشت و مجلسی ها در هنگام سخنرانی رییس جمهوری سراپا گوش دادند و خانه ملت در این یک ساعت از هیاهو و رایزنی ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۳۰    
تصاویر رسانه های جهان از گریم های عجیب در مراسم هالوین.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۳۰    
آیت الله آملی لاریجانی در چهارمین روز از سفر کاری خود به عراق، پیش از ظهر امروز با آیت الله سیستانی مرجع عالی شیعیان عراق دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۲۷    
رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس گذشته گفت: ساز وکار بستن لیست در تهران آن قدر پیچیده بود و مراحل متعددی داشت که تصمیم گیری درباره آن از عهده یک فرد خارج شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۲۱    
رییس جمهور در پیامی توئیتری تصریح کرد که دولت بر پیمانی که با مردم بسته تا روز آخر خواهد ایستاد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۱۸    
وزیر امورخارجه کشورمان در کمپین "کتاب به جای گل" که به یاد محمدرضا رستمی، روزنامه نگار با سابقه راه اندازی شده است، مشارکت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۱۵    
جلسه بعداز ظهر مجلس به منظور بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۱۵    
نماینده مردم لنگرود در مجلس نسبت به توزیع نامه از سوی برخی از نمایندگان در صحن مجلس انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۱۲    
مسئولان پرسپولیس با کاپیتان تیم ملی نوجوانان برای حضور در این تیم به توافقات اولیه دست یافته اند و به زودی با این بازیکن قراردادشان را عقد خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 7.1 ریشتر بامداد امروز (یکشنبه) مرکز ایتالیا را لرزاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۴    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با رییس مجلس و تعدادی از نمایندگان مجلس قبرس گفت: باید از ظرفیت های مجالس دو کشور برای توسعه روابط بهره برداری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۱    
شبکه دویچه وله با پرداختن به تاثیر عملکرد رییس جمهور آینده آمریکا بر روابط تهران - واشنگتن گزارش داد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۸    
رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به یادواره شهدای اطلاعات سپاه شمالغرب کشور تاکید کرد: نیروهای مسلح کشورمان از ورود هر گزندی به کشور جلوگیری می کنند و دشمنان از میزان آمادگی ایران در مقابله با شرارت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۸    
وزیر کشور عراق آمارهایی جالب از اربعین سال 94 ارائه و از حضور 22 میلیون زائر در اربعین حسینی در این سال در کربلا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش سوزی موتور سیکلت ها در پاساژ میدان گمرک مهار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۹    
یک زن در ایالت نوردراین- وست فالن آلمان که گفته می شود از طرفداران داعش است به نیروهای پلیس حمله کرد که پلیس توانست با اسپری فلفل و تهدید به تیراندازی وی را متوقف کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۶    
علی مطهری در کانال تلگرامی خود تصاویری از جلسه بررسی صلاحیت سه وزیر پیشنهادی دولت در مجلس را منتشر کرده است.