چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۹May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 29 آذر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 آذر 1397 نامه نیوز 2 آذر 1397 نامه نیوز 3 آذر 1397 نامه نیوز 4 آذر 1397 نامه نیوز 5 آذر 1397 نامه نیوز 6 آذر 1397 نامه نیوز 7 آذر 1397 نامه نیوز 8 آذر 1397 نامه نیوز 9 آذر 1397 نامه نیوز 10 آذر 1397 نامه نیوز 11 آذر 1397 نامه نیوز 12 آذر 1397 نامه نیوز 13 آذر 1397 نامه نیوز 14 آذر 1397 نامه نیوز 15 آذر 1397 نامه نیوز 16 آذر 1397 نامه نیوز 17 آذر 1397 نامه نیوز 18 آذر 1397 نامه نیوز 19 آذر 1397 نامه نیوز 20 آذر 1397 نامه نیوز 21 آذر 1397 نامه نیوز 22 آذر 1397 نامه نیوز 23 آذر 1397 نامه نیوز 24 آذر 1397 نامه نیوز 25 آذر 1397 نامه نیوز 26 آذر 1397 نامه نیوز 27 آذر 1397 نامه نیوز 28 آذر 1397 نامه نیوز 29 آذر 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۰    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درمورد مخالفت این سازمان با انتقال آب بدون بررسی کارشناسی و معاهده پاریس و مخالفت برخی با آن توضیحاتی ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۷    
معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین در مراسم تجلیل و تقدیر از همکاران بازنشسته در مدیریت بازرسی حضور و با تاکید بر ثمرات مثبت حضور و انتقال تجربه این افراد به نیروهای جوان اظهار داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۵:۲۰    
طب سنتی بهترین روش درمان را برای نفخ شکم ارائه می کند، در این مطلب سه نوشیدنی موثر در درمان نفخ را معرفی می کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۲    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از روند کاهشی قیمت طلا در طول هفته گذشته تاکنون خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۶    
بر اساس بررسی میدانی انجام شده؛ انواع جاروبرقی و ماکروویو خارجی در بازار ایران طی 10ماهه اخیر بین 85 تا 258 درصد افزایش قیمت داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۱    
خبرگزاری مهر به نقل از معاون وزیر ارتباطات نوشت: فیلترینگ طی روزهای آینده سخت تر خواهد شد و ما هم در این موضوع نقشی نداریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۵    
مهرنوشت:مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، از عرضه گسترده مرغ منجمد در بازار خرده فروشی سراسر کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۲۰    
در زمان فرمانروایی و حکومت قاجار در خانواده های ثروتمند و غنی، مراسم عروسی با جلال و شکوه بسیار زیادی برگزار می شد و اکثرا هفت تا هشت روز طول می کشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۱۷    
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه روز پنج شنبه با ارائه آخرین گزارش از شرایط این کشور به شورای امنیت، از تک تک آنها خداحافظی کرد و به طور رسمی از مسئولیت خود کنار رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۷:۴۱    
افراد خوشحال و مثبت اندیش کمتر از دیگران دچار سکته قلبی و مغزی و حتی سرماخوردگی می شوند. همچنین بیش از افرادی که تفکر منفی دارند عمر می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۷:۳۲    
وزیر خارجه آمریکا می گوید تصمیم ترامپ برای خروج از سوریه با مشورت مقامات عالی این کشور گرفته شده و او هم در این زمینه با رئیس جمهوری گفت و گو کرده و با آن موافق است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۷:۱۷    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در سلامت پوست و رفع تندخویی و عصبانیت موثر دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۶:۵۶    
بسیاری از افراد روزهای کاری خود را در فضاهایی بسته و زیر نورهای فلورسنت و در برابر رایانه ها سپری می کنند، سپس به خانه می روند و مابقی روز خود را روی مبل و در برابر تلویزیون می نشینند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۶:۵۰    
کبد یکی از مهمترین اعضای بدن است که کوچکترین خللی در روند کارکرد آن می تواند زندگی را به کام انسان زهر کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۶:۲۰    
مهر نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من معتقدم که کانال اعتباری اروپایی ها به خرید غذا و دارو منتج می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۶:۱۷    
رئیس کل بانک مرکزی ایران از تاکید رئیس جمهور ترکیه بر رفع هرچه سریع تر موانع بانکی میان دو کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۶:۱۱    
در کاخ سفید اعلام کردند که هدف حضور نظامیان آمریکایی در سوریه، جنگ با ایران نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۶:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا طی پیامی در توئیتر نوشت که چرا نظامیان آمریکایی باید در سوریه باقی بمانند و با جنگیدن با داعش برای دشمنان آمریکا که ایران و روسیه باشند مبارزه کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۲:۰۶    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه بعد از سفر به دو کشور فنلاند و سوئد امشب به مسکو سفر می کند. او برای انجام دور جدید رایزنی های دوجانبه با سرگئی ریابکوف همتای روس خود به این کشور سفر می کند .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۰:۳۲    
انتشار توییتی از سفارت آمریکا در عربستان سعودی که در آن از برگزاری اعتراض های مسالمت آمیز حمایت کرده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنای جریان انقلابی آن بوده که هروقت رقیب آنها پیروز شد، به او تبریک می گوید، اما جریان فتنه انتخابات را تا جایی قبول دارند که کاندیدای مورد نظرشان رای بیاورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۶:۵۰    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: تمایل به کم اهمیت جلوه دادن جنگ هسته ای در سراسر جهان رو به افزایش است، اما خطر وقوع چنین جنگی که در نهایت به نابودی کل جهان می انجامد، به شدت حس می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۵    
حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی به اظهارات محمود واعظی، رئیس دفتر رییس جمهور درباره انتخابات 92 و 96 واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه، با تاکید بر این که وزیر امور خارجه فردی فراجناحی و ملی است ، گفت: آقای ظریف گرایش حزبی و جناحی ندارد و به دنبال اهداف خاصی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۶    
دعوای زن و شوهری یکی از رایج ترین اتفاقات است که می تواند حتی از همان روز اول عروسی شروع شود، بنابراین نمی توان گفت هیچ زوجی نباید دعوا کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۰    
فرودگاه گاتویک لندن به دنبال پرواز دو هواپیمای بدون سرنشین در نزدیکی آسمان این فرودگاه بر روی پرواز ها بسته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۷    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاکید کرد که هیچ عوارضی برای ورود به طرح زوج و فرد اخذ نشده است و عوارض دریافتی تنها برای ورود غیر مجاز خودروها به محدوده طرح ترافیک است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۱    
جوانمیر محمدی، رئیس سابق بانک ملی شعبه بهار، در بخشی از اعترافات خود می گوید: آن قدر درمنی برای خاوری عزیز بود که مدیر وقت یکی از شعب بانک ملی که قانون را زیر پا نگذاشته بود، برکنار کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۲۰    
یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به این که تداوم و پیشرفت کشور با وحدت حوزه و دانشگاه ارتباط دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۱۱    
وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا در پیام های جداگانه، از اقدام آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی از این کشور به بهانه نقض وضعیت دیپلماتیک توسط آنها استقبال کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۵    
پویشی مردمی در فضای مجازی، از عموم درخواست می کند با نماینده سراوان در مجلس شورای اسلامی تماس گرفته و درباره توهین به کارمند گمرک اعتراض کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۰    
شایعه ای در فضای مجازی در حال انتشار است که عده ای حکم بنیانگذار امام خمینی (ره) را در مقابل سهمیه بندی فروش گوشت یخ زده توسط دولت قرار داده و از این مقایسه در حال بهره برداری سیاسی هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی قدرت ایران در عرصه های مختلف را عامل غرض ورزی دشمن دانست و گفت: ایران صاحب فن است و به همین سبب دشمن با تمام توان درحال غرض ورزی علیه جمهوری اسلامی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۷    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام توصیحاتی درباره علت اهمیت لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی که این روز ها در مجمع بررسی می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۱    
مدیرکل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستگاه های نظارتی تحقیقاتی کردند و طی سه سال اخیر قاچاقی خاک کشف نشده و با وجود تمرکز و حساسیت دستگاه های نظارتی اگر هم قاچاقی باشد ناچیز و آنقدر اندک ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا در یک پیام ویدئویی خروج نظامیان این کشور از سوریه را رسما تایید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لایحه بودجه هفته آینده به مجلس ارائه می شود و اصلاحاتی روی آن انجام شده است گفت: در این لایحه استانی شدن توزیع یارانه ها در نظر گرفته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۲    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری تازه ترین استفتاء درباره حکم نگاه کردن به موبایل در نماز را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۲    
یک جراح و متخصص ارتوپد گفت: زمانی که عصب سیاتیک، بزرگ ترین اعصاب بدن به علت التهاب یا آسیب دیدگی فشرده شود کمردرد رخ می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۰    
سنای آمریکا با تصویب یک طرح مالی 7 هفته ای عملا مانع از تعطیلی دولت ترامپ شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۵۰    
شهردار تهران گفت: تاریخ نشان می دهد این منطقه (تهران) تجربه زلزله هایی را داشته که باید خود را برای آن آماده کنیم چون نمی شود از آن فرار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۴۱    
اعضای شاخص مجلس سنا از تصمیم دونالد ترامپ درباره خروج نیروهای آمریکایی از سوریه انتقاد کردند و خواستار بازنگری واشنگنتن در رابطه به این تصمیم شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۴۱    
دولت آلبانی با ادعای فعالیت غیرقانونی دو دیپلمات ایرانی، آنها را از این کشور اخراج کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه در محیط های دانشگاهی باید به موضوعات اعتقادی و مذهبی توجه بیشتری شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۲    
ایالات متحده روز چهارشنبه تحریم های جدیدی را علیه روسیه به بهانه دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری 2016 اعمال کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات به اظهارات توهم گونه نتانیاهو واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۶    
وزیر علوم گفت: دانشجویان بورسیه و فرصت مطالعاتی باید از طریق سازمان امور دانشجویان برای ارز دانشجویی اقدام کنند که دوباره به این سازمان سفارش می کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۰۱    
واتس اَپ بعد از رونمایی بی سروصدای تصویر در تصویر برای کاربران اندرویدی، اینک مکالمه گروهی برای دارندگان آیفون به صورت کنفرانس ویدئویی یا صوتی را سهل الوصول تر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۵۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مذاکرات برجام بر بازحوانی ابعاد گوناگون آن توسط دانشجویان تاکید کرد و گفت: در جریان مذاکرات برجام، بدون رسانه ای شدن آن ایرادات آن را به رئیس جمهور ارائه کردم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۵۲    
هر چند یارانه های نقدی سال آینده نیز برقرار می ماند اما مساله تکراری حذف دهک های پردرآمد از فهرست یارانه بگیران همچنان در قالب لایحه بودجه پیش بینی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۵۲    
سناتورهای آمریکایی قصد دارند طرحی را در سنا به پیش ببرند که مانع از خروج نیروهای آمریکایی از سوریه شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۰    
نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه کسی فکر نکند استعفای نمایندگان اصفهان صوری بوده هفته آینده استعفا را در دستور کار بگذارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۰    
دبیر مجلس مردم سوریه به خروج نیروهای آمریکایی از خا ک این کشور واکنش نشان داد و آن را ناشی از شکست طرح های واشنگتن دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۱    
چند روز بود که در برابر پیشنهاد دو جوان برای رفتن به خانه مجردی آن ها مقاومت می کردم چرا که بعد از فرار از منزل دلهره عجیبی داشتم و می ترسیدم آن دو جوان بلایی به سرم بیاورند ولی آن قدر در پارک و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۵    
پسر نوجوان که در 14 سالگی دوستش را به قتل رسانده بود، پس از دوبار نقض حکم در دیوان عالی، صبح دیروز با تأیید حکم قصاص از سوی قضات دیوان عالی روبه رو شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۲    
دنیای اقتصاد نوشت:گذراندن طولانی ترین شب سال 97 نسبت به سال پیش، تقریبا 2 برابر گران تر تمام می شود. محاسبات حداقلی نشان می دهد که یک خانوار سه نفره برای تهیه سبد یلدایی باید معادل 128 هزار تومان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۱۶    
در حالی که وزیرکار معتقد است برای ترمیم دستمزد 97 نباید کارگران را از مردم جدا کرد، دولت در پرداخت بسته حمایتی کارگران را از دیگر اقشار جدا کرده است و در حالی که حدود یک ماه گذشته کارمندان بسته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۱۶    
تیم یوپن با پذیرش شکست خانگی از رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی بلژیک بازماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۱۶    
دنیای اقتصاد نوشت : بازار خودرو در هفته جاری همان منوی همیشگی را داشت. رکودی که از اوسط تابستان بساط خود را در بازار پهن کرده، ظاهرا قصد رفتن ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۱۰    
دنیای اقتصاد نوشت : مشاوران املاک مناطق مختلف شهر تهران خبر می دهند عرضه کنندگان واحدهای نوساز، نسبت به قیمت های پیشنهادی نامتعارف خود عقب نشینی نمی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۱۰    
تیم های لندنی تاتنهام و چلسی به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس راه یافتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۰۷    
حزب مؤتلفه هم برای چندمین بار گفته در انتخابات سال آینده با فهرست حزبی خواهد آمد و جمنا (جبهه مردمی نیروهای انقلاب) هم اعلام کرده که یک فهرست 150 نفره آماده کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۷:۰۱    
تا قبل از این پیدا کردن راهی برای جلوگیری از خر و پف و یا خمیازه کش ها عوض کردن جای خواب یا بیدار کردن آنها بود، اما تحقیقات جدید امیدی را در دل این افراد روشن کرده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۵:۳۰    
ورزش می تواند همان فواید درمان های روانی و دارویی را برای شما به ارمغان بیاورد
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۴:۰۰    
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا از سیاست خود در مقابله با ایران عقب نشینی نخواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۳:۰۰    
تیم فوتبال بایرن مونیخ با یک پیروزی دشوار به روند خوب خودش ادامه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۲:۰۰    
غلامعلی دهقان عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه به اظهارات امروز حجت الاسلام محسن رهامی در مورد ارزیابی های اولیه از درصد آراء حسن روحانی در انتخابات 92، واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۱:۲۷    
محمود میرلوحی در واکنش به اظهارات رئیس دفتر روحانی با تسنیم درباره عدم ائتلاف با هیچ گروهی در انتخابات 92 و 96 گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۱:۲۷    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از توجه ویژه دولت در بودجه سال 98 برای اتمام پروژه مسکن مهر خبر داد.