شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 2 آذر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 آذر 1397 نامه نیوز 2 آذر 1397 نامه نیوز 3 آذر 1397 نامه نیوز 4 آذر 1397 نامه نیوز 5 آذر 1397 نامه نیوز 6 آذر 1397 نامه نیوز 7 آذر 1397 نامه نیوز 8 آذر 1397 نامه نیوز 9 آذر 1397 نامه نیوز 10 آذر 1397 نامه نیوز 11 آذر 1397 نامه نیوز 12 آذر 1397 نامه نیوز 13 آذر 1397 نامه نیوز 14 آذر 1397 نامه نیوز 15 آذر 1397 نامه نیوز 16 آذر 1397 نامه نیوز 17 آذر 1397 نامه نیوز 18 آذر 1397 نامه نیوز 19 آذر 1397 نامه نیوز 20 آذر 1397 نامه نیوز 21 آذر 1397 نامه نیوز 22 آذر 1397 نامه نیوز 23 آذر 1397 نامه نیوز 24 آذر 1397 نامه نیوز 25 آذر 1397 نامه نیوز 26 آذر 1397 نامه نیوز 27 آذر 1397 نامه نیوز 28 آذر 1397 نامه نیوز 29 آذر 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۰۶:۰۲    
خشونتگرها چه شخصیتی دارند و چه کسانی حاضر نمی شوند از یک رابطه خشونت بار بیرون بیایند؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۰۶    
ثبت نام حضوری مالکان خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت از طریق مراجعه به دفاتر پلیس+10 از امروز (شنبه) آغاز شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۷    
در گفت وگوی دیشب رامبد جوان و جناب خان با محمدرضا شریفی نیا، بحث مافیا در سینمای ایران و دلیل این که چرا این بازیگر نقش مردهای دارای چند همسر را ایفا می کند، مطرح شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۱    
عضو شورای شهر تهران گفت: اگر آقای محسن هاشمی عضو شورای شهر نمی بود بدون تردید یکی از کاندیداهای جدی و مناسب برای شهرداری تهران بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۷    
پرتغال برای دستگاه های عصبی، تنفسی، گوارشی و سیستم ایمنی بدن توصیه میشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۰۶    
ارشا اقدسی، بدلکار مطرح سینمای ایران می گوید بازی کردن در نقش های منفی را به دلیل چالش هایش دوست دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۷    
روزنامه کیهان نوشت: عضو حزب منحله مشارکت گفت جبهه اصلاحات فاقد استراتژی و دچار تناقض است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۱۵    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به برخورد مینی بوس با وانت پیکان در لرستان، گفت: براثر این حادثه 13 مسافر مصدوم شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۰۶    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فامنین از تصادف زنجیره ای 10 تا 12 دستگاه خودرو در آزادراه ساوه- همدان به علت بارش شدید باران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۷:۴۵    
تارنمای خبری بلومبرگ گزارش داد که چین پس از یک ماه توقف، خرید نفت ایران را از سر می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۷:۳۰    
علیرغم روابط استراتژیک اسلام آباد-پاکستان طی دهه های گذشته اما روابط دو کشور چند سالی است که دستخوش تنش شده و با روی کار آمدن ترامپ این تنش ها قوت بیشتری به خود گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۷:۱۵    
ولیعهد عربستان در شرایطی که در سخت ترین بحران از زمان ولایتعهدی خود به سر می برد قصد سفر خارجی دارد که این نگاه تحلیلگران را به خود مشغول ساخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۷:۰۶    
در عرض 9 روز از زمانی که وزیر انرژی عربستان سعودی در ابوظبی اعلام کرد اوپک و متحدانش در نظر دارند تولیدشان را در سال 2019 کاهش دهند، قیمت های نفت حدود 12 درصد کاهش پیدا کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۶:۳۰    
دبیر علمی کمیته درمان سکته حاد مغزی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درباره مقدار زمانی که برای درمان سکته وجود دارد توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۱:۳۱    
محمد جواد ظریف در توییتی به اتهامات جدید آمریکایی ها علیه ایران پاسخ داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۱:۰۱    
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: قاتل پسر بچه 10 ساله که روز گذشته این کودک را در شهرستان کارون ربوده بود، در کمتر از 24 ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۰:۳۱    
محمد جواد ظریف و استفان دی میستورا در حاشیه کنفرانس گفت وگوهای مدیترانه ای در رم با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۰:۱۶    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای سه روش ثبت نام برای دریافت کارت سوخت را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۷    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور شامگاه جمعه آخرین وضعیت محورهای در حال تردد کشور را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۷    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد که در گفت و گو با طرف های یمنی درباره نقش اصلی سازمان ملل در خصوص بندر الحدیده واقع در غرب این کشور به توافق رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۲    
وبگاه شبکه خبری بلومبرگ : به دنبال معافیت از تحریم های اخیر آمریکا، چین بارگیری نفت خام از ایران را از ماه نوامبر و بعد از یک ماه توقف از سر می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۲    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در سفر به ایتالیا بر لزوم ایجاد یک کانال بانکی با اتحادیه اروپا تاکید کرد. ظریف بیان داشت: ایتالیا بزرگترین شریک تجاری تهران در اروپا است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۱:۰۶    
وزیر صمت با بیان این که در حوزه تامین ارز برای واردات قطعات لوازم خانگی هیچ مشکلی نداریم گفت: یکی از صنایعی که در دوره تحریم می تواند شکوفاتر شود و به بازارهای صادراتی منطقه راه پیدا کند صنعت لوازم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۰:۵۷    
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به سختی های دوران خدمت شهدای امنیت، تاکید کردند: محل خدمت این شهدا یکی از سخت ترین محل های خدمت [غرب کشور] است. این شهدای شما در زمان حیاتشان واقعاً مثل یک شهید عمل کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۷    
ظریف در توییتی نوشت: اتحادیه اروپا باید تصمیم بگیرد: آیا می خواهد آمریکا روابط با دیگر کشورهایی را که مورد تاییدش نیست، به آنها دیکته کند؟ برجام به نفع امنیت اروپا بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۷    
دولت آمریکا می تواند ایران را مورد تهدیدات نظامی قرار دهد اما غیر از اینکه چنین تهدیدی باعث مقاومت بیشتر ایرانیان شود، نتیجه دیگری ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۲    
دیده بان حقوق بشر اعلام کرد: از آن جایی که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی حاکم عربستان نیست، به همین خاطر مصونیت قضایی ندارد و امکان طرح شکایت و تنظیم دادخواست علیه وی وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۶    
امارات امروز (جمعه) اعلام کرد که یک دانشجوی جوان انگلیسی که به اتهام جاسوسی به حبس ابد محکوم شده، پس از درخواست عفو از سوی خانواده اش ممکن است آزاد شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۶    
وزیران امور خارجه ایران و ژاپن در رم دیدار و درباره مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه و برجام رایزنی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۷    
ایسنا نوشت: وزیر خارجه چین در واکنش به حمله صبح امروز(جمعه) به کنسولگری این کشور در کراچی، از مقامات پاکستان خواست تا جلوی تکرار چنین حملاتی را بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۷    
ایسنا نوشت: رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته است، مذاکرات سیاسی میان اتحادیه اروپا و ترکیه مثبت، سازنده و کافی بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از بارش شدید باران طی سه روز آینده در استان های واقع در جنوب غرب و جنوب کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۴۰    
وزیر امور خارجه با اشاره به برجام و اقدامات یکجانبه و غیر قانونی آمریکا در خروج از آن، تداوم فشار آمریکا به سایر کشورها را قلدری و قانون گریزی نامتعارف دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۲    
رژیم صهیونیستی به طور رسمی اعلام کرد که تابستان 1984، کشتی پناهندگان لبنانی را در مقابل سواحل طرابلس واقع در شمال لبنان غرق کرد که این حادثه به کشته شدن 25 نفر از مجموع 56 نفر سرنشینان آن منجر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۶    
قائم مقام بانک مرکزی، اقتصاد کشور را بانک محور خواند و گفت: استمرار فعالیت های واسطه گری و حمایت گرانه بانک ها از تولید منوط به رعایت مدیریت منابع و مصارف ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۶    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می گوید دلیل غیبت استوکس و اروین در تمرینات این تیم، مسائل مالی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۱    
فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد دارایی ادعای کریمی قدوسی درباره اجرای چراغ خاموش مقررات FATF در حوزه بانکی را رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۱    
ایسنا گزارش داد:افزایش قیمت مصالح ساختمانی از یک سو و تبدیل شدن مسکن به کالایی سرمایه ای هم از سوی دیگر باعث شده تا دیگر این بازار تابع شرایط اولیه عرضه و تقاضا نباشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۵    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد که این مرکز طرحی تهیه کرده که به موجب آن یارانه بنزین به تمام ایرانی های دارای کدملی پرداخت می شود و مردم می توانند از محل این یارانه قبوض و هزینه حمل ونقل خود را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۰    
رئیس جمهوری آمریکا به نیروهای ارتش این کشور مستقر در مرز با مکزیک اختیار داده تا در صورت لزوم از سلاح کشنده علیه مهاجران استفاده کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۶    
مولود چاوش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه، روز جمعه با اشاره به حمایت مداوم دونالد ترامپ از عربستان سعودی، به سی ان ان ترک گفت: به عبارتی ترامپ دارد می گوید که من چشم هایم را خواهم بست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۶    
بازار سیاه دارو روز به روز بزرگتر می شود
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۰    
جیمز جفری فرستاده ویژه آمریکا در امور سوریه در اظهاراتی متناقض ادعاهای پیشین مقام های واشنگتن، مدعی شد: حتی در صورتی که نیروهای ایرانی خاک سوریه را ترک کنند، تحریمها علیه این کشور کاهش نخواهد یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۰    
'نوری المالکی' نخست وزیر سابق و دبیرکل حزب الدعوه عراق برای انجام یک سفر رسمی عازم تهران شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۵    
ایسنا نوشت: معاون وزیر نفت در امور بین الملل از تمایل اروپایی ها برای حمایت از ایران در مقابل تحریم های اروپا خبر داد و آخرین وضعیت تعامل ایران و اروپا را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۲    
استفان والت استاد روابط بین الملل دانشگاه هاروارد طی توئیتی حمایت ترامپ از عربستان را با کنایه ای مورد انتقاد قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۶    
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رئیس جمهور با انتشار توئیتی همجمه های اخیر علیه وزیر امور خارجه کشورمان را مورد انتقاد قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۶    
ایسنا نوشت: فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه خلیج فارس خانه ما و حضور نیروهای فرامنطقه ای به مثابه وصله ناجور در آن به شمار می رود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تولیت سیاست خارجی حرفی بزند برای دشمن سند می شود؛ اینکه گفته شود مخالفان FATF نیز دنبال پولشویی هستند صحیح نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس عنوان کرد: دولت در نظر دارد حقوق های سال آینده را بین 20 تا 25 درصد و به صورت پلکانی افزایش دهد، مانند سال 97، حقوق اقشار پردرآمد افزایشی نخواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۶    
درباره بیانیه عجیبی که کاخ سفید درخصوص عربستان سعودی و خاورمیانه دیروز منتشر کرد، باید چگونه بیندیشیم؟ به نظر می رسید تمام این سند از زبان خود رییس جمهوری نوشته شده که از کش دار شدن قضیه قتل جمال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۷    
مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در کتاب خاطراتش از جلسه با موسوی اردبیلی و ولایتی که 35 سال پیش در چنین روزی برگزار شد نوشته است او در این خاطره همچنین از نظر امام خمینی(ره) درباره عزل موسوی تبریزی از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۶    
وزیر انرژی عربستان گفت: با توجه به معافیت مشتریان نفتی ایران از تحریم ها، تقاضا برای نفت عربستان در ماه ژانویه تضعیف خواهد شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۷    
یورو و استرلینگ در برابر دلار در بازار معاملات روز جمعه تحت تاثیر توافق اتحادیه اروپا و بریتانیا درباره پیش نویس بیانیه آینده روابط سیاسی شان بعد از بریگزیت، اندکی افزایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۷    
یک رسانه استرالیایی با انتشار گزارشی در مورد وضع گردشگری ایران، نوشت: هنگامی که صحبت از امنیت سفر به میان می آید، ایران به اندازه استرالیا امن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۷    
رئیس جمهوری آمریکا نتیجه گیری سیا درباره قتل خاشقجی را رد کرده و گفت که این آژانس تنها "احساساتی" درباره این مساله دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۵    
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی که برای شرکت در کنفرانس بین المللی گفت وگوهای مدیترانه ای ایتالیا به رم سفر کرده است در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اختلاف میان آمریکا و ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۷    
سرویس اطلاعاتی کره جنوبی پس از برگزاری نشستی پشت درهای بسته اعلام کرد این کشور برای دیدار 'مون جائه این' رییس جمهوری کره جنوبی و 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی آماده می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه به اتهام واهی آمریکا علیه ایران در خصوص نقض کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی پاسخ گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۱    
پرسیدن برخی سوالات باعث می شود که شما طرف مقابل تان را بهتر بشناسید
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۱    
بارها در محافل عمومی و مهمانی های خانوادگی دیده شده که برخی زوج ها با رفتاری نامتناسب نه تنها شان خود را پایین آورده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۱    
سخنگوی دفتر نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که نخست وزیر این رژیم در آینده ای نزدیک به بحرین سفر می کند. نتانیاهو در 26 اکتبر گذشته نیز در اقدامی غافلگیرانه به عمان سفر کرد و با سلطان قابوس بن سعید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۵    
هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر با انجام 4 بازی از امروز آغاز می شود که در حساس ترین دیدار امروز سپاهان در تبریز به مصاف ماشین سازی می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۵    
آزمایش های سازمان بهداشت جهانی نشان می دهد حجم آلودگی در آب رودخانه های عراق بالاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی موضوع مهار تورم را یکی از مهم ترین اولویت ها و دغدغه های دولت و وزارت اقتصاد در شرایط موجود خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۲    
اعتمادآنلاین نوشت: یک نماینده مجلس گفت: علیرغم اینکه مرتب اعلام می کنند که دانشجوی ستاره دار نداریم، اما کماکان دانشجوی ستاره دار داریم و به تازگی یک دانشجوی ستاره دار به بنده مراجعه کرده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۷    
پس از ماجرای قتل خاشقجی، چشم تمام جهان متوجه عکس العمل یک شخص شد؛ یعنی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۷    
به جای "ایستادن در کنار عربستان سعودی" که دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در بیانیه عجیبی، آن را اعلام کرد، کاخ سفید موجب پیچیده تر شدن روابط دو کشور آمریکا و عربستان طی سال های آتی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۳۲    
ایسنا نوشت: نویسنده سریال های دنیای شیرین دریا و تولدی دیگر معتقد است که اگر با این وضعیت کار کمدی تولید کنیم مردم نه تنها به سریالمان نمی خندند بلکه به ما می خندند و می گویند از درد مملکت و مردم خبر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۶    
ایلنا نوشت: یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: علت اینکه ما به سمت استانی شدن انتخابات رفتیم این بوده که زنجیر و تنگناهای بسته به پای نمایندگان مجلس که آنها را به حد یک کدخدا در روستا ها تقلیل داده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۰    
یک شبکه خبری آمریکا فاش کرد ترامپ از 671 روز فعالیت رسمی، 215 روز در املاک شخصی و 163 روز را در زمین های گلف گذرانده است و این نگرانی وجود دارد که هزینه های آن ها را به حساب دولت بگذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۱    
عضو کابینه دولت دوازدهم گفت: باید دید آقای باهنر براساس چه مصادیق و شواهدی گفته جدایی حساب اصلاح طلبان از دولت بی معرفتی بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۸:۱۱    
جگر مرغ اگر نکات بهداشتی هنگام نگه داری مرغ رعایت نشود عوارض زیادی خواهد داشت. اگر جگر مرغ می خورید این مقاله را مطالعه کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۸:۰۲    
یکی از مشکلاتی که ممکن است برای عده ای وجود داشته باشد، بوی بد دهان علی رغم رعایت بهداشت دهان و دندان است. رفع این مشکل از نگاه طب سنتی و اسلامی، بسیار کاساز به نظر می رسد.