پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۳May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 17 مهر 1401 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 29 اسفند 1400 نامه نیوز 31 فروردین 1401 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1401 نامه نیوز 31 خرداد 1401 نامه نیوز 31 تیر 1401 نامه نیوز 31 مرداد 1401 نامه نیوز 1 شهریور 1401 نامه نیوز 30 آبان 1401 نامه نیوز 30 آذر 1401 نامه نیوز 30 دی 1401 نامه نیوز 30 بهمن 1401 نامه نیوز 29 اسفند 1401 نامه نیوز 1 مهر 1401 نامه نیوز 2 مهر 1401 نامه نیوز 3 مهر 1401 نامه نیوز 4 مهر 1401 نامه نیوز 5 مهر 1401 نامه نیوز 6 مهر 1401 نامه نیوز 7 مهر 1401 نامه نیوز 8 مهر 1401 نامه نیوز 9 مهر 1401 نامه نیوز 10 مهر 1401 نامه نیوز 11 مهر 1401 نامه نیوز 12 مهر 1401 نامه نیوز 13 مهر 1401 نامه نیوز 14 مهر 1401 نامه نیوز 15 مهر 1401 نامه نیوز 16 مهر 1401 نامه نیوز 17 مهر 1401 نامه نیوز 18 مهر 1401 نامه نیوز 19 مهر 1401 نامه نیوز 20 مهر 1401 نامه نیوز 21 مهر 1401 نامه نیوز 22 مهر 1401 نامه نیوز 23 مهر 1401 نامه نیوز 24 مهر 1401 نامه نیوز 25 مهر 1401 نامه نیوز 26 مهر 1401 نامه نیوز 27 مهر 1401 نامه نیوز 28 مهر 1401 نامه نیوز 29 مهر 1401 نامه نیوز 30 مهر 1401 
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۹    
ایسنا/ سعید حجاریان در یادداشتی با عنوان "چه پی فکندن در سیل بارِ این بندر؟ " به اتفاقات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد که همواره باید به زمین سیاست وفادار ماند زیرا عرصه سیاست به ویژه سیاست نرمال ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۷    
یک مطالعه علمی نشان می دهد، مصرف برخی مواد خوراکی از زوال شناختی مرتبط با افزایش سن و همچنین ایجاد آسیب شناسی های عصبی جلوگیری می کند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۰    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: جماعتی که به خیابان ریختند، اموال مردم را غارت کردند و اموال عمومی را به آتش کشیدند از اقلیت جامعه بودند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۶    
قرعه کشی ایران خودرو برای خودروهای دنا پلاس، پژو پارس، سورن پلاس، تارا دستی و اتوماتیک در روز دوشنبه 18 مهر 1401 برگزار خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۹    
محسن مهدیان مدیرعامل روزنامه همشهری در یادداشتی، بر بستن پلتفرم ها تاکید کرد و نوشت:بستن پلتفرم ها و همزمان جایگزینی کامل آنها؛ آن هم نه به نحوی که با فیلترشکن باز شود.. ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۰    
وزیر امور خارجه با بیان این که جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان سلاح در اختیار طرف های درگیر در جنگ اوکراین قرار نداده، بر موضع اصولی ایران مبنی بر توقف جنگ تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۴    
رئیس مجلس ایرادات سه گانه مصوبه دولت درخصوص واردات خودرو را به رئیس جمهور ابلاغ کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۷:۰۴    
توضیح نماینده تهران در مجلس درباره تعداد معترضان در خیابان احمد نادری، نماینده مجلس در برنامه شیوه در شبکه 4 از تعداد معترضان در خیابان های کشور گفت.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۶:۴۹    
تجهیزات شگفت انگیز نیروی دریایی انگلستان در حد بازی های کامپیوتری ویدیویی جالب از پرواز یکی از نیروهای نیرو دریایی انگلیس روی آب این رویای دیرینه پرواز انسان را به حقیقت نزدیک کرده است
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۶:۴۳    
ویدیویی جدید از شروین حاجی پور پس از آهنگ برای... حاجی پور در اولین واکنش پس از انتشار ترانه برای... گفت: همه ما از یک خاک و یک خانواده هستیم در ایران می مانم و اگر نقدی دارم همینجا می گویم.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۶:۴۳    
بمب افکن B2 قابلیت حمل انواع مختلف بمب ها از جمله بمب های اتمی را دارد، این پرنده نمی تواند از خود دفاع کند و همواره با اسکورت همراه می شود. منبع: کن نیوز
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۲۰:۵۵    
موضع جدید سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در خصوص مهسا امینی: دعوت مجلس از پزشک معتمد خانواده علی حدادی ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۶    
بشنوید | ضرغامی؛ وزیر پرحاشیه با معاونان غیر متخصص یک سال از قبول مسئولیت عزت الله ضرغامی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می گذرد ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۷    
ناظم دباغ نماینده اقلیم کردستان عراق در ایران در گفت وگویی اعلام کرده است که مقرهای گروه های کُرد مخالف ایران در اقیلم تخلیه خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۸:۵۸    
وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی، اظهاراتی مداخله جویانه را درباره امور داخلی ایران مطرح کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۷    
سفیر بولیوی در ایران گفت: دولت ما اغتشاشات اخیر ایران که توسط انگلیس ها و صهیونیست های آمریکایی انجام می شود، محکوم می کند و مطمئن هستیم با همبستگی و دانش و فهم رهبر عزیز ایران همه مشکلات حل خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۸:۱۶    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی از چهار گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۶:۵۵    
یک نماینده مجلس گفت: وزارت امورخارجه بایستی سفیر انگلیس را احضار و اعتراض خود را نسبت به عملکرد رسانه هایی که در لندن حضور دارند اعلام کند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۷    
کیهان نوشت: تحقیقات و تجربه های علمی نشان می دهد آن اندازه که مرد از نگاه کردن به اندام و تن زن تحریک می شود، زن از مشاهده اندام مرد تحریک نمی شود ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۷    
باربد بابایی و پیمان شیخی، دو مجری مشهور، در واکنش به وقایع این روزهای کشور از صدا و سیما کناره گیری کردند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۰    
وزیر خارجه آلمان که پیشتر اظهاراتی مداخله جویانه علیه ایران مطرح کرده بود، حالا تاکید کرده که برلین در تدارک برای تحریم های تازه اتحادیه اروپا علیه تهران است.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۰    
عمادی متخصص بیماری های عفونی گفت: تزریق واکسن آنفلوانزا تا پایان آبان ماه امکان پذیر است. پزشکان به افراد حساس به پروتئین،تزریق واکسن ایرانی را توصیه می کنند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۱    
قیمت دلار توافقی و با سهمیه کارت ملی هم اکنون هزار تومان از قیمت دلار آزاد ارزان تر است و این اختلاف سود 2 میلیون تومانی برای خریداران به ارمغان می آورد
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۹    
عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه عباسی معاون وزیر کشور به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون قرار است معرفی شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پنج روز است که وزارت تعاون نه وزیر دارد و نه سرپرست.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۳    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 323 بیمار ویروس کرونا در کشور شناسایی شدند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۸    
ایسنا/ سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به اقدامات اخیر آمریکا علیه ایران، گفت که کشورش با تحریم های غیرقانونی آمریکا و مداخله در امور داخلی دیگر کشورها مخالف است.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۸    
ایسنا/ یک پژوهشگر ارشد مسائل استراتژیک با اعتقاد به این که هنوز برجام بهترین گزینه برای رفع تحریم ها علیه ایران است ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۸    
رئیس کل دادگستری استان کردستان در رابطه با شایعه مجروح شدن دادستان سقز در ناآرامی های اخیر اظهار کرد: ادعای مطرح شده کذب است و چنین موضوعی صحت ندارد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۴    
فارس/ معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد و دادگاه های آن ها به سرعت برگزار می شود و احکام بسیار قاطع و ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۹    
میزان/ دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: علی رغم تلاش دشمن، ایران به عنوان کشوری پیش رو در جهان شناخته شده است و دشمن توان دیدن این رشد و پیشرفت را ندارد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۳    
مهر / تصاویری از تروریست های مسلح در حمله به کلانتری زاهدان منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۱    
ایرنا/ فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه اجازه دخالت و تعرض به هیچ بیگانه ای را نمی دهیم، گفت: نیروهای مسلح پشتیبان یکدیگر و در خط مقدم ملت برای حفظ امنیت کشور و مقابله با تهدیدات هستند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۶    
خبرگزاری ایلنا به نقل از شاهدان عینی نوشت که روز گذشته پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی در هنگام ورود به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره)توقیف شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۶    
ایرنا/ صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستانهای تهران از آیت الله نوری همدانی عیادت و سلام رهبر انقلاب را به ایشان ابلاغ کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۱    
ایرنا/ یک منبع آگاه جزئیات هک شب گذشته شبکه خبر صداوسیما را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۹    
مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری قزوین عملیات خرابکاری در قطع ریل قطار تبریز - تهران، حوالی ایستگاه قزوین را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۶    
فوق تخصص بیماری های کلیه ، نسبت به عوارض خطرناک فشارخون بالا هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۵    
خبرآنلاین/ حمید ابوطالبی مشاور رئیس جمهور سابق در گفتگویی با خبرآنلاین با اشاره به اینکه در سیاست خارجی دچار سردرگمی استراتژیک شده ایم گفت: یک بار باید بنشینیم و مشکلات خود را با آمریکا حل کنیم.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۲    
زیدآبادی با تاکید بر اینکه وقتی نیروی سیاسی سازماندهی شده، احزاب و NGO ها را نداریم با یک طغیان و عصیان اجتماعی رو به رو می شویم گفت ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۲    
یکی از مهم ترین بازی های هفته هشتم لیگ برتر، بازی سپاهان و پرسپولیس بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید تا ال کلاسیکوی وطنی برنده ای نداشته باشد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۷    
کارلوس کی روش می گوید: دیگر وقت برای دعوا ندارم. کل قرارداد من سه ماه است. اگر یک سال بود شاید وقت این چیزها را داشتم ولی الان وقت سر خاراندن هم نداریم.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۱    
مهر/ مراسم تشییع پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۲    
امانقلیچ شادمهر در گفت وگو با سایت خبرسراسری گفت: این طرح را آقای قالیباف عنوان کردند که اصلاحات و ساماندهی در حوزه گشت ارشاد صورت بگیرد اما هنوز این طرح به صحن اعلام وصول نشده است و در حال پیگیری ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۹    
احمد علیرضابیگی می گوید: مردم به دنبال امید و پیشرفت هستند و کشور هنوز درگیر ماشین گشت ارشاد است که سرنوشت کشور را دچار مخاطره می کند و موضوع تجربه ای شده ای است که سال ها بابت آن زیان و خسارت داده ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۱    
آخرین خبر/ نیمه دوم اولین ماه پاییز با برگزاری اعتراضات در برخی شهرهای کشور آغاز شد. روز گذشته در ادامه روند اعتراضات ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۶    
صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی استان ها، کاهش دما در نوار شمالی و وقوع پدیده گرد و غبار در نوار غربی کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۰    
حجت الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا می گوید در هر کشوری اقشار مختلف مردم تجمع می کنند و حرف هایشان را می زنند، اما در ایران هر قشری که می آید مطالبه کند ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۰    
ایرنا/ مدیر شبکه افق سیما گفت: من با موارد زیادی از صحبت های حسن کچویان، استاد دانشگاه تهران در برنامه زنده جهان آرا موافق هستم، البته بعضی عبارت ها اگر بیان نمی شد، بهتر بود ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۷    
ایلنا/ یک دیپلمات عالیرتبه پیشین کشورمان گفت: دو روز گذشته شاهد تعرض فردی تروریست به سفارت کشورمان در دانمارک بودیم که یکی از متعرضین با سلاح سرد وارد سفارت ایران در کپنهاگ شده و اقدام به تهدید سفیر ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۶    
قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب بار دیگر در سراشیبی قرار گرفت. برخی از تحلیلگران با اشاره به کاهش قیمت دلار در بازار شبانه روند بازار سکه امروز را نزولی پیش بینی کردند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۱    
به نظر می رسد علی رغم پیشرفتهایی که درخصوص حل و فصل مسائل پادمانی با آژانس و مختومه سازی پرونده های ادعایی علیه کشورمان در حال وقوع است ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر فردی به مجلس معرفی شود که متقلبانه به مسئولیتی رسیده باشد، جلوی وی می ایستم.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۵    
پایگاه های خبری اقماری وابسته به جریان مخالف دولت، روز گذشته با تقطیع و تحریف اظهارات رئیس جمهور در جمع دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) مدعی شدند رئیس جمهور معترضان را مگس خطاب کرده است ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۶    
بسیاری از گونی های برنج با نام برنج هاشمی اعلا و با قیمت بالا فروخته می شود اما زمانی که آن گونی باز می شود و برنج بررسی می شود متوجه می شویم که انواع برنج های خرد ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه رمز پیروزی ما، وحدت و یکپارچگی همه فرقه های مختلف در ایران عزیز است ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۸    
با آغاز و تداوم دور جدید اعتراضات در ایران سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نیز تحت تأثیر قرار می گیرد ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۸    
یک منبع آگاه از دستگیری دو نفر از افرادی که در سطح شهر لواسان اقدام به نوشتن شعار های هنجار شکن کرده بودند خبر داد ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۹    
برنامه فوتبال یک از روز پنجشنبه 14 مهر ماه بعد از دو هفته تعطیلی با تغییر مجری بار دیگر به آنتن شبکه ورزش بازگشته است ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۹    
جمع کثیری از مخاطبین فارس پویشی برای نظام مند کردن فعالیت سلبریتی ها به شرح زیر به امضاء رساندند: در این اغتشاشات به طور آشکار شاهد سلبریتی های سینمایی ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۰    
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس رسانه ها، دانشگاه ها و مساجد را به عنوان فضاهایی عنوان کرد که در آن فضا برای بیان اظهار نظر موافق و مخالف و سخنرانی وجود دارد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۷    
جواد امام شعار زن، زندگی، آزادی را متعارض با دین و عرف و قانون اساسی ندانسته و معتقد است حساسیت ها نسبت به آن این تصور را ایجاد می کند که این مفاهیم در تعارض با باورها است
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۸    
هدایت آقایی ناآرامی و اعتراضات اخیر را ناشی از تنگناهای اقتصادی طبقه متوسط می داند و معتقد است که باید با یک برنامه ضربتی به فکر پاسخگویی به مطالبات بود.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۰    
در حالی که طی هفته های گذشته مقامات سعودی به مانند کاخ سفید و تروییکای اروپایی تاکتیک "خرید زمان" رادر قبال مذاکره با ایران در پیش گرفته و حتی از تعویق مذاکرات تا مدت زمانی نامعلوم خبر داده بودند ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۰    
کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: هم دولت بایدن می خواهد در شرایطی دوباره وارد مذاکرات شود که از نتیجه انتخابات کنگره آگاهی دارد و هم طرف ایرانی ترجیح می دهد با علم به موقعیت جدید دموکرات ها در آرایش ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۰    
منصور حقیقت پور گفت: این نوجوانان های 18-17 ساله که در خیابان ها می آیند نه درکی از موضوع خطر تجزیه طلبی ایران دارد و نه تهدیدهای امنیتی از سوی کشورهای متخاصم را می شناسند.