چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 10 مهر 1401 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 29 اسفند 1400 نامه نیوز 31 فروردین 1401 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1401 نامه نیوز 31 خرداد 1401 نامه نیوز 31 تیر 1401 نامه نیوز 31 مرداد 1401 نامه نیوز 1 شهریور 1401 نامه نیوز 30 آبان 1401 نامه نیوز 30 آذر 1401 نامه نیوز 30 دی 1401 نامه نیوز 30 بهمن 1401 نامه نیوز 29 اسفند 1401 نامه نیوز 1 مهر 1401 نامه نیوز 2 مهر 1401 نامه نیوز 3 مهر 1401 نامه نیوز 4 مهر 1401 نامه نیوز 5 مهر 1401 نامه نیوز 6 مهر 1401 نامه نیوز 7 مهر 1401 نامه نیوز 8 مهر 1401 نامه نیوز 9 مهر 1401 نامه نیوز 10 مهر 1401 نامه نیوز 11 مهر 1401 نامه نیوز 12 مهر 1401 نامه نیوز 13 مهر 1401 نامه نیوز 14 مهر 1401 نامه نیوز 15 مهر 1401 نامه نیوز 16 مهر 1401 نامه نیوز 17 مهر 1401 نامه نیوز 18 مهر 1401 نامه نیوز 19 مهر 1401 نامه نیوز 20 مهر 1401 نامه نیوز 21 مهر 1401 نامه نیوز 22 مهر 1401 نامه نیوز 23 مهر 1401 نامه نیوز 24 مهر 1401 نامه نیوز 25 مهر 1401 نامه نیوز 26 مهر 1401 نامه نیوز 27 مهر 1401 نامه نیوز 28 مهر 1401 نامه نیوز 29 مهر 1401 نامه نیوز 30 مهر 1401 
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۰۳:۳۰    
با وجود توصیه هایی که امروزه در زمینه مصرف نان های سبوس دار و برنج قهوه ای وجود دارد، اما خوب است بدانیم شکر قهوه ای از لحاظ تغذیه ای هیچ مزیتی بر شکر سفید ندارد ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۰    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) به 15 میلیون و 410 هزار تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۴    
قیمت دلار در صرافی های بانکی، امروز 11 مهر 1401
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۵    
روزنامه جوان با اشاره به انتقاد دیروز عباس عبدی از اصولگرایان نوشت: آقای عبدی مثل بسیاری از ادعاهایش، بدون سند، بدون حقیقت یابی، بدون منطق روشن ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۴    
قیمت سکه و طلا امروز در بازار تهران همسو با یکدیگر در مسیر کاهشی حرکت کردند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۳    
وزیر خارجه قطر در گفت وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان اعلام کرد که طرف آمریکایی علاقه مند است تبادل پیام ها و تلاش اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ کننده، منجر به دستیابی به توافق و بازگشت به برجام شود.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۲    
آزاد ارمکی گفت : کسانی که می گویند دهه هشتادی ها ، می خواهند یک گمراهی ایجاد کنند و بگویند جمعیتی وجود دارد که با ما تفاوت دارند، ما آنها را آموزش نداده ایم و باید تربیتشان کنیم ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۷    
رئیس جمهور با اشاره به نقش مهم و موثر تبیین دقیق حوادث در آگاهی احاد مردم و ناکام ماندن طراحی های دشمن اظهار داشت ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۸:۰۷    
دبیر کل اتحادیه عرب درباره عدم تمدید آتش بس یمن که مهلت آن امروز به پایان می رسد، هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۷:۳۹    
کمبود ویتامین دی باعث سردرد های شدید می گردد . افرایش مواد غذایی که حاوی ویتامین ها و مکمل ها می باشند نیز سردرد را کاهش می دهند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۷:۱۸    
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: واکسن های هلندی و فرانسوی آنفلوانزا به همراه واکسن ساخت داخل در سطح داروخانه های کشور توزیع شده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۷:۰۶    
چند وقتی هست که داروهای آنتی بیوتیک در سطح داروخانه های کشور دچار کمبود شده است. در حالی که هیچ مشکلی برای تولید داخلی وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۶:۰۶    
استفاده از پیام رسان دیسکورد در کشور برای کاربران بدون دسترسی به فیلترشکن امکان پذیر نیست. نسخه وب دیسکورد با IP ایران در دسترس نیست.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۵:۰۵    
رییس شورای شهر تهران گفت که در حال حاضر تعداد اتوبوس های فعال پایتخت 1700 دستگاه است که روز گذشته پلیس راهور اعلام کرد که تنها 40 دستگاه اتوبوس می توانند کار کنند و مابقی عمرشان گذشته است.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۵:۲۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از اصلاح لایحه قانون ساماندهی صنعت خودرو خبر داد. براساس اظهارات رضا فاطمی امین 1.5 درصد قیمت خودرو تولید شده صرف نوسازی موتورسیکلت و خودروهای فرسوده خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۵:۰۱    
در پی درگیری پلیس با اغتشاشگران، فرمانده یگان امداد مریوان به شهادت رسید.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۴:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق که در پوشش مامور امنیتی و انتظامی اقدام به زورگیری از اتباع یکی از کشورهای همسایه کرده بودند، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۴:۰۶    
این افراد به علت روشن کردن وسایل گرمازای غیراستاندارد (منقل ذغالی) در چادر و استنشاق گاز مونوکسید کربن، دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده اند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۳:۳۸    
راز تسکین خارش و پوسته پوسته شدن پوست سر ممکن است در آشپزخانه شما باشد فقط کافی است که نحوه استفاده از روغن زیتون، سرکه سیب، بلغور جو دوسر و سایر دارو های طبیعی را برای تسکین این موضوع بیاموزید.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۲:۵۴    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در توضیح نشست امروز این کمیسیون گفت: نمایندگان، رئیس سازمان غذا و دارو و فعالان این صنعت پس از بحث و گفت وگو ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۱:۴۵    
پلیس سوئیس با آشوبگران ضد ایرانی مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر برن برخورد و چند نفر را دستگیر کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۱:۰۸    
فوق تخصص تغذیه و رژیم درمانی حذف سلف های غذا در برخی مدارس را اتفاق خوبی می داند و در این باره می گوید ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۰:۴۱    
کلیه هادر قسمت پشت بدن و انتهای قفسه دنده ها و در دو طرف ستون فقرات قرار دارند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۰:۰۸    
یکی از مدل سازان پیشرو در حوزه بیماری های عفونی در انگلیس اظهار کرده است که وضعیت شیوع بیماری آبله میمونی در این کشور با روند کاهشی موارد ابتلا ارزیابی می شود.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۶    
قالیباف در نطق پیش از دستور امروز گفت: باید ساختارها و شیوه های اجرای گشت امنیت اخلاقی را به گونه ای اصلاح کنیم تا این قبیل اتفاقات دوباره تکرار نشود.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۳    
فرمانده کل سپاه گفت: به جوانان عزیزمان که تحت تاثیر عملیات روانی دشمن به خیابان ها می آیند می گوییم که شما فرزندان این مرز و بوم هستید ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۰    
واکنش شبکه 2 صداوسیما به آهنگ شروین حاجی پور
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۲۲:۱۷    
جولان کوسه ها در خیابان های فلوریدا؛ رژه ترس مقابل چشمان مردم در پی طوفان یان که شهرهای مختلف ایالات متحده را در نوردیده ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۸:۵۳    
مهم ترین نظریه تجزیه ایران در دوران معاصر، کار یک مورخ یهودی انگلیسی است که او را یکی از بزرگ ترین مورخان تاریخ می دانند؛ کسی که پدر نقشه های تجزیه ایران است و نامش برنارد لوئیس است.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۲    
رئیس دانشگاه تهران، پیش از ظهر امروز یکشنبه 10 مهر با هماهنگی یک مقام مرجع مسئول، به دیدار دانشجویانی رفت که در پی حوادث روز شنبه 9 مهر ماه بازداشت شده بودند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۳    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ریاست مجلس به سه کمیسیون آموزش و تحقیقات ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۹    
عضو کمیسیون قضایی مجلس از طرحی برای پاسخگو کردن دولت انگلیس در قبال رفتار مخرب رسانه های فارسی زبانی که میزبانی می کند خبر داد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۳    
روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی درباره آزادی موقت یک شهروند دو تابعیتی ایرانی – آمریکایی به نقل از یک منبع آگاه این اقدام را نشان دهنده حسن نیت ایران برای تبادل بزرگ زندانیان با آمریکا دانست و از ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۹    
منوچهر منطقی با بیان این مطلب اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری 402 هزار خودروی سواری کامل توسط دو خودروساز بزرگ کشور به بازار عرضه شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (105 هزار دستگاه) رشد بیش ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۵    
دولت در صدد است با توزیع کالابرگ، اقشار و طبقات بیشتری را تحت حمایت خود قرار دهد و یارانه کنونی را برای افراد بیشتری از جامعه واریز کند. ممکن است دهک ها جامعه تغییر کنند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۲    
فارس/ سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت، در دفاع از امنیت و آرامش مردم زاهدان را تبریک و تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۰    
صالح نیکبخت، وکیل خانواده مهسا امینی، گفته است که مأموران گشت ارشادی که از آغاز مهسا را دستگیر کردند، دارای دوربین نصب شده روی لباس هایشان بودند ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۴    
رئیس جمهور هدف دشمن از طراحی توطئه جدید را بازداشتن کشور از پیشرفت دانست و اظهار داشت: دشمنان به قصد انزوای کشور وارد میدان شده اند اما در این توطئه هم شکست خوردند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۱    
فارس/ جبهه پایداری انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای خواستار برخورد و محاکمه عاملین و مباشرین فتنه، به خصوص برخی سلبریتی ها شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۵    
مشکلات احتمالی درب اتوماتیک شیشه ای را بررسی نموده تا با راهکارهای اساسی و نتیجه بخش به رفع این مشکلات بپردازیم. ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۰    
برخی از مقامات بهداشتی ایالات متحده اعلام کرده اند که احتمالا به این زودی ها نمی توان بیماری آبله میمونی را در این کشور ریشه کن کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۵    
ایسنا/ یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی روند بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی بانک مرکزی نوشت: پیگیری های مستمر برای آزادسازی منابع ارزی مسدود شده کشورمان در حال انجام است.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۷    
یرماک بیان کرد: "سازمان های اطلاعاتی ما تهدید استفاده روسیه از تسلیحات هسته ای تاکتیکی را بسیار زیاد ارزیابی می کنند و تمایل روسیه به تهدیدات هسته ای نه تنها نمایانگر بحرانی برای اوکراین بلکه برای هر ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۹    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور و افزایش دما در نوار شمالی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۷    
فعال سیاسی اصولگرا گفت: قالیباف در جریان اصولگرایی یکسری آدم مخالف دارد که عمده آنان هم در جبهه پایداری حضور دارند در حال حاضر می داند که آن ها می توانند به او ضربه بزنند ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۵    
ایسنا/ رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکائی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تاکید کرد ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۶    
بیضایی گفت: بازار مسکن در رکود به سر می برد و در صورت ادامه ی وضعیت فعلی رکود مسکن تداوم خواهد داشت. ممکن است در مقاطعی رکود تورمی باشد ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۳    
علی صوفی در گفت وگو با سایت خبرسراسری گفت: آمریکا همواره یک استراتژی مشخصی دارد و تاکتیک هایش به مرور فرق می کند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۷    
امجد امینی پدر مهسا امینی می گوید: هیچکس هیچ جوابی در خصوص علت مرگ دخترم به ما نمی دهد و فقط می گویند دو هفته صبر کن، سه هفته صبر کن.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۱    
ایرنا/ مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: نخستین جلسه دوره نهم این نهاد با حضور اعضای جدید روز سه شنبه 12 مهرماه برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۵    
در پی تکذیب خبر بازداشت شروین حاجی پور از سوی برخی خبرگزاری ها، وکیل مطلع از پرونده این خواننده اعلام کرد: شروین حاجی پور در بازداشتگاه اطلاعات ساری است و روز شنبه با خانواده اش تماس گرفته است.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۹    
خانه ملت/ 233 نفر از نمایندگان در بیانیه ای از اقدامات نیروهای امنیتی و انتظامی در جریان اغتشاشات اخیر حمایت کردند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۴    
شبکه تلویزیونی سی اِن اِن پیش از این به نقل از پلیس اندونزی خبر داده بود که پس از وقوع هرج و مرج و خشونت در بازی شب گذشته دو تیم میانه جدولی آرما و پرسبایا، حداقل 129 نفر کشته و 180 نفر زخمی شدند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۴    
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد کی روش در فاز اول تا پایان جام جهانی است. با این حال در روزهای آینده گزارشی به رئیس فدراسیون می دهم تا اگر امکانش وجود داشته باشد ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۴    
مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی تاکید کرد: از روزهای نخست دستگیری دانشجویان، هیات رییسه دانشگاه در بخش ها و قسمت های مختلف در تلاش و پیگیر امور بودند ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۸    
ایسنا/ یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری های شانگهای را اعلام وصول کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۸    
ایسنا/ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران به موضوع تبادل زندانیان به عنوان یک موضوع انسانی نگاه می کند و این جدا از مباحث سیاسی است که بین ما و 1+4 در ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۵    
ایسنا/ یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از حضور رییس جمهوری در مجلس برای دفاع از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۵    
مساله درنظر گرفتن مکان هایی برای تجمع مسالمت آمیز مردم طی سالیان گذشته همواره به یکی از مطالباتی بدل شده که همه به لزوم آن اذعان کرده اند اما هیچ گاه عزمی برای عملی و اجرایی کردن این مساله نبوده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۶    
حامد بهداد در استوری اینستاگرام خود نوشت: هنرمند، مردم است و از آنِ مردم. در میان مطالبات بر حق این مردم، اگر زمزمه بدخواهان علیه این وطن عزیزمان به گوش رسید نباید آن را پای ما مردم نوشت.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۴    
ایسنا/ مشاور تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: آمریکا در حال حاضر سیاست فشار حداکثری را علیه ایران اعمال کرده است، بنابراین وضع تحریم های جدید بی معنی خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۵    
ایسنا/ برنامه تاریخی سرچشمه این هفته یکشنبه، 10 مهرماه ساعت 21 به بازخوانی ماجرای پرونده میکونوس می پردازد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۹    
قیمت سکه دیروز جهش سنگینی را تجربه کرد، اما سکه بازان قیمت این فلز گران بها را برای بازار امروز را چگونه پیش بینی کرده اند؟
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۸    
مرد تاریخ ساز کشتی ایران بدون تیم مانده و به نظر می رسد امسال لیگ برتر او را به خود نمی بیند. البته این روزها شایعاتی هم مطرح است که مصاحبه تند پدر حسن یزدانی علیه رئیس فدراسیون کشتی در این ماجرا بی ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۱    
انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و شیخ سلمان بن ابراهیم برای سومین دوره پیاپی به عنوان رئیس AFC انتخاب شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۶    
علاقه پوتین به ایلین غیرقابل انکار است . او تا کنون چند بار در سخنرانی هایش به گفته های پدر فاشیسم روسی ارجاع داده اما به نظر می رسد حالا این علاقه تبدیل به نوعی رابطه مرید و مرادی شده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۲    
رئیس مجلس در نطق پیش از دستور با بیان اینکه تغییر شیوه اجرای گشت های امنیت اخلاقی را پیگیری می کنم، گفت: مسئولان امنیتی با کسانی که مخل امنیت مردم هستند ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۵    
ایسنا/ خلیل دردمند حاجی ایرانی بازداشت شده درعربستان، عصر روز گذشته آزاد شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۹    
روسیه در جنگ اوکراین، فعلا مناطقی که نیاز داشته را به سرزمین خود الصاق کرده است، اما آیا این موضوع در بلندمدت پایدار است؟
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۳    
ایلنا/ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: دستگاه های عریض و طویل فرهنگی با آن بودجه هایی که دریافت می کنند حتما باید در رویه های خودشان تجدیدنظر کنند زیرا آن چیزی که دیده می شود، قابل انکار نیست ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۹    
میزان/ معاون امور بین الملل قوه قضائیه و رئیس ستاد حقوق بشر با اشاره به فرایند درمان و معالجه باقر نمازی، گفت که از وی به دلایل انسان دوستان رفع ممنوع الخروجی شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۲    
وزیر اطلاعات با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار سید حمیدرضا هاشمی، گفت: گروهک های تروریستی به زودی نتیجه اعمال ننگین خود و اغتشاش و آشوب و ترور مردم بی گناه را خواهند دید.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۴    
اگر می خواهیم هر بار بغض اجتماعی در هر حادثه کوچک و بزرگی سرباز نکند و بستر دشمن شاد کنی را فراهم نیاورد باب گفتگوهای بین نسلی و شنیدن صدای مخالف را باز کنیم ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۱    
علی اکبر علیزاده نماینده دامغان در مجلس گفت: سلبریتی هایی که با فضاسازی و دروغ پراکنی هایشان باعث گسترش دامنه آشوب و ایجاد خسارات در کشور شدند باید مورد محاکمه قرار گیرند و خسارات این رفتارهای خود را ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۸    
به هرگونه مشاوره و ارائه اطلاعات از جانب یک متخصص در زمینه حقوق یا همان وکیل، مشاوره حقوقی گفته می شود ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۸    
عباس عبدی نوشت: واکنش نواصولگرایان تندرو به اتفاقات بعد از مرگ مهسا امینی جز ناآگاهی و حقارت و عجز، نشان دیگری در سیاست این مجموعه ندارد ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۲    
علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم با اشاره به برگزاری کلاس های روز گذشته دانشگاه ها به صورت حضوری گفت: کلاس های درس در دانشگاه های کشور به صورت حضوری برگزار شده و به همین شکل ادامه خواهد یافت.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۹    
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بنابر اقتضائات امنیتی ظرفیت های اینترنت محدوده شده است و کشور به سرعت از این مرحله عبور خواهد کرد ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۳    
خلیل دردمند حاجی ایرانی بازداشت شده در عربستان آزاد شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۳    
رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: در حالی که مذاکرات رفع تحریم ها به دلیل عدم اتخاذ تصمیم سیاسی از سوی ایالات متحده آمریکا همچنان بدون حصول نتیجه باقی مانده ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۰    
روزنامه کیهان از حمله عده ای با انواع سلاح سرد به دفتر این روزنامه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر عایدی سرمایه می پردازند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۳    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در آخرین مواضع خود، نگاه خوشبینانه ای نسبت به احیای توافق هسته ای با ایران داشته و پاسخ هر دو طرف( ایران و آمریکا) نسبت به پیشنهادات برجامی اروپا را منطقی دانسته است ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۰    
این روزها ترامپ تبدیل به سیبل و هدف اف بی آی شده است! از سوی دیگر،وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد در میان اسناد کشف شده از اقامتگاه دونالد ترامپ رئیس جمهوری قبلی آمریکا در فلوریدا ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۷    
لابی های صهیونیستی قدرت مانور گسترده ای در معادلات امنیتی و سیاست خارجی آمریکا دارند.این لابی ها، نه تنها نظرات خود را در خصوص مسائل کلان جاری در سیاست خارجی ایالات متحده ارائه می دهند بلکه بر رفتار ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۸    
حسن بهشتی پور گفت: نباید انتظار داشت در پی توافقی در عرصه بین المللی ضمانت اجرای ویژه ای به دست آید.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۵    
قرائی مقدم ویژگی اصلی دهه هشتادی ها را قرار گرفتن در مرحله خودمختاری که نوعی تکامل ذهنی است، می داند و معتقد است که دوره مشروعیت عقلانی فرا رسیده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۵    
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: متأسفانه برای باج دادن به سایر کشورهای 1+5 امکان دارد خیلی از منافع مان را از دست بدهیم ...
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۱:۰۴    
در مطلب زیر 5 روش خانگی آورده شده است که با استفاده از آن ها می توان رشد ابرو را سریعتر کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۰:۱۰    
وزیر اقتصاد از صفر شدن کارمزد وام های خرد قرض الحسنه خبر داده است.