چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۱:۲۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای نمناک 23 فروردین 1394 - namnak.com

نمناک 20 فروردین 1393 نمناک 12 اردیبهشت 1394 نمناک 20 خرداد 1394 نمناک 15 تیر 1394 نمناک 8 مرداد 1394 نمناک 11 شهریور 1394 نمناک 1 فروردین 1394 نمناک 2 فروردین 1394 نمناک 3 فروردین 1394 نمناک 4 فروردین 1394 نمناک 5 فروردین 1394 نمناک 6 فروردین 1394 نمناک 7 فروردین 1394 نمناک 8 فروردین 1394 نمناک 9 فروردین 1394 نمناک 10 فروردین 1394 نمناک 11 فروردین 1394 نمناک 12 فروردین 1394 نمناک 13 فروردین 1394 نمناک 14 فروردین 1394 نمناک 15 فروردین 1394 نمناک 16 فروردین 1394 نمناک 17 فروردین 1394 نمناک 18 فروردین 1394 نمناک 19 فروردین 1394 نمناک 20 فروردین 1394 نمناک 21 فروردین 1394 نمناک 22 فروردین 1394 نمناک 23 فروردین 1394 نمناک 24 فروردین 1394 نمناک 25 فروردین 1394 نمناک 26 فروردین 1394 نمناک 27 فروردین 1394 نمناک 28 فروردین 1394 نمناک 29 فروردین 1394 نمناک 30 فروردین 1394 نمناک 31 فروردین 1394 
نمناک   ۱۳۹۴/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۳    
بی ام و i8 جدیدترین خودروی گرانقیمتی است که به تازگی وارد ایران شده است و به دلیل نایاب بودن آن و همچنین دارا بودن تکنولوژی برتر حدود 3 میلیارد تومان در بازار تهران قیمت گذاری شده است.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
یاهو با تحقیق میان 16 میلیارد ایمیل که توسط 2 میلیون کاربر تبادل شده به نتایج جالبی در تفاوت نحوه نوشتن ایمیل میان زنان و مردان بدست آورده است که در ادامه مشاده می کنید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۳    
چون بیماری های قلبی دومین علت مرگ و میر در جهان است پس اشتباهاتی که سلامت قلب را به خطر می اندازد انجام ندهید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
وقتی زنی از شوهرش طلاق می گیرد و یا شوهرش فوت می کند و یا به هر دلیلی جدایی بین زن و مرد به وجود می آید زن برای اینکه بتواند ازدواج مجدد داشته باشد باید طبق احکام دین و نظر فقها عده نگه دارد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۴    
شاید برای بسیاری از کسانی که از لپ تاپ استفاده می کنند همیشه برایشان جای سوال باشد که یک لپ تاپ تا چه زمانی می تواند از عهدۀ انجام وظایف خود برآید؟ اگر مایل به دانستن نکاتی در این باره هستید در این ...
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۴    
حسین هدایتی که از او به عنوان عابر بانک پرسپولیس هم یاد می شود سال هاست که طرفدار تیم پرسپولیس است و در گفتگویی داغ از ساختن یک پرسپولیس قدرتمند صحبت کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۴    
در این مطلب با خودروی لوکس کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که در زمان فعالیتش در ایران از آن استفاده می کرد آشنا می شوید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۰:۴۲    
آرزو شهابی دختر مهین شهابی بازیگر فقید سینمای کشور خبر از به سرقت رفتن خانه مادرش در شمال کشور خبر داد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۰:۴۱    
استرس و اضطراب در زندگی امروز زیاد شده است که در موقعیت های مختلف ممکن است برای انسان پیش بیاید مثلا در جلسه امتحان یا هنگام سخنرانی و ... اما در برخی انسانها میزان استرس بیش از حد معمول است.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۳    
زن 65 ساله آلمانی که در حال حاضر مادر 13 فرزند است در دوران بارداری چهارقلوی خود به سر می برد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۱:۰۴    
مادر 27 ساله برای جلب توجه در شبکه های اجتماعی اقدام به تزریق بیش از حد نمک و قتل پسر 5 ساله اش کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۴    
مراسم یادبود یک خواننده لس آنجلسی که قرار بود در هتل مردان پالاس شهر آنتالیا در ترکیه برگزار شود لغو و با حاشیه های فراوان همراه شد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۴    
باز هم اتفاقی عجیب در چین سوژه بسیاری از رسانه های خبری شد اتفاقی که در آن شتر بزرگی به وزن 450 کیلوگرم را با کمک جرثقیل روی یک کورۀ بسیار بزرگ کباب کرده و گوشت آن را بین مردم پخش کردند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۵    
رضا صادقی خواننده مشکی پوش موسیقی پاپ از وزیر امور خارجه آقای دکتر ظریف برای حضور در کنسرتش در اردیبهشت ماه دعوت کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۲۲:۴۵    
حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران که از آذر ماه سال 93 در زندان به سر می برد با قید وثیقه آزاد شد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۸:۲۲    
دو پسر شرور که با کمین در کنار آسانسور های مجتمع های مسکونی غرب پایتخت اقدام به زورگیری از مردم به ویژه خانم ها می کردند، توسط پلیس دستگیر شدند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۲    
کلید موفقیت در زندگی آگاه بودن از زوایای پنهان و آشکار زندگی که در طول روز گاها از آنها چشم پوشی میکنیم. سری نهم این نکات را در نمناک بخوانبد
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۳    
عکس جالب مادر لیدی گاگا خانم کینتیا گرمانوتا در خواب جدیدترین عکس در اینستاگرام لیدی گاگا بود که به همراه جمله ای زیبا از لیدی گاگا منتشر شد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۳    
بدل محمد رضا پهلوی با شباهتی باور نکردنی شکار جالب لنز دوربین بود که در حال گذر از یکی از کوچه های تهران گرفته و ثبت شد. در ادامه عکس بدل محمدرضا پهلوی را مشاهده می کنید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۳    
بیوگرافی کامل کوروش تهامی به همراه عکسهای این بازیگر در نقشهای متفاوت و عکس کوروش تهامی و همسرش را در سایت نمناک ببینید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۳    
کمبود ویتامین های مختلف در بدن نشانه ها و عوارضی دارند که زنگ خطری برای سلامت است. در این بخش قصد داریم نشانه ها و عوارض جدی کمبود انواع ویتامین ها و مصرف زیاد مکمل ها را برایتان بگوییم.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۳    
بادمجان پلو با گوشت و یا مرغ یک غذای محلی قزوینی است که با بادمجان حلقه حلقه شده و مقدار زیادی پیاز و .. طبخ می شود که می توانید به عنوان یک وعده غذایی کامل میل کنید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۴:۳۴    
آموزش ساخت گل رز پارچه ای برای خانم هایی که علاقه مند به گل سازی و تزیین گوشه کنار خانه با هنر دستان خودشان را دارند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۴    
دمنوش به در دسته ی دمنوش های طبیعی آرامبخش اعصاب قرار دارد و به دلیل داشتن املاح معدنی در کاهش استرس موثر است.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۴:۰۴    
4 بازیگر زن کشورمان ، فلامک جنیدی و کتایون ریاحی و لیلی رشیدی و بهنوش بختیاری عکس جالبی را در کیش گرفته اند که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۴    
تصاویر روز و عکس های رویداد های دنیا و تصاویر روز و عکس های دیدنی از سرتاسر جهان در روز 23 فروردین 1394 را در سایت نمناک ببینید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۲:۳۲    
ساعت هوشمند و جالب اپل قابلیت های زیادی دارد و مطمئنا طرفداران زیادی هم خواهد داشت. ساعت اپل به کاربر امکان مشاهده ایمیل و پیام های دیگر ، نظارت بر سلامت خود و تناسب اندام و ... را می دهد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۲    
سریالهای پایتخت 4 ، دردسرهای عظیم2 و گاهی به پشت مجموعه های مصوب صدا و سیما برای پخش در ایام مبارک ماه رمضان میباشند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۲    
سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون در سفری که به جزیزۀ کیش داشت عکسی از خود در حال پاراسل سواری منتشر کرد که در این بخش می توانید مشاهده کنید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۳    
حساب کاربری شبکه خبری العالم روی توییتر و شبکه یوتیوب توسط عربستان سعودی هک و به صورت موقت از فعالیت خارج شد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۵    
عمل زیبایی دوره زن فامیل دور یکی از بخشهای جذاب کلاه قرمزی 94 بود که در ادامه میتوانید ویدئوی آن را ببینید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۰:۱۵    
ابتدا کره را در قابلمه با حرارت کم آب کنید. سپس شکلات تلخ و نسکافه را به آن اضافه کرده و مرتب هم بزنید، پودر قند را...... برای ادامه آموزش دستور تهیه شکلات گردویی با آشپزخانه نمناک همراه شوید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۰:۱۵    
ابتدا گوشت را دو بار چرخ کنید و مقداری آرد به آن اضافه کرده نمک و زرد چوبه به گوشت بزنید و خوب ورز دهید وکوفته های ریز درست کرده و در آب جوش روی حرارت بگذارید تا بپزد ...
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۵    
مرحله دوم قطع سیم کارت های احراز هویت نشده از امروز یکشنبه آغاز شد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۲    
تیم ملی کشتی آزاد ایران در چهل و سومین دوره جام جهانی کشتی آزاد که در لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار می شود با تیم های بلاروس، ترکیه و جمهوری آذربایجان مصاف خواهد کرد.