چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۸:۲۶Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای نمناک 15 تیر 1394 - namnak.com

نمناک 20 فروردین 1393 نمناک 23 فروردین 1394 نمناک 12 اردیبهشت 1394 نمناک 20 خرداد 1394 نمناک 8 مرداد 1394 نمناک 11 شهریور 1394 نمناک 1 تیر 1394 نمناک 2 تیر 1394 نمناک 3 تیر 1394 نمناک 4 تیر 1394 نمناک 5 تیر 1394 نمناک 6 تیر 1394 نمناک 7 تیر 1394 نمناک 8 تیر 1394 نمناک 9 تیر 1394 نمناک 10 تیر 1394 نمناک 11 تیر 1394 نمناک 12 تیر 1394 نمناک 13 تیر 1394 نمناک 14 تیر 1394 نمناک 15 تیر 1394 نمناک 16 تیر 1394 نمناک 17 تیر 1394 نمناک 18 تیر 1394 نمناک 19 تیر 1394 نمناک 20 تیر 1394 نمناک 21 تیر 1394 نمناک 22 تیر 1394 نمناک 23 تیر 1394 نمناک 24 تیر 1394 نمناک 25 تیر 1394 نمناک 26 تیر 1394 نمناک 27 تیر 1394 نمناک 28 تیر 1394 نمناک 29 تیر 1394 نمناک 30 تیر 1394 نمناک 31 تیر 1394 
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۱:۰۳    
زنی که می خواهد به ایران حمله کند و در صحبت هایش عنوان کرده که “حمله به ایران” از برنامه های اصلی اوست و قادر خواهد بود ایران را به طور کامل نابود سازد!!!!!
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۰۹:۴۲    
به دنبال جنجال های زیادی که پیرامون میهمان های ماه عسل 94 اتفاق افتاده پیشنهاد می کنیم مصاحبه خواندنی با خانم “مریم نوابی نژاد” کسی که سوژه های ماه عسل را انتخاب می کند را بخوانید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۲    
قطعه زیبای یادش بخیر این شبها به عنوان تیتراژ برنامه ماه عسل94 در حال پخش است که در ادامه میتوانید این آهنگ زیبا و دلنشین را دانلود نمایید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۱    
برنامه جمعه من با اجرای فرزاد حسنی یک برنامه صبح جمعه ای طنز و شاد است که صبح جمعه ها از رادیو جوان پخش می شود.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۱    
باکتری های گوشت خوار چشم یکی مادر جوان در ایالات متحده را مورد جمله قرار دادند. این باکتری ها در مسابقات طناب کشی با پرتاب گل به چشم این زن وارد چشم او شدند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۱۱:۳۲    
علی علیپور جوانترین گلزن تاریخ دربی پس از بستن قرارداد با تیم بزرگی چون پرسپولیس در تهران سرگردان و آواره شده اند و مشکلی کوچک برای بزرگان فوتبال برای آنها تبدیل به یک معضل بزرگ شده است.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۱۱:۳۲    
نت تازه ترین فیلم عباس مرادیان است که نازنین فراهانی قرار است در این فیلم نقش یک نوازنده ویولون سل را بازی کند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۱۰:۴۴    
محسن چاوشی و یگانه دو تن از خوانندگان محبوب موسیقی پاپ، آهنگسازی آلبوم جدید حسین شریفی را به طور مشترک به عهده دارند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۱۰:۴۴    
پاراگلایدر سوار زن در حال تعلیم با خطر مواجه شد. چتر این ورزشکار پاراگلایدر تازه کار هنگام فرود به کابل های برق گیر کرد و او به حالت معلق در هوا ماند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۰    
داعشی ها لیستی از مشخصات کامل نیروهای خود تنظیم کرده اند و ان را به عنوان منوی انتخاب شوهر در اختیار دختران انگلیسی قرار می دهند تا آنها طبق علائق خود همسرشان را انتخاب کنند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۰۹:۵۰    
محققان ایرانی دانشگاه بریکهام آمریکا موفق به ساخت ژلی متوقف کننده و ضد خونریزی شدند. این ژل همانند یک درزگیر عمل کرده و از ادامه خونریزی جلوگیری می کند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۰۸:۴۲    
مژده لواسانی مجری محبوب برنامۀ کافه سوال پستی در پیج شخصی اش عکسی از خود در مسجد کوفه و دلنوشته ای جالب و غم انگیز منتشر کرد که در ادامه ملاحظه می کنید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۰۸:۴۲    
شرکت سازنده ای در اقدامی مبتکرانه و جالب دستگاه هوشمند چاپ اتوماتیکی طراحی کرده اند که این دستگاه هر تصویری که مشتری درخواست میکند را روی فنجان قهوه چاپ می کند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۲    
بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون در سالروز تولد 31 سالگی اش عکس و متنی را برای هوادارانش به اشتراک گذاشت و از آنها تشکر کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۲    
در این قسمت از اتومبیل سایت نمناک جزئیات و توضیحاتی در رابطه با دو دستگاه بی ام و سری 5 برای شما علاقه مندان به دنیای خودرو ارائه کرده ایم.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۲    
آیا حاضرید در هتلی که در ارتفاع 120 متری زمین و در دل صخره ها واقع است و چشم اندازی وحشتناک دارد برای چند ساعت اقامت کنید؟! در ادامه این مطلب ترسناک ترین هتل جهان را بشناسید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۲۲:۳۵    
همسر سابق کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران پس از سالها مبارزه با بیماری یک هفته قبل در خانه اش در گذشت.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۲۱:۵۰    
تاماگو را به طرفداران سوشی، و هر فرد خوش سلیقه ای که تمایل به تجربه جدیدی دارد توصیه می کنیم.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۲۱:۵۰    
خوراک نخود فرنگی و گوشت یک غذای هندی است را حداکثر در 1 ساعت می توانید درست کنید. به جای گوشت می توانید از سویا نیز استفاده کنید که طعم آن در کنار سبزیجات و چاشنی های مختلف بسیار دلپذیر خواهد بود.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۲۱:۳۱    
برای آگاهی از وقایع مهم پیش روی خود در روز سه شنبه 16 تیر ماه 1394 فال روزانه سایت نمناک را بخوانید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۲    
عکاس مخصوص ناصرالدین شاه عکسی از دوران پس از پهلوان اولی ابراهیم یزدی معروف به یزدی بزرگ گرفته که او را با لباس کشتی و عصایی در دست نشان می دهد ...
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۳    
فریبا کوثری بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه جشن رمضان حضور پیدا کرد و در کار خدا پسندانه و در آیتم گره گشایی به کمک خانواده نیازمند رفت.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۳    
“علی رام نورایی” بازیگر فیلم قلاده های طلا در گفتگویی از حسرت بزرگ زندگی اش و خاطرات کودکی اش صحبت کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۳    
داشتن روحیه قوی و نترسیدن از شکست به همراه چند عامل دیگر می تواند کنترل درست زندگی را باری شما داشته و منجر به موفقیت تان در امور زندگی شود.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۱    
محمد موسوی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران برای سومین سال عنوان بهترین مدافع لیگ جهانی در دور مقدماتی را به دست آورد .
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۲    
لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات آمریکای جنوبی از گرفتن جایزه بهترین بازیکن امتناع کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۲    
کیک غذای فرشته یک نوع کیک سبک است که در آن تنها از سفیدهٔ تخم مرغ استفاده می شود و فاقد روغن و کره است.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۲    
شب گذشته احسان علیخانی در برنامه ماه عسل میزبان یک قرآن پژوه ایرانی متولد آمریکا بود که از سوی معاونت سیما مورد تقدیر قرار گرفت.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۱:۴۰    
جدیدترین عکسهای بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و ... را در سری نود و ششم از مجموعه بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی نمناک ببینید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۱:۴۰    
تیم ملی فوتبال زنان آمریکا با غلبه بر تیم ملی ژاپن ،در رقابت های جام جهانی 2015 موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۰    
نوجوان 14 ساله ای پس از تحمل 10 سال شکنجه و آزار و اذیت باور نکردنی و بسیار دردناک از سوی زوج پرستار نجات پیدا کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۱    
محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان به همراه تیم مذاکره کننده هسته ای در مراسم احیا در مرکز اسلامی امام علی (ع) وین حضور یافت.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۱    
کودک 3 روزه به نام "متوی" که برای درمان در دستگاه فتورتاپی قرار داشت بعد از آتش گرفتن لامپ دستگاه در آتش سوخت و به بیمارستان منتقل شد ...
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۱    
“تیپ های تابستانی” باید شیک باشند و راحت. شلوارک های آزاد جین و یا کتان به همراه تی شرت هایی با طراحی های اسپرت و بچه گانه در کنار هم یک ست زیبا خواهند بود.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۰۹:۳۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در یک پیام ویدئویی از آمریکا خواست تا شهامت امتیاز دهی و خرد کنار گذاشتن توهمات را برای رسیدن به توافق داشته باشد ولی درپاسخ، سناتور آمریکایی در توهین به ایران ...
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۰۹:۲۲    
رابطه زناشویی پر است از تاثیرگذارهای ریز و درشتی که شما هر روز با ان ها سروکار دارید. استامینوفن مصرف می کنید و رژلب بر روی لبتان جا خشک کرده است. با مرد قد بلند ازدواج می کنید و. ...
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۰۹:۲۲    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین درباره آخرین اقدامات صورت گرفته درباره لغو ویزا و افزایش اعتبار زمانی ویزا توضیحاتی ارائه دادند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۰۹:۱۲    
یک مدلینگ 27 ساله ی اهل ونکوور که با جراحی های زیبایی متعدد خود را به بدل آنجلینا جولی مبدل کرده است موجب شده تا نه تنها زنان بلکه مردان هم وحشت دارند که به او نزدیک شوند ...