پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۴:۳۷Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نمناک 9 تیر 1394 - namnak.com

نمناک 20 فروردین 1393 نمناک 23 فروردین 1394 نمناک 12 اردیبهشت 1394 نمناک 20 خرداد 1394 نمناک 8 مرداد 1394 نمناک 11 شهریور 1394 نمناک 1 تیر 1394 نمناک 2 تیر 1394 نمناک 3 تیر 1394 نمناک 4 تیر 1394 نمناک 5 تیر 1394 نمناک 6 تیر 1394 نمناک 7 تیر 1394 نمناک 8 تیر 1394 نمناک 9 تیر 1394 نمناک 10 تیر 1394 نمناک 11 تیر 1394 نمناک 12 تیر 1394 نمناک 13 تیر 1394 نمناک 14 تیر 1394 نمناک 15 تیر 1394 نمناک 16 تیر 1394 نمناک 17 تیر 1394 نمناک 18 تیر 1394 نمناک 19 تیر 1394 نمناک 20 تیر 1394 نمناک 21 تیر 1394 نمناک 22 تیر 1394 نمناک 23 تیر 1394 نمناک 24 تیر 1394 نمناک 25 تیر 1394 نمناک 26 تیر 1394 نمناک 27 تیر 1394 نمناک 28 تیر 1394 نمناک 29 تیر 1394 نمناک 30 تیر 1394 نمناک 31 تیر 1394 
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۱    
فواید دوچرخه سواری را تا به حال فقط به سوزاندن کالری و تقویت عضلات پا نسبت می دادیم اما باید بگوییم که برای افزایش سلول های مغز دوچرخه سواری کنید و این تنها بخشی از خواص ورزش دوچرخه سواری است.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۹:۲۳    
سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس بوکش به “احسان علیخانی” و برنامه ماه عسل توهین کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۳:۱۲    
افرادی که از کولر های آبی در ساختمان استفاده می کنند می توانند با رعایت نکات کوچکی باد خنک تری از کولر دریافت کرده و هوای اطراف خود را بهاری و مطبوع کنند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۲    
شب گذشته خبر مرگ “رضا رویگری” بازیگر سینما و تلویزیون در چند گروه اجتماعی مجازی پیچید و باعث رنجش خاطر این بازیگر و همسرش تارا کریمی شد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۳    
سارق 23 ساله به نام حسین پس از انتقال به کلانتری در بازجوئی های پلیس به 8 فقره سرقت طلاجات، وجه نقد، تبلت و لپ تاپ به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال اعتراف کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۱    
تصاویر جدیدی از احسان و سولماز زوج محبوبی که یک سال پیش میهمان ویژۀ ماه عسل بودند را در کنار بازیگران و چهره های مشهوری از جمله اکبر عبدی،پرستو صالحی،علی کریمی و... ببینید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۱    
درماه رمضان بدن به دلیل شرایط متفاوت با ایام دیگر با کمبود آب و .. مواجه است که جبران این کمبودها ،نعناع یک گزینه ی عالی است. با خوردن نعناع به داد پوست و کبد و دهها بخش مهم بدنتان برسید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۰    
جانباز 8 سال دفاع مقدس به خاطر علاقه شدیدش به پرسپولیس و مهدی طارمی حاضر شده که کلیه خود را بفروشد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۴:۰۳    
بازیگران مشهور سینما و چهره های معروف ورزشی در افطاری بزرگ لیلا بلوکات شرکت کردند، در ادامه میتوانید عکسهای بازیگران را در مراسم افطاری این بازیگر ببینید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۰    
هنگام اجرای اپرای مشهور در لندن، حضور یک بازیگر زن کاملا عریان در صحنه نمایش واکنش شدید تماشاگران را به این صحنه در بر داشت.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره فعالیت امیر حسین مقصود لو معروف به امیر تتلو خواننده زیرزمینی سبک رپ توضیحاتی ارائه داد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۳    
روز گذشته بود که خبری مبنی بر کشیدن چادر دانشجویی در موسسه غیرانتقاعی صوفی رازی زنجان به بهانه تقلب در رسانه ها منتشر شد، این مسئله امروز با واکنش ها و روایت های مختلفی همراه شد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۳    
انتشار عکسی از امین حیایی در یک جشن عروسی در صفحات اجتماعی باعث بوجود آمدن شایعاتی مبنی بر جدایی او از همسرش و ازدواج سوم “امین حیایی” را رقم زد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۰    
برخی از سایتها تصویری از بهنوش بختیاری و مدیربرنامه هایش را به عنوان همسر بهنوش بختیاری منتشر کرده بودند که با واکنش “بهنوش بختیاری” مواجه شد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۱    
متاسفانه برخی از هنرمندان و بازیگران توجهی به مسائل، دغدغه ها و فرهنگ مردم کشورشان ندارند و مطالبی را پست می کنند که هر خواننده ای را حیرت زده می کند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۶    
سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در پیج شخصی خود از ابراز لطف هوادارانش تقدیر و تشکر کرد و از سفر ماه عسل خود و همسرش خبر داد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۶    
شاید تصور شما به گران ترین گوشی های موبایل در بازار ایران به برند آیفون خلاصه شده است اما به تازگی گوشی های لوکس دیگری به نام Vertu در بازار تهران عرضه می شود که 160 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۶    
خوش پوش ترین و خوش استایل ترین مرد جهان توسط مجله ی شهور مردانه "GQ" معرفی شد. در این مجله لیست خوش تیپ ترین مردان دنیا آمده بود که در صدر آنها نام یکی از بازیگران مرد هالیوود قرار داشت.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۶    
گروه تروریستی داعش دسته چک و اسکناس هاس مخصوص خود را چاپ کرده و در بانک های مناطق تحت پوشش خود از جمله بانک کشاورزی منتشر کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۶    
مرد جوان که با پرداخت 80 میلیون تومان ویزای کانادا گرفته بود، نمی دانست در فرودگاه ترکیه به اتهام جعل روادید دستگیر می شود.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۶    
کودک شما هر آنچه را که از شما می شنود در دنیا خود تحلیل و تفسیر می کند و جملاتی که شما به کودکتان می گویید تبدیل به باورهای محکم در ذهن و قلب آنها می شود پس مراقب باشید تا هرگز این جملات را به ...
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۲۱:۴۲    
افرادی که دچار سنگ کلیه می شوند همواره از دیگران به نوشیدن مایعات زیاد توصیه می شوند اما کدامیک از نوشیدنی ها تاثیر بیشتری در دفع سنگ کلیه دارد؟
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۲۱:۴۲    
برای آگاه شدن از اتفاقات پیش رویتان در روز چهارشنبه 10 تیر 1394 فال روزانه سایت نمناک را بخوانید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۳    
خوردن غذای مانده علاوه بر ایجاد مسمویت غذایی منجر به ایجاد مشکلی جدی می شود . بیماری و مشکلی که در آن باکتری در حالت غیرفعال زنده می ماند تا اینکه در شرایط مناسب رشد قرار گیرد .
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۳    
هیرکات های جدید و ژورنالی زنانه و دخترانه مد روز و مجموعه ای از جدیدترین مدل موهای زنانه و دخترانه را در ادامه مشاهده می کنید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۳    
دو مرد که سوار بر ارابه شیطان به شکار و تجاوز زنان دست می زدند، در تجسس های ویژه پلیس پایتخت دستگیر شدند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۳    
همسر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به محل اقامت همسرش که با اعضای گروه هسته ای در هتل محل مذاکرات به سر می برند پیوست.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۴    
این شبها شاهد بازی خوب “الناز حبیبی” در سریال دردسرهای عظیم 2 هستیم که هر بار با بروز مشکلاتی ازدواجش به تعویق می افتد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۴    
“دکوراسیون و نورپردازی” بخش فراموش شده دکوراسیون داخلی منزل یعنی همان راه پله ها و راهروها که محل عبور تمام اعضای خانواده هستند را می توان به سبک مدرن و اقعا زیبا طراحی کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۰    
در حادثه آتش سوزی هتل تارای مهاباد که در هفدهم اردیبهشت امسال و به دنبال دامن زدن رسانه های معاند به شایعات بی اساس در مورد مرگ یکی از کارمندان دختر هتل تارا در مهاباد اتفاق افتاد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۰    
تصاویر روز و عکس های رویداد های دنیا و تصاویر روز و عکس های دیدنی از سرتاسر جهان در روز 9 تیر 1394 را در سایت نمناک ببینید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۰    
نیلوفر امینی مجری توانمند تلویزیون در روز تولدش متنی جالب و احساسی برای هواداران خود به اشتراک گذاشت و به این بهانه از همه کسانی که در جشن تولدش همراهی اش کرد قدردانی کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۱    
“الهام عرب” مدلینگ لباس عروس شب گذشته میهمان احسان علیخانی در برنامه ماه عسل بود که پس از پخش این برنامه عکسهای شخصی او در فضای مجازی منتشر شد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۲    
هنگامی که وقت خوردن غذا می رسد، محیط اطراف را خنک کنید یا در فضای خنک غذا بخورید. غذا خوردن زیر آفتاب در هوای گرم اصلاً مناسب نیست.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۲    
جواهرات و گوشواره های مرواریدی برند mastoloni جزو معروف ترین و پرفروش ترین جواهرات کلکسیونی دنیا هستند. مجموعه ای از جدیدترین گوشواره های میخی و نگین دار با طراحی های زیبا و منحصربه فرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۲    
تجاوز به 10 زن و قتل اخرین قربانی ، پرونده ای است که در حدود 20 بازپرس و محقق پلیس برای کشف حقیقت آن مدتها تحقیق و تفحس کردند. تنها مدرک موجود جسد یک زن توریست بود که بعد از تجاوز کشته شده بود.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۳    
پسر نوجوان بعد از گرفتن کارنامه اش با دیدن نمرات پایین دست به خودکشی زد و خودش را در خانه حلق آویز کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۳    
ایران اسلامی در میان کشورهای جهان رتبه 23 را دارد و این روند رو به جلو و پیشرفت است. در این مطلب کلیپی از “قدرت نظامی ایران” در میان ارتش های جهان را ملاحظه می فرمائید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۱۴    
جواد عزتی بازیگر نقش لطیف سریال دردسرهای عظیم 2 در گفتگویی درباره ویژگی های نقش لطیف در این سریال و بازتاب مردم نسبت به آن گفت.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۱    
در ادامۀ این مطلب اولین عکس دو نفرۀ “مهناز افشار” بازیگر پر حاشیۀ سینما را در کنار همسرش یاسین رامین که بعد از عکس ازدواجشان منتشر شده است را مشاهده نمایید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۰    
مسعود ده نمکی کارگردان مجرب سینما و تلویزون عکسی جالب از جکوزی در زمان جنگ را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که در ادامه با کامنت های جالب آن میبینید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۳    
احسان علیخانی یکی از محبوب ترین مجری های برنامه های تلویزیونی ، کار اجرا را از سال 1380 آغاز کرد. نگاه کوتاه تصویری خواهیم داشت به احسان علیخانی از تصاویر نوستالژی گذشته تا امروز.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۴    
در این بخش از آشپزخانه نمناک روش ساده و بسیار راحت درست کردن مربای هویج را به شما آموزش خواهیم داد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۴    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد خبر داد و در مورد جزئیات موافقت دولت و مجلس در این رابطه توضیح داد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۴    
خارش بدن در دوران بارداری به حرات یکی از ناخوشایند ترین بخش های بارداری است . خارش شکم و قسمت های دیگر بدن در دوران حاملگی دلیل دارد که باید با مراجعه به پزشک برای درمان و رفع ان اقدام کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۴    
“خط اخم” دارید و نمی توانید خودتان را برای تزریق بوتاکس و یا استفاده از روش های دیگر برای از بین بردن چروک دور چشم و پیشانی قانع کنید ولی بهتر است قبل از هر چیزی نکات مهم در این رابطه را بدانید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۰۰:۰۳    
بیوگرافی کامل و جدید “رامبد جوان” به همراه فیلم شناسی این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون را به همراه عکسهایش در نقش های متفاوت در سایت نمناک ملاحظه نمایید.