پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۴:۳۸Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نمناک 3 تیر 1394 - namnak.com

نمناک 20 فروردین 1393 نمناک 23 فروردین 1394 نمناک 12 اردیبهشت 1394 نمناک 20 خرداد 1394 نمناک 8 مرداد 1394 نمناک 11 شهریور 1394 نمناک 1 تیر 1394 نمناک 2 تیر 1394 نمناک 3 تیر 1394 نمناک 4 تیر 1394 نمناک 5 تیر 1394 نمناک 6 تیر 1394 نمناک 7 تیر 1394 نمناک 8 تیر 1394 نمناک 9 تیر 1394 نمناک 10 تیر 1394 نمناک 11 تیر 1394 نمناک 12 تیر 1394 نمناک 13 تیر 1394 نمناک 14 تیر 1394 نمناک 15 تیر 1394 نمناک 16 تیر 1394 نمناک 17 تیر 1394 نمناک 18 تیر 1394 نمناک 19 تیر 1394 نمناک 20 تیر 1394 نمناک 21 تیر 1394 نمناک 22 تیر 1394 نمناک 23 تیر 1394 نمناک 24 تیر 1394 نمناک 25 تیر 1394 نمناک 26 تیر 1394 نمناک 27 تیر 1394 نمناک 28 تیر 1394 نمناک 29 تیر 1394 نمناک 30 تیر 1394 نمناک 31 تیر 1394 
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۳    
شروع یک کسب و کار جدید ریسکهای زیادی را به همراه دارد که می توان با برنامه ریزی دقیق شانس موفقیت را بالا برد و از به هدر دادن سرمایه مالی و جانی جلوگیری کرد ...
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۰    
خون بند ناف که به عنوان خون جفتی شناخته می شود، خونی است که در در جنین در حال تکوین داخل رحم جریان دارد. نگهداری خون بندناف مزایا و خواص بیشماری در درمان بیماری های سخت و لاعلاج دارد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۹ - ۲۳:۲۵    
گاهی اوقات هر چقدر هم تلاش کنید تا فرزند مودب و با تربیتی داشته باشید کودکان اطرافیانتان می توانند تا حدودی برای شما مشکل آفرین بوده و از مرزهای مجاز رفتاری عبور می کنند ...
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۵۳    
“فرهاد ظریف” لیبروی تیم ملی والیبال که چند بازی است از ترکیب تیم ملی دور مانده بعد از باخت ایران مقابل لهستان و کمرنگ شدن رویای صعود به دور بعد لیگ جهانی از زندگی حرفه ای و شخصی خود می گوید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۱    
فاطمه معتمدآریا بازیگر توانمند سینما و تلویزیون کشورمان درباره علت نمایش تصویرش در سازمان ملل متحد آمریکا و در کنار چهره های برتر بین المللی گفت.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۱    
یکی از بیماری هایی که اغلب مادران باردار بعد از زایمان به آن مبتلا می شوند سردرد است که علت های مختلفی در بروز آن تاثیر دارند ...
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۲    
بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی درباره سریال مناسبتی گاهی به پشت سر نگاه کن گفت قرار است نقشش در این سریال پر رنگ تر شود.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۵ - ۱۴:۱۲    
امیر تتلو خواننده زیرزمینی در اینستاگرامش از فرار عادل فردوسی پور در استخر گفت.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۵ - ۰۵:۲۳    
بانک رسالت به منظور تکمیل نیروی انسانی از آقایان دارای مدرک کارشناسی، در استان فارس دعوت به همکاری کرده است. در ادامه جزئیات استخدام “بانک رسالت” را ملاحظه می فرمائید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۲    
سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال در ست دوم بازی با آمریکا حرکتی انجام داد که از نگاه دوربین عکاسان دور نماند و با انتشار در رسانه های بین المللی بازتاب زیادی را داشت.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۲    
روزهای گذشته خبری مبنی بر درآمد هنگفت احسان علیخانی از برنامه ماه عسل منتشر شده بود که علیخانی این خبر را تکذیب کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۳    
جدیدترین عکسهای بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و ... را در سری نود و دوم از مجموعه بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی نمناک ببینید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۳    
ایرانی عضو داعش! این عنوانی است که گروه تکفیری داعش به یکی از اعضای خود داده است. عکس این ایرانی عضو داعش مثل اعضای دیگر داعش با چهره ای پوشانده منتشر شده است.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۳    
گزیده ای از “شوخی های اینترنتی” نوشته های طنزِ حاصل ذهن خلاق هموطنان ایرانی از ابتدای پیدایش SMS و ایمیل تا به امروز در شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر، وایبر، لاین، واتس آپ و .. ...
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۳    
احسان علیخانی که این شبها برنامه ماه عسل را روی آنتن زنده شبکه سوم سیما دارد، بعد از ماه رمضان به برنامه خندوانه رامبد جوان میرود.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۲    
فرمانده زن داعش با نام مستعار امه اسماء صحبت های تکان دهنده ای از انتقال زنان و دختران جوان داوطلب برای ازدواج با اعضای داعش گفت. امه اسماء می گوید: من به آنها اخطارها را می دادم ولی !
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۳    
برای رفع “موهای زائد پشت لب” به سراغ قفسه ی ادویه ها و طبقات یخچال منزلتان بروید . با ترکیباتی که در این بخش می خوانید ، به کمک روش های خانگی موهای زائد صورت را از بین ببرید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۰۲:۵۰    
گروه تکفریری تروریستی داعش در پیامی جدید اوباما را دوباره تهدید کرد . گروه داعش علاوه بر تهدید اوباما اطلاعیه ای جدید به مناسبت ماه رمضان نیز منتشر کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۴    
برای آگاهی از اتفاقات پیش رویتان در روز پنج شنبه 4 تیر ماه 1394 فال روزانه سایت نمناک را بخوانید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۴    
محسن تنابنده، بازیگر موفق و مشهور کشورمان که این روزها در سریال پایتخت ایفای نقش می کند حتی در عکس هایش هم متفاوت و عجیب ظاهر می شود.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۴    
پرواز شماره QB1276 شرکت هواپیمایی قشم که از ارومیه عازم تهران بود در حین اوج گیری کابین خلبان دچار آتش سوزی شد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۴    
خبر دستگیری دو نفر از اعضای گروه تروریستی تکفیری داعش در استان سیستان و بلوچستان از سوی دادستان عمومی و انقلاب زاهدان تکذیب شد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۴:۳۵    
شهاب حسینی از توزیع اولین فیلم خود در شبکه نمایش خانگی و راه اندازی یک دفتر فیلمسازی خبر داد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۴:۱۴    
مراقبت از پوست در ایام ماه مبارک رمضان به دلیل روزه داری و نرسیدن آب و ویتامین های مورد نیاز پوست در طول روز، با بایدها و نبایدهایی همراه است که بایستی برای داشتن پوست شاداب و زیبا آنها را رعایت کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۴:۰۴    
سس بلوبری نوعی سس است که در قنادی بکار می رود.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۴    
تورتهٔ زاخا یا زاخِر نوعی کیک شکلاتی و یا نوعی تورته است.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۴    
طراحی ناخن مشکی طلایی جزو شیکترین دیزاین های ناخن برای میهمانی ها و جشن های شبانه هستند و جذابیت خاصی به دستها می دهند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۱    
با تمام شدن امتحانات و شروع فصل گردش و مسافرت خیلی از مردم به نقاط مختلف کشور مسافرت می کنند اما داشتن اصول و قوانین در داشتن یک سفر عالی پر از هیجان می تواند خاطره این سفر را ماندگار کند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۱    
جدیدترین عکسهای بازیگران مشهور ایرانی و همسرانشان را در سری پانزدهم بازیگران ایرانی کنار همسرانشان در سایت نمناک ببینید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۲    
جدیدترین عکسهای خاطره حاتمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون را با تیپ متفاوت در ادامه مشاهده نمایید. “خاطره حاتمی” متولد 1362 در تهران میباشد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۲    
دکوراسیون و کابینت آشپزخانه های مدرن و کابینت های شیک برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ با طراحی های روز دنیا و اجرا شده برای سال 2016 .
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۲    
مسابقه خوردن فلفل در آمریکا در حالی برگزار شد که هر شرکت کننده در این مسابقه باید ظرف 20 دقیقه 60 فلفل هاوانا تندترین فلفل جهان، را بخورند تا نفر برگزیده انتخاب شوند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۲    
تصاویر روز و عکس های رویداد های دنیا و تصاویر روز و عکس های دیدنی از سرتاسر جهان در روز 3 تیر 1394 را در سایت نمناک ببینید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۰۹:۵۳    
ممتاز زن 22 ساله ای که قربانی اسیدپاشی در افغانستان پس از چهار سال مقابل دوربین رفت و صحبت های تکان دهنده ای از حادثه اسیدپاشی که برایش رخ داده بود را بازگو کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۳    
زنانی که در ماه مبارک رمضان لباس تنگ و کوتاه بپوشند، به یکسال زندان و تا دو هزار رینگیت (حدود 600 دلار) جریمه نقدی محکوم می شوند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۰۹:۱۴    
قانون “بازنشستگی” با 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی در حال حاضر در تمامی شعب این سازمان اجرا می شود و تاکنون 20 هزار نفر از این طریق بازنشسته شده اند.