پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۴:۴۰Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نمناک 13 تیر 1394 - namnak.com

نمناک 20 فروردین 1393 نمناک 23 فروردین 1394 نمناک 12 اردیبهشت 1394 نمناک 20 خرداد 1394 نمناک 8 مرداد 1394 نمناک 11 شهریور 1394 نمناک 1 تیر 1394 نمناک 2 تیر 1394 نمناک 3 تیر 1394 نمناک 4 تیر 1394 نمناک 5 تیر 1394 نمناک 6 تیر 1394 نمناک 7 تیر 1394 نمناک 8 تیر 1394 نمناک 9 تیر 1394 نمناک 10 تیر 1394 نمناک 11 تیر 1394 نمناک 12 تیر 1394 نمناک 13 تیر 1394 نمناک 14 تیر 1394 نمناک 15 تیر 1394 نمناک 16 تیر 1394 نمناک 17 تیر 1394 نمناک 18 تیر 1394 نمناک 19 تیر 1394 نمناک 20 تیر 1394 نمناک 21 تیر 1394 نمناک 22 تیر 1394 نمناک 23 تیر 1394 نمناک 24 تیر 1394 نمناک 25 تیر 1394 نمناک 26 تیر 1394 نمناک 27 تیر 1394 نمناک 28 تیر 1394 نمناک 29 تیر 1394 نمناک 30 تیر 1394 نمناک 31 تیر 1394 
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۰۰:۴۳    
حکم شرعی فرد روزه داری که برای کسی که روزه خواری می کند غذا تهیه و از او پذیرایی می کند چیست؟ چه کارهایی بر فرد روزه دار مکروه است؟ شرایط صحت روزه چیست؟
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۴    
فریده سپاه منصور بازیگر نقش محترم در سریال دردسرهای عظیم در گفتگویی از زندگی شخصی و نقشش در این سریال گفت.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۲    
حامد زمانی خواننده جوان کشورمان قطعه ای زیبا با نام یارب را به مناسبت ایام مبارک رمضان منتشر کرده که در ادامه این مطلب میتوانید دانلود نمایید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۳    
به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امیرالمومنین علی بن ابی طالب(ع) شیعیان بسیاری برای زیارت در حرم حضرت علی(ع) و محل سکونت آن حضرت حاضر شده اند که تصاویری از آن را در ادامۀ این مطلب میبینید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۴    
حسام نواب صفوی که در نقش مجتبی نواب صفوی در سریال معمای شاه به کارگردانی محمدرضا ورزی بازی کرده است درباره نقشش در این سریال گفت.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۴    
زندگی بدون گوشی های تلفن هوشمند این روزها برای بسیاری غیرقابل تصور است. خیره شدن به موبایلبا گردنی که به جلو خم شده مانند این است که چهار توپ بزرگ بولینگ یا کودکی هشت ساله از گردنتان آویزان شده باشد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۴:۴۴    
روز گذشته پوران درخشنده کارگردان سینمای کشورمان میهمان برنامه خندوانه رامبد جوان بود، او در این برنامه از خاطراتش با مرحوم خسرو شکیبایی گفت.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۴:۴۴    
بیماری مقاربتی هم زنان و هم مردان را در تمام گروهای سنی مبتلا می کند، با علائم بسیار خفیفی شروع و با یک دوره درمان دارویی به راحتی برطرف می شوند، اما اگر به آنها اهمیت داده نشود ...
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۴    
تازه ترین عکسی که از پشت صحنه فیلم سینمایی نسیم نشان منتشر شده دهنده آن است که آزاده نامداری با حجاب چادر در این پروژه ظاهر شده است.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۲:۲۳    
سمیرا نایبی، همسر عادل غلامی که یکی از مهره های اصلی موفقیت تیم ملی والیبال در لیگ جهانی امسال است از زندگی سرشار از عشق خود و ماجرای خواستگاری تا ازدواجشان را می گوید .
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۳    
تب کریمه کنگو از جمله بیماری هایی است که از دام به انسان منتقل می شود و متاسفانه نشانه درمانگاهی مشهودی در دام های آلوده ندارد ...
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۳    
اگر از آن دسته افرادی می باشید که بسیار علاقه مند به جملات کوتاه ، زیبا و الهام بخش هستید ما را همراهی کنید تا هایلایت هایی از جملات زیبا و دلنشین بزرگان را بخوانید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۴    
مراسم رونمایی سریال شهرزاد شب گذشته دوازدهم تیر ماه با حضور بازیگران اصلی و عوامل آن در شهرک سینمایی غزالی که محل فیلمبرداری پروژه در این روزهاست برگزار شد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۴    
این روزها تصاویری می بینیم که می توانند تنها مختص گروه تکفیری داعش باشند. اعضای گروه داعش بعد از جنایات و برده فروشی ها و.. این روزها به سمت سوراخ موش ها حمله ور شده اند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۰    
با لادن طباطبایی درباره وظیفه مادری اش، دوری از بازیگری و فعالیتش در مورد آگاهی افراد نسبت به بیماری اوتیسم به گفتگو پرداختیم.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۱    
در این مطلب می توانید گزیده ای از شوخی های بامزه و جالب اینترنتی را که در شبکه های اجتماعی فیس بوک، لاین، وایبر، تلگرام، تانگو و... که بسیار رواج دارد بخوانید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۲    
شخصی خلاق در اقدامی جالب یک کولر آبی سرد کننده با کمترین هزینه ساخته است و برای ساخت آن فقط یک عدد کلمن و فن و لوله پی وی سی به کار برده است.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۲    
این روزها در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر ابتلا به ایدز و انتشار ویروس اچ.آی. وی از طریق انجام تست قند خون منتشر شده است که می گویند کار داعش است. این خبر صحت دارد یا نه؟
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۱    
نادر سلیمانی بازیگر سریال طنز پرواز 57 عکسی از بازیگران این مجموعه طنز تلویزیونی را در ینستاگرامش منتشر کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۲۱:۲۲    
نیاز سریال جدید حسین سهیلی زاده از امشب و به مدت یک هفته از شبکه یک پخش خواهد شد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۲۱:۲۲    
برای آگاه شدن از اتفاقات جالب پیش روی خود در روز یکشنبه 14 تیر 1394 فال روزانه سایت نمناک را بخوانید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۸:۰۱    
اگر شما هم از طرفداران قاطی پلو هستید بهتر است برای تنوع هم که شده از سبزیجات هر فصل برای تهیه قاطی پلو استفاده کنید. به تره بار رفته و کنگر بخرید تا یک وعده ی غذایی خوشمزه با کنگر داشته باشید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۳    
پرویز فتاح ضمن تشریح جزئیات پرداخت وام های خود اشتغالی مددجویان “کمیته امداد” گفت: در سال جاری با ابلاغ اعتبارات قرض الحسنه بانک ها 100 هزار مددجو صاحب شغل می شوند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۳    
سازمان غذا و دارو در یک اطلاعیه اسامی 10 ماده غذایی که نباید از این پس خریداری و مصرف شوند را اعلام کرد. اسامی برخی محصولات بهداشتی نیز در این لیست به چشم می خورد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۴    
قماربازان معروف و سابقه دار محله های پایتخت و میدان حسن آباد که با اغفال مردم جیب آنها را خالی میکردند به دام پلیس افتاده و دستگیر شدند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۰    
تصاویر روز و عکس های رویداد های دنیا و تصاویر روز و عکس های دیدنی از سرتاسر جهان در روز 13 تیر 1394 را در سایت نمناک ببینید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۴:۰۰    
سوختن پای نوزاد و حساسیت آنها به برخی پوشک ها یکی از دردسر های رایج والدین است که باعث بی قراری و بی خوابی شبانه آنها می شود.علت و راههای درمان این مشکل را در این بخش یاد بگیرید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۲    
دیابت بی مزه اختلال نادری است که به دلیل کمبود و ترشح ناکافی هورمون ضد ادراری به وجود می آید. از علل دیابت بی مزه می توان به عفونت مغز ، بیرون زدگی دیواره رگ ها ، بیماری های کلیه و حاملگی اشره کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۲    
جولیا رابرتز ، بازیگر موفق هالیوود در تازه ترین ایفای نقشش در فیلم " راز در چشمهایش " به طور کامل با چهره ی طبیعی و بدون آرایش جلوی دوربین رفت و به جمع بازیگران هالیوود بدون آرایش پیوست.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۴    
بهترین غذای کودک ،شیر مادران است اما اگر به هر دلیلی مجبور به استفاده از شیر خشک در تغذیه کودکان باشیم باید در انتخاب نوع آن دقت بسیار کنیم تا کودکمان با آن حساسیت نداشته باشد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۴    
جدیدترین عکسهای بازیگران مشهور ایرانی و همسرانشان را در سری شانزدهم بازیگران ایرانی کنار همسرانشان در سایت نمناک ببینید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۴    
پس از پیروزی غرورآفرین تیم ملی والیبال ایران در مقابل تیم ملی روسیه ،هنرمندان و ورزشکاران در صفحه اجتماعی پیام های تبریک خود را منتشر کردند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۱    
چین و چروک صورت اولین نشانه های پیری پوست هستند که دیده می شوند. چین و چروک اطراف لب و دور چشم زیبایی و جوانی پوست را مختل می کنند ولی راههای گیاهی و ماسک های خانگی راحت تر از آنها حذفشان می کند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۱    
برخی از مادران دوست دارند کودک خود را در شرایطی به دور از استرس و دغدغه و در شرایط کاملا آرام و در منزل به دنیا آورد ...
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۱    
صبح امروز یکی از ماموران پیمانکاری مدیریت توزیع برق دچار برق گرفتگی شد و از ارتفاع بر روی سایه بان یک مغازه سقوط کرد. این حادثه به دلیل ابری بودن هوا و برگشت برق در مدار رخ داد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۱    
مهناز افشار یکی از ستاره هایی بود که در دوران بارداری هم خوش لباسی خود را حفظ کرد. او همان سبک لباس هایی را انتخاب می کرد که در برای خوش پوش بودن در بارداری لازم است.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۰:۳۳    
رابطه نامشروع یکی از معلم ها با دانش آموزان از زمانی آغاز شد که او با ارسال پیامک های عاشقانه درغیاب همسرش و با فریب ، آنها را به محل می کشاند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۰:۲۳    
محسن بنگر بازیکن پرسپولیس با انتشار یکی از عکسهای قدیمی علی پروین سلطان فوتبال ایران در اینستاگرام خود ،تعریف خاص و جالبی از وی کرد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۰    
معاون فنی و درآمد سازمان بازنشستگی تامین اجتماعی شرایط بازنشستگی با سابقه ی کمتر از 10 سال را تشریح کرد و از بازنشسته شدن 20 هزار نفر با این شرایط خبر داد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۸:۴۳    
سلنا گومز بازیگر و خواننده مشهور هالیوود، ویلای مجللی در منطقه ی سان فرناندو خریداری کرده است که دکوراسیون داخلی ان جزو بهترین های خانه ی بازیگران هالیوود است.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۸:۴۳    
در مراسم افطاری لیلا بلوکات که برای معلولان برگزار کرده بود،تصاویری از او با هنرمندان و میهمانان منتشر شد که یکی از این عکسها اختلاف قد دیدنی او را با حامد حدادی نشان می دهد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۸:۴۳    
جواد رضویان با انتشار پستی در صفحۀ شخصی خود که در آن متنی زیبا به مناسبت دهمین سالگرد شکفتن دخترش یامین نوشته بود تولد او را تبریک گفت.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۰:۳۴    
جدیدترین عکسهای بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و ... را در سری نود و پنجم از مجموعه بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی نمناک ببینید.